Dat weiger ik te geloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rooney is ook gewoon 'dik' .. of gezet.
Speknekquote:
Dat is gewoon zo, maar dat is meer zijn postuur/bouw, maar Janssen denk ik gewoon levensstijl.quote:
het hoertje van Drankiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik onderschat Anita altijd volgens jullie.
Oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens Gladbach voorsprong vs Bayern. Blunder van Neuer
Hij is gewoon breed, dat klopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, maar dat is meer zijn postuur/bouw, maar Janssen denk ik gewoon levensstijl.
Klopt. Hij kan meer fouten maken dan ie nu laat zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik onderschat Anita altijd volgens jullie.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Klopt. Hij kan meer fouten maken dan ie nu laat zien.
Ajax speelt nooit voluit, of wist je dat niet ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelde voluit? Er werd van tevoren al gezegd dat Ajax niet voor de beker gaat....wtf.
Fuck it.. wij zijn ajax, wij zijn de bestequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelde voluit? Er werd van tevoren al gezegd dat Ajax niet voor de beker gaat....wtf.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax speelt nooit voluit, of wist je dat niet ?
We zullen zondag zien .. je weet nooit , misschien geven ze er weinig om, misschien is dat de druk er af willen halen weet ik hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
quote:De gemeente Alkmaar zal zondag bij de wedstrijd tussen AZ en Ajax gratis gevulde koeken weggeven aan voetbalsupporters.
Met deze actie wil de gemeente benadrukken dat voetbal niet altijd vechten en chaos hoeft te zijn, een beeld dat gisteren versterkt werd door de leuke wedstrijd tussen Ajax en AZ, waarbij alleen kinderen aanwezig waren. "Met deze geste wil de gemeente laten zien dat voetbal binnen haar grenzen nog steeds een feest is voor jong en oud", zo stelt de gemeente.
Voetballiefhebbers moeten er wel snel bij zijn, want 'op is op', aldus de AZ op de eigen website vandaag.
Fans die nog geen kaartje hebben, komen echter van een koude kermis thuis. De wedstrijd tussen de twee voetbalclubs is uitverkocht.
Ik zag trouwens in de samenvatting van Heerenveen - PSV Manolev zowaar een assist geven. Kan dit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Vertonghen is (ver) achteruit gegaan, links back is gewoon kut en Alderwereld is ook wisselvalig/matig.. gatenkaas achterin bij ajax, dan wordt het moeilijk. Vergeet niet de keeper met mooie assists.
Toe maar,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |