Je zou bijna weer thuis gaan wonen. Luie donders van tegenwoordig.quote:
Inderdaad, slotje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Gast, in welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou bijna weer thuis gaan wonen. Luie donders van tegenwoordig.
Tijd om de huishoudschool weer verplicht in te voerenBasisbeginselen hoor je als vrouw gewoon te beheersen
quote:
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigenquote:
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigen
baas!quote:
Ach, hij heeft tenminstens een vriendinquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigen
Voor TS kan ik niet spreken maar je vriendin lacht zich helemaal de tyfus in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.
Problemen mee TS?
Hommoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.
Problemen mee TS?
Oeiiiiiiiiiii, laat mijn vrouw dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, hij heeft tenminstens een vriendin
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
HOHO HO TS, je moet natuurlijk niet zomaar ALLE vrouwen over 1 kam scheren. Niet ALLE vrouwen zijn lui en egoistisch.
Alleen NLse vrouwen.
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
HOHO HO TS, je moet natuurlijk niet zomaar ALLE vrouwen over 1 kam scheren. Niet ALLE vrouwen zijn lui en egoistisch.
Alleen NLse vrouwen.
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.
Polen die teveel in je huis laten liggen? Dat is vreemd je zou zeggen dat het steeds leger wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol_
Twee vrouwen die het huishouden doen maar het toch niet doen? Een paar stoten zouden kunnen helpen mijn beste Stokstaart.
Lekkere wijven schijnen nog luier te zijn. Wij hebben zo'n lelijke oostblokker met een reet van een pony en een steenpuist op haar neusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol_
Twee vrouwen die het huishouden doen maar het toch niet doen? Een paar stoten zouden kunnen helpen mijn beste Stokstaart.
Nou, heerlijk toch? De mannen willen het gewoon zo. Anders lieten ze ons niet zo erg emanciperen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat heet emancipatie. De man werkt nu én doet het huishouden. De vrouw zit lekker op haar reet de Vriendin te lezen en met haar Kakelbontserviesje RTL-Middagmagazine te kijken.
Ja dit dus!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat heet emancipatie. De man werkt nu én doet het huishouden. De vrouw zit lekker op haar reet de Vriendin te lezen en met haar Kakelbontserviesje RTL-Middagmagazine te kijken.
En dat jij zo over haar praat maakt jou geen haar beter. Dus ga maar gauw die huishoudelijke taken doen aangezien niemand anders ze doet daar in dat stinkhol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekkere wijven schijnen nog luier te zijn. Wij hebben zo'n lelijke oostblokker met een reet van een pony en een steenpuist op haar neus
Ik ga zo lekker douchen en werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat jij zo over haar praat maakt jou geen haar beter. Dus ga maar gauw die huishoudelijke taken doen aangezien niemand anders ze doet daar in dat stinkhol.
Echt heaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:28 schreef classpc het volgende:
Vrouwen horen dan ook geen zwaar werk te verrichten zoals huishoudelijk werk.
Die horen gewoon op de bank te liggen en tv te kijken of te shoppen van manliefs/vriendliefs geld.
Precies. En dan moeten ze ook niet lopen huilen als ze na hun 30ste ingeruild worden voor een jonger model....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:28 schreef classpc het volgende:
Vrouwen horen dan ook geen zwaar werk te verrichten zoals huishoudelijk werk.
Die horen gewoon op de bank te liggen en tv te kijken of te shoppen van manliefs/vriendliefs geld.
Alsof de meeste mannen zo makkelijk aan een vrouw kunnen komenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies. En dan moeten ze ook niet lopen huilen als ze na hun 30ste ingeruild worden voor een jonger model....
Van m'n moeder moest ik ook m'n eigen shit strijkenquote:
We vinden het beiden kut, daarom hebben we eens in de 2 weken een werkster.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
Anyway, huishouden is best leuk om te doen met een beetje muziek op de achtergrond, af en toe playbacken met de dweil/bezem
is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Alsof de meeste mannen zo makkelijk aan een vrouw kunnen komen![]()
Anyway, huishouden is best leuk om te doen met een beetje muziek op de achtergrond, af en toe playbacken met de dweil/bezem
En dan in zo'n leuke schoonmaak pakje?:@quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
French maid outfit, je weetz.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan in zo'n leuke schoonmaak pakje?:@
quote:
quote:
quote:
Er zijn zat vrouwen van 18-20 die zo willen intrekken bij een kerel met een eigen huis, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies. En je kan lekker fantaseren tijdens het strijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Call me een mongool maar van wat schoonmaken enzo raakt mij hoofd wel lekker leeg. Vind het niet erg.
Fantaseren? Strijken doe ik overigens vrij weinig dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies. En je kan lekker fantaseren tijdens het strijken.
Yeah, maar of je die in je huis wilt hebben. Bovendien willen die jonge blaadjes geen hangende ballenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen van 18-20 die zo willen intrekken bij een kerel met een eigen huis, dus dat lijkt me geen probleem.
Haha ja, ik win oscars en ga op leuke date's. Feestje hier hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fantaseren? Strijken doe ik overigens vrij weinig dat dan weer wel
oh boy..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja, ik win oscars en ga op leuke date's. Feestje hier hoor.
Sommigen houden van kletsende ballen op de bilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien willen die jonge blaadjes geen hangende ballen
muziek en ipod ofso mattiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef JoeyTenowii het volgende:
hoe kun je schoonmaken relaxt vinden pokken geluid van die stofzuiger
nog geen 10min werk manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef Karina het volgende:
Vind je het gek dat vrouwen lui zijn in het huishouden, nogal leuk werk, wc schoonmaken bijvoorbeeld, ik roep niet joepie als ik dat weer moet doen.
Pas zat 'ie verstopt. Ra ra wie dat op mag lossen dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef Karina het volgende:
Vind je het gek dat vrouwen lui zijn in het huishouden, nogal leuk werk, wc schoonmaken bijvoorbeeld, ik roep niet joepie als ik dat weer moet doen.
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik draag nu alleen de hipster! Dus hier moet je het mee doen.
hoe weet je dat ze lekker is via die picture ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen he
foboquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze lekker is via die picture ?
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen he
Ik heb er twee, moet wel een beetje afwisselend blijven he.quote:
heb een harem anders gaan ze staken dat ze te veel moeten werken in 1 jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er twee, moet wel een beetje afwisselend blijven he.
Broodje + boter + vlokken is GEEN 3 gangen maaltijd!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.
Nee, natuurlijk ben ik een hele goede huisvrouw. Dit tik ik vanuit de keuken waar ik bezig ben met een 3 gangen maal
"Help, mijn harem heeft een vakbond!"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
heb een harem anders gaan ze staken dat ze te veel moeten werken in 1 jaar
Och arme gefrustreerde Aziaat met je kleine pieleke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
Alleen NLse vrouwen.
Ik ben gewoon een blonde man met blauwe ogen hoor...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Och arme gefrustreerde Aziaat met je kleine pieleke.
Willen de NLse vrouwen je niet?
Kut voor je dat je hier woont.
Ikzelf...hoezoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas zat 'ie verstopt. Ra ra wie dat op mag lossen dan.
lid worden van de antivakbond vakbondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Help, mijn harem heeft een vakbond!"
Oh serieus? Heb dat altijd gedacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een blonde man met blauwe ogen hoor...![]()
Alleen de nick is chinees. Oh, en de vrouw is ook chinees.
Ik mag jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.
Nee, natuurlijk ben ik een hele goede huisvrouw. Dit tik ik vanuit de keuken waar ik bezig ben met een 3 gangen maal
Pizza. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
Is redelijk algemeen bekend op FOK! volgens mij, of dat zou het tenminste inmiddels wel moeten zijn aangezien ik het al minstens duizend keer gemeld heb...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh serieus? Heb dat altijd gedacht.
Excuses.
... of ze moeten een dikkere man zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind trouwens wel dat vrouwen die dikker zijn dan hun man wat harder mogen gaan poetsen zodat ze afvallen en zich niet op de bank gaan lopen volvreten.
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
Bij mij brengt een mannetje ze altijd op de scooter.
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengen
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofsoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
O echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofso)nemen.... godenspijs
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuisquote:
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuis
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
Dominos
Neem New York, vele malen beter
Jij ouwe snoepert!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Het is niet zo dat ik tegen emancipatie ben, maar de afgelopen jaren is het wel erg eenzijdig verlopen.
Vrouwen zijn erg zelfstandig en weten precies wat ze willen, tot de auto kapot gaat
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen van 18-20 die zo willen intrekken bij een kerel met een eigen huis, dus dat lijkt me geen probleem.
He wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?
Onzin, dat moeten de mannen zelf maar doen en het is er hoog tijd voor, jullie lopen achter!
Nee, dan heb je het over vrouwen van 22-23quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromen
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is, ik hoef geen zwaar werk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
He wat?
Wij emanciperen? Doen we toch? Veel mannen zonder ruggengraat doen nu alles. Dus werken, schoonmaken EN de auto maken.
Wanneer gaan jullie auto's leren maken en de tuin opnieuw bestraten?
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.
In dat geval gaat de klacht niet over jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is , ik hoef geen zwaar werk te doen
Nee, serieus, de boel bestraten kan ik ook wel, niet moeilijk ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs als imitator faal je heimelijk. Kan ook bijna niet anders als je slechts over beperkt boerenverstand beschikt.
Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.quote:
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?
Verzin jij lekker je eigen grapjes, blaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.
Dus.
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Waarom is het de bedoeling dat de vrouw het huishouden doet.
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Soms moet je mongloide personen op hun nummer zetten. Anders blijven ze semi-grappig doen en alle aandacht van vrouwen opeisen. Het gevolg is plaatsvervangende schaamte aan mijn kant, wil ik niet, dus probeer ik dat te voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Nee 4939395539 andere huishoudklusjesnog .. mij niet gezien later. Nu ook niet btwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?
Als er heel veel topics over verschijnen zal er wel een kern van waarheid inzitten hequote:
Vrouwen zeiken gelukkig nooit mannen af....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.
Degene die het eerst thuis is kookt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
Als je allebei werkt, allebei de helft van het huishouden doen, simpel. Waarom zo moeilijk doen? Als ik een man had, dan mocht hij koken, was ik wel af, koken kan ik toch niet
Dat is hij één van de 2% over de wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
OK OK! mattie van mij MOET () en schilderen en behangen e.d. klussen alles.
Maar ook de wc schoonmaken, koken en stofzuigen.
En waarom?
Zijn vriendin heeft 2 hobby's en hij geen
lol, dat is niet waar ik ik op doelde. Dan is jouw situatie gewoon slecht geregeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij één van de 2% over de wereld
Tegenwoordig is dat al heel wat meer hoor. Ruggegraatloze metro'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Wat dat betreft had ik vroeger mazzel, mijn ex was altijd veel eerder thuis, die kookte en dan waste ik af, nu moet ik alles zelf doenquote:
Inderdaad..hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.
Sowieso wanneer je hier over afspraken moet maken met je partnerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te maken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.
Gewoon een man die luistertquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...
Nou, nou wat een rampquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Haha precies! als mijn moeder het huis uit is en we zijn met vader alleen zus en ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Mannen die helemaal in de stress schieten als ze ook eens wat in het huishouden moeten doen.Wat een mietjes zijn dat toch ook.
Gelukkig genoeg mannen tegenwoordig die wél hun poten uitsteken. Waarschijnlijk doen de huillies in dit topic ook gewoon het huishouden, maar durven dit niet toe te geven omdat ze dan worden uitgemaakt voor hommo.
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzoquote:
Ja ik ook. Klusjes enzo vind ik wel leuk om te doen maar in het huishouden faal ik echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Hahaha herkenbaar, toen ik net op mijzelf woonde gebruikte ik alleen maar pakjes en flesjes enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzo
Klinkt inderdaad als een representatieve relatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef RichardHammond het volgende:
Net alsof ik mijn dure shirts laat strijken door een vrouw.![]()
Ik vind het anders niet meer dan redelijk dat wanneer de man weken van 50 uur of meer maakt en de vrouw werkt niet of amper dat zij dan het huishouden op haar neemt. Hier ook van dichtbij meegemaakt. Een man van om en nabij de 30, al flink carrière gemaakt en het vrouwtje hoefde niet te werken. Royaal salaris, schitterend huis en een mooie auto. Begint dat wijf ook nog te klagen dat ze het niet redelijk vind dat zij alleen het huishouden moet doen.Wordt ze ingewisseld voor een leuker exemplaar, dan beseft ze opeens hoe goed ze het al die tijd heeft gehad en dan maar afgeven op de man. Bah, wat een walgelijk wijf was dat. Wel tijd voor het uitgeven van het geld, maar als er wat moet gebeuren ho maar.
Zelf zou ik best wat willen doen in het huishouden, maar dan wel naar ratio van uren in de week werken. Vind ik persoonlijk niks meer dan redelijk.
Kan ik me niet in vinden eerlijk gezegd maar ik woon dan ook jaren zonder een vrouw. En diegene die er woonde was nog een ergere ransaap dan ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.
Want vrouwen doen meestal 9439493 dingen in het huishouden. Die zomaar niet gewaardeerd worden of vanzelfsprekend worden gevonden.
Kennelijk wel want jij blijft reagerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel iets interessants te melden dan!?
Ja dat ik begrijp ik, ik wil ook wel huisvrouw worden dat bestaat uit ongv. 12 uur per week poetsen/wassen/strijken etc. en de rest van de week tv series kijken en op terras zitten en shoppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef RichardHammond het volgende:
Net alsof ik mijn dure shirts laat strijken door een vrouw.![]()
Ik vind het anders niet meer dan redelijk dat wanneer de man weken van 50 uur of meer maakt en de vrouw werkt niet of amper dat zij dan het huishouden op haar neemt. Hier ook van dichtbij meegemaakt. Een man van om en nabij de 30, al flink carrière gemaakt en het vrouwtje hoefde niet te werken. Royaal salaris, schitterend huis en een mooie auto. Begint dat wijf ook nog te klagen dat ze het niet redelijk vindt dat zij alleen het huishouden moet doen.Wordt ze ingewisseld voor een leuker exemplaar, dan beseft ze opeens hoe goed ze het al die tijd heeft gehad en dan maar afgeven op de man. Bah, wat een walgelijk wijf was dat. Wel tijd voor het uitgeven van het geld, maar als er wat moet gebeuren ho maar.
Zelf zou ik best wat willen doen in het huishouden, maar dan wel naar ratio van uren in de week werken. Vind ik persoonlijk niks meer dan redelijk.
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben 21 jaar en kan nog steeds niet mijn fucking 2 persoonsdeken in mijn 2 persoonsdekbed krijgen. Duurt echt eeuwig. Misschien doe ik het verkeerd ik kruip er altijd helemaal in en dan kan ik de uitgang niet meer vinden en raak ik in paniek.
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uit
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?
Wat is lang dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uit
Ehm ja.... ik zou beginnen met er niet helemaal in te kruipen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben 21 jaar en kan nog steeds niet mijn fucking 2 persoonsdeken in mijn 2 persoonsdekbed krijgen. Duurt echt eeuwig. Misschien doe ik het verkeerd ik kruip er altijd helemaal in en dan kan ik de uitgang niet meer vinden en raak ik in paniek.
Ja waarom doet je vader het niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?
Te veel vrouwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat ik begrijp ik, ik wil ook wel huisvrouw worden dat bestaat uit ongv. 12 uur per week poetsen/wassen/strijken etc. en de rest van de week tv series kijken en op terras zitten en shoppen.Wie dan nog durft te klagen
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm ja.... ik zou beginnen met er niet helemaal in te kruipen...
Gewoon een hoek erin doen, naar de verre bijpassende hoek doen, voet erop, andere hoek erin en naar de andere verre hoek. Beide hoeken vastpakken,omhoog houden, en de andere 2 hoeken erin stoppen. En het kan nog makkelijker en sneller wanneer je de hoes eerst binnenstebuiten doet.
Mijn moeder doet alles qua huishouden in huis en ook alle bedden op makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waarom doet je vader het niet?
Oh, Meloewa is mijn lust en mijn leven. Mijn obsessie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kennelijk wel want jij blijft reageren
Ja, datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?
gewoon je moeder bellen danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nacht
Beginnersfouten. Daar leer je na verloop van tijd naar wapperen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nacht
Ja meestal komen ze uit zichzelf ff om 3 uur 's nachts controleren of ik lekker slaapquote:
Awhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja meestal komen ze uit zichzelf ff om 3 uur 's nachts controleren of ik lekker slaap
Bloeddruk meten, medicijnen naar binnen stouwen en een paar tikken op m'n hoofd en dan rennen ze snel weer wegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awheven kijken of je nog wel ademt enzo?
Jij komt altijd zo ongelukkig overquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Met de luiheid van de moderne NLse vrouw en de economische noodzaak om een dubbel inkomen te hebben om fatsoenlijk rond te kunnen komen, zou eigenlijk polygamie gewoon legaal gemaakt moeten worden. Gewoon 3-4 vrouwen die allemaal een beetje meewerken in het huishouden wanneer het uitkomt, en dan kun je ook gewoon kinderen krijgen en is er altijd iemand om voor die koters te zorgen.
Maar goed, of de NLse man opgescheept wil worden met 3-4 NLse vrouwen, is natuurlijk ook maar weer zeer de vraag.
Dit. En ook heel erg gefrustreerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo ongelukkig over
Wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je moet die wijven gewoon thuis laten, achter het fornuis:
Zoals Gerst doet...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo ongelukkig over
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit. En ook heel erg gefrustreerd.
Heavy als je er zo over denkt. Maar wat doe je eraan? Gewoon rekening houden en genieten van het moment en de toekomst. Think positive!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.
Je gaat je toch afvragen of straks je kinderen nog een fatsoenlijke betaalbare opleiding kunnen volgen, en of ze een huisje kunnen vinden, of dat ze de beste zorg kunnen blijven krijgen, en of die zorg straks nog te betalen is. Etc etc etc.
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.
Je gaat je toch afvragen of straks je kinderen nog een fatsoenlijke betaalbare opleiding kunnen volgen, en of ze een huisje kunnen vinden, of dat ze de beste zorg kunnen blijven krijgen, en of die zorg straks nog te betalen is. Etc etc etc.
Ik snap wel wat hij bedoelt. Je lees het te letterlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?
NLse vrouwen vind ik vaak te zeikerig, druk, verwend, arrogant, en ook een tikkeltje te emotioneel. Na een paar maanden komt de echte zei uit de mouw en dan word je het zat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Met de luiheid van de moderne NLse vrouw en de economische noodzaak om een dubbel inkomen te hebben om fatsoenlijk rond te kunnen komen, zou eigenlijk polygamie gewoon legaal gemaakt moeten worden. Gewoon 3-4 vrouwen die allemaal een beetje meewerken in het huishouden wanneer het uitkomt, en dan kun je ook gewoon kinderen krijgen en is er altijd iemand om voor die koters te zorgen.
Maar goed, of de NLse man opgescheept wil worden met 3-4 NLse vrouwen, is natuurlijk ook maar weer zeer de vraag.
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heavy als je er zo over denkt. Maar wat doe je eraan? Gewoon rekening houden en genieten van het moment en de toekomst. Think positive!
Nee, de NLse vrouw is de reden waarom ik altijd zo afgeef op de NLse vrouw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?
Haha alsof ik dat niet doe. Neemt niet weg dat het kan helpen als je er een zuurpruim van wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.
Klote voor je dat je zo verzuurd bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.
[..]
Nee, de NLse vrouw is de reden waarom ik altijd zo afgeef op de NLse vrouw.
Dan heb je alsnog wel de dagelijkse huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of mannen wel zin hebben in het huishouden. Het is gewoon een kutklus. Dus neem een werkster en heb alletwee gewoon lol in je leven
Sowieso alles dat verplicht is is kut!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of mannen wel zin hebben in het huishouden. Het is gewoon een kutklus. Dus neem een werkster en heb alletwee gewoon lol in je leven
zoals koken en boodschappen en de was? als je het verdeelt is dat hooguit een half uurtje per dag. Prima toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog wel de dagelijkse huishoudelijke klusjes.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha alsof ik dat niet doe. Neemt niet weg dat het kan helpen als je er een zuurpruim van wordt.
Ik ben mijn hele leven al zuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote voor je dat je zo verzuurd bent.
Kut voor je. Heb je medicijnen voor hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ik ben mijn hele leven al zuur.
Ehmm ok?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik ver voor mijn 67ste al ben overleden aan een maagzweer, dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn pensioen.
baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Hehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik ver voor mijn 67ste al ben overleden aan een maagzweer, dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn pensioen.
ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef Bredemug het volgende:
Het is sowieso onzin dat vrouwen achter de keuken moeten staan en dat soort bullshit,het moet gewoon van twee kanten komen he, als er geen balans is in het huishouden door de man of vrouw, dan ligt het probleem toch echt bij miscommunicatie.
Ik snap sommige mensen sowieso niet, waarom neem je een relatie met elkaar, als je niet met elkaar kan communiceren over wie wat moet doen.
Natuurlijk moet dat gewoon 50/50 zijn, maar het komt steeds vaker voor dat een vrouw niet heeft geleerd hoe ze moet koken, wassen, strijken, schoonmaken, etc etc... laat staan dat ze bereid is het te leren en te doen. Dat kan gewoon niet. Dat hoort bij je basispakket ALS MENS. Niet eens als vrouw, want van mannen mag je exact hetzelfde verwachten, maar zoals gezegd, het moet wel redelijk 50/50 zijn.quote:
Je doet nu net alsof ze allemaal zo zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat gewoon 50/50 zijn, maar het komt steeds vaker voor dat een vrouw niet heeft geleerd hoe ze moet koken, wassen, strijken, schoonmaken, etc etc... laat staan dat ze bereid is het te leren en te doen. Dat kan gewoon niet. Dat hoort bij je basispakket ALS MENS. Niet eens als vrouw, want van mannen mag je exact hetzelfde verwachten, maar zoals gezegd, het moet wel redelijk 50/50 zijn.
Nu zijn er teveel vrouwen die wel hele hoge eisen stellen aan de mannelijke partner, maar zelf puur en alleen voor 'de leuk' gaan en denken daarmee weg te komen onder het mom 'emancipatie', dus dat ze dan geen verantwoordelijkheden meer hebben in het huishouden binnen die relatie.
Emancipatie houdt niet in dat opeens de man allemaal extra taken erbij krijgt en de vrouw steeds minder hoeft te doen.
Zeur zeur zeur. Mensen moeten gewoon wat minder zeuren in een relatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat gewoon 50/50 zijn, maar het komt steeds vaker voor dat een vrouw niet heeft geleerd hoe ze moet koken, wassen, strijken, schoonmaken, etc etc... laat staan dat ze bereid is het te leren en te doen. Dat kan gewoon niet. Dat hoort bij je basispakket ALS MENS. Niet eens als vrouw, want van mannen mag je exact hetzelfde verwachten, maar zoals gezegd, het moet wel redelijk 50/50 zijn.
Nu zijn er teveel vrouwen die wel hele hoge eisen stellen aan de mannelijke partner, maar zelf puur en alleen voor 'de leuk' gaan en denken daarmee weg te komen onder het mom 'emancipatie', dus dat ze dan geen verantwoordelijkheden meer hebben in het huishouden binnen die relatie.
Emancipatie houdt niet in dat opeens de man allemaal extra taken erbij krijgt en de vrouw steeds minder hoeft te doen.
Ik ken echt niemand die dat niet kan allemaal eerlijk gezegd. Dede meeste vrouwen die ik ken hebben een tijdje alleen gewoond dus dan moet je wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon genieten en niet vergeten te leven waar je voor wilt leven!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeur zeur zeur. Mensen moeten gewoon wat minder zeuren in een relatie.
Blablabla, nog steeds gefrustreerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als kerel ga ik sowieso niet haar meuk strijken. Het is niet alsof dat dingen zijn die je niet kunt leren ofzo. Het is sowieso een compleet non-issue tenzij je als kerel de ballen niet hebt gewoon je poot stijf te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
Als je dat al niet voor haar wilt doen ga je echt een kutleven krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als kerel ga ik sowieso niet haar meuk strijken. Het is niet alsof dat dingen zijn die je niet kunt leren ofzo. Het is sowieso een compleet non-issue tenzij je als kerel de ballen niet hebt gewoon je poot stijf te houden.
Je doet wel haar was?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als kerel ga ik sowieso niet haar meuk strijken. Het is niet alsof dat dingen zijn die je niet kunt leren ofzo. Het is sowieso een compleet non-issue tenzij je als kerel de ballen niet hebt gewoon je poot stijf te houden.
Nee dat houdt blijkbaar in dat vrouwen werken, voor de kinderen zorgen en ook nog het huishouden doen. Weet niet in wat voor wereld jij leeft maar in de mijne doen de vrouwen nog steeds het huishouden, meer dan de mannen en ze werken er ook nog naast. Het is echt niet zo dat vrouwen minder het huishouden doen, wie doet het dan? De mannen zeker...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, zij doet meestal de was, maar ik kook meestal. Het is sowieso nu anders dan anders omdat ze nog zwangerschapsverlof heeft. Maar ze strijkt gewoon haar eigen spullen, en ik de mijne. Overhemden strijken doe ik ook sneller dan dat zij het doet.quote:
Wat is dat voor'n onzin? M'n vriendin strijkt gewoon haar eigen zooi. Lijkt me ook prima, het enige wat van mij gestreken moet worden is m'n shirts. Als zij d'r ondergoed e.d. wil strijken (bij wijze van) moet ze dat lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:24 schreef sinepedraap het volgende:
Als je dat al niet voor haar wilt doen ga je echt een kutleven krijgen
Wij hebben gewoon een werkster voor 't schoonmaakwerk. Die maakt eens in de twee weken het hele huis superschoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:26 schreef FreckleSs het volgende:
Nee dat houdt blijkbaar in dat vrouwen werken, voor de kinderen zorgen en ook nog het huishouden doen. Weet niet in wat voor wereld jij leeft maar in de mijne doen de vrouwen nog steeds het huishouden, meer dan de mannen en ze werken er ook nog naast. Het is echt niet zo dat vrouwen minder het huishouden doen, wie doet het dan? De mannen zeker...
Ik snap gewoon totaal niet hoe jij daar onderscheidt ik kan maken. Als je moet strijken dan strijk je toch gewoon alles wat gestreken moet worden? Of maken jullie ook ruzie om de afwas? Nee jij wast de pan met boontjes want ik heb geen groente gegetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef Catbert het volgende:
Wat is dat voor'n onzin? M'n vriendin strijkt gewoon haar eigen zooi. Lijkt me ook prima, het enige wat van mij gestreken moet worden is m'n shirts. Als zij d'r ondergoed e.d. wil strijken (bij wijze van) moet ze dat lekker zelf weten
en dit, neemt niet weg dat ik het niet zou doen als het zou moetenquote:
agreed, als manzijnde niet het huishouden kunnen doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
Dat kan gewoon niet. Dat hoort bij je basispakket ALS MENS. Niet eens als vrouw, want van mannen mag je exact hetzelfde verwachten, maar zoals gezegd, het moet
Ik zat hier vandaag in het corvee-rooster dus ben ik lekker bezig geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso alles dat verplicht is is kut!
We hebben en vaatwasser. En nee, we maken nooit ergens ruzie over. We hebben gewoon een bepaalde rolverdeling die prima werkt. En ze heeft ook echt niks te klagen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap gewoon totaal niet hoe jij daar onderscheidt ik kan maken. Als je moet strijken dan strijk je toch gewoon alles wat gestreken moet worden? Of maken jullie ook ruzie om de afwas? Nee jij wast de pan met boontjes want ik heb geen groente gegeten
Ik snap niet dat mensen niet kunnen koken maar als je dan bepaalde programma's ziet blijkt het te kunnen. Het staat #&($$ gewoon op het etiket!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef wise het volgende:
agreed, als manzijnde niet het huishouden kunnen doenschoonmaken, strijken,wassen, koken,stofzuigen ect. Echt niet moeilijk om te doen
Zo hoort het ook gewoon. Het moet uit zichzelf gaan vind ik eigenlijk. Je kan elkaar er echt wel op wijzen als het moet maar die gekke dingen van nee dat raak ik niet aan kom op dat kan altijd voorkomen dat je iets voor een ander moet doen dus stel je niet aan en doe niet zo moeilijk jongens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
We hebben en vaatwasser. En nee, we maken nooit ergens ruzie over. We hebben gewoon een bepaalde rolverdeling die prima werkt. En ze heeft ook echt niks te klagen hoor
indd, zo simpel. Magnetronvoer doe ik alleen als het echt niet anders kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet kunnen koken maar als je dan bepaalde programma's ziet blijkt het te kunnen. Het staat #&($$ gewoon op het etiket!
Dat zijn van die mensen die uberhaupt de labels niet lezen en dat magnetronvoer dan een half uur op 700W doen ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef wise het volgende:
indd, zo simpel. Magnetronvoer doe ik alleen als het echt niet anders kan.
Als ik inspiratieloos ben doe ik gewoon een AVGtje. En als ik wel inspiratie heb is het meestal iets met pastaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:34 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm ik kan best koken, koken is de kunst niet, ik ben alleen vaak zo inspiratieloos met bedenken wat ik wil gaan maken
Dat maakt dat ik 'koken' vervelend vindt, het daadwerkelijke uitvoeren vind ik heel leuk zelfs.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die uberhaupt de labels niet lezen en dat magnetronvoer dan een half uur op 700W doen ofzo
Wat is een AVGtje?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die uberhaupt de labels niet lezen en dat magnetronvoer dan een half uur op 700W doen ofzo
[..]
Als ik inspiratieloos ben doe ik gewoon een AVGtje. En als ik wel inspiratie heb is het meestal iets met pasta
Aardappelen, Vlees, Groente.quote:
Sowieso kook ik alleen 'uitgebreid' in het weekend en/of als er gasten komen. Ik ga door de week niet langer dan een half uur in de keuken staan.quote:En pasta schaar ik een beetje op inspiratieloosheid, ik kan het op heel veel verschillende manieren klaarmaken maar ik kies te snel voor pasta.
Lasagna en pizza meestalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Catbert het volgende:
Wat is "oven" precies dan? Een ovenschotel of een Dr. Oetker pizza?
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat niet kan allemaal eerlijk gezegd. Dede meeste vrouwen die ik ken hebben een tijdje alleen gewoond dus dan moet je wel.
Koken is net als andere huishoudelijke taken iets wat je vanzelf leert als je op jezelf gaat wonen. Zo moeilijk is het niet en met een beetje logisch nadenken kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihi" heb gehoord van meisjes (let wel meisjes, geen vrouwen, misschien komt het met de jaren). Dat vind ik niet kunnen eerlijk gezegd. Dat geldt trouwens voor beide geslachten hoor.
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihi" heb gehoord van meisjes (let wel meisjes, geen vrouwen, misschien komt het met de jaren). Dat vind ik niet kunnen eerlijk gezegd. Dat geldt trouwens voor beide geslachten hoor.
Dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.
Ja, want NLse vrouwen zijn altijd zo lekker bescheiden...(!)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.
Dat gaat over meisjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, want NLse vrouwen zijn altijd zo lekker bescheiden...(!)
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als in een schoonmaakster klaarkomenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef sinepedraap het volgende:
Niks zo lekker als in een schoon huis thuiskomen.
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Niks is zo lekker als in een schoonmaakster klaarkomen
Wou net zeggen, als je die demonstraties zag en welke gezichten daarbij liepen, pffffffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...
Dit idee + onze hulp van vroeger makes me a sad pandaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...
Dat zal vast, maar hij heeft nog steeds een punt. Feminisme schijnt alleen de baten niet de lasten te zijn, maar als je dan ook niet de gootsteen gaat ontstoppen of zelf eens flink de handen uit de mouwen steekt bij het klussen, verwacht dan ook niet dat een man andersom jou gaat helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
TS is een blonde studerende janksnol die nog bij moeders woont.
niets gelezen, maar ben het niet eens met je topic! Bij mij staat huishouden eerder dan feesten oid! en waarom zouden vrouwen niet kunnen helpen met sjouwen en zagen? leuke bezigheid om samen te doen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dat toch met die wijven van tegenwoordig. Beetje studeren, beetje feesten maar huishouden ho maar.
Verwachten ze nou echt dat je als man zelf gaat strijken en stofzuigen?
Straks moet er weer een nieuwe schuur komen en reken er maar niet op dat ze komen helpen. Immers sjouwen en zagen is mannenwerk volgens hun![]()
Klacht: Vrouwen die het niet te nauw nemen met het huishouden en random lui gedrag vertonen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Voor jou wel, maar jammer voor je ruggengraatloze vriendquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik doe helemaal niks,mijn vriend werkt 40 uur en stofzuigt 1x in de week en verschoont de bedden. Ik kook dan 3 of 4x in de week en maak de badkamer eens in de 2 weken schoon, prima toch![]()
Totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerder genoemde theorie dat vrouwen tijd mogen steken in het huishouden omdat ze gemiddeld langer leven?
Dan moeten wij een deel van onze levensduur opgeven om schoon te maken? Nee nee, laat vrouwen dat maar doen. Zij hebben wel een paar jaartjes extra.
Wel relevant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Totaal irrelevant.
Sowieso wie er weer moet doen is hopelijk voor mij nooit aan de orde.
Dat is een mooie originele manier om tegen de zaak aan te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerder genoemde theorie dat vrouwen tijd mogen steken in het huishouden omdat ze gemiddeld langer leven?
Dan moeten wij een deel van onze levensduur opgeven om schoon te maken? Nee nee, laat vrouwen dat maar doen. Zij hebben wel een paar jaartjes extra.
Ga maar nadenken over waarom je de eerste keer dat je het zei geen aandacht kreegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Omdat het gewoon een pro theorie was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga maar nadenken over waarom je de eerste keer dat je het zei geen aandacht kreeg
Maar vrouwen leven gemiddeld langer dus moeten zij ook werken? En ook boodschappen doen? Want wij hebben het zo zwaar en zijn zo zielig dus mogen meer van onze tijd genieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een pro theorie was.
Het werd iedereen te veel.
Wij gunnen ze het dat we werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar vrouwen leven gemiddeld langer dus moeten zij ook werken? En ook boodschappen doen? Want wij hebben het zo zwaar en zijn zo zielig dus mogen meer van onze tijd genieten._!
Denken dat er strijd is tussen mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wij gunnen ze het dat we werken.
En waarom sta je aan de kant van de vrouwen?
Ik sta aan de kant van de mannen en de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat hij weet hoe die punten moet scoren, die lieve draapquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat hij weet hoe die punten moet scoren, die lieve draap
Denken dat ik hier serieus ben.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denken dat er strijd is tussen mannen en vrouwen
Ik heb met je te doen
Ja ja snel terugkrabbelen hè jij vuige trollquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denken dat ik hier serieus ben.![]()
Ik heb met je te doen.
Harde comebackquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denken dat ik hier serieus ben.![]()
Ik heb met je te doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ja snel terugkrabbelen hè jij vuige troll
Jullie dachten dat ik serieus was?quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten dat ik serieus was?
Gast...wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten dat ik serieus was?
Ik heb de eerste pagina gelezen en kwam toen op deze, man man man het is zo erg gesteld met Nederlandse vrouwen. Ik heb allerlei vrouwen gedate, Nederlandse vrouwen: "Maak je geen ontbijt voor mij?" En Vietnamese vrouwen: "Wat is je lievelingseten? Zal ik dat voor je maken?"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:45 schreef grrrbeer het volgende:
Liever wat meer aandacht voor haar figuur dan voor het huishouden.
Ik snap er nog steeds geen zak van. Wat is er precies mis met op z'n tijd een ontbijtje voor haar maken en zij een ontbijtje voor jou maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pagina gelezen en kwam toen op deze, man man man het is zo erg gesteld met Nederlandse vrouwen. Ik heb allerlei vrouwen gedate, Nederlandse vrouwen: "Maak je geen ontbijt voor mij?" En Vietnamese vrouwen: "Wat is je lievelingseten? Zal ik dat voor je maken?"
Aah fuck it ik heb er geen problemen mee met die op een voetstuk getilde koeien, heb m'n meid al gevonden.
Alleen als ze kinderen hebben, op een moederdag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die geen ontbijt voor hun vriendin maken
Logisch dat je alleen je moeder ontbijt maakt als je geen vriendin hebt, snap ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alleen als ze kinderen hebben op moederdag.
Af en toe kan wel, alleen Nederlandse meiden verwachten het elke keer ofja de teven die ik heb gehad. En dan ooit wanneer je zegt: Hey maak jij een keer voor mij ontbijt, zegt ze: Ik maak altijd ontbijtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen zak van. Wat is er precies mis met op z'n tijd een ontbijtje voor haar maken en zij een ontbijtje voor jou maken?
Zo, jij bent echt verzuurd he.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Logisch dat je alleen je moeder ontbijt maakt als je geen vriendin hebt, snap ik.
opgelost.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Af en toe kan wel, alleen Nederlandse meiden verwachten het elke keer ofja de teven die ik heb gehad. En dan ooit wanneer je zegt: Hey maak jij een keer voor mij ontbijt, zegt ze: Ik maak altijd ontbijtNja misschien ligt het aan mijn eigen traumatische ervaring met Nederlandse meiden.
Omdat ik jouw reactie snap?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt verzuurd he.
Ben je verbaasd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:13 schreef rosepetals het volgende:
Vrouwen zouden zo bekend staan om hun gezeur, maar echt de mannen hier... Wauw, wat een blabla-gezeik eruit komt
Wat heb je vandaag voor ontbijt gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja omdat de mannen die ik ken nooit zo zeuren.. maar goed, ik moet nu dus echt even FOK!ers los gaan zien van gewone mannen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag voor ontbijt gehad?
Kellogs Instant Bitch?Heb nog geen ontbijt gehad, ga eens aan de slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen op FOK! zijn natuurlijk ook geen echte mannen. Maar allemaal tedere zieltjes die zich veel stoerder voor doen dan dat ze werkelijk zijn omdat ze bang zijn dat ze door de alfa mannetjes uit de groep verstoten worden
Werkt vast altijd bij hele leuke meisjes!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.
Jahoor knulletje. Dat zal bestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.
Dit inderdaad. Boh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen op FOK! zijn natuurlijk ook geen echte mannen. Maar allemaal tedere zieltjes die zich veel stoerder voor doen dan dat ze werkelijk zijn omdat ze bang zijn dat ze door de alfa mannetjes uit de groep verstoten worden
Nu al aangetast in z'n 'mannelijkheid'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:21 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in een discussie met vrouwen op fok.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb nog geen ontbijt gehad, ga eens aan de slagNee, bak je eigen ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa vanavond gaan we bh's verbranden in een groot kampvuur en daarna gaan we met z'n alle zonder make-up op naar een discotheek om mannen daar aan te spreken op hun haantjes gedrag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:22 schreef SunTzu het volgende:
Nee ik ga vanavond een maand op vakantie, moet nog spullen pakken. Jullie feministen vermaken jezelf wel.
En dan kom ik voor een trio met jou Sinos.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jaaa vanavond gaan we bh's verbranden in een groot kampvuur en daarna gaan we met z'n alle zonder make-up op naar een discotheek om mannen daar aan te spreken op hun haantjes gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |