Lasagna en pizza meestalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Catbert het volgende:
Wat is "oven" precies dan? Een ovenschotel of een Dr. Oetker pizza?
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat niet kan allemaal eerlijk gezegd. Dede meeste vrouwen die ik ken hebben een tijdje alleen gewoond dus dan moet je wel.
Koken is net als andere huishoudelijke taken iets wat je vanzelf leert als je op jezelf gaat wonen. Zo moeilijk is het niet en met een beetje logisch nadenken kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihi" heb gehoord van meisjes (let wel meisjes, geen vrouwen, misschien komt het met de jaren). Dat vind ik niet kunnen eerlijk gezegd. Dat geldt trouwens voor beide geslachten hoor.
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik best wel vaak "nou koken kan ik niet hoor hihi" heb gehoord van meisjes (let wel meisjes, geen vrouwen, misschien komt het met de jaren). Dat vind ik niet kunnen eerlijk gezegd. Dat geldt trouwens voor beide geslachten hoor.
Dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.
Ja, want NLse vrouwen zijn altijd zo lekker bescheiden...(!)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je meer zien als een soort bescheidenheid, het zal vast niet zo zijn dat ze het echt niet kunnen.
Dat gaat over meisjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, want NLse vrouwen zijn altijd zo lekker bescheiden...(!)
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als in een schoonmaakster klaarkomenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef sinepedraap het volgende:
Niks zo lekker als in een schoon huis thuiskomen.
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Niks is zo lekker als in een schoonmaakster klaarkomen
Wou net zeggen, als je die demonstraties zag en welke gezichten daarbij liepen, pffffffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...
Dit idee + onze hulp van vroeger makes me a sad pandaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je onze schoonmaakster nog niet gezien...
Dat zal vast, maar hij heeft nog steeds een punt. Feminisme schijnt alleen de baten niet de lasten te zijn, maar als je dan ook niet de gootsteen gaat ontstoppen of zelf eens flink de handen uit de mouwen steekt bij het klussen, verwacht dan ook niet dat een man andersom jou gaat helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
TS is een blonde studerende janksnol die nog bij moeders woont.
niets gelezen, maar ben het niet eens met je topic! Bij mij staat huishouden eerder dan feesten oid! en waarom zouden vrouwen niet kunnen helpen met sjouwen en zagen? leuke bezigheid om samen te doen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dat toch met die wijven van tegenwoordig. Beetje studeren, beetje feesten maar huishouden ho maar.
Verwachten ze nou echt dat je als man zelf gaat strijken en stofzuigen?
Straks moet er weer een nieuwe schuur komen en reken er maar niet op dat ze komen helpen. Immers sjouwen en zagen is mannenwerk volgens hun![]()
Klacht: Vrouwen die het niet te nauw nemen met het huishouden en random lui gedrag vertonen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |