Tegenwoordig is dat al heel wat meer hoor. Ruggegraatloze metro'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij één van de 2% over de wereld
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Wat dat betreft had ik vroeger mazzel, mijn ex was altijd veel eerder thuis, die kookte en dan waste ik af, nu moet ik alles zelf doenquote:
Inderdaad..hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.
Sowieso wanneer je hier over afspraken moet maken met je partnerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij één van de 2% over de wereld
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te maken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.
Gewoon een man die luistertquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...
Nou, nou wat een rampquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Haha precies! als mijn moeder het huis uit is en we zijn met vader alleen zus en ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Mannen die helemaal in de stress schieten als ze ook eens wat in het huishouden moeten doen.Wat een mietjes zijn dat toch ook.
Gelukkig genoeg mannen tegenwoordig die wél hun poten uitsteken. Waarschijnlijk doen de huillies in dit topic ook gewoon het huishouden, maar durven dit niet toe te geven omdat ze dan worden uitgemaakt voor hommo.
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzoquote:
Ja ik ook. Klusjes enzo vind ik wel leuk om te doen maar in het huishouden faal ik echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Hahaha herkenbaar, toen ik net op mijzelf woonde gebruikte ik alleen maar pakjes en flesjes enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzo
Klinkt inderdaad als een representatieve relatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef RichardHammond het volgende:
Net alsof ik mijn dure shirts laat strijken door een vrouw.![]()
Ik vind het anders niet meer dan redelijk dat wanneer de man weken van 50 uur of meer maakt en de vrouw werkt niet of amper dat zij dan het huishouden op haar neemt. Hier ook van dichtbij meegemaakt. Een man van om en nabij de 30, al flink carrière gemaakt en het vrouwtje hoefde niet te werken. Royaal salaris, schitterend huis en een mooie auto. Begint dat wijf ook nog te klagen dat ze het niet redelijk vind dat zij alleen het huishouden moet doen.Wordt ze ingewisseld voor een leuker exemplaar, dan beseft ze opeens hoe goed ze het al die tijd heeft gehad en dan maar afgeven op de man. Bah, wat een walgelijk wijf was dat. Wel tijd voor het uitgeven van het geld, maar als er wat moet gebeuren ho maar.
Zelf zou ik best wat willen doen in het huishouden, maar dan wel naar ratio van uren in de week werken. Vind ik persoonlijk niks meer dan redelijk.
Kan ik me niet in vinden eerlijk gezegd maar ik woon dan ook jaren zonder een vrouw. En diegene die er woonde was nog een ergere ransaap dan ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.
Want vrouwen doen meestal 9439493 dingen in het huishouden. Die zomaar niet gewaardeerd worden of vanzelfsprekend worden gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |