Pizza. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
Is redelijk algemeen bekend op FOK! volgens mij, of dat zou het tenminste inmiddels wel moeten zijn aangezien ik het al minstens duizend keer gemeld heb...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh serieus? Heb dat altijd gedacht.
Excuses.
... of ze moeten een dikkere man zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind trouwens wel dat vrouwen die dikker zijn dan hun man wat harder mogen gaan poetsen zodat ze afvallen en zich niet op de bank gaan lopen volvreten.
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
Bij mij brengt een mannetje ze altijd op de scooter.
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengen
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofsoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
O echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofso)nemen.... godenspijs
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuisquote:
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuis
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
Dominos
Neem New York, vele malen beter
Jij ouwe snoepert!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Het is niet zo dat ik tegen emancipatie ben, maar de afgelopen jaren is het wel erg eenzijdig verlopen.
Vrouwen zijn erg zelfstandig en weten precies wat ze willen, tot de auto kapot gaat
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen van 18-20 die zo willen intrekken bij een kerel met een eigen huis, dus dat lijkt me geen probleem.
He wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?
Onzin, dat moeten de mannen zelf maar doen en het is er hoog tijd voor, jullie lopen achter!
Nee, dan heb je het over vrouwen van 22-23quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromen
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is, ik hoef geen zwaar werk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
He wat?
Wij emanciperen? Doen we toch? Veel mannen zonder ruggengraat doen nu alles. Dus werken, schoonmaken EN de auto maken.
Wanneer gaan jullie auto's leren maken en de tuin opnieuw bestraten?
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.
In dat geval gaat de klacht niet over jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is , ik hoef geen zwaar werk te doen
Nee, serieus, de boel bestraten kan ik ook wel, niet moeilijk ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs als imitator faal je heimelijk. Kan ook bijna niet anders als je slechts over beperkt boerenverstand beschikt.
Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.quote:
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?
Verzin jij lekker je eigen grapjes, blaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.
Dus.
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Waarom is het de bedoeling dat de vrouw het huishouden doet.
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Soms moet je mongloide personen op hun nummer zetten. Anders blijven ze semi-grappig doen en alle aandacht van vrouwen opeisen. Het gevolg is plaatsvervangende schaamte aan mijn kant, wil ik niet, dus probeer ik dat te voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Nee 4939395539 andere huishoudklusjesnog .. mij niet gezien later. Nu ook niet btwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?
Als er heel veel topics over verschijnen zal er wel een kern van waarheid inzitten hequote:
Vrouwen zeiken gelukkig nooit mannen af....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.
Degene die het eerst thuis is kookt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
Als je allebei werkt, allebei de helft van het huishouden doen, simpel. Waarom zo moeilijk doen? Als ik een man had, dan mocht hij koken, was ik wel af, koken kan ik toch niet
Dat is hij één van de 2% over de wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
OK OK! mattie van mij MOET () en schilderen en behangen e.d. klussen alles.
Maar ook de wc schoonmaken, koken en stofzuigen.
En waarom?
Zijn vriendin heeft 2 hobby's en hij geen
lol, dat is niet waar ik ik op doelde. Dan is jouw situatie gewoon slecht geregeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij één van de 2% over de wereld
Tegenwoordig is dat al heel wat meer hoor. Ruggegraatloze metro'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Wat dat betreft had ik vroeger mazzel, mijn ex was altijd veel eerder thuis, die kookte en dan waste ik af, nu moet ik alles zelf doenquote:
Inderdaad..hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.
Sowieso wanneer je hier over afspraken moet maken met je partnerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt wel over als een lui wijf, dat dan weer wel.
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar dat heeft niks met mijn standpunt te maken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je niets gaat doen
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best wat doen maar i.i.g minder als mijn moeder.
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je dan maar niet gaat janken dat een vent alle klusjes moet doen, omdat jij het niet kan. Wel een beetje eerlijk blijven dan.
Gewoon een man die luistertquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je het met een mindere man dan je vader moet doen...
Nou, nou wat een rampquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Haha precies! als mijn moeder het huis uit is en we zijn met vader alleen zus en ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Mannen die helemaal in de stress schieten als ze ook eens wat in het huishouden moeten doen.Wat een mietjes zijn dat toch ook.
Gelukkig genoeg mannen tegenwoordig die wél hun poten uitsteken. Waarschijnlijk doen de huillies in dit topic ook gewoon het huishouden, maar durven dit niet toe te geven omdat ze dan worden uitgemaakt voor hommo.
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzoquote:
Ja ik ook. Klusjes enzo vind ik wel leuk om te doen maar in het huishouden faal ik echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet godverdomme alles zelf doen
Hahaha herkenbaar, toen ik net op mijzelf woonde gebruikte ik alleen maar pakjes en flesjes enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik gebruik wel glazen i.p.v. alles uit de verpakking te drinken enzo
Klinkt inderdaad als een representatieve relatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef RichardHammond het volgende:
Net alsof ik mijn dure shirts laat strijken door een vrouw.![]()
Ik vind het anders niet meer dan redelijk dat wanneer de man weken van 50 uur of meer maakt en de vrouw werkt niet of amper dat zij dan het huishouden op haar neemt. Hier ook van dichtbij meegemaakt. Een man van om en nabij de 30, al flink carrière gemaakt en het vrouwtje hoefde niet te werken. Royaal salaris, schitterend huis en een mooie auto. Begint dat wijf ook nog te klagen dat ze het niet redelijk vind dat zij alleen het huishouden moet doen.Wordt ze ingewisseld voor een leuker exemplaar, dan beseft ze opeens hoe goed ze het al die tijd heeft gehad en dan maar afgeven op de man. Bah, wat een walgelijk wijf was dat. Wel tijd voor het uitgeven van het geld, maar als er wat moet gebeuren ho maar.
Zelf zou ik best wat willen doen in het huishouden, maar dan wel naar ratio van uren in de week werken. Vind ik persoonlijk niks meer dan redelijk.
Kan ik me niet in vinden eerlijk gezegd maar ik woon dan ook jaren zonder een vrouw. En diegene die er woonde was nog een ergere ransaap dan ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja strijken en wassen doen mannen over het algemeen ook niet. Dus daar mag al wat tegenover staan. Serieus als het precies wordt afgemeten dan komen mannen er echt het slechtst uit hoor.
Want vrouwen doen meestal 9439493 dingen in het huishouden. Die zomaar niet gewaardeerd worden of vanzelfsprekend worden gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |