Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.quote:
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij overdrijft dan ook gewoon enorm.
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat jij wil, chef. Maar neem gewoon je eigen adviezen over, wil je?
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor vaderlijke adviezen heb ik gemist dan?
Verzin jij lekker je eigen grapjes, blaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het verlengde dat je als immitator heimelijk faalt ligt het advies om te stoppen. Dat advies gaf ik al eerder in het topic, dat advies gaf ik je daarnet weer met een quote door nota bene jezelf geplaatst.
Dus.
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Waarom is het de bedoeling dat de vrouw het huishouden doet.
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Zelfde met de afwas. Mannen pleiten zich altijd hallo jullie hebben ook gevreten klaphonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Soms moet je mongloide personen op hun nummer zetten. Anders blijven ze semi-grappig doen en alle aandacht van vrouwen opeisen. Het gevolg is plaatsvervangende schaamte aan mijn kant, wil ik niet, dus probeer ik dat te voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Nee 4939395539 andere huishoudklusjesnog .. mij niet gezien later. Nu ook niet btwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie moeten toch iets doen naast het volgen van meer dan 1 soap en het consumeren van doosjes bonbons?
Als er heel veel topics over verschijnen zal er wel een kern van waarheid inzitten hequote:
Vrouwen zeiken gelukkig nooit mannen af....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er die dag werkt al vraag je het mij. Op uitzonderingen en speciale omstandigheden na dan.
Degene die het eerst thuis is kookt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
Als je allebei werkt, allebei de helft van het huishouden doen, simpel. Waarom zo moeilijk doen? Als ik een man had, dan mocht hij koken, was ik wel af, koken kan ik toch niet
Dat is hij één van de 2% over de wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
OK OK! mattie van mij MOET () en schilderen en behangen e.d. klussen alles.
Maar ook de wc schoonmaken, koken en stofzuigen.
En waarom?
Zijn vriendin heeft 2 hobby's en hij geen
lol, dat is niet waar ik ik op doelde. Dan is jouw situatie gewoon slecht geregeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we hier met zijn alle gegeten hebben dan doen moeder, zus en ik de afwas.
Mijn vader gaat naar buiten. Zus haar vriend kan ik telkens een handdoek in zijn handen duwen, En dan nog gaat hij zich zitten en toekijken soms.
Ja rotop mannen zijn net zo goed verantwoordelijk voor de boel een vrouw wordt gelijk als lui gezien als ze even geen zin heeft in een huishoudklusje.
gvddddddddddddddd
Echt he? Ik ken geen man die zo is. Zo onderdanig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij één van de 2% over de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |