oh boy..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja, ik win oscars en ga op leuke date's. Feestje hier hoor.
Sommigen houden van kletsende ballen op de bilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien willen die jonge blaadjes geen hangende ballen
muziek en ipod ofso mattiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef JoeyTenowii het volgende:
hoe kun je schoonmaken relaxt vinden pokken geluid van die stofzuiger
nog geen 10min werk manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef Karina het volgende:
Vind je het gek dat vrouwen lui zijn in het huishouden, nogal leuk werk, wc schoonmaken bijvoorbeeld, ik roep niet joepie als ik dat weer moet doen.
Pas zat 'ie verstopt. Ra ra wie dat op mag lossen dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef Karina het volgende:
Vind je het gek dat vrouwen lui zijn in het huishouden, nogal leuk werk, wc schoonmaken bijvoorbeeld, ik roep niet joepie als ik dat weer moet doen.
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik draag nu alleen de hipster! Dus hier moet je het mee doen.
hoe weet je dat ze lekker is via die picture ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen he
foboquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze lekker is via die picture ?
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je een lekker wijf bent wil natuurlijk niet zeggen dat je je basistaken mag laten versloffen he
Ik heb er twee, moet wel een beetje afwisselend blijven he.quote:
heb een harem anders gaan ze staken dat ze te veel moeten werken in 1 jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er twee, moet wel een beetje afwisselend blijven he.
Broodje + boter + vlokken is GEEN 3 gangen maaltijd!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.
Nee, natuurlijk ben ik een hele goede huisvrouw. Dit tik ik vanuit de keuken waar ik bezig ben met een 3 gangen maal
"Help, mijn harem heeft een vakbond!"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
heb een harem anders gaan ze staken dat ze te veel moeten werken in 1 jaar
Och arme gefrustreerde Aziaat met je kleine pieleke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
HOHO HO TS, je moet natuurlijk niet zomaar ALLE vrouwen over 1 kam scheren. Niet ALLE vrouwen zijn lui en egoistisch.
Alleen NLse vrouwen.
Ik ben gewoon een blonde man met blauwe ogen hoor...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Och arme gefrustreerde Aziaat met je kleine pieleke.
Willen de NLse vrouwen je niet?
Kut voor je dat je hier woont.
Ikzelf...hoezoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas zat 'ie verstopt. Ra ra wie dat op mag lossen dan.
lid worden van de antivakbond vakbondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Help, mijn harem heeft een vakbond!"
Oh serieus? Heb dat altijd gedacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een blonde man met blauwe ogen hoor...![]()
Alleen de nick is chinees. Oh, en de vrouw is ook chinees.
Ik mag jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eckt wel. Ik kijk gewoon schattig en ga mooi zitten wezen op de bank.
Nee, natuurlijk ben ik een hele goede huisvrouw. Dit tik ik vanuit de keuken waar ik bezig ben met een 3 gangen maal
Pizza. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
Is redelijk algemeen bekend op FOK! volgens mij, of dat zou het tenminste inmiddels wel moeten zijn aangezien ik het al minstens duizend keer gemeld heb...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh serieus? Heb dat altijd gedacht.
Excuses.
... of ze moeten een dikkere man zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind trouwens wel dat vrouwen die dikker zijn dan hun man wat harder mogen gaan poetsen zodat ze afvallen en zich niet op de bank gaan lopen volvreten.
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef rosepetals het volgende:
Bij mij brengt een mannetje ze altijd op de scooter.
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Opscheppen over je kookskills en dan een pizza laten brengen
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofsoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja zeg, het is vrijdag. Vrijdag is pizza/ben&jerry dag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wat ga je koken vandaag
O echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je bij Domino's besteld MOET je echt die warme chocolade brownie cake blokjes (ofso)nemen.... godenspijs
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuisquote:
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog zo'n lamzak die niets te zeggen heeft thuis
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
Dominos
Neem New York, vele malen beter
Jij ouwe snoepert!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nooit bij besteld.. Ik ben bovendien gehecht aan het mannetje op de scooter.
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Het is niet zo dat ik tegen emancipatie ben, maar de afgelopen jaren is het wel erg eenzijdig verlopen.
Vrouwen zijn erg zelfstandig en weten precies wat ze willen, tot de auto kapot gaat
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen van 18-20 die zo willen intrekken bij een kerel met een eigen huis, dus dat lijkt me geen probleem.
He wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus moeten de vrouwen de mannen maar emanciperen?
Onzin, dat moeten de mannen zelf maar doen en het is er hoog tijd voor, jullie lopen achter!
Nee, dan heb je het over vrouwen van 22-23quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Fout, het is bij een man met een hele fikse sloot geld en een markante vila, voor de meeste mannen blijft dat dus alleen maar bij dromen
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is, ik hoef geen zwaar werk te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
He wat?
Wij emanciperen? Doen we toch? Veel mannen zonder ruggengraat doen nu alles. Dus werken, schoonmaken EN de auto maken.
Wanneer gaan jullie auto's leren maken en de tuin opnieuw bestraten?
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen. Kom op, het heeft lang genoeg geduurd, he.
In dat geval gaat de klacht niet over jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een schattig huisvrouwtje die netjes het huis aan kant houdt en zorgt dat haar man tevreden is , ik hoef geen zwaar werk te doen
Nee, serieus, de boel bestraten kan ik ook wel, niet moeilijk ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is altijd maar weer wat blij als ik het huis laat verbouwen. Dat ik daarvoor 6 weken met mijn snufferd op billboards door heel het land moet staan neemt ze dan maar voor lief.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs als imitator faal je heimelijk. Kan ook bijna niet anders als je slechts over beperkt boerenverstand beschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |