Voor jou wel, maar jammer voor je ruggengraatloze vriendquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik doe helemaal niks,mijn vriend werkt 40 uur en stofzuigt 1x in de week en verschoont de bedden. Ik kook dan 3 of 4x in de week en maak de badkamer eens in de 2 weken schoon, prima toch![]()
Totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerder genoemde theorie dat vrouwen tijd mogen steken in het huishouden omdat ze gemiddeld langer leven?
Dan moeten wij een deel van onze levensduur opgeven om schoon te maken? Nee nee, laat vrouwen dat maar doen. Zij hebben wel een paar jaartjes extra.
Wel relevant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Totaal irrelevant.
Sowieso wie er weer moet doen is hopelijk voor mij nooit aan de orde.
Dat is een mooie originele manier om tegen de zaak aan te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerder genoemde theorie dat vrouwen tijd mogen steken in het huishouden omdat ze gemiddeld langer leven?
Dan moeten wij een deel van onze levensduur opgeven om schoon te maken? Nee nee, laat vrouwen dat maar doen. Zij hebben wel een paar jaartjes extra.
Ga maar nadenken over waarom je de eerste keer dat je het zei geen aandacht kreegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef Skillstorm het volgende:
Omdat het gewoon een pro theorie was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga maar nadenken over waarom je de eerste keer dat je het zei geen aandacht kreeg
Maar vrouwen leven gemiddeld langer dus moeten zij ook werken? En ook boodschappen doen? Want wij hebben het zo zwaar en zijn zo zielig dus mogen meer van onze tijd genieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een pro theorie was.
Het werd iedereen te veel.
Wij gunnen ze het dat we werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar vrouwen leven gemiddeld langer dus moeten zij ook werken? En ook boodschappen doen? Want wij hebben het zo zwaar en zijn zo zielig dus mogen meer van onze tijd genieten._!
Denken dat er strijd is tussen mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wij gunnen ze het dat we werken.
En waarom sta je aan de kant van de vrouwen?
Ik sta aan de kant van de mannen en de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat hij weet hoe die punten moet scoren, die lieve draapquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat hij weet hoe die punten moet scoren, die lieve draap
Denken dat ik hier serieus ben.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denken dat er strijd is tussen mannen en vrouwen
Ik heb met je te doen
Ja ja snel terugkrabbelen hè jij vuige trollquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denken dat ik hier serieus ben.![]()
Ik heb met je te doen.
Harde comebackquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denken dat ik hier serieus ben.![]()
Ik heb met je te doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ja snel terugkrabbelen hè jij vuige troll
Jullie dachten dat ik serieus was?quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten dat ik serieus was?
Gast...wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Jullie dachten dat ik serieus was?
Ik heb de eerste pagina gelezen en kwam toen op deze, man man man het is zo erg gesteld met Nederlandse vrouwen. Ik heb allerlei vrouwen gedate, Nederlandse vrouwen: "Maak je geen ontbijt voor mij?" En Vietnamese vrouwen: "Wat is je lievelingseten? Zal ik dat voor je maken?"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:45 schreef grrrbeer het volgende:
Liever wat meer aandacht voor haar figuur dan voor het huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |