Je zou bijna weer thuis gaan wonen. Luie donders van tegenwoordig.quote:
Inderdaad, slotje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat verrassend, weer een vrouw afzeik topic
Gast, in welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou bijna weer thuis gaan wonen. Luie donders van tegenwoordig.
Tijd om de huishoudschool weer verplicht in te voerenBasisbeginselen hoor je als vrouw gewoon te beheersen
quote:
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigenquote:
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigen
baas!quote:
Ach, hij heeft tenminstens een vriendinquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet wie bij jou thuis moet stofzuigen
Voor TS kan ik niet spreken maar je vriendin lacht zich helemaal de tyfus in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.
Problemen mee TS?
Hommoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook dingen in het huishouden.
Problemen mee TS?
Oeiiiiiiiiiii, laat mijn vrouw dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, hij heeft tenminstens een vriendin
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
HOHO HO TS, je moet natuurlijk niet zomaar ALLE vrouwen over 1 kam scheren. Niet ALLE vrouwen zijn lui en egoistisch.
Alleen NLse vrouwen.
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
HOHO HO TS, je moet natuurlijk niet zomaar ALLE vrouwen over 1 kam scheren. Niet ALLE vrouwen zijn lui en egoistisch.
Alleen NLse vrouwen.
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.
Polen die teveel in je huis laten liggen? Dat is vreemd je zou zeggen dat het steeds leger wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we al, een Pool die eens per week wat dingen doet. Maar er blijven helaas nog steeds teveel taken liggen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol_
Twee vrouwen die het huishouden doen maar het toch niet doen? Een paar stoten zouden kunnen helpen mijn beste Stokstaart.
Lekkere wijven schijnen nog luier te zijn. Wij hebben zo'n lelijke oostblokker met een reet van een pony en een steenpuist op haar neusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol_
Twee vrouwen die het huishouden doen maar het toch niet doen? Een paar stoten zouden kunnen helpen mijn beste Stokstaart.
Nou, heerlijk toch? De mannen willen het gewoon zo. Anders lieten ze ons niet zo erg emanciperen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat heet emancipatie. De man werkt nu én doet het huishouden. De vrouw zit lekker op haar reet de Vriendin te lezen en met haar Kakelbontserviesje RTL-Middagmagazine te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |