Kennelijk wel want jij blijft reagerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel iets interessants te melden dan!?
Ja dat ik begrijp ik, ik wil ook wel huisvrouw worden dat bestaat uit ongv. 12 uur per week poetsen/wassen/strijken etc. en de rest van de week tv series kijken en op terras zitten en shoppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef RichardHammond het volgende:
Net alsof ik mijn dure shirts laat strijken door een vrouw.![]()
Ik vind het anders niet meer dan redelijk dat wanneer de man weken van 50 uur of meer maakt en de vrouw werkt niet of amper dat zij dan het huishouden op haar neemt. Hier ook van dichtbij meegemaakt. Een man van om en nabij de 30, al flink carrière gemaakt en het vrouwtje hoefde niet te werken. Royaal salaris, schitterend huis en een mooie auto. Begint dat wijf ook nog te klagen dat ze het niet redelijk vindt dat zij alleen het huishouden moet doen.Wordt ze ingewisseld voor een leuker exemplaar, dan beseft ze opeens hoe goed ze het al die tijd heeft gehad en dan maar afgeven op de man. Bah, wat een walgelijk wijf was dat. Wel tijd voor het uitgeven van het geld, maar als er wat moet gebeuren ho maar.
Zelf zou ik best wat willen doen in het huishouden, maar dan wel naar ratio van uren in de week werken. Vind ik persoonlijk niks meer dan redelijk.
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben 21 jaar en kan nog steeds niet mijn fucking 2 persoonsdeken in mijn 2 persoonsdekbed krijgen. Duurt echt eeuwig. Misschien doe ik het verkeerd ik kruip er altijd helemaal in en dan kan ik de uitgang niet meer vinden en raak ik in paniek.
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uit
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?
Wat is lang dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 van de kutste klusjes om te doen. Ik stel m'n bed verschonen altijd zo lang mogelijk uit
Ehm ja.... ik zou beginnen met er niet helemaal in te kruipen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben 21 jaar en kan nog steeds niet mijn fucking 2 persoonsdeken in mijn 2 persoonsdekbed krijgen. Duurt echt eeuwig. Misschien doe ik het verkeerd ik kruip er altijd helemaal in en dan kan ik de uitgang niet meer vinden en raak ik in paniek.
Ja waarom doet je vader het niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat nog is dat vreemd ?
Te veel vrouwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat ik begrijp ik, ik wil ook wel huisvrouw worden dat bestaat uit ongv. 12 uur per week poetsen/wassen/strijken etc. en de rest van de week tv series kijken en op terras zitten en shoppen.Wie dan nog durft te klagen
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm ja.... ik zou beginnen met er niet helemaal in te kruipen...
Gewoon een hoek erin doen, naar de verre bijpassende hoek doen, voet erop, andere hoek erin en naar de andere verre hoek. Beide hoeken vastpakken,omhoog houden, en de andere 2 hoeken erin stoppen. En het kan nog makkelijker en sneller wanneer je de hoes eerst binnenstebuiten doet.
Mijn moeder doet alles qua huishouden in huis en ook alle bedden op makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja waarom doet je vader het niet?
Oh, Meloewa is mijn lust en mijn leven. Mijn obsessie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kennelijk wel want jij blijft reageren
Ja, datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Handen in de hoeken, dekbed bij de punten pakken en in elkaar wapperen-methode?
gewoon je moeder bellen danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nacht
Beginnersfouten. Daar leer je na verloop van tijd naar wapperen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is goed idd, maar je hebt altijd van die hoekjes waar geen deken in zit. Tenminste bij mij gebeurd dat vaak zeker in de nacht
Ja meestal komen ze uit zichzelf ff om 3 uur 's nachts controleren of ik lekker slaapquote:
Awhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja meestal komen ze uit zichzelf ff om 3 uur 's nachts controleren of ik lekker slaap
Bloeddruk meten, medicijnen naar binnen stouwen en een paar tikken op m'n hoofd en dan rennen ze snel weer wegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awheven kijken of je nog wel ademt enzo?
Jij komt altijd zo ongelukkig overquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Met de luiheid van de moderne NLse vrouw en de economische noodzaak om een dubbel inkomen te hebben om fatsoenlijk rond te kunnen komen, zou eigenlijk polygamie gewoon legaal gemaakt moeten worden. Gewoon 3-4 vrouwen die allemaal een beetje meewerken in het huishouden wanneer het uitkomt, en dan kun je ook gewoon kinderen krijgen en is er altijd iemand om voor die koters te zorgen.
Maar goed, of de NLse man opgescheept wil worden met 3-4 NLse vrouwen, is natuurlijk ook maar weer zeer de vraag.
Dit. En ook heel erg gefrustreerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo ongelukkig over
Wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je moet die wijven gewoon thuis laten, achter het fornuis:
Zoals Gerst doet...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo ongelukkig over
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit. En ook heel erg gefrustreerd.
Heavy als je er zo over denkt. Maar wat doe je eraan? Gewoon rekening houden en genieten van het moment en de toekomst. Think positive!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.
Je gaat je toch afvragen of straks je kinderen nog een fatsoenlijke betaalbare opleiding kunnen volgen, en of ze een huisje kunnen vinden, of dat ze de beste zorg kunnen blijven krijgen, en of die zorg straks nog te betalen is. Etc etc etc.
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik ook. Ik denk dat vrijwel iedereen die de ontwikkelingen in de wereld en specifiek dit land een beetje kritisch en realistisch volgt, daar 'ongelukkig' en 'gefrustreerd' van raakt.
Je gaat je toch afvragen of straks je kinderen nog een fatsoenlijke betaalbare opleiding kunnen volgen, en of ze een huisje kunnen vinden, of dat ze de beste zorg kunnen blijven krijgen, en of die zorg straks nog te betalen is. Etc etc etc.
Ik snap wel wat hij bedoelt. Je lees het te letterlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?
NLse vrouwen vind ik vaak te zeikerig, druk, verwend, arrogant, en ook een tikkeltje te emotioneel. Na een paar maanden komt de echte zei uit de mouw en dan word je het zat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Met de luiheid van de moderne NLse vrouw en de economische noodzaak om een dubbel inkomen te hebben om fatsoenlijk rond te kunnen komen, zou eigenlijk polygamie gewoon legaal gemaakt moeten worden. Gewoon 3-4 vrouwen die allemaal een beetje meewerken in het huishouden wanneer het uitkomt, en dan kun je ook gewoon kinderen krijgen en is er altijd iemand om voor die koters te zorgen.
Maar goed, of de NLse man opgescheept wil worden met 3-4 NLse vrouwen, is natuurlijk ook maar weer zeer de vraag.
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heavy als je er zo over denkt. Maar wat doe je eraan? Gewoon rekening houden en genieten van het moment en de toekomst. Think positive!
Nee, de NLse vrouw is de reden waarom ik altijd zo afgeef op de NLse vrouw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je altijd zo afgeeft op 'de NLse vrouw'?
Haha alsof ik dat niet doe. Neemt niet weg dat het kan helpen als je er een zuurpruim van wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.
Klote voor je dat je zo verzuurd bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het denken gaat automatisch, dus daar doe je weinig tegen. Het is nogal lastig om kortzichtig te genieten wanneer je automatisch steeds al 5-6-7 stappen verder denkt. Helaas.
[..]
Nee, de NLse vrouw is de reden waarom ik altijd zo afgeef op de NLse vrouw.
Dan heb je alsnog wel de dagelijkse huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of mannen wel zin hebben in het huishouden. Het is gewoon een kutklus. Dus neem een werkster en heb alletwee gewoon lol in je leven
Sowieso alles dat verplicht is is kut!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of mannen wel zin hebben in het huishouden. Het is gewoon een kutklus. Dus neem een werkster en heb alletwee gewoon lol in je leven
zoals koken en boodschappen en de was? als je het verdeelt is dat hooguit een half uurtje per dag. Prima toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog wel de dagelijkse huishoudelijke klusjes.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha alsof ik dat niet doe. Neemt niet weg dat het kan helpen als je er een zuurpruim van wordt.
Ik ben mijn hele leven al zuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote voor je dat je zo verzuurd bent.
Kut voor je. Heb je medicijnen voor hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ik ben mijn hele leven al zuur.
Ehmm ok?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik ver voor mijn 67ste al ben overleden aan een maagzweer, dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn pensioen.
baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
Hehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik ver voor mijn 67ste al ben overleden aan een maagzweer, dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn pensioen.
ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef Bredemug het volgende:
Het is sowieso onzin dat vrouwen achter de keuken moeten staan en dat soort bullshit,het moet gewoon van twee kanten komen he, als er geen balans is in het huishouden door de man of vrouw, dan ligt het probleem toch echt bij miscommunicatie.
Ik snap sommige mensen sowieso niet, waarom neem je een relatie met elkaar, als je niet met elkaar kan communiceren over wie wat moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |