Ik heb de eerste pagina gelezen en kwam toen op deze, man man man het is zo erg gesteld met Nederlandse vrouwen. Ik heb allerlei vrouwen gedate, Nederlandse vrouwen: "Maak je geen ontbijt voor mij?" En Vietnamese vrouwen: "Wat is je lievelingseten? Zal ik dat voor je maken?"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:45 schreef grrrbeer het volgende:
Liever wat meer aandacht voor haar figuur dan voor het huishouden.
Ik snap er nog steeds geen zak van. Wat is er precies mis met op z'n tijd een ontbijtje voor haar maken en zij een ontbijtje voor jou maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pagina gelezen en kwam toen op deze, man man man het is zo erg gesteld met Nederlandse vrouwen. Ik heb allerlei vrouwen gedate, Nederlandse vrouwen: "Maak je geen ontbijt voor mij?" En Vietnamese vrouwen: "Wat is je lievelingseten? Zal ik dat voor je maken?"
Aah fuck it ik heb er geen problemen mee met die op een voetstuk getilde koeien, heb m'n meid al gevonden.
Alleen als ze kinderen hebben, op een moederdag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die geen ontbijt voor hun vriendin maken
Logisch dat je alleen je moeder ontbijt maakt als je geen vriendin hebt, snap ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alleen als ze kinderen hebben op moederdag.
Af en toe kan wel, alleen Nederlandse meiden verwachten het elke keer ofja de teven die ik heb gehad. En dan ooit wanneer je zegt: Hey maak jij een keer voor mij ontbijt, zegt ze: Ik maak altijd ontbijtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen zak van. Wat is er precies mis met op z'n tijd een ontbijtje voor haar maken en zij een ontbijtje voor jou maken?
Zo, jij bent echt verzuurd he.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Logisch dat je alleen je moeder ontbijt maakt als je geen vriendin hebt, snap ik.
opgelost.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Af en toe kan wel, alleen Nederlandse meiden verwachten het elke keer ofja de teven die ik heb gehad. En dan ooit wanneer je zegt: Hey maak jij een keer voor mij ontbijt, zegt ze: Ik maak altijd ontbijtNja misschien ligt het aan mijn eigen traumatische ervaring met Nederlandse meiden.
Omdat ik jouw reactie snap?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt verzuurd he.
Ben je verbaasd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:13 schreef rosepetals het volgende:
Vrouwen zouden zo bekend staan om hun gezeur, maar echt de mannen hier... Wauw, wat een blabla-gezeik eruit komt
Wat heb je vandaag voor ontbijt gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja omdat de mannen die ik ken nooit zo zeuren.. maar goed, ik moet nu dus echt even FOK!ers los gaan zien van gewone mannen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag voor ontbijt gehad?
Kellogs Instant Bitch?Heb nog geen ontbijt gehad, ga eens aan de slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen op FOK! zijn natuurlijk ook geen echte mannen. Maar allemaal tedere zieltjes die zich veel stoerder voor doen dan dat ze werkelijk zijn omdat ze bang zijn dat ze door de alfa mannetjes uit de groep verstoten worden
Werkt vast altijd bij hele leuke meisjes!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.
Jahoor knulletje. Dat zal bestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben de klootzak die je eigenlijk nooit meer wilt neuken omdat ik je negeer normaal maar je blijft toch terug komen voor de seks.
Dit inderdaad. Boh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen op FOK! zijn natuurlijk ook geen echte mannen. Maar allemaal tedere zieltjes die zich veel stoerder voor doen dan dat ze werkelijk zijn omdat ze bang zijn dat ze door de alfa mannetjes uit de groep verstoten worden
Nu al aangetast in z'n 'mannelijkheid'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:21 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in een discussie met vrouwen op fok.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb nog geen ontbijt gehad, ga eens aan de slagNee, bak je eigen ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa vanavond gaan we bh's verbranden in een groot kampvuur en daarna gaan we met z'n alle zonder make-up op naar een discotheek om mannen daar aan te spreken op hun haantjes gedrag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:22 schreef SunTzu het volgende:
Nee ik ga vanavond een maand op vakantie, moet nog spullen pakken. Jullie feministen vermaken jezelf wel.
En dan kom ik voor een trio met jou Sinos.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jaaa vanavond gaan we bh's verbranden in een groot kampvuur en daarna gaan we met z'n alle zonder make-up op naar een discotheek om mannen daar aan te spreken op hun haantjes gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |