Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Ik las van alles over die duetten (of moet dat soort praat in een spoiler? nee toch, stond gewoon in Telegraaf enzo?) Nou ja, voor de zekerheid maar dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 20 januari 2012 13:21 schreef Greys het volgende: Ik las van alles over die duetten (of moet dat soort praat in een spoiler? nee toch, stond gewoon in Telegraaf enzo?) Nou ja, voor de zekerheid maar dan
SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 20 januari 2012 13:21 schreef Greys het volgende: Ik las van alles over die duetten (of moet dat soort praat in een spoiler? nee toch, stond gewoon in Telegraaf enzo?) Nou ja, voor de zekerheid maar dan
SPOILER
Maar eh... degene die die Taio krijgt (sorry Pisces, het staat nu toch al buiten de spoiler zag ik ) daar ben je toch mooi klaar mee dan? Da's toch kut om daar een duet mee te moeten doen? Met zijn stemvervormert? En als ik zo eens kijk, dan zal dat dus Paul wel worden Want Erwin gaan ze hier echt niet mee laten duetten.
Zijn er echt mensen die onaangenaam verrast zijn als ze vantevoren weten welke nummers gezongen worden? Nooit gehoord van muziekspoilers iig, setlists van concerten worden toch ook niet gespoilerd in MUZ of wel?
Op vrijdag 20 januari 2012 12:51 schreef iBenny het volgende: Ben ook wel benieuwd naar het scenario qua optredens. Vorig jaar deden ze allemaal hun beste liedje, een duet met een bekende artiest, een duet met elkaar en hun single...
Gaat Erwin dan nog een keer Go Your Own Way doen als revanche op zichzelf, of toch maar The River?
Op vrijdag 20 januari 2012 12:51 schreef iBenny het volgende: Ben ook wel benieuwd naar het scenario qua optredens. Vorig jaar deden ze allemaal hun beste liedje, een duet met een bekende artiest, een duet met elkaar en hun single...
Ik zie vanavond wel met wie en wat ze gaan zingen, als ik het van te voren weet is dat ook geen probleem, het gaat tenslotte om hoe het gebracht wordt vanavond.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Greys het volgende: Maar eh... degene die die Taio krijgt (sorry Pisces, het staat nu toch al buiten de spoiler zag ik ) daar ben je toch mooi klaar mee dan? Da's toch kut om daar een duet mee te moeten doen? Met zijn stemvervormert? En als ik zo eens kijk, dan zal dat dus Paul wel worden Want Erwin gaan ze hier echt niet mee laten duetten.
Geen sorry, ik ben de enige zeiksnor die graag verrast blijft tot het moment zelf , dus ik lurk gewoon wat minder Ik vind het echt leuk om vanavond pas te horen wie er mee komt zingen en wat. Ik ben wel heel benieuwd, heb er zin aan!
Oh ja een redbulletje, niet vergeten straks te halen
Geen sorry, ik ben de enige zeiksnor die graag verrast blijft tot het moment zelf , dus ik lurk gewoon wat minder Ik vind het echt leuk om vanavond pas te horen wie er mee komt zingen en wat. Ik ben wel heel benieuwd, heb er zin aan!
Jij bent geen zeiksnor
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik vind het niet zeiksnorrerreerrrrig hoor Echt niet. Wist alleen even niet wat jullie als 'vaste' gewoonte hier hadden qua spoilers of niet, of dat jullie het toch allemaal al gelezen hadden elders.
Ik verlangde er naar om relaxed te kunnen kijken vanavond omdat het me niet uitmaakt wie er wint, maar stiekem wind ik me er toch een béétje over op ( ) of ze Paul gaan afschepen met een kutte duet-partner.