abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106922443

Wat leuke plaatjes(mag zelf aanvullen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106923452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zowel de speler als de club kan nee zeggen. Wanneer heb jij voor het laatst een auto gekocht waarbij je het zowel de auto als de verkoper moest behagen om met dat ding de showroom uit te rijden?
De verkoper is al tevreden gesteld wanneer hij het gevraagde bedrag krijgt. Wijnaldum had sowieso al aangegeven open te staan voor PSV, en sowieso is een club waar je je verbeterd, CL speelt en een hoger salaris krijgt, een vrij makkelijke keus. Dus de noodzaak om spelers extra te behagen, vind ik wel meevallen.

Ik heb de indruk dat Brands nu complimenten krijgt voor het aflopen van standaard procedures. Dan leg je de lat voor PSV functionarissen tov anderen wel erg laag....

[ Bericht 100% gewijzigd door Xaobotnik op 17-01-2012 19:52:11 ]
pi_106923532
Opgeruimd. En probeer nu eens normaal te doen.
Noot noot.
pi_106923609
Huuh? Heb je mijn post ook weggehaald? Ik heb niets aangepast maar was wel bezig in een edit....
pi_106923699
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Huuh? Heb je mijn post ook weggehaald? Ik heb niets aangepast maar was wel bezig in een edit....
Nee, je hebt hem zelf geedit.
Noot noot.
pi_106923775
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee, je hebt hem zelf geedit.
Nee. Ik was bezig met een edit, en toen ik hem postte stond er opeens niets (en jouw post er ook meteen onder). Er stonden wel quotes is die je weggehaald hebt... Misschien dat daar wat gespeeld heeft? Anyway, het was maar een korte post. Maar als het een langere post was geweest, had ik wel enorm gebaald....
pi_106925430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat Brands nu complimenten krijgt voor het aflopen van standaard procedures. Dan leg je de lat voor PSV functionarissen tov anderen wel erg laag....
Brands krijgt wat mij betreft inderdaad complimenten, want die standaard procedures zorgen wel constant voor een graflijst aan haken en ogen. Nu gaat dat niet altijd goed, bijvoorbeeld met Labyad (wat nog afwachten is), maar over het algemeen gaat het helemaal niet slecht.

Er word een salarisplafond ingesteld en daar wordt op geanticipeerd door Brands. Als je dan ziet wat voor mensen er binnen wordt gehaald, hoe lang zij worden binnen gehaald en wat zij laten zien dan vind ik dat Brands wel degelijk een compliment verdiend. Ik ben het helemaal niet me je eens dat je dat laat zien als wat standaard werk. Wat spelers aantrekken en een handtekeningetje eronder knallen, klaar.
Dit, dus.
pi_106925598
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Nee. Ik was bezig met een edit, en toen ik hem postte stond er opeens niets (en jouw post er ook meteen onder). Er stonden wel quotes is die je weggehaald hebt... Misschien dat daar wat gespeeld heeft? Anyway, het was maar een korte post. Maar als het een langere post was geweest, had ik wel enorm gebaald....
Ik heb de inhoudelijke posts laten staan.
Noot noot.
pi_106935255
quote:
Reis en Bony wordt een succesvol koppel. Een soort Nilis en Van Nistelrooij eind jaren 90.
Dat opportunisme bij Vitesse :')
pi_106935420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moet nog maar zien of Bony na de Afrika Cup nog in Arnhem speelt. Maar daar doelde je vast niet op.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_106935481
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moet nog maar zien of Bony na de Afrika Cup nog in Arnhem speelt. Maar daar doelde je vast niet op.
Dat ook natuurlijk. Maar alsjeblieft zeg, wat een gebrabbel. Ik hoop dat we dat clubje genadeloos hard afstraffen volgende week vrijdag en weer met beide benen op de grond zetten :)
pi_106937144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Brands krijgt wat mij betreft inderdaad complimenten, want die standaard procedures zorgen wel constant voor een graflijst aan haken en ogen. Nu gaat dat niet altijd goed, bijvoorbeeld met Labyad (wat nog afwachten is), maar over het algemeen gaat het helemaal niet slecht.
Ja. sorry, maar als je die haken en ogen niet weet te managen, ben je natuurlijk ook geen technisch directeur. Het grote verschil kun je maken wanneer je met beperkte bronnen een selectie op het veld weet te krijgen. De selectie die er nu staat is verre van onwaarschijnlijk gezien het geld dat er uitgegeven is. Brands lijkt ook maar een beperkt netwerk te hebben. Het zijn steeds spelers uit de Eredivisie die al lang en breed bekend zijn of verre van hoogvliegers. Brands krijgt van mij pas de credits wanneer hij een speler haalt die lastiger te scouten is, en die ook daadwerkelijk een grote meerwaarde vormt voor het team. Met een volle portemonnee is het zeer makkelijk spelers halen. In geval van een echt nieuwe speler, vorm je echt een meerwaarde door de norm (een voldoende technisch directeur) te ontstijgen.

quote:
19s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb de inhoudelijke posts laten staan.
Er stond precies wat ik er nu neergezet heb. Ik heb het idee dat je gewoon alles eruit getiefd hebt en mijn post gewoon niet goed genoeg gelezen hebt, en aangezien je een seconde later postte dan ik, dit ook effect had op mijn post. Ik postte na de edit immers geen lege post. Maar goed, boeit verder niet.
pi_106937317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Top man. [ afbeelding ]

:')
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Haha, sukkel. :)

Maar ik voel je pijn. En ik moet erom lachen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heerlijke samenleving hebben we *O*
Wel toevallig weer, dat onze ajax vriendjes reageren :')!

En heeft niks met samenleving te maken, maar met normen en waarden. Maar goed, op dit moment hebben ze daar in Amsterdam ook last van :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_106937363
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:30 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja. sorry, maar als je die haken en ogen niet weet te managen, ben je natuurlijk ook geen technisch directeur. Het grote verschil kun je maken wanneer je met beperkte bronnen een selectie op het veld weet te krijgen. De selectie die er nu staat is verre van onwaarschijnlijk gezien het geld dat er uitgegeven is. Brands lijkt ook maar een beperkt netwerk te hebben. Het zijn steeds spelers uit de Eredivisie die al lang en breed bekend zijn of verre van hoogvliegers. Brands krijgt van mij pas de credits wanneer hij een speler haalt die lastiger te scouten is, en die ook daadwerkelijk een grote meerwaarde vormt voor het team. Met een volle portemonnee is het zeer makkelijk spelers halen. In geval van een echt nieuwe speler, vorm je echt een meerwaarde door de norm (een voldoende technisch directeur) te ontstijgen.

Het was inderdaad wel heel erg bord op schoot scouting van Brands. Hij kwam echt met de meest obvious namen, zonder ook maar echt naar het type speler te kijken wat het team nodig heeft.

Dat kon ik serieus ook wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106937592
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was inderdaad wel heel erg bord op schoot scouting van Brands. Hij kwam echt met de meest obvious namen, zonder ook maar echt naar het type speler te kijken wat het team nodig heeft.

'Bord op schoot scouting'. Waar heb je die vandaan? Die houden we erin! :Y
pi_106937593
Reis mag van mij zijn been breken, I don't really care anymore.

Tyton O+
pi_106942167
quote:

[..]

Dzsudzsák -> Mertens
Hutchinson / Engelaar -> Wijnaldum / Strootman
Bouma -> Derijck
Reis / Koevermans / Berg / Zeefuik ( :') ) -> Matavz
Zoet -> Sinouh (verhuurd voor een jaar / contract voor een jaar)
Willems met het oog op een eventueel vertrek Pieters volgend seizoen
Tyton met het oog op een vertrekkende Isaksson

Volgens mij heeft een goed geshopped. Misschien wel obvious namen maar ze waren stuk voor stuk nodig gezien het feit dat ook praktisch een half team is vertrokken of nog gaat vertrekken aan het einde van dit seizoen!
Rise or Die Trying!
pi_106942236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:23 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Dzsudzsák -> Mertens
Bouma -> Derijck

Volgens mij heeft een goed geshopped. Misschien wel obvious namen maar ze waren stuk voor stuk nodig gezien het feit dat ook praktisch een half team is vertrokken of nog gaat vertrekken aan het einde van dit seizoen!
Had dan i.p.v. Wijnaldum een topverdediger gehaald, dan was je verzekerd van het kampioenschap. Bouma kan gewoon niet meer.
★★★
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:27:51 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106942259
quote:

[..]

Dzsudzsák -> Mertens
Bouma -> Derijck

Het is maar net wat je goed shoppen noemt, hij heeft wel de hoofdprijs betaald voor het trio Mertens, Strootman en Wijnaldum ook al is hun transferwaarde toegenomen tov het aankoopbedrag
pi_106942877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:30 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja. sorry, maar als je die haken en ogen niet weet te managen, ben je natuurlijk ook geen technisch directeur.
Daarom zeg ik ook dat ik hem tot dusver behoorlijk sterk in vind.

quote:
Het grote verschil kun je maken wanneer je met beperkte bronnen een selectie op het veld weet te krijgen. De selectie die er nu staat is verre van onwaarschijnlijk gezien het geld dat er uitgegeven is.
Dat klopt, maar het draait toch om kwaliteit, potentie, salaris, clausules etc.? Voor alle spelers is de hoofdprijs betaald, maar de toekomst die ze voor zich hebben verantwoordt iedere euro, in mijn ogen.

quote:
Brands lijkt ook maar een beperkt netwerk te hebben. Het zijn steeds spelers uit de Eredivisie die al lang en breed bekend zijn of verre van hoogvliegers. Brands krijgt van mij pas de credits wanneer hij een speler haalt die lastiger te scouten is, en die ook daadwerkelijk een grote meerwaarde vormt voor het team. Met een volle portemonnee is het zeer makkelijk spelers halen. In geval van een echt nieuwe speler, vorm je echt een meerwaarde door de norm (een voldoende technisch directeur) te ontstijgen.
Het netwerk is altijd beperkt geweest, want we zijn behoorlijk afhankelijk geweest van bijvoorbeeld Piet de Visser. Het feit dat Reker hem en Lemic eruit gewerkt heeft is tragisch voor PSV en nu uiten er best wat PSV'ers kritiek op Brands. Het is nog altijd geen scout, hij moet gewoon een visie ontwikkelen voor de komende jaren bij PSV en dat doet hij in mijn ogen uitstekend.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 januari 2012 @ 15:16:40 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106951628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

eerst maar eens zien hoe de knie van Reis zich onder echte weerstand houdt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106955664
quote:

Over het shoppen ben ik matig tevreden, te weinig balans in de aankopen en stuk voor stuk zeer duur betaald. De kans is niet ondenkbeeldig dat we over de hele rits aankopen weer een transferverlies gaan draaien. Of ongeveer quitte spelen. De hosanna-verhalen over het met winst doorverkopen geloof ik niet zo. Voor hetzelfde geld lopen ze over 4 jaar transfervrij de deur uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_106957395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Over het shoppen ben ik matig tevreden, te weinig balans in de aankopen en stuk voor stuk zeer duur betaald. De kans is niet ondenkbeeldig dat we over de hele rits aankopen weer een transferverlies gaan draaien. Of ongeveer quitte spelen. De hosanna-verhalen over het met winst doorverkopen geloof ik niet zo. Voor hetzelfde geld lopen ze over 4 jaar transfervrij de deur uit.
Denk je echt? Matavz weet ik zo net nog niet of die meer geld gaat opleveren dan dat hij kwam. Maar bij Strootman, Mertens en Wijnaldum zou ik echt m'n schoen opvreten als die niet met een flinke winst verkocht zouden worden.
Dit, dus.
pi_106958158
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ik hem tot dusver behoorlijk sterk in vind.
'Sterk' is een label die je dient voort te behouden aan mensen die boven de norm uitsteken. Sterk is niet zwak, en niet gewoon of matig.
quote:
Dat klopt, maar het draait toch om kwaliteit, potentie, salaris, clausules etc.? Voor alle spelers is de hoofdprijs betaald, maar de toekomst die ze voor zich hebben verantwoordt iedere euro, in mijn ogen.
Zo moet je er niet naar kijken. Tuurlijk zijn ze hun geld waard (al twijfel ik over Matavz). Maar je moet kijken naar het moment waarop ze gehaald werden. En verder uit welk scala ze gekozen zin. De spelers die nu gehaald zijn, had iedereen kunnen opperen. Dit terwijl we toch om. een goede verdediger en spits nodig hadden. Voor die spits zijn ze bij Matavz uitgekomen, maar verder dan de Eredivisie hebben ze waarschijnlijk niet eens gekeken. Nu kun je wel zeggen 'dat weet jij niet'. Maar het is redelijk om aan te nemen dat wanneer er daadwerkelijk naar een breder scala van spelers was gekeken, de nodige geruchten waren langsgekomen.

quote:
Het netwerk is altijd beperkt geweest, want we zijn behoorlijk afhankelijk geweest van bijvoorbeeld Piet de Visser. Het feit dat Reker hem en Lemic eruit gewerkt heeft is tragisch voor PSV en nu uiten er best wat PSV'ers kritiek op Brands. Het is nog altijd geen scout, hij moet gewoon een visie ontwikkelen voor de komende jaren bij PSV en dat doet hij in mijn ogen uitstekend.
Hier heb je wel een punt. Maar het betwerk was wel breder dan De Visser en Lemic hoor. Maar het klopt dat je afhankelijk bent van het netwerk van je scouts. Maar het aantrekken van scouts is natuurlijk ook iets waar je werk van dient te maken. En daarnaast heeft PSV natuurlijk ook zelf een netwerk te onderhouden.
Waar ik over val gaat niet alleen over de spelers die gehaald zijn, maar vooral het voldoen aan de voorwaarden van de andere partijen en het niet uitbouwen van het netwerk. Dit is waar Brands het verschil kan maken, maar dit niet doet. Voordat we kunnen zeggen dat hij het goed doet zal hij meer moeten laten zien. Het label 'goed' is immers niet voorbehouden voor iedereen niet ook het label 'niet-slecht' verdient.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Denk je echt? Matavz weet ik zo net nog niet of die meer geld gaat opleveren dan dat hij kwam. Maar bij Strootman, Mertens en Wijnaldum zou ik echt m'n schoen opvreten als die niet met een flinke winst verkocht zouden worden.
Vergeet niet dat contracten ook minder waard worden. Kijk bijv. naar een Wijnaldum. Heeft een 4-jarig contract, beperkt salaris en er is een percentage dat aan Feyenoord betaald moet gaan worden. Als je de afschrijving even negeert, moet je niet verwachten dat clubs daar al te veel voor gaan betalen. Zeker wanneer er Europees amper iets gepresteerd wordt. Strootman vinden we in Nederland vooral goed. Maar hoe goed doet hij het tegen de betere tegenstanders? Dan valt het allemaal ook maar mee. Het is geen speler met kwaliteiten zoals Sneijder die als individu zijn kwaliteiten kan laten zien buiten de prestaties van the team om. En Mertens is heeft sowieso zijn nationaliteit tegen, maar is ook geen briljante linksbuiten. Niet goed genoeg voor de absolute top, en de clubs onder de top betalen in de regel veel minder. Dat België het slecht doet, helpt ook niet.

Kijk naar Afellay, Van Bommel. Twee topspelers die weinig tot niets opgebracht hebben. Verder weten we niet hoe ze zich in de toekomst ontwikkelen. Ik vond Bakkal in zijn goede periode beter dan Afellay.

Nu had het eea wel te maken met Rutten (behoudend spel heeft veel geld gekost in termen van marktwaarde van spelers). Maar dat kan ook opnieuw gebeuren.
pi_106958904
quote:

[..]

Wellicht waren het obvious namen, maar het zijn stuk voor stuk spelers die uitstralen graag voor PSV te voetballen, en waarbij plezier een belangrijk onderdeel van het spel is. Vrijwel elke speler is direct door het publiek in de armen gesloten, waar dit vroeger erg vaak niet het geval was. Dit is naar mijn mening ook heel wat waard, ik kijk dit seizoen met een stuk meer plezier naar PSV dan de afgelopen seizoenen. Bovendien zijn het allemaal zeer talentvolle spelers waarbij de kans erg groot is dat er flinke winsten op gemaakt zullen worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Had dan i.p.v. Wijnaldum een topverdediger gehaald, dan was je verzekerd van het kampioenschap. Bouma kan gewoon niet meer.
Ben ik het niet mee eens, zonder Wijnaldum had er in de eerste seizoenshelft een speler als Engelaar of Ojo op zijn positie gestaan. Dat was een grote achteruitgang geweest, daar waar Wijnaldum met regelmaat de beste speler aan PSV-zijde is. Bouma wordt de laatste weken sowieso al vervangen door Derijck, die samen met Marcelo voor een zeer degelijk centrum zorgt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_106959091
Dat mag ook wel voor dergelijke bedragen.

Het ging mij er meer om dat iedere jan lul die op zondagavond studio sport kijkt ook wel met dit lijstje op de proppen was gekomen. Tel daarbij op dat zonder uitzondering voor elke speler (meer dan) de hoofdprijs is betaald. Dat pleit niet direct voor Brands, al is er natuurlijk wel een grote kans dat je de spelers met winst doorverkoopt ja. Maar ook dat is koffiedik kijken, wellicht blijven de spelers wel een jaartje of 3 en verkoop je ze vervolgens voor hetzelfde bedrag of lager.

Dan zou je de winst overigens ook prima uit het sportieve kunnen halen, zodra Rutten weg is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106959489
Zou zo'n dergelijke winst weer worden verdeeld onder het volk? Zou wel zo eerlijk zijn.
pi_106959574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_106960075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
:Y

Ik zie Mertens en Wijnaldum niet zo snel vertrekken voor ~10 miljoen.
pi_106961182
quote:

[..]

Dzsudzsák -> Mertens
Bouma -> Derijck

Niet haten op Fuikje :o !
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:39:17 #31
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_106961462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.
pi_106962329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.
Tja, er moeten wel kopers zijn die de hoofdprijs willen betalen dan. Die jongens hebben na dit seizoen allemaal nog een contract voor 3 of vier seizoenen als ik het goed heb. 2 jaar voor einde contract is doorgaans het laatste jaar waar je de hoofdprijs in kan vragen. Moet er maar net iemand dat willen doen :)

Verlengen gaan die gasten echt niet om PSV een plezier te doen :')
pi_106962385
Ej PSV'ers,

Even een vraagje. Heb zelf een seizoenskaart voor Feyenoord, maar (helaas:p) een broertje die voor PSV is. Nu is hij binnenkort jarig, en dacht ik even als cadeau voor hem kaartjes te regelen voor PSV - Feyenoord. Hij heeft geen normale club card, en ik zag net op de site dat als je er 1 besteld die pas 23 feb binnen is, wat al een tijd na het begin van de kaartverkoop is.

Bij Feyenoord kan je gewoon met de code bestellen, en heb je de card niet echt nodig verder, is dat bij PSV ook zo? Dan kan ik wie weet wel via iemand op het internet zo'n code regelen, ken verder niemand hier in de buurt die zo'n card heeft.

MM is het uitvak dacht ik zo te zien op de plattegrond, is er nog verschil tussen LL/NN, afgezien van de prijs/uitzicht? Als compromis wil ik dan wel naast het uitvak zitten, hebben we beide nog wat plezier :p

Mochten we geen code kunnen regelen, of je echt een card nodig blijkt te zijn, zouden er op 23 februari nog kaartjes beschikbaar zijn, zeker voor de vakken naast het uitvak? (geen flauw idee hoe storm het bij jullie normaal loopt)

Alvast bedankt! :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:17:51 #34
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106963204
ik kan mijn seizkaart code wel pb'en hoor

zou dat helpen?
pi_106963815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef JaafkeGB het volgende:
ik kan mijn seizkaart code wel pb'en hoor

zou dat helpen?
Als z'n broer Wesley is heb jij een probleem :D
★★★
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:42:34 #36
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_106985098
quote:
Jörgensen toch niet naar PSV

De overgang van Mathias Jörgensen van FC Kopenhagen naar PSV, ná dit seizoen, leek vorige maand in kannen en kruiken. De Deense verdediger komt naar verluidt eind deze maand naar Eindhoven om de overeenkomst van een handtekening te voorzien, maar volgens de Deense krant Tipsbladet heeft zich een kaper op de kust gemeld. Het Engelse Southampton zou Jörgensen, die liefkozend Zanka wordt genoemd, met onmiddellijke ingang naar de Championship willen lokken. FC Kopenhagen voelt daar wel wat voor, want dan kan de Deense club nog een aardige gruipstuiver aan Zanka verdienen.

Bron: AD
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_106985639
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.
pi_106985870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.
En dan ook bij elke club :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 januari 2012 @ 13:50:35 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106987688
quote:
thijsslegers
Neem dat gezwam op AD.nl over #Zanka ajb niet serieus. Laatste stuiptrekking van #Kopenhagen dat baalt dat speler gratis naar #PSV gaat
quote:
thijsslegers
#PSV en #Zanka hebben allang een akkoord onder voorbehoud van keuring.
niet dat Thijs nou perse altijd gelijk heeft maar hij is over het algemeen wel één van de beste bronnen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106998144
Brands bevestigt het overigens ook, hij wil alleen nog niet zeggen wanneer hij precies naar Eindhoven komt.
pi_106999135
Zanka erbij, volgend jaar moet groepsfase cl wel lukken. Kan niet wachten :)
pi_107000405
Toevallig een actieve psver hier die mijn vraag hierboven kan beantwoorden? :)

Bvd
pi_107003397
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:

Bvd
bel gewoon als je het zeker en correct wil weten
pi_107008090
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:

Bvd
Ik zou inderdaad even bellen of mailen.

Tel. 040 2505 505
KAARTVERKOOP@PSV.NL
Dit, dus.
pi_107022062
Zin in zondag *O* Eindelijk weer PSV.

Ajax- AZ gelijkspelletje beste?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:20:41 #46
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107022537
Heb liever winst van AZ. Ik gun Ajax NOOIT de punten, tegen een andere Nederlandse club tenzij het tegen Twente is. Dan zie ik wel graag een gelijkspelletje. O-)

edit: Dat betekent dus dat ik Ajax altijd wil zien winnen (net als alle Nederlandse clubs) tegen een buitenlandse club.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:37:20 #47
79837 Lemming22
pi_107023078
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb liever winst van AZ. Ik gun Ajax NOOIT de punten, tegen een andere Nederlandse club tenzij het tegen Twente is. Dan zie ik wel graag een gelijkspelletje. O-)

edit: Dat betekent dus dat ik Ajax altijd wil zien winnen (net als alle Nederlandse clubs) tegen een buitenlandse club.
Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.
pi_107023561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:37 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.
Met een gelijkspel staan wij ook eerste als we zondag winnen. En dan ook nog op beide uitgelopen.

AZ komt nog Eindhoven waar ze dikke klappen krijgen.
pi_107023638
Beide concurrenten mogen wat mij betreft vanaf nu zo veel mogelijk punten laten liggen. Dat betekent dat ze daar aanstaande zondag mee mogen beginnen. Gewoon gelijkspelen, dan lopen we op allebei 2 punten uit. Dat heb ik gister met een wiskundige formule berekent.
Dit, dus.
pi_107023718
Ajax is toch een zwak team, dus die veel punten verliezen :)
pi_107023803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat behoort zomaar tot de mogelijkheden. Maar ik zou het risico liever niet willen lopen.
Dit, dus.
pi_107025707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

niet dat Thijs nou perse altijd gelijk heeft maar hij is over het algemeen wel één van de beste bronnen.
Zal best, zolang er geen getekend contract is, is alles mogelijk. Erger me dan ook kapot aan het breed uitmeten van de belangstelling voor Zanka in de media. Dat is alleen maar in het nadeel van PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2012 @ 14:48:57 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107029274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal best, zolang er geen getekend contract is, is alles mogelijk. Erger me dan ook kapot aan het breed uitmeten van de belangstelling voor Zanka in de media. Dat is alleen maar in het nadeel van PSV.
En Zanka blijkt gewoon gedurende al die media de afgelopen twee dagen bij PSV geweest te zijn _O-

Ach alles wat lang duurt blijft lang in de media. De tijd dat transfers in het geheim rondkwamen is vrijwel voorbij. Bovendien hielp Zanka niet mee door zichzelf in een PSV shirt op de foto te zetten. En daarbij ook nog eens duidelijk dat PSV hem vorig seizoen al wilde, hij mocht niet en dat hij toen al zei dat hij zijn contract niet ging verlengen. Ja dan kan er een half jaar lang niks officieel gebeuren. Niet gek dat het dan in de media blijft hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107029707
Nou. Voetbalmachine PSV zal wel een grote score neerzetten als Twente er met 6-2 wint.
pi_107029806
Weet je niet. Het grote Ajax kreeg er 6 om de oren.
pi_107030156
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou. Voetbalmachine PSV zal wel een grote score neerzetten als Twente er met 6-2 wint.
Hopelijk denken de spelers van PSV er ook zo over.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2012 @ 15:10:14 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107030189
gewoon winnen, dat lijkt me het belangrijkste
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107030215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:10 schreef rubbereend het volgende:
gewoon winnen, dat lijkt me het belangrijkste
Ben ik het wel mee eens.
pi_107030333
Ik heb bij deze wedstrijd eenzelfde gevoel als voorafgaand aan Heerenveen. Gelukkig ging dat alleraardigst, maar Utrecht uit is altijd klote.
Dit, dus.
pi_107030467
07-11-2010 FC Utrecht - PSV ERE 1-2
04-10-2009 FC Utrecht - PSV ERE 0-0
30-08-2008 FC Utrecht - PSV ERE 1-5
02-03-2008 FC Utrecht - PSV ERE 3-1

Die 1-5 weet ik nog _O_ Eerste wedstrijd van het seizoen met dikke pegel van Ibi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2012 @ 15:16:27 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107030476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb bij deze wedstrijd eenzelfde gevoel als voorafgaand aan Heerenveen. Gelukkig ging dat alleraardigst, maar Utrecht uit is altijd klote.
PSV doet het er over het algemeen niet heel slecht. Bovendien is dit Utrecht totaal niet te vergelijk met Heerenveen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107030585
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

PSV doet het er over het algemeen niet heel slecht. Bovendien is dit Utrecht totaal niet te vergelijk met Heerenveen.
Afgelopen jaren heb ik daar geen 1 keer met een rustig gevoel gestaan. De laatste keer was dat de eerste wedstrijd van het seizoen met die hoge score. De rest was allemaal billen knijpen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2012 @ 15:22:22 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107030777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Afgelopen jaren heb ik daar geen 1 keer met een rustig gevoel gestaan. De laatste keer was dat de eerste wedstrijd van het seizoen met die hoge score. De rest was allemaal billen knijpen.
tis wel vaker billenknijpen, bij veel clubs waar we tegen spelen :P

dit Utrecht is gewoon geen schim van het team wat er een jaar geleden stond.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107030872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Overdreven, vorig jaar werden we ook maar 9e.

Zwakker zijn we zeker, maar ik hoop dat we de 2e seizoenshelft naar boven kunnen kijken, en dus beginnen met minimaal een punt zondag.
pi_107030925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tis wel vaker billenknijpen, bij veel clubs waar we tegen spelen :P

Nee, dat is ook wel zo. Het is ook kwalitatief gezien geen Heerenveen. Ik maak alleen de som dat PSV het er sowieso al-tijd lastig heeft en Utrecht liet tegen Ajax zien dat ze tegen toppers toch heel aardig kunnen voetballen. Als die mannen goed gemotiveerd dat veld op stappen hebben ze een heel aardige kans om PSV punten af te nemen. En dat gevoel had ik tegen Heerenveen dus ook.
Dit, dus.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:37:43 #66
79837 Lemming22
pi_107033635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat is ook wel zo. Het is ook kwalitatief gezien geen Heerenveen. Ik maak alleen de som dat PSV het er sowieso al-tijd lastig heeft en Utrecht liet tegen Ajax zien dat ze tegen toppers toch heel aardig kunnen voetballen. Als die mannen goed gemotiveerd dat veld op stappen hebben ze een heel aardige kans om PSV punten af te nemen. En dat gevoel had ik tegen Heerenveen dus ook.
Het ligt ook heel erg aan de instelling van PSV. Op de één of andere manier ging PSV enorm gemotiveerd het veld op tegen Heerenveen. Met de mooie wedstrijd en uitslag als gevolg. Maar ik heb ook al genoeg momenten gezien dit seizoen dat de motivatie ver te zoeken was. En als Utrecht er juist dan flink op klapt, kan het inderdaad zo maar een verlieswedstrijd worden. Afwachten dus hoe ze zondag weer op het veld staan.
pi_107034722
Zanka heeft via zijn eigen twitter (@mzanka) vandaag ook geroepen dat hij NIET naar Southampton gaat.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:21:54 #68
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_107035159
quote:
Psv is niks niet sterker als Ajax. Misschien qua spelersmateriaal maar qua resultaten valt dat ook nog wel mee. Als Ajax tegen AZ en Feyenoord verliest acht ik ze nog altijd niet kansloos voor het kampioenschap, je kunt er geen pijl op trekken.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_107035225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Psv is niks niet sterker als dan Ajax. Misschien qua spelersmateriaal maar qua resultaten valt dat ook nog wel mee. Als Ajax tegen AZ en Feyenoord verliest acht ik ze nog altijd niet kansloos voor het kampioenschap, je kunt er geen pijl op trekken.
PSV begint steeds constanter te spelen, dat merkte je aan het einde van de eerste competitiehelft. Hoop dat ze deze lijn doortrekken na de winterstop, voor sommige ploegen kwam die gelegen, voor anderen niet.
pi_107041283
quote:
quote:
“We hebben in mijn ogen alles in eigen hand”, verzekert De Boer. “Want AZ en PSV zullen de komende maanden toch wel een keer verliezen?”
En wij nemen Rutten niet serieus :{
pi_107042580
Dat klopt, wij gaan punten verspelen.. maar Ajax ook, misschien zondag al..

De Boer heeft echt domme uitspraken hoor, met regelmaat, iedereen klaagt over Rutten met zijn cliches en uitspraken maar de Boer kan er ook wat van.
pi_107044363
Die uitspraak van de Boer snap ik ook niet helemaal. Plaats op de ranglijst, punten achterstand op concurrenten, paar moeilijk wedstrijden voor de boeg... Niet helemaal in eigen hand.
Dit, dus.
pi_107044897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

En wij nemen Rutten niet serieus :{
De boer is nooi serieus, altijd dronken
pi_107047976
Ik zit zo naar Eindhoven-Willem 2 te kijken en ik zie de ene PSV'er na de andere voorbij komen.
Kolka, Mokthar, Addo, Lucius, Faber en dan ben ik er nog 1 vergeten, geloof ik.
Dit, dus.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:27:42 #75
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107048643
Jammer van dat gelijkspelletje, dat dan weer wel. :(
Hopelijk brengt de grote broer PSV het er beter vanaf komende Zondag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 januari 2012 @ 13:58:14 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107064986
quote:
Zanka bevestigt keuze voor PSV
21 januari 2012

Martin 'Zanka' Jorgensen heeft zich nu ook openlijk uitgesproken over zijn komst naar PSV. Vrijdag reageerde hij via twitter al op de vele berichten van de PSV fans. All i can say is, me and my agent are in talks with PSV Eindhoven .. You will all just have to wait a little more before i can say more :)
PSV Netwerk
Tegenover Ekstra Bladet (interview slechts gedeeltelijk online) was hij nog iets meer uitgesproken en bevestigde hij zijn keuze voor PSV. "De club volgt me al heel lang. Dat betekent veel voor me. Ik word niet gehaald door een technisch directeur die makkelijk even een gratis Deens international wil halen. PSV wil me echt per se hebben."
PSV Netwerk
"Of ik ook naar Engeland kon? Ik heb altijd gezegd dat ik absoluut niet direct naar de Premier League wilde. Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik daar nog niet klaar voor ben. De Nederlandse competitie is de beste plaats om mijn internationale carrière te starten.
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:09:00 #77
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107065289
Mooi om te horen.
pi_107067194
Mooi idd. Maar blij ben ik pas als de inkt droog is.
pi_107070257
Depay mee naar Utrecht :)
pi_107070284
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi idd. Maar blij ben ik pas als de inkt droog is.
Gevalletje Labyad, maar dan andersom.

Ik hoor de laatste tijd 80 beloftes over en weer en allemaal zijn ze te beantwoorden met: ja, ik wacht wel even af tot het officieel is.
Dit, dus.
pi_107072253
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gevalletje Labyad, maar dan andersom.

Ik hoor de laatste tijd 80 beloftes over en weer en allemaal zijn ze te beantwoorden met: ja, ik wacht wel even af tot het officieel is.
Doe ik al jaren, eigenlijk sinds de mislukte transfer van Nedved, die op het aller, aller laatste moment toch maar niet naar Eindhoven ging.
pi_107072348
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Doe ik al jaren, eigenlijk sinds de mislukte transfer van Nedved, die op het aller, aller laatste moment toch maar niet naar Eindhoven ging.
Eerlijk is eerlijk; Ronaldo in het vliegtuig richting Amsterdam was ook zo'n momentje :D
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 januari 2012 @ 18:41:00 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107072833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk; Ronaldo in het vliegtuig richting Amsterdam was ook zo'n momentje :D
Ajax kwam er op 1 miljoen dollar niet uit met de club van Ronaldo, PSV wilde dat wel betalen.

quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

met dank aan de UEFA ook nog eens :{ met hoeveel zijn we toen ook alweer het bos in gestuurd?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107072884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ajax kwam er op 1 miljoen dollar niet uit met de club van Ronaldo, PSV wilde dat wel betalen.
Arnesen heeft zelf nog wel eens verteld. "Als dat vliegtuig in Amsterdam was geland, had Ronaldo voor Ajax gespeeld." Geen twijfel over mogelijk dat Ajax en die club er financieel uit gingen komen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 januari 2012 @ 18:45:51 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107072941
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Arnesen heeft zelf nog wel eens verteld. "Als dat vliegtuig in Amsterdam was geland, had Ronaldo voor Ajax gespeeld." Geen twijfel over mogelijk dat Ajax en die club er financieel uit gingen komen.
Dan hadden we Kluivert nooit gekend :o
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107073111
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat PSV roomser dan de paus is of moet zijn. Sterker, wmb spelen we het spelletje vaker een beetje smerig.
pi_107073250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Was toch iets met nike?
pi_107073268
Maarja, tevez en robinho was ook wel leuk :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 18:58:43 ]
pi_107073354
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat PSV roomser dan de paus is of moet zijn. Sterker, wmb spelen we het spelletje vaker een beetje smerig.
Oh, absoluut. PSV is 9 van de 10 keer het braafste jongetje van de klas. Bijvoorbeeld nu met Reis. Alles betaald en geregeld, maar wel een kaartje met Bedankt vanuit Arnhem ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Was toch iets met nike?
Ik geloof dat hij een dikke bonus zou krijgen, omdat Nike PSV sponsorde en daarmee zou hij de mogelijkheid krijgen tot het maken van een commercial en veeeeeul geld vangen.
Dit, dus.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:18:57 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107093496
Reis in de basis bij Vitesse. Ben wel blij dat hij tot nu toe geen pepernoot raakt.
pi_107093550
Vanmiddag gaat Matavz 4 keer scoren :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107093705
In de 6de minuut of 9de min moet de eerste goal vallen. Krijg verse boots :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 13:25:36 ]
pi_107094296
Ben benieuwd hoe psv er voor staat ,verwacht gewoon 3 punten.
pi_107094383
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:44 schreef leonpsv het volgende:
Ben benieuwd hoe psv er voor staat ,verwacht gewoon 3 punten.
Ah Leon, account nummer 8293482178437812?
pi_107094429
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ah Leon, account nummer 8293482178437812?
hahaha tijd voor een echt acount en geen trolacount.
Dus wees gerust is me laatste en echte acount.
pi_107094444
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:

[..]

zondag 22 januari 2012 @ 13:49:16 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107094466
quote:

[..]

Hoe is het met je koikarpers?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 januari 2012 @ 13:50:28 #98
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107094509
quote:

[..]

Gast. Ga gewoon weg.
Dit, dus.
pi_107094526
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe is het met je koikarpers?
Goed weer wat groter geworden,en hoe is het met Caland ?
pi_107094549
quote:

[..]

Maar je had al die tijd toch maar 1 account? Beetje de hele tijd lopen te liegen joh? Wat een dikke flikker ben jij zeg.
pi_107094605
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Maar je had al die tijd toch maar 1 account? Beetje de hele tijd lopen te liegen joh? Wat een dikke flikker ben jij zeg.
Wat jij vind is onbelangrijk boeit me niks .
pi_107094664
Wie zijn er ook bij? Ik bussie 6 :)
pi_107094681
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
Wie zijn er ook bij? Ik bussie 6 :)
Ik kanaal 24 :)
pi_107094835
Depay in de selectie voor vanmiddag,groot talent groter dan labyad.
pi_107095101
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef leonpsv het volgende:
Depay in de selectie voor vanmiddag,groot talent groter dan labyad.
Dat was gisteren al bekend ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay mee naar Utrecht :)
pi_107095431
nog 2 uur en een kwartier
  zondag 22 januari 2012 @ 14:19:01 #107
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_107095683
Heerlijk die lekkere spanning hoe psv en de concurrentie het weer gaan doen :)
.
pi_107095760
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:19 schreef Stommie het volgende:
Heerlijk die lekkere spanning hoe psv en de concurrentie het weer gaan doen :)
Juist het gaat weer beginnen .
pi_107096716
Isaksson, Manolev, Marcelo, Derijck, Willems; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Labyad, Matavz, Mertens
pi_107097546
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hmm 1tje die wel logisch denkt? Maar goed, hoe zit het met zijn blessure :)?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_107097896
depay mee met rutten betekend geen speelminuten of alleen de laatste 5 min.
Nothing to see here, carry on
pi_107099103
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:08 schreef RijstNatie het volgende:
depay mee met rutten betekend geen speelminuten of alleen de laatste 5 min.
speelt helemaal niet.

Wisselspelers PSV: Tyton, Bouma, Lens, Hutchinson, Wuytens, Vennegoor of Hesselink en Ritzmaier
pi_107099576
VoH vervangen voor Depay had me een prima optie geleken..
  zondag 22 januari 2012 @ 16:12:36 #114
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107100817
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
VoH vervangen voor Depay had me een prima optie geleken..
VoH kan in zo'n wedstrijd nog wel eens belangrijk zijn. Als Utrecht echt niet wil voetballen.
Dit, dus.
  zondag 22 januari 2012 @ 16:22:37 #115
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107101356
Kom op PSV, op 1 vandaag graag.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_107101671
We zullen zien. Ik zie ons niet 123 winnen vandaag hoor :)
  zondag 22 januari 2012 @ 16:48:04 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107102701
Aha, we hebben een thuisfluiter.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107104052
het ziet er weer mooi en gelikt uit Rutten!
Nothing to see here, carry on
pi_107104065
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
We zullen zien. Ik zie ons niet 123 winnen vandaag hoor :)
Hier ga je akelig gelijk in krijgen ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107104345
Tempo veel te laag. Strootman zijn dag niet, Toivonen onzichtbaar.
Ik typ straat.
  zondag 22 januari 2012 @ 17:36:45 #121
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107104828
Derijck en Marcelo wel weer heel aardig.
Dit, dus.
pi_107105035
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hier ga je akelig gelijk in krijgen ;(
Ja jammer genoeg wel :(. maar als we ff logisch nadenken weten we dat toch van tevoren :)?

quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Derijck en Marcelo wel weer heel aardig.
Geen enkel probleem met Derijck :)!
pi_107105148
Tijd voor Lensie?
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:16:46 #124
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107106452
En mensen zeggen dat ik te kritisch ben.... :N
pi_107106740
triest
pi_107106741
Wat een zaadpot :{

Dat moeten we echt té vaak concluderen :r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107106753
Slechtste wedstrijd ooit. Geen inspiratie niets.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 22 januari 2012 @ 18:24:23 #128
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_107106754
What the fuuuuuuuck.
pi_107106766
Nja matige pot, maar goed had dan ook niet anders verwacht :).
  zondag 22 januari 2012 @ 18:24:42 #130
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_107106773
En weer niks opgeschoten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:24:51 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107106780
Kutwedstrijd. Volgende week knallen tegen die kutclub Vitesse ( :r :r )!
pi_107106781
Glabyad moest gewoon eruit.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:24:57 #133
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107106787
PSV is gewoon niet zo goed als velen (willen) geloven. Matavz faalt weer als spits.
pi_107106794
Als ze nou gvd in de eerste helft aanzetten ipv na de 1-0. :r
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2012 @ 18:25:30 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107106816
:{
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107106821
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef Xaobotnik het volgende:
PSV is gewoon niet zo goed als velen (willen) geloven. Matavz faalt weer als spits.
Als hij schoten mistte oke, maar hij kreeg letterlijk 0 ballen.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:25:58 #137
79837 Lemming22
pi_107106837
Zo, beide beentjes weer op de grond. We zijn NIET kampioenskandidaat nummer 1. Niet met deze bagger-instelling die we te vaak zien.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:26:13 #138
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107106841
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Xaobotnik het volgende:
En mensen zeggen dat ik te kritisch ben.... :N
Ja, jij blijft jezelf die titel maar toekennen, maar niemand is het oneens met je, hoor? Team zit vol potentie maar het komt er gewoon niet goed genoeg uit.
Dit, dus.
pi_107106842
Kan niet zeggen dat ik verrast ben.. weer laten de concurrenten punten liggen en ja hoor :') PSV faalt weer. Interesseert met niet dat het een zaadpot is, je moet gewoon 3 punten pakken.
pi_107106890
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef rubbereend het volgende:
:{
Perfecte samenvatting.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107106908
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, beide beentjes weer op de grond. We zijn NIET kampioenskandidaat nummer 1. Niet met deze bagger-instelling die we te vaak zien.
Omdat Utrecht zit te handballen?
  zondag 22 januari 2012 @ 18:28:32 #142
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107106924
Rutten wordt ook veel vrijheid gegund natuurlijk, met het kritiekloze publiek. En die vrijheid neemt Rutten natuurlijk dan ook. Gewoon zijn eigen manke behoudende spelletje blijven spelen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Als hij schoten mistte oke, maar hij kreeg letterlijk 0 ballen.
Dan zorgt hij maar dat hij terugvalt, zodat er meer gewonnen wordt. Als je als maar afhankelijk bent van de aanvoer, is dat een zwakte.
Wanneer Matavz alleen maar op de aanvoer kan spelen, en zelf geen kansen kan creëren, is het een slechte aankoop die nooit gaat werken. Sowieso is het een slechte strategie om op die manier te spelen. Immers, zou op deze manier het alleen maar werken wanneer je de aanvoer alleen op hem afstelt. Met alle creativiteit die we hebben is dat zonder.
Als Matavz echt die aanvoer nodig heeft, is het een slechte aankoop geweest.
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, jij blijft jezelf die titel maar toekennen, maar niemand is het oneens met je, hoor? Team zit vol potentie maar het komt er gewoon niet goed genoeg uit.
Die hosanna-sfeer zie ik hier anders vaak zat terug. En niet alleen hier. Iedereen roept maar dat PSV wel effe kampioen wordt, en dat er zo goed ingekocht is, en dat Brands zo goed bezig is. Allemaal onzin.
pi_107106939
Ik wist al dat de winterstop alles verneukt, ervoor speelde psv zoo leekkeeer
pi_107106968
Kansloze pot weer :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_107106974
Lens mag van mij eigenlijk sowieso weg :{ Ik snap echt niet wat mensen in hem zien, gaat 9 van de 10x echt voor eigen succes, of staat 8 van de 10x buitenspel :')
pi_107106975
Ik ga niet eens over Rutten beginnen.. je kan blijven zeiken tegen die man, en dat doe ik.. maar de spelers mag je ook wat aan rekenen.

Rutten zorgt er niet voor dat jij een bal langs knalt hoor, gewoon kansen leren afmaken.. en mentaliteit tonen, meer bewegen, gretig zijn.. dat ligt aan de spelers.
pi_107106997
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lens mag van mij eigenlijk sowieso weg :{ Ik snap echt niet wat mensen in hem zien, gaat 9 van de 10x echt voor eigen succes, of staat 8 van de 10x buitenspel :')
Jup, als je er een leuke prijs voor krijgt weg doen, dan als reserve een jeugdspeler. Lens kan het niveau niet aan.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:30:54 #148
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107107015
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist al dat de winterstop alles verneukt, ervoor speelde psv zoo leekkeeer
Inderdaad. Mensen leken alles vergeten te zijn, en alles was overwonnen omdat er gewonnen werd van Heerenveen, en Twente. Twente dat voor de beker met de scheids aan hun zijde wonnen van een slecht Ajax, en vandaag niet eens wist te winnen.
pi_107107039
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutten wordt ook veel vrijheid gegund natuurlijk, met het kritiekloze publiek. En die vrijheid neemt Rutten natuurlijk dan ook. Gewoon zijn eigen manke behoudende spelletje blijven spelen.

[..]

Dan zorgt hij maar dat hij terugvalt, zodat er meer gewonnen wordt. Als je als maar afhankelijk bent van de aanvoer, is dat een zwakte.
Wanneer Matavz alleen maar op de aanvoer kan spelen, en zelf geen kansen kan creëren, is het een slechte aankoop die nooit gaat werken. Sowieso is het een slechte strategie om op die manier te spelen. Immers, zou op deze manier het alleen maar werken wanneer je de aanvoer alleen op hem afstelt. Met alle creativiteit die we hebben is dat zonder.
Als Matavz echt die aanvoer nodig heeft, is het een slechte aankoop geweest.

[..]

Die hosanna-sfeer zie ik hier anders vaak zat terug. En niet alleen hier. Iedereen roept maar dat PSV wel effe kampioen wordt, en dat er zo goed ingekocht is, en dat Brands zo goed bezig is. Allemaal onzin.
Jammer genoeg zijn die er genoeg ja. Blijf erbij dat we zo blijven voetballen we niet eens 2de worden :r
pi_107107046
@Xaobotnik

Met de manier van spelen moet PSV gewoon beter met Lens als spits spelen. Past gewoon beter in ons systeem. Alleen Rutten moest zo nodig een aanvaller. Matavz is goed als je Mertens niet kocht, maar Tadic.
pi_107107059
Ik denk dat zelfs Johann Vogel zich verveeld had tijdens deze wedstrijd.
Ik typ straat.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:32:28 #152
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107107080
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja, want Lens heeft vanaf de bank schuld aan het slechte spel?? Ik denk dat Lens voor dit PSV een betere spits is dan Matavz, als ik kijk naar wat Matavz doet en dat vergelijk met wat Lens kon in het slot van het afgelopen seizoen.
pi_107107086
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga niet eens over Rutten beginnen.. je kan blijven zeiken tegen die man, en dat doe ik.. maar de spelers mag je ook wat aan rekenen.

Rutten zorgt er niet voor dat jij een bal langs knalt hoor, gewoon kansen leren afmaken.. en mentaliteit tonen, meer bewegen, gretig zijn.. dat ligt aan de spelers.
True, als je ziet hoe Ola weer staat te voetballen vandaag :r
  zondag 22 januari 2012 @ 18:33:27 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107107113
PSV blijft ook na vandaag wel favoriet alleen zijn de verschillen gewoon niet zo groot en AZ is nog zeker geen titelkandidaat af, Twente wel de winnaar van de dag maar die hadden dan ook de makkelijkste wedstrijd
pi_107107129
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja, want Lens heeft vanaf de bank schuld aan het slechte spel?? Ik denk dat Lens voor dit PSV een betere spits is dan Matavz, als ik kijk naar wat Matavz doet en dat vergelijk met wat Lens kon in het slot van het afgelopen seizoen.
Nee Lens mag van mij sowieso al weg :) ik heb de aankoop ook nooit begrepen
  zondag 22 januari 2012 @ 18:34:12 #156
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107107151
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
@Xaobotnik

Met de manier van spelen moet PSV gewoon beter met Lens als spits spelen. Past gewoon beter in ons systeem. Alleen Rutten moest zo nodig een aanvaller. Matavz is goed als je Mertens niet kocht, maar Tadic.
Mee eens dus.

quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jammer genoeg zijn die er genoeg ja. Blijf erbij dat we zo blijven voetballen we niet eens 2de worden :r
Dat zie ik inderdaad ook wel gebeuren. En aan gezien Rutten zo star als de pest is, zijn we dus afhankelijk van het falen van de concurrenten als we überhaupt voor CL-voetbal willen gaan.

quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee Lens mag van mij sowieso al weg :) ik heb de aankoop ook nooit begrepen
Mag je denken. Op basis van zijn spel bij AZ was het geen vreemde aankoop. Maar wordt op een verkeerde manier gebruikt. Lens is namelijk een spits. Geen rechtsbuiten. Weliswaar geen centrale spits, maar hij heeft laten zien dat hij die rol ook kan vervullen. Beter dan de rechtsbuitenpositie. Overigens vind ik Labyad daar ook niet veel beter. Misschien tegen zwakke tegenstanders, waar hij de tijd krijgt om zijn momenten uit te kiezen en een goede voorzet te geven. Maar in de lastigere wedstrijden heb je meer aan de kracht en snelheid van Lens, aangezien van Labyad sowieso niets gaat komen.
pi_107107165
En weer prutswerk van PSV, ach ja, het went :')
pi_107107185
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Mee eens dus.

Matavz is niet slechte spits, alleen voor systeem dat PSV speelt wel.
pi_107107302
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Mee eens dus.

[..]

Dat zie ik inderdaad ook wel gebeuren. En aan gezien Rutten zo star als de pest is, zijn we dus afhankelijk van het falen van de concurrenten als we überhaupt voor CL-voetbal willen gaan.
Wat wil Rutten hier aan doen?! Als de eerste 11 al niet tegen Utrecht fatsoenlijk kunnen voetballen :r
  zondag 22 januari 2012 @ 18:38:14 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107107311
Op het moment dat het tempo omhoog gaat werd het klassenverschil tussen Utrecht en PSV duidelijk. Utrecht was nergens meer te bekennen toen PSV even gas gaf. Maar dan gaat na de 1-1 direct weer de handrem erop en kan Utrecht weer op adem komen. Met dit systeem lukt het denk ik wel, het tempo moet in mijn ogen gewoon omhoog.
Dit, dus.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:40:12 #161
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107107379
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Matavz is niet slechte spits, alleen voor systeem dat PSV speelt wel.
Vind ik ook. En Rutten ziet in Lens niet eens een spits. Volgens Rutten was Matavz precies wat er ontbrak aangezien PSV volgens hem geen spits had. Daar had hij het dus sowieso mis. Mis dat er geen spits was, en mis dat Matavz de oplossing was. Matavz past niet bij een dynamisch spelende ploeg als PSV. Die moet de aanvoer op hem afgesteld zien. Dan is het een ontzettend gevaarlijke spits. Maar feitelijk betekent dat ook dat het nimmer een optie is voor bepaalde clubs. Hem uitschakelen is de hele aanval uitschakelen. Tenzij je een paar briljante spelers hebt die individueel wat kunnen, buiten het samenspel om wat kunnen forceren.

quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat wil Rutten hier aan doen?! Als de eerste 11 al niet tegen Utrecht fatsoenlijk kunnen voetballen :r
Rutten laat al 2,5 jaar zien dat het een ongeschikte trainer is. Veel te behoudend. Zoals Buitendam terecht stelt, zag je het verschil duidelijk wanneer het tempo omhoog ging. Maar een hoog tempo leidt tot sneller werken richting de goal van de tegenstander. Veel te aanvallend voor Rutten. En dus tempert hij het spel dan. Dit heeft hij altijd al gedaan. Zelfs op het moment dat er ècht geknokt moet worden.
pi_107107441
95% hier zag ook de verlosser in Matavs.. maargoed.
pi_107107463
Lange busreis weer naar huis...

Heb je een kans om 1e te worden :(
pi_107107563
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vind ik ook. En Rutten ziet in Lens niet eens een spits. Volgens Rutten was Matavz precies wat er ontbrak aangezien PSV volgens hem geen spits had. Daar had hij het dus sowieso mis. Mis dat er geen spits was, en mis dat Matavz de oplossing was. Matavz past niet bij een dynamisch spelende ploeg als PSV. Die moet de aanvoer op hem afgesteld zien. Dan is het een ontzettend gevaarlijke spits. Maar feitelijk betekent dat ook dat het nimmer een optie is voor bepaalde clubs. Hem uitschakelen is de hele aanval uitschakelen. Tenzij je een paar briljante spelers hebt die individueel wat kunnen, buiten het samenspel om wat kunnen forceren.

[..]

Rutten laat al 2,5 jaar zien dat het een ongeschikte trainer is. Veel te behoudend. Zoals Buitendam terecht stelt, zag je het verschil duidelijk wanneer het tempo omhoog ging. Maar een hoog tempo leidt tot sneller werken richting de goal van de tegenstander. Veel te aanvallend voor Rutten. En dus tempert hij het spel dan. Dit heeft hij altijd al gedaan. Zelfs op het moment dat er ècht geknokt moet worden.
Zit misschien wel iets in, maar zouden de spelers zelf niet het spel temperen?! Maar goed, ik vond dan ook niet echt 1 iemand vandaag echt goed.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:45:52 #165
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107107594
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
Lange busreis weer naar huis...

Heb je een kans om 1e te worden :(
Als ik een beetje zit te lezen, selecteer ik wel eens wat woorden, gewoon uit bezigheid. Al een tijdje heb je hier op FOK de commerciële 'zoekhulp'. Drie keer raden welk deel van FL_Freak's post (hint: vier letters) hierboven ik selecteerde en in de zoekhulp terugzag.... :(

quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zit misschien wel iets in, maar zouden de spelers zelf niet het spel temperen?! Maar goed, ik vond dan ook niet echt 1 iemand vandaag echt goed.
Als Rutten al twee jaar niet in staat is om de spelers te motiveren om te vechten, is het wel erg makkelijk om de spelers maar de schuld te geven. Verder is het gewoon bekend dat het een typische Ruttenstrategie is. Ik neem aan dat je bekend bent met het verhaal rondom Feyenoord-uit, vorig seizoen??
pi_107107651
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
95% hier zag ook de verlosser in Matavs.. maargoed.
Luister als Rutten 2 jaar in elke interview zeurt over een nieuwe spits, dan ga je dat ook denken. Toen Lens in spits speelde wilde ik eigenlijk Matavz niet meer. Veelte duur en eigenlijk onnodig. Hij maakt sowieso om de week een doelpunt, maar door hem maakt Mertens en Labyad gewoon minder doelpunten. Met Lens konden ze gewoon alles doen wat ze wilden, dus als ploeg gevaarlijker.
pi_107107894
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Als ik een beetje zit te lezen, selecteer ik wel eens wat woorden, gewoon uit bezigheid. Al een tijdje heb je hier op FOK de commerciële 'zoekhulp'. Drie keer raden welk deel van FL_Freak's post (hint: vier letters) hierboven ik selecteerde en in de zoekhulp terugzag.... :(

[..]

Als Rutten al twee jaar niet in staat is om de spelers te motiveren om te vechten, is het wel erg makkelijk om de spelers maar de schuld te geven. Verder is het gewoon bekend dat het een typische Ruttenstrategie is. Ik neem aan dat je bekend bent met het verhaal rondom Feyenoord-uit, vorig seizoen??
True true! Maar het lijkt soms ook of dat de spelers er gewoon echt zin in hebben. Nieuwe kop voor de groep zou dan ook helemaal niet slecht zijn
  zondag 22 januari 2012 @ 18:54:38 #168
79837 Lemming22
pi_107107933
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef ploegende_boer het volgende:

[..]

Omdat Utrecht zit te handballen?
Jazeker. Utrecht zorgde namelijk niet voor het lage tempo van PSV. Utrecht zorgde niet voor het passieloze spel. Utrecht zorgde niet voor de fout na fout door concentratiegebrek. En Utrecht zorgde ook niet voor het gebrek aan creatieve oplossingen. Dat is allemaal aan PSV zelf te danken. En helaas zien we dat dit seizoen nog steeds te vaak voorkomen. En daardoor gaat PSV het nog héél moeilijk krijgen om kampioen te worden.
  zondag 22 januari 2012 @ 19:00:17 #169
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107110742
Is er nog nieuws over Labyad?
Er is toch een insider van PSV op fok hier?
pi_107110836
Erg matig voor een kampioenskandidaat jongens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2012 @ 21:28:26 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107116041
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef zerokil het volgende:
Is er nog nieuws over Labyad?
Er is toch een insider van PSV op fok hier?
Labyad heeft gezegd dat hij pas na afloop van het seizoen een beslissing neemt. Nou dan ga ik er wel vanuit dat hij gaat.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107117404
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

:?
pi_107119402
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Labyad heeft gezegd dat hij pas na afloop van het seizoen een beslissing neemt. Nou dan ga ik er wel vanuit dat hij gaat.
Hij liep wel erg gefrustreerd rond zeg...
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2012 @ 22:34:58 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107120477
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij liep wel erg gefrustreerd rond zeg...
ja lijkt me voor hem gewoon beter als hij eens een beslissing neemt. De biedingen lijken me helder.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107121465
Waterreus beweert dat de 3 meest serieuze opties voor PSV zijn:
- Dick Advocaat
- Bert van Marwijk
- Guus Hiddink

pi_107121534
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Waterreus beweert dat de 3 meest serieuze opties voor PSV zijn:
- Dick Advocaat
- Bert van Marwijk
- Guus Hiddink

Valt me nog mee dat José Mourinho niet werd genoemd.
pi_107121579
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat José Mourinho niet werd genoemd.
Idd. Totaal geen reëele opties. Niet betaalbaar, tenzij een Guus Hiddink met z'n hand over z'n hart strijkt.

Waterreus loopt zich weer te overschreeuwen trouwens in Studio Voetbal. :') Ergerlijk figuur blijft het.
pi_107121864
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Idd. Totaal geen reëele opties. Niet betaalbaar, tenzij een Guus Hiddink met z'n hand over z'n hart strijkt.

Waterreus loopt zich weer te overschreeuwen trouwens in Studio Voetbal. :') Ergerlijk figuur blijft het.
Wat weet jij daar nu weer van? Advocaat heeft ook al wel genoeg geld verdiend, het kan goed dat hij bij PSV het geld niet zo belangrijk vind. Ik denk dat Watereus heus wel wat inside info heeft.
  zondag 22 januari 2012 @ 23:00:22 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107121918
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2012 @ 23:01:23 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107121964
Advocaat is wel reëel. Van Marwijk nu totaal niet voorstellen dat hij nu weg zou gaan bij Oranje.

Hiddink is de natte droom van alle PSVers maar totaal onrealistisch natuurlijk _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 22 januari 2012 @ 23:03:00 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107122050
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat is wel reëel. Van Marwijk nu totaal niet voorstellen dat hij nu weg zou gaan bij Oranje.

Hiddink is de natte droom van alle PSVers maar totaal onrealistisch natuurlijk _O-
Advocaat lijkt me ook niet reëel
pi_107122079
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:

Weet je wat Advocaat op het moment verdient? Als we de verhalen mogen geloven dan is het een geldbeluste man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107122107
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nu weer van? Advocaat heeft ook al wel genoeg geld verdiend, het kan goed dat hij bij PSV het geld niet zo belangrijk vind. Ik denk dat Watereus heus wel wat inside info heeft.
Net zoveel als jij? Of mogen alleen boezemvrienden van de besproken personen hier hun mening verkondigen? :')

Overigens had Advocaat 2 transfers geleden ook al genoeg verdient. Het schijnt gewoon een man te zijn met dollartekens in z'n ogen. Waarom zou hij ineens voor een appel en een ei bij PSV aan de slag willen gaan?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 23:05:29 ]
pi_107122430
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Net zoveel als jij? Of mogen alleen boezemvrienden van de besproken personen hier hun mening verkondigen? :')

Overigens had Advocaat 2 transfers geleden ook al genoeg verdient. Het schijnt gewoon een man te zijn met dollartekens in z'n ogen. Waarom zou hij ineens voor een appel en een ei bij PSV aan de slag willen gaan?
Jij post dat de opties van Watereus totaal niet reeel zijn. Ik denk dat Watereus heus wel in contact staat met bepaalde figuren binnen PSV. Ik ga eerder voor Watereus dan voor jou.
  zondag 22 januari 2012 @ 23:11:38 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107122479
Ik zie nog eerder Van Gaal trainer worden bij PSV dan Advocaat, maar Cocu moet het gewoon doen
  maandag 23 januari 2012 @ 13:23:13 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107136036
Katertje, man. Dit voelt toch als een verliespartij.
Dit, dus.
pi_107136818
quote:
13s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Buitendam het volgende:
Katertje, man. Dit voelt toch als een verliespartij.
De zoveelste keer.
Vitesse, Twente, Ajax, VVV.

Enige wedstrijd waar ik de tegenstander beter vond was de eerste, tegen AZ.
pi_107137425
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De zoveelste keer.
Vitesse, Twente, Ajax, VVV.

Enige wedstrijd waar ik de tegenstander beter vond was de eerste, tegen AZ.
Wil jij zeggen dat PSV beter was dan Feyenoord begin december?
pi_107138064
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat PSV beter was dan Feyenoord begin december?
Goed gelezen.
  maandag 23 januari 2012 @ 15:00:35 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107139203
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goed gelezen.
Nou dan hebben ook wij een andere mening :')

Kom op zeg, als er één ploeg was die recht had op de overwinning dan was het Feyenoord wel. We werden op alle fronten afgetroefd.
pi_107139265
Idd, ik betwijfel toch steeds meer of deze ploeg kampioen gaat worden. Iedere keer als het ergens om gaat geven ze niet thuis. Tegen de ploeg die Utrecht heeft staan hoor je gewoon met minimaal 2 punten verschil te winnen.

Spel is nog veel te veel gebaseerd om het voorbij rennen van een mannetje en dan hopen dat er wat leuks uit komt. Er moet meer combinatiespel in de ploeg komen om kansen te creëren. Dan speel je dit soort ingegraven tegenstanders ook kapot.
pi_107140076
Kom op, we hebben nog 16 wedstrijden te gaan! Aan het begin van het seizoen was het ook niet oogstrelend dus gun het wat meer tijd! Ja, PSV had nu 1e kunnen staan maar in principe is er met dit gelijkspel geen man overboord omdat ook Ajax en AZ punten hebben laten liggen. Alleen jammer dat FC Twente iets omhoog is gekropen maar goed, die hadden op papier ook de makkelijkste tegenstander!

Laten we eerlijk zijn: FC Utrecht stond ook met 11 man te verdedigen! (alleen jammer dat het baltempo bij PSV verschrikkelijk laag lag en de creativiteit ver te zoeken was)
Rise or Die Trying!
pi_107140150
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nou dan hebben ook wij een andere mening :')

Kom op zeg, als er één ploeg was die recht had op de overwinning dan was het Feyenoord wel. We werden op alle fronten afgetroefd.
Ik vond het ook gelijkwaardig. Je verliest daar gewoon door 2 slordigheden. En Feyenoord speelde erg met de kont tegen de krib.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:20:10 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107142299
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
(alleen jammer dat het baltempo bij PSV verschrikkelijk laag lag en de creativiteit ver te zoeken was)
Creativiteit is gewoon moeilijk tegen een niet voetballend team, maar dan moet je ze kapot kunnen spelen op tempo. Helemaal met het materiaal in PSVshirt.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2012 @ 16:23:01 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107142404
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Creativiteit is gewoon moeilijk tegen een niet voetballend team, maar dan moet je ze kapot kunnen spelen op tempo. Helemaal met het materiaal in PSVshirt.
inderdaad.

Zo stom, je had hier uit de startblokken kunnen vliegen, de lijn van voor de winterstop oppakken. Dan had je de druk er bij de achtervolgers vol opgelegd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107142483
Maar goed, laten we maar eerst de komende wedstrijden zien wat PSV gaat doen! Ook de concurrentie zal hier en daar nog punten laten liggen! Zelfs Feyenoord en Vitesse haalden hun niveau niet (wat was dat trouwens met dat opportunistische voetbal van Vitesse met al die lange ballen?) dus wellicht moeten meer teams even opstarten!

Aanstaande vrijdag PSV - Vitesse!
Rise or Die Trying!
pi_107142529
:9 DJ
  maandag 23 januari 2012 @ 16:34:44 #200
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_107142857
Hahaha, zo word je toch nooit kampioen! Ik zie ons nu niet zo super snel kampioen worden, maar PSV gaat al helemaal geen kampioen worden, let op mn woorden! Ik denk ook niet dat PSV z'n normale vorm terug krijgt, integendeel bij Ajax, als alle blessures weg zijn worden we alleen maar beter.
Vervelende stoepboer!
  maandag 23 januari 2012 @ 16:42:27 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107143193
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hahaha, zo word je toch nooit kampioen! Ik zie ons nu niet zo super snel kampioen worden, maar PSV gaat al helemaal geen kampioen worden, let op mn woorden! Ik denk ook niet dat PSV z'n normale vorm terug krijgt, integendeel bij Ajax, als alle blessures weg zijn worden we alleen maar beter.
INDERDAAD je bedoelt 'in tegenstelling tot' leeghoofd.
Dit, dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 16:48:16 #202
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107143367
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:46 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

nee echt niet!
Doe nou niet. Ga nu maar gewoon lekker vertellen waarom Ajax kampioen wordt en PSV niet, da's al moeilijk zat voor je.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2012 @ 16:50:00 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107143424
Alle clubs bovenin falen dit seizoen op diverse fronten _O- tis een kwestie van de faalfactor inperken en je bent kampioen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107144064
quote:
15s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nog een keer van dit soort teksten en ik PM je moeder.
Je bedoeld een brief per postduif versturen.. :D my mom don't surf yo.
pi_107144171
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie het nu in! Het gemoedelijke brabant, het is echt waar! O+.
Och meneer komt ook heel convient op dit moment reageren in dit topic :')
Kom je het nu opnemen voor die kutuser omdat hij voor zelfde club is als jij ofwat?
pi_107144335
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Och meneer komt ook heel convient op dit moment reageren in dit topic :')
Kom je het nu opnemen voor die kutuser omdat hij voor zelfde club is als jij ofwat?
Toch is het wel naief om zijn post als trollen op te vatten. Ik heb enkel feiten kunnen lezen, dat het wellicht in het verkeerde topic is gepost ben ik wel met je eens. :{
pi_107144431
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Toch is het wel naief om zijn post als trollen op te vatten. Ik heb enkel feiten kunnen lezen, dat het wellicht in het verkeerde topic is gepost ben ik wel met je eens. :{
Ik mag hopen voor het Nederlandse voetbal dat Ajax beter word ja.. kan je nagaan de landskampioen die 5e word in het seizoen daarna.. dat zou triest zijn inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2012 @ 17:21:23 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107144470
omg waar gaat dit topic ineens heen :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107144516
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
omg waar gaat dit topic ineens heen :')
De Filistijnen, ik trakteer!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:44:46 #210
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107145131
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, een kutuser is een kutusers, maar even HET argument wat brabo's altijd gebruiken tegen randstedelingen 100% kunnen ontkrachten kan ik natuurlijk niet laten liggen O+.

Er is niets in brabant en het zijn OOK nog eens agressieve mensen, dank je O+.
Kijk daar! Fok's! enige user met daadwerkelijk een extra chromosoompje! Hoe is 't, jung? Lekker weer op Brabant aan het foeteren, volwassen vent dat je d'r rondloopt.

"Brabanders zijn heus agressieve mensen, hoor ;("

Ik moet altijd met een grijns lezen en typen als het jou betreft, en da's niet beeldspraak, maar serieus :D
Dit, dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:45:38 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107145156
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kijk daar! Fok's! enige user met daadwerkelijk een extra chromosoompje! Hoe is 't, jung? Lekker weer op Brabant aan het foeteren, volwassen vent dat je d'r rondloopt.

"Brabanders zijn heus agressieve mensen, hoor ;("

Ik moet altijd met een grijns lezen en typen als het jou betreft, en da's niet beeldspraak, maar serieus :D
Laat die kneus nou gewoon....niet op in gaan dat is juist wat ie zo graag wil.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:48:10 #212
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107145222
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Laat die kneus nou gewoon....niet op in gaan dat is juist wat ie zo graag wil.
Hopen dat ie een beetje losgaat, kun je lachen. :7
Je moet eens een kijkje nemen in een KLB-topic over Amsterdam, als je dan kritiek levert merk je gewoon dat hij bozer en bozer wordt, en dan na een reactie of 7 eindigt ie met dat alle niet randstedelingen smerige boeren zijn en kapot moeten, o.i.d en daarna zie je 'm niet meer.

Dan zit ik gewoon hardop naar mijn beeldscherm te lachen, schitterend is dat.
Dit, dus.
pi_107146571
Echt, dit topic is geen fuck meer aan met al die trollende ajacieden.

Verschrikkelijk :r
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:36:53 #214
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107146689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Is toch niet echt iets nieuws?
Dit, dus.
pi_107146803
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is toch niet echt iets nieuws?
Nee, maar voor m'n gevoel wordt het wel meer en erger :r
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:42:19 #216
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107146876
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, maar voor m'n gevoel wordt het wel meer en erger :r
Schijt. Gewoon een beetje selecteren op mensen die wat zinnigs te melden hebben en dan is het best te doen.
Dit, dus.
  Forum Admin maandag 23 januari 2012 @ 18:43:02 #217
35723 crew  GGMM
pi_107146908
Wat bagger en reacties daarop verwijderd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107147010
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Schijt. Gewoon een beetje selecteren op mensen die wat zinnigs te melden hebben en dan is het best te doen.
Mja, ik snap gewoon niet wat de lol eraan is om irritant te lopen doen in een ander clubtopic.
Ik heb nog nooit in het Ajax of Feyenoord topic gepost bijvoorbeeld. Wel eens in het Twentetopic, maar dat was inhoudelijk en niet trollend of flamend. Wat is er zo moeilijk aan om elkaar in de waarde te laten?

quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wat bagger en reacties daarop verwijderd.
Thanks.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107147027
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Welke Ajacieden?
★★★
pi_107147089
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welke Ajacieden?
Alle ajacieden die niet inhoudelijk maar trollend reageren hier.

Ik vind het best dat een ajacied of een feyenoorder hier mee komt discussiëren over de vorm van Isaksson of Mertens, maar sommige reacties lijken rechtstreeks van 12-jarige kutpubers te komen,
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107147122
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Alle ajacieden die niet inhoudelijk maar trollend reageren hier.

Ik vind het best dat een ajacied of een feyenoorder hier mee komt discussiëren over de vorm van Isaksson of Mertens, maar sommige reacties lijken rechtstreeks van 12-jarige kutpubers te komen,
Smoofie en Firefox? :{

Ajacied422?
★★★
pi_107147161
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Smoofie en Firefox? :{

Ajacied422?
Gast, ik onthoud de namen niet van die lui. Het is het PSV-topic, ik vind de PSV'ers die hier posten 90% van de tijd interessanter.
Brutal. Fucking. Metal.
  Forum Admin maandag 23 januari 2012 @ 18:50:47 #223
35723 crew  GGMM
pi_107147169
Namen zijn niet belangrijk, ik zal het wat meer in de gaten houden, maar een TR of het melden in het feedback-topic wordt gewaardeerd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107147191
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Namen zijn niet belangrijk, ik zal het wat meer in de gaten houden, maar een TR of het melden in het feedback-topic wordt gewaardeerd.
Watch out guys, the sheriff is in town. :7
pi_107147196
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107147211
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Gast, ik onthoud de namen niet van die lui. Het is het PSV-topic, ik vind de PSV'ers die hier posten 90% van de tijd interessanter.
Gebeurt over en weer :)
★★★
pi_107147259
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mij heb je nog nooit in het Ajaxtopic gezien (om te trollen) :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107147316
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mij heb je nog nooit in het Ajaxtopic gezien (om te trollen) :)
Nope, jij niet :)

Maar er zijn ook andere PSV supporters :)
★★★
pi_107147345
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nope, jij niet :)

Maar er zijn ook andere PSV supporters :)
Klopt, en zolang zij zich "misdragen" in jullie topic, zal het andersom ook wel zo blijven :')

Soms voel ik me te volwassen ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107147461
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Klopt, en zolang zij zich "misdragen" in jullie topic, zal het andersom ook wel zo blijven :')

:Y :')
★★★
pi_107147467
Heb je ook zo'n hekel...
  maandag 23 januari 2012 @ 19:04:02 #232
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107147698
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je ook zo'n hekel...

:') grootste faallied ooit
  maandag 23 januari 2012 @ 19:25:19 #233
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107148543
quote:
Ik moet er altijd om lachen. Een vak met alleen maar volwassen mannen die op zo'n carnavalesk deuntje die tekst staan te zingen. :D
Dit, dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:26:58 #234
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107148598
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik moet er altijd om lachen. Een vak met alleen maar volwassen mannen die op zo'n carnavalesk deuntje die tekst staan te zingen. :D
  maandag 23 januari 2012 @ 19:43:08 #235
79837 Lemming22
pi_107149341
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Alle clubs bovenin falen dit seizoen op diverse fronten _O- tis een kwestie van de faalfactor inperken en je bent kampioen.
Net als vorig seizoen.. De Nederlandse competitie is treurig geworden.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:21:23 #236
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107151351
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Net als vorig seizoen.. De Nederlandse competitie is treurig geworden.
Als je fan bent van een (top)club wel, ja. Stel je voor dat het je echt 0 interesseert wie er kampioen wordt, dan is het echt een fantastische competitie, denk ik.
Dit, dus.
pi_107151877
Zullen we weer on-topic gaan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2012 @ 20:40:02 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107152528
Issakson maakt het seizoen af, prima. En daarna mag hij verhuizen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107152648
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Issakson maakt het seizoen af, prima. En daarna mag hij verhuizen
Ik vind het best, hij staat het ook goed te doen, steeds beter bij corners etc.. goede reflexen :) blijft een prutser die keer op keer blunders zal maken maargoed.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 20:41:56 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2012 @ 20:44:10 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107152797
Volgend jaar mogen Zoet en Tyton het uit gaan maken denk ik. Sinouh lekker als derde keeper erbij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107162597
Wij zijn...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 00:15:21 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107164566
:D over Reis _O_
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107164613
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar mogen Zoet en Tyton het uit gaan maken denk ik. Sinouh lekker als derde keeper erbij
Hopelijk wordt Zoet nog een jaar uitgeleend, aan een subtopper. Lijkt me beter voor z'n ontwikkeling dan een jaar lang op de bank zitten, aangezien Tyton me verder lijkt dan Zoet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 00:18:46 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107164673
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef aight1 het volgende:

[..]

Hopelijk wordt Zoet nog een jaar uitgeleend, aan een subtopper. Lijkt me beter voor z'n ontwikkeling dan een jaar lang op de bank zitten, aangezien Tyton me verder lijkt dan Zoet.
Een jaar trainen met de selectie lijkt me ook niet slecht.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:35:15 #246
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107165182
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef aight1 het volgende:

[..]

Op zich een aardig idee. Als PSV echt serieus is met deze jongen, moet hij gewoon in vorm zijn als hij er komt te staan, en niet even geprobeerd worden. De vraag is alleen wat je dan doet met Tyton. Die is immers voor bijna 3 miljoen gekocht en ligt voor 5 jaar vast.

Trouwens, dat Issakson het goed doet is leuk, maar het gebeurt natuurlijk wel binnen de normen die hij aan het voetbal stelt. Het blijft een keeper waar je geen bal op kan terugspelen, waarmee hij dus zijn beperkende stempel heeft op het voetbal. Dus niet alleen beperkt hij zich tot het tegenhouden van goals (waar een keeper, zeker in Nederland meer moet doen); hij vormt daarnaast een mankement aan het samenspel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 00:39:18 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107165267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op zich een aardig idee. Als PSV echt serieus is met deze jongen, moet hij gewoon in vorm zijn als hij er komt te staan, en niet even geprobeerd worden. De vraag is alleen wat je dan doet met Tyton. Die is immers voor bijna 3 miljoen gekocht en ligt voor 5 jaar vast.

Als ik het goed begrijp is het een beetje de bedoeling dat Tyton volgend jaar de eerste man wordt en dat Zoet daarachter de concurrentie aangaat en doorgroeit naar de positie van eerste keeper.

volgend jaar zou je dus bijvoorbeeld Zoet standaard kunnen laten keepen in de beker ofzo. Verder lijkt het me dat zo'n jongen ook sterker wordt van trainen met PSV 1. En alles meemaken als stand in.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107177147
2012-2013

Achterkant schijnt helemaal rood te zijn. En bovenaan het wapen van Eindhoven.

pi_107177317
Deze blijven de mooiste _O_

Huidige thuisshirt is ook mooi :)
pi_107179417
Ziet er mooi uit dat shirt! Vind het gaaf dat ze de Brabantse vlag blijven gebruiken!
pi_107179702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
2012-2013
[ afbeelding ]

Achterkant schijnt helemaal rood te zijn. En bovenaan het wapen van Eindhoven.

[ afbeelding ]
In welke kleur staat Freo dan? Straks kunnen we Freo niet meer zien spelen -O-
pi_107180361

Welke mongool bedenkt dit? :r :r :r
pi_107180403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9907/39842936839258317686110.jpg (copy/paste deze link) ]
Is nu toch ook?
pi_107180467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is nu toch ook?
Hele shirt is gewoon fucked up.
Tijdens jubileum moet gewoon een special shirt en dit is het gewoon niet.
pi_107181104
Vrijdag Nijhuis :N
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 15:51:36 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107181995
Voor een jubileumshirt had ik ook wel iets meer verwacht
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:07:55 #257
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_107182536
Haha, lopen jullie volgend jaar even mooi voor aap. Een wedstrijdje PSV - Barcelona zou absoluut geen lust voor het oog zijn. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 16:08:24 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107182553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:07 schreef Nitrouz het volgende:
Haha, lopen jullie volgend jaar even mooi voor aap. Een wedstrijdje PSV - Barcelona zou absoluut geen lust voor het oog zijn. :')
_O_
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107183297
Ik heb gehoord dat er ook een nieuw uitshirt komt, weet iemand daar meer van
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:32:51 #260
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107183425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef XAVI het volgende:
Ik heb gehoord dat er ook een nieuw uitshirt komt, weet iemand daar meer van
Nog anderhalf seizoen.
Dit, dus.
pi_107184461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Met rugnummer en naam erbij valt het wel mee hoor :')
pi_107186207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze blijven de mooiste _O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Huidige thuisshirt is ook mooi :)
Baal nog steeds dat ik dat witte uitshirt toen niet gekocht heb :(

Dat 2012-2013 shirt is ff wennen. Zo zonder zwarte tinten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 17:47:26 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107186240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Baal nog steeds dat ik dat witte uitshirt toen niet gekocht heb :(
daar vond ik dus niks aan, zo cliché
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107186265
Ach, cliché of geen cliché, ik vind hem mooi. Maar vind het huidige uitshirt ook cool.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 17:54:30 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107186468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, cliché of geen cliché, ik vind hem mooi. Maar vind het huidige uitshirt ook cool.
het dambord? Dat vind ik het eerste echt lelijke uitshirt in 30 jaar ;'(
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:35:47 #266
79837 Lemming22
pi_107187772
Achterkant volledig rood... Slecht idee. Ik dacht trouwens dat de strepen heilig waren? Hoeveelheid, breedte, verhoudingen allemaal vastgelegd. Maar dat geldt allemaal blijkbaar niet voor de achterkant van het shirt :')

Geen kraagje, geen verwijzingen naar historie. Geen mooi jubileumshirt.
pi_107188760
Het vorige uitshirt was het beste uitshirt naar mijn mening.
pi_107188826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef Lemming22 het volgende:
Achterkant volledig rood... Slecht idee. Ik dacht trouwens dat de strepen heilig waren? Hoeveelheid, breedte, verhoudingen allemaal vastgelegd. Maar dat geldt allemaal blijkbaar niet voor de achterkant van het shirt :')

Bij de UEFA vinden ze dat ook allemaal niet zo interessant, want daar speelt PSV tenslotte ook al met een aangepaste achterkant.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2012 @ 19:17:30 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107189330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:03 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Bij de UEFA vinden ze dat ook allemaal niet zo interessant, want daar speelt PSV tenslotte ook al met een aangepaste achterkant.
ja, zoals je zegt aangepast. Beetje jammer dat een aanpassing voor een wedstrijd of 12 ineens de nieuwe standaard is :{
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107190766

Bijna maar nog niet helemaal
pi_107214613
Mooie goals van Depay gisteren :) Locadia ook 3 gemaakt _O_
pi_107218035
Kans dat Labyrad in de zomer vertrekt naar Sporting Lissabon schat Thijs Slegers op vi.nl op 99%. Nou hij zegt eigenlijk dat de kans minder dan 1% is dat Labyad blijft. Heb er steeds goede hoop op gehad dat hij zou blijven, maar denk inmiddels toch dat hij weg is. Schijnbaar zit Sporting ook achter Bakkali aan. Dat 15-jarige talentje uit de B-jeugd.

Ik denk dat Labyad het nog niet bekend maakt omdat hij dan bang is teruggezet te worden naar het 2e. Ik ben van mening dat het beste team moet spelen en is als Labyad daar bij hoort moet hij spelen. Maar ik zou ook best eens Depay een half uurtje in actie willen zien bij het eerste. Van mij zou Lens ook wel weer eens mogen beginnen.

Aardig stukje hierover trouwens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2012 @ 15:39:30 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107219840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Kans dat Labyrad in de zomer vertrekt naar Sporting Lissabon schat Thijs Slegers op vi.nl op 99%. Nou hij zegt eigenlijk dat de kans minder dan 1% is dat Labyad blijft. Heb er steeds goede hoop op gehad dat hij zou blijven, maar denk inmiddels toch dat hij weg is. Schijnbaar zit Sporting ook achter Bakkali aan. Dat 15-jarige talentje uit de B-jeugd.

Ik denk dat Labyad het nog niet bekend maakt omdat hij dan bang is teruggezet te worden naar het 2e. Ik ben van mening dat het beste team moet spelen en is als Labyad daar bij hoort moet hij spelen. Maar ik zou ook best eens Depay een half uurtje in actie willen zien bij het eerste. Van mij zou Lens ook wel weer eens mogen beginnen.

Aardig stukje hierover trouwens.
Als Labyad echt wil blijven kan hij bijtekenen. Er ligt een verbeterde aanbieding en hij zou van een hoop gezeik afzijn. Dat hij nog geen handtekening heeft gezet zegt mij dus genoeg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107243502
We kunnen maar beter stoppen.

quote:
Eriksen: "Ajax wordt kampioen"
pi_107243602
Rens van Eijden van NEC stond afgelopen week op Reis en hij had naar eigen zeggen de makkelijkste pot van zijn leven. We hebben een wederzijdse vriend die me dit vertelde. Schijnt dat hij vooraf nogal schrik had van Reis, maar in de wedstrijd had hij gewoon medelijden met Reis, zo'n niveauverschil. Is natuurlijk maar een momentopname, maar voelt wel fijn voor aankomen wedstrijd, mocht Reis spelen, dat Derijck of Marcelo dat zonder problemen moet kunnen aanpakken.
Dit, dus.
pi_107243830
Als hij zo speelt als tegen Vitesse heeft Marcelo hem in zijn zak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 januari 2012 @ 00:21:23 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107243868
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef Buitendam het volgende:
Rens van Eijden van NEC stond afgelopen week op Reis en hij had naar eigen zeggen de makkelijkste pot van zijn leven. We hebben een wederzijdse vriend die me dit vertelde. Schijnt dat hij vooraf nogal schrik had van Reis, maar in de wedstrijd had hij gewoon medelijden met Reis, zo'n niveauverschil. Is natuurlijk maar een momentopname, maar voelt wel fijn voor aankomen wedstrijd, mocht Reis spelen, dat Derijck of Marcelo dat zonder problemen moet kunnen aanpakken.
Reis is net terug, die is nog lang niet op niveau. Als hij daar al gaat komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij zo speelt als tegen Vitesse heeft Marcelo hem in zijn zak.
Tegen NEC bedoel je? :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107243998
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nog anderhalf seizoen.
Uitshirt heeft de titel "uitshirt 2011/2012" meegekregen dus ik gok dat er daar ook een nieuwe van verschijnt. Zou marketingtechnisch wel handig zijn in ieder geval...
pi_107246884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

Tegen NEC bedoel je? :P
yup
pi_107246979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Uitshirt heeft de titel "uitshirt 2011/2012" meegekregen dus ik gok dat er daar ook een nieuwe van verschijnt. Zou marketingtechnisch wel handig zijn in ieder geval...
2 nieuwe shirts? Dat is nieuw.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107247752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jubileum he.

Net als
pi_107250429
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welke Ajacieden?
quote:

[..]

pi_107250526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nee, dat hij niet op niveau is bedoelde ik niet. Maar zo makkelijk te verdedigen, omdat hij blijkbaar nog met heel veel schrik speelt. Met de voet van de foute knie neemt hij nagenoeg geen ballen aan en ook het wegdraaien doet hij vanaf zijn goeie knie. Dan ben je al makkelijk te verdedigen, maar schijnbaar slaat hij ook explosieve sprintjes en kapbewegingen over. Kan me wel voorstellen dat Van Eijden naar eigen zeggen de makkelijkste dag in zijn carrière heeft gehad.
Dit, dus.
pi_107254850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV naar een systeem toe gaat met iedere 2 jaar een nieuw thuisshirt en ieder jaar een nieuw uitshirt. Dat lijkt me handig voor de shirtverkoop. Met dan komend jaar als uitzondering een eenjarig thuisshirt zodat er een speciaal shirt gedragen kan worden in het seizoen 2013/2014.
Maar dat is pure gok van mij.
pi_107263681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat hij niet op niveau is bedoelde ik niet. Maar zo makkelijk te verdedigen, omdat hij blijkbaar nog met heel veel schrik speelt. Met de voet van de foute knie neemt hij nagenoeg geen ballen aan en ook het wegdraaien doet hij vanaf zijn goeie knie. Dan ben je al makkelijk te verdedigen, maar schijnbaar slaat hij ook explosieve sprintjes en kapbewegingen over. Kan me wel voorstellen dat Van Eijden naar eigen zeggen de makkelijkste dag in zijn carrière heeft gehad.
We moeten niet vergeten dat hij nog maar net terug is. Wellicht dat dit nog gaat komen. Misschien ook niet mee. Eigenlijk hoop ik dit laatste.

Maar dat hij het instinct nog wel heeft, valt niet te ontkennen. Reis' kwaliteiten laten sowieso niet ontzettend in het voetballende aspect, maar meer in de loopacties en het afmaken van kansen. Dat hij zeer mooie kansen nog altijd kan afmaken, heeft hij al laten zien. En met het geluk van PSV zit het erin dat hij gewoon terugkomt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV naar een systeem toe gaat met iedere 2 jaar een nieuw thuisshirt en ieder jaar een nieuw uitshirt. Dat lijkt me handig voor de shirtverkoop. Met dan komend jaar als uitzondering een eenjarig thuisshirt zodat er een speciaal shirt gedragen kan worden in het seizoen 2013/2014.
Maar dat is pure gok van mij.
Denk ik niet. de huidige strategie is zorgvuldig uitgekozen, dus ik denk dat ze zich daar aan zullen houden. Maar vanwege het 100-jarig jubileum moesten er gewoon twee nieuwe shirts komen. Niets straat jubileum af aan dat nieuwe thuisshirt en daarnaast is het gewoonweg lelijk. Gewoon een mislukt shirt. Boycotten die handel.
pi_107265380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het dambord? Dat vind ik het eerste echt lelijke uitshirt in 30 jaar ;'(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107265605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Klopt, dat is een :') waard. kuttrolls.
★★★
pi_107266901
Als Wijnaldum weg gaat krijgt Feyenoord toch niet (doorverkoop)geld?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 januari 2012 @ 19:00:15 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107266949
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Als Wijnaldum weg gaat krijgt Feyenoord toch niet (doorverkoop)geld?
gezien de aankoopprijs denk ik dat niet. Ze krijgen sowieso wel een deel uit die solidariteitsregeling.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107267273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gezien de aankoopprijs denk ik dat niet. Ze krijgen sowieso wel een deel uit die solidariteitsregeling.
Weet je dat zeker? volgens mij heeft v. Geel er nog voor gezorgd dat er 10% doorverkoop is.
★★★
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:35:18 #291
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107268368
quote:

[..]

Met andere woorden, dat geeft jullie recht om hier te trollen, als een andere kneus daar zijn gang gaat.
:N |:(
Niveau Wilders noem ik dat. Lager kan niet.
Wat hopelijk van een hoger niveau is, is PSV tegen Vitesse. We zullen er wel niet koploper door worden met een overwinning omdat men daarin afgelopen zondag in was verzuimd, maar Vitesse pakken is weer een belangrijke stap richting wellicht het kampioenschap.
pi_107268401
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Met andere woorden, dat geeft jullie recht om hier te trollen, als een andere kneus daar zijn gang gaat.
:N |:(
Niveau Wilders noem ik dat. Lager kan niet.

Lager kan het idd niet. :N
★★★
pi_107285790
8-0 vanavond. *O* Reis 2 eigen doelpunten.
pi_107285990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:10 schreef Lange_Lans het volgende:
8-0 vanavond. *O* Reis 2 eigen doelpunten.
Hoho, niet zo bescheiden.

11-0!!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:11:35 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107288562
Ook al is er vanavond een goeie winst, de zurigheid van Utrecht is er nog altijd niet uit bij mij. Ik blijf het echt dood- en doodzonde vinden. Irritant, wel.
Dit, dus.
pi_107288887
Ben benieuwd hoe Reis ontvangen wordt,maar dat Psv gaat winnen is zeker.
Over Reis wil ik 2 dingen kwijt:
1. hij is erg ondankbaar naar Psv toe,Psv heeft alles voor die gast gedaan.
2. Psv was te laks met Reis,en Vitesse heeft daar gebruik van gemaakt,al is dat niet netjes van Vitesse.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:22:34 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107288932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef icebodhi het volgende:
Ben benieuwd hoe Reis ontvangen wordt,maar dat Psv gaat winnen is zeker.
Over Reis wil ik 2 dingen kwijt:
1. hij is erg ondankbaar naar Psv toe,Psv heeft alles voor die gast gedaan.
2. Psv was te laks met Reis,en Vitesse heeft daar gebruik van gemaakt,al is dat niet netjes van Vitesse.
Leon? :')
Dit, dus.
pi_107289020
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Leon? :')
Wie ?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:31:50 #299
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107289201