In welke kleur staat Freo dan? Straks kunnen we Freo niet meer zien spelenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
2012-2013
[ afbeelding ]
Achterkant schijnt helemaal rood te zijn. En bovenaan het wapen van Eindhoven.
[ afbeelding ]
Is nu toch ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9907/39842936839258317686110.jpg (copy/paste deze link) ]
Welke mongool bedenkt dit?![]()
![]()
Hele shirt is gewoon fucked up.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:07 schreef Nitrouz het volgende:
Haha, lopen jullie volgend jaar even mooi voor aap. Een wedstrijdje PSV - Barcelona zou absoluut geen lust voor het oog zijn.
Nog anderhalf seizoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef XAVI het volgende:
Ik heb gehoord dat er ook een nieuw uitshirt komt, weet iemand daar meer van
Met rugnummer en naam erbij valt het wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongool bedenkt dit?![]()
![]()
Baal nog steeds dat ik dat witte uitshirt toen niet gekocht hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze blijven de mooiste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huidige thuisshirt is ook mooi
daar vond ik dus niks aan, zo clichéquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Baal nog steeds dat ik dat witte uitshirt toen niet gekocht heb
het dambord? Dat vind ik het eerste echt lelijke uitshirt in 30 jaar ;'(quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, cliché of geen cliché, ik vind hem mooi. Maar vind het huidige uitshirt ook cool.
Bij de UEFA vinden ze dat ook allemaal niet zo interessant, want daar speelt PSV tenslotte ook al met een aangepaste achterkant.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef Lemming22 het volgende:
Achterkant volledig rood... Slecht idee. Ik dacht trouwens dat de strepen heilig waren? Hoeveelheid, breedte, verhoudingen allemaal vastgelegd. Maar dat geldt allemaal blijkbaar niet voor de achterkant van het shirt
ja, zoals je zegt aangepast. Beetje jammer dat een aanpassing voor een wedstrijd of 12 ineens de nieuwe standaard isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:03 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Bij de UEFA vinden ze dat ook allemaal niet zo interessant, want daar speelt PSV tenslotte ook al met een aangepaste achterkant.
Als Labyad echt wil blijven kan hij bijtekenen. Er ligt een verbeterde aanbieding en hij zou van een hoop gezeik afzijn. Dat hij nog geen handtekening heeft gezet zegt mij dus genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Kans dat Labyrad in de zomer vertrekt naar Sporting Lissabon schat Thijs Slegers op vi.nl op 99%. Nou hij zegt eigenlijk dat de kans minder dan 1% is dat Labyad blijft. Heb er steeds goede hoop op gehad dat hij zou blijven, maar denk inmiddels toch dat hij weg is. Schijnbaar zit Sporting ook achter Bakkali aan. Dat 15-jarige talentje uit de B-jeugd.
Ik denk dat Labyad het nog niet bekend maakt omdat hij dan bang is teruggezet te worden naar het 2e. Ik ben van mening dat het beste team moet spelen en is als Labyad daar bij hoort moet hij spelen. Maar ik zou ook best eens Depay een half uurtje in actie willen zien bij het eerste. Van mij zou Lens ook wel weer eens mogen beginnen.
Aardig stukje hierover trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |