Gebeurt over en weerquote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, ik onthoud de namen niet van die lui. Het is het PSV-topic, ik vind de PSV'ers die hier posten 90% van de tijd interessanter.
Nope, jij nietquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij heb je nog nooit in het Ajaxtopic gezien (om te trollen)
Klopt, en zolang zij zich "misdragen" in jullie topic, zal het andersom ook wel zo blijvenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope, jij niet
Maar er zijn ook andere PSV supporters
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, en zolang zij zich "misdragen" in jullie topic, zal het andersom ook wel zo blijven
Ik moet er altijd om lachen. Een vak met alleen maar volwassen mannen die op zo'n carnavalesk deuntje die tekst staan te zingen.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen. Een vak met alleen maar volwassen mannen die op zo'n carnavalesk deuntje die tekst staan te zingen.
Net als vorig seizoen.. De Nederlandse competitie is treurig geworden.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Alle clubs bovenin falen dit seizoen op diverse frontentis een kwestie van de faalfactor inperken en je bent kampioen.
Als je fan bent van een (top)club wel, ja. Stel je voor dat het je echt 0 interesseert wie er kampioen wordt, dan is het echt een fantastische competitie, denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Net als vorig seizoen.. De Nederlandse competitie is treurig geworden.
Ik vind het best, hij staat het ook goed te doen, steeds beter bij corners etc.. goede reflexenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Issakson maakt het seizoen af, prima. En daarna mag hij verhuizen
Hopelijk wordt Zoet nog een jaar uitgeleend, aan een subtopper. Lijkt me beter voor z'n ontwikkeling dan een jaar lang op de bank zitten, aangezien Tyton me verder lijkt dan Zoet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar mogen Zoet en Tyton het uit gaan maken denk ik. Sinouh lekker als derde keeper erbij
Een jaar trainen met de selectie lijkt me ook niet slecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Zoet nog een jaar uitgeleend, aan een subtopper. Lijkt me beter voor z'n ontwikkeling dan een jaar lang op de bank zitten, aangezien Tyton me verder lijkt dan Zoet.
Op zich een aardig idee. Als PSV echt serieus is met deze jongen, moet hij gewoon in vorm zijn als hij er komt te staan, en niet even geprobeerd worden. De vraag is alleen wat je dan doet met Tyton. Die is immers voor bijna 3 miljoen gekocht en ligt voor 5 jaar vast.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Zoet nog een jaar uitgeleend, aan een subtopper. Lijkt me beter voor z'n ontwikkeling dan een jaar lang op de bank zitten, aangezien Tyton me verder lijkt dan Zoet.
Als ik het goed begrijp is het een beetje de bedoeling dat Tyton volgend jaar de eerste man wordt en dat Zoet daarachter de concurrentie aangaat en doorgroeit naar de positie van eerste keeper.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Op zich een aardig idee. Als PSV echt serieus is met deze jongen, moet hij gewoon in vorm zijn als hij er komt te staan, en niet even geprobeerd worden. De vraag is alleen wat je dan doet met Tyton. Die is immers voor bijna 3 miljoen gekocht en ligt voor 5 jaar vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |