INDERDAAD je bedoelt 'in tegenstelling tot' leeghoofd.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hahaha, zo word je toch nooit kampioen! Ik zie ons nu niet zo super snel kampioen worden, maar PSV gaat al helemaal geen kampioen worden, let op mn woorden! Ik denk ook niet dat PSV z'n normale vorm terug krijgt, integendeel bij Ajax, als alle blessures weg zijn worden we alleen maar beter.
Doe nou niet. Ga nu maar gewoon lekker vertellen waarom Ajax kampioen wordt en PSV niet, da's al moeilijk zat voor je.quote:
Je bedoeld een brief per postduif versturen..quote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog een keer van dit soort teksten en ik PM je moeder.
Och meneer komt ook heel convient op dit moment reageren in dit topicquote:Op maandag 23 januari 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het nu in! Het gemoedelijke brabant, het is echt waar!.
Toch is het wel naief om zijn post als trollen op te vatten. Ik heb enkel feiten kunnen lezen, dat het wellicht in het verkeerde topic is gepost ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och meneer komt ook heel convient op dit moment reageren in dit topic![]()
Kom je het nu opnemen voor die kutuser omdat hij voor zelfde club is als jij ofwat?
Ik mag hopen voor het Nederlandse voetbal dat Ajax beter word ja.. kan je nagaan de landskampioen die 5e word in het seizoen daarna.. dat zou triest zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is het wel naief om zijn post als trollen op te vatten. Ik heb enkel feiten kunnen lezen, dat het wellicht in het verkeerde topic is gepost ben ik wel met je eens.
De Filistijnen, ik trakteer!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
omg waar gaat dit topic ineens heen
Kijk daar! Fok's! enige user met daadwerkelijk een extra chromosoompje! Hoe is 't, jung? Lekker weer op Brabant aan het foeteren, volwassen vent dat je d'r rondloopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, een kutuser is een kutusers, maar even HET argument wat brabo's altijd gebruiken tegen randstedelingen 100% kunnen ontkrachten kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Er is niets in brabant en het zijn OOK nog eens agressieve mensen, dank je.
Laat die kneus nou gewoon....niet op in gaan dat is juist wat ie zo graag wil.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk daar! Fok's! enige user met daadwerkelijk een extra chromosoompje! Hoe is 't, jung? Lekker weer op Brabant aan het foeteren, volwassen vent dat je d'r rondloopt.
"Brabanders zijn heus agressieve mensen, hoor"
Ik moet altijd met een grijns lezen en typen als het jou betreft, en da's niet beeldspraak, maar serieus
Hopen dat ie een beetje losgaat, kun je lachen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat die kneus nou gewoon....niet op in gaan dat is juist wat ie zo graag wil.
Is toch niet echt iets nieuws?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt, dit topic is geen fuck meer aan met al die trollende ajacieden.
Verschrikkelijk
Schijt. Gewoon een beetje selecteren op mensen die wat zinnigs te melden hebben en dan is het best te doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar voor m'n gevoel wordt het wel meer en erger
Mja, ik snap gewoon niet wat de lol eraan is om irritant te lopen doen in een ander clubtopic.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schijt. Gewoon een beetje selecteren op mensen die wat zinnigs te melden hebben en dan is het best te doen.
Thanks.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wat bagger en reacties daarop verwijderd.
Welke Ajacieden?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt, dit topic is geen fuck meer aan met al die trollende ajacieden.
Verschrikkelijk
Alle ajacieden die niet inhoudelijk maar trollend reageren hier.quote:
Smoofie en Firefox?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alle ajacieden die niet inhoudelijk maar trollend reageren hier.
Ik vind het best dat een ajacied of een feyenoorder hier mee komt discussiëren over de vorm van Isaksson of Mertens, maar sommige reacties lijken rechtstreeks van 12-jarige kutpubers te komen,
Gast, ik onthoud de namen niet van die lui. Het is het PSV-topic, ik vind de PSV'ers die hier posten 90% van de tijd interessanter.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie en Firefox?
Ajacied422?
Watch out guys, the sheriff is in town.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Namen zijn niet belangrijk, ik zal het wat meer in de gaten houden, maar een TR of het melden in het feedback-topic wordt gewaardeerd.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Namen zijn niet belangrijk, ik zal het wat meer in de gaten houden, maar een TR of het melden in het feedback-topic wordt gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |