Valt me nog mee dat José Mourinho niet werd genoemd.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Waterreus beweert dat de 3 meest serieuze opties voor PSV zijn:
- Dick Advocaat
- Bert van Marwijk
- Guus Hiddink
Idd. Totaal geen reëele opties. Niet betaalbaar, tenzij een Guus Hiddink met z'n hand over z'n hart strijkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat José Mourinho niet werd genoemd.
Wat weet jij daar nu weer van? Advocaat heeft ook al wel genoeg geld verdiend, het kan goed dat hij bij PSV het geld niet zo belangrijk vind. Ik denk dat Watereus heus wel wat inside info heeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Totaal geen reëele opties. Niet betaalbaar, tenzij een Guus Hiddink met z'n hand over z'n hart strijkt.
Waterreus loopt zich weer te overschreeuwen trouwens in Studio Voetbal.Ergerlijk figuur blijft het.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Totaal geen reëele opties. Niet betaalbaar, tenzij een Guus Hiddink met z'n hand over z'n hart strijkt.
Waterreus loopt zich weer te overschreeuwen trouwens in Studio Voetbal.Ergerlijk figuur blijft het.
Advocaat lijkt me ook niet reëelquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat is wel reëel. Van Marwijk nu totaal niet voorstellen dat hij nu weg zou gaan bij Oranje.
Hiddink is de natte droom van alle PSVers maar totaal onrealistisch natuurlijk
Weet je wat Advocaat op het moment verdient? Als we de verhalen mogen geloven dan is het een geldbeluste man.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat is wel reëel. Van Marwijk nu totaal niet voorstellen dat hij nu weg zou gaan bij Oranje.
Hiddink is de natte droom van alle PSVers maar totaal onrealistisch natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoveel als jij? Of mogen alleen boezemvrienden van de besproken personen hier hun mening verkondigen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nu weer van? Advocaat heeft ook al wel genoeg geld verdiend, het kan goed dat hij bij PSV het geld niet zo belangrijk vind. Ik denk dat Watereus heus wel wat inside info heeft.
Jij post dat de opties van Watereus totaal niet reeel zijn. Ik denk dat Watereus heus wel in contact staat met bepaalde figuren binnen PSV. Ik ga eerder voor Watereus dan voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net zoveel als jij? Of mogen alleen boezemvrienden van de besproken personen hier hun mening verkondigen?
Overigens had Advocaat 2 transfers geleden ook al genoeg verdient. Het schijnt gewoon een man te zijn met dollartekens in z'n ogen. Waarom zou hij ineens voor een appel en een ei bij PSV aan de slag willen gaan?
De zoveelste keer.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Buitendam het volgende:
Katertje, man. Dit voelt toch als een verliespartij.
Wil jij zeggen dat PSV beter was dan Feyenoord begin december?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De zoveelste keer.
Vitesse, Twente, Ajax, VVV.
Enige wedstrijd waar ik de tegenstander beter vond was de eerste, tegen AZ.
Goed gelezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat PSV beter was dan Feyenoord begin december?
Nou dan hebben ook wij een andere meningquote:
Ik vond het ook gelijkwaardig. Je verliest daar gewoon door 2 slordigheden. En Feyenoord speelde erg met de kont tegen de krib.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou dan hebben ook wij een andere mening
Kom op zeg, als er één ploeg was die recht had op de overwinning dan was het Feyenoord wel. We werden op alle fronten afgetroefd.
Creativiteit is gewoon moeilijk tegen een niet voetballend team, maar dan moet je ze kapot kunnen spelen op tempo. Helemaal met het materiaal in PSVshirt.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
(alleen jammer dat het baltempo bij PSV verschrikkelijk laag lag en de creativiteit ver te zoeken was)
inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Creativiteit is gewoon moeilijk tegen een niet voetballend team, maar dan moet je ze kapot kunnen spelen op tempo. Helemaal met het materiaal in PSVshirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |