Wat jij vind is onbelangrijk boeit me niks .quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar je had al die tijd toch maar 1 account? Beetje de hele tijd lopen te liegen joh? Wat een dikke flikker ben jij zeg.
Dat was gisteren al bekend ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef leonpsv het volgende:
Depay in de selectie voor vanmiddag,groot talent groter dan labyad.
quote:
Juist het gaat weer beginnen .quote:Op zondag 22 januari 2012 14:19 schreef Stommie het volgende:
Heerlijk die lekkere spanning hoe psv en de concurrentie het weer gaan doen
Hmm 1tje die wel logisch denkt? Maar goed, hoe zit het met zijn blessurequote:
speelt helemaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:08 schreef RijstNatie het volgende:
depay mee met rutten betekend geen speelminuten of alleen de laatste 5 min.
VoH kan in zo'n wedstrijd nog wel eens belangrijk zijn. Als Utrecht echt niet wil voetballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
VoH vervangen voor Depay had me een prima optie geleken..
Hier ga je akelig gelijk in krijgenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
We zullen zien. Ik zie ons niet 123 winnen vandaag hoor
Ja jammer genoeg welquote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier ga je akelig gelijk in krijgen
Geen enkel probleem met Derijckquote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Derijck en Marcelo wel weer heel aardig.
Als hij schoten mistte oke, maar hij kreeg letterlijk 0 ballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef Xaobotnik het volgende:
PSV is gewoon niet zo goed als velen (willen) geloven. Matavz faalt weer als spits.
Ja, jij blijft jezelf die titel maar toekennen, maar niemand is het oneens met je, hoor? Team zit vol potentie maar het komt er gewoon niet goed genoeg uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Xaobotnik het volgende:
En mensen zeggen dat ik te kritisch ben....
Omdat Utrecht zit te handballen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, beide beentjes weer op de grond. We zijn NIET kampioenskandidaat nummer 1. Niet met deze bagger-instelling die we te vaak zien.
Dan zorgt hij maar dat hij terugvalt, zodat er meer gewonnen wordt. Als je als maar afhankelijk bent van de aanvoer, is dat een zwakte.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij schoten mistte oke, maar hij kreeg letterlijk 0 ballen.
Die hosanna-sfeer zie ik hier anders vaak zat terug. En niet alleen hier. Iedereen roept maar dat PSV wel effe kampioen wordt, en dat er zo goed ingekocht is, en dat Brands zo goed bezig is. Allemaal onzin.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, jij blijft jezelf die titel maar toekennen, maar niemand is het oneens met je, hoor? Team zit vol potentie maar het komt er gewoon niet goed genoeg uit.
Jup, als je er een leuke prijs voor krijgt weg doen, dan als reserve een jeugdspeler. Lens kan het niveau niet aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lens mag van mij eigenlijk sowieso wegIk snap echt niet wat mensen in hem zien, gaat 9 van de 10x echt voor eigen succes, of staat 8 van de 10x buitenspel
Inderdaad. Mensen leken alles vergeten te zijn, en alles was overwonnen omdat er gewonnen werd van Heerenveen, en Twente. Twente dat voor de beker met de scheids aan hun zijde wonnen van een slecht Ajax, en vandaag niet eens wist te winnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist al dat de winterstop alles verneukt, ervoor speelde psv zoo leekkeeer
Jammer genoeg zijn die er genoeg ja. Blijf erbij dat we zo blijven voetballen we niet eens 2de wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutten wordt ook veel vrijheid gegund natuurlijk, met het kritiekloze publiek. En die vrijheid neemt Rutten natuurlijk dan ook. Gewoon zijn eigen manke behoudende spelletje blijven spelen.
[..]
Dan zorgt hij maar dat hij terugvalt, zodat er meer gewonnen wordt. Als je als maar afhankelijk bent van de aanvoer, is dat een zwakte.
Wanneer Matavz alleen maar op de aanvoer kan spelen, en zelf geen kansen kan creëren, is het een slechte aankoop die nooit gaat werken. Sowieso is het een slechte strategie om op die manier te spelen. Immers, zou op deze manier het alleen maar werken wanneer je de aanvoer alleen op hem afstelt. Met alle creativiteit die we hebben is dat zonder.
Als Matavz echt die aanvoer nodig heeft, is het een slechte aankoop geweest.
[..]
Die hosanna-sfeer zie ik hier anders vaak zat terug. En niet alleen hier. Iedereen roept maar dat PSV wel effe kampioen wordt, en dat er zo goed ingekocht is, en dat Brands zo goed bezig is. Allemaal onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |