quote:Zanka bevestigt keuze voor PSV
21 januari 2012
Martin 'Zanka' Jorgensen heeft zich nu ook openlijk uitgesproken over zijn komst naar PSV. Vrijdag reageerde hij via twitter al op de vele berichten van de PSV fans. All i can say is, me and my agent are in talks with PSV Eindhoven .. You will all just have to wait a little more before i can say more
PSV Netwerk
Tegenover Ekstra Bladet (interview slechts gedeeltelijk online) was hij nog iets meer uitgesproken en bevestigde hij zijn keuze voor PSV. "De club volgt me al heel lang. Dat betekent veel voor me. Ik word niet gehaald door een technisch directeur die makkelijk even een gratis Deens international wil halen. PSV wil me echt per se hebben."
PSV Netwerk
"Of ik ook naar Engeland kon? Ik heb altijd gezegd dat ik absoluut niet direct naar de Premier League wilde. Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik daar nog niet klaar voor ben. De Nederlandse competitie is de beste plaats om mijn internationale carrière te starten.
Gevalletje Labyad, maar dan andersom.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi idd. Maar blij ben ik pas als de inkt droog is.
Doe ik al jaren, eigenlijk sinds de mislukte transfer van Nedved, die op het aller, aller laatste moment toch maar niet naar Eindhoven ging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gevalletje Labyad, maar dan andersom.
Ik hoor de laatste tijd 80 beloftes over en weer en allemaal zijn ze te beantwoorden met: ja, ik wacht wel even af tot het officieel is.
Eerlijk is eerlijk; Ronaldo in het vliegtuig richting Amsterdam was ook zo'n momentjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, eigenlijk sinds de mislukte transfer van Nedved, die op het aller, aller laatste moment toch maar niet naar Eindhoven ging.
Ajax kwam er op 1 miljoen dollar niet uit met de club van Ronaldo, PSV wilde dat wel betalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; Ronaldo in het vliegtuig richting Amsterdam was ook zo'n momentje
met dank aan de UEFA ook nog eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik al jaren, eigenlijk sinds de mislukte transfer van Nedved, die op het aller, aller laatste moment toch maar niet naar Eindhoven ging.
Arnesen heeft zelf nog wel eens verteld. "Als dat vliegtuig in Amsterdam was geland, had Ronaldo voor Ajax gespeeld." Geen twijfel over mogelijk dat Ajax en die club er financieel uit gingen komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax kwam er op 1 miljoen dollar niet uit met de club van Ronaldo, PSV wilde dat wel betalen.
Dan hadden we Kluivert nooit gekendquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Arnesen heeft zelf nog wel eens verteld. "Als dat vliegtuig in Amsterdam was geland, had Ronaldo voor Ajax gespeeld." Geen twijfel over mogelijk dat Ajax en die club er financieel uit gingen komen.
Ik beweer ook nergens dat PSV roomser dan de paus is of moet zijn. Sterker, wmb spelen we het spelletje vaker een beetje smerig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; Ronaldo in het vliegtuig richting Amsterdam was ook zo'n momentje
Was toch iets met nike?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Arnesen heeft zelf nog wel eens verteld. "Als dat vliegtuig in Amsterdam was geland, had Ronaldo voor Ajax gespeeld." Geen twijfel over mogelijk dat Ajax en die club er financieel uit gingen komen.
Oh, absoluut. PSV is 9 van de 10 keer het braafste jongetje van de klas. Bijvoorbeeld nu met Reis. Alles betaald en geregeld, maar wel een kaartje met Bedankt vanuit Arnhemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat PSV roomser dan de paus is of moet zijn. Sterker, wmb spelen we het spelletje vaker een beetje smerig.
Ik geloof dat hij een dikke bonus zou krijgen, omdat Nike PSV sponsorde en daarmee zou hij de mogelijkheid krijgen tot het maken van een commercial en veeeeeul geld vangen.quote:
Ah Leon, account nummer 8293482178437812?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:44 schreef leonpsv het volgende:
Ben benieuwd hoe psv er voor staat ,verwacht gewoon 3 punten.
hahaha tijd voor een echt acount en geen trolacount.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Leon, account nummer 8293482178437812?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
hahaha tijd voor een echt acount en geen trolacount.
Dus wees gerust is me laatste en echte acount.
Hoe is het met je koikarpers?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
Gast. Ga gewoon weg.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
Maar je had al die tijd toch maar 1 account? Beetje de hele tijd lopen te liegen joh? Wat een dikke flikker ben jij zeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |