Ja, want Lens heeft vanaf de bank schuld aan het slechte spel?? Ik denk dat Lens voor dit PSV een betere spits is dan Matavz, als ik kijk naar wat Matavz doet en dat vergelijk met wat Lens kon in het slot van het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lens mag van mij eigenlijk sowieso wegIk snap echt niet wat mensen in hem zien, gaat 9 van de 10x echt voor eigen succes, of staat 8 van de 10x buitenspel
True, als je ziet hoe Ola weer staat te voetballen vandaagquote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga niet eens over Rutten beginnen.. je kan blijven zeiken tegen die man, en dat doe ik.. maar de spelers mag je ook wat aan rekenen.
Rutten zorgt er niet voor dat jij een bal langs knalt hoor, gewoon kansen leren afmaken.. en mentaliteit tonen, meer bewegen, gretig zijn.. dat ligt aan de spelers.
Nee Lens mag van mij sowieso al wegquote:Op zondag 22 januari 2012 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, want Lens heeft vanaf de bank schuld aan het slechte spel?? Ik denk dat Lens voor dit PSV een betere spits is dan Matavz, als ik kijk naar wat Matavz doet en dat vergelijk met wat Lens kon in het slot van het afgelopen seizoen.
Mee eens dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
@Xaobotnik
Met de manier van spelen moet PSV gewoon beter met Lens als spits spelen. Past gewoon beter in ons systeem. Alleen Rutten moest zo nodig een aanvaller. Matavz is goed als je Mertens niet kocht, maar Tadic.
Dat zie ik inderdaad ook wel gebeuren. En aan gezien Rutten zo star als de pest is, zijn we dus afhankelijk van het falen van de concurrenten als we überhaupt voor CL-voetbal willen gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn die er genoeg ja. Blijf erbij dat we zo blijven voetballen we niet eens 2de worden
Mag je denken. Op basis van zijn spel bij AZ was het geen vreemde aankoop. Maar wordt op een verkeerde manier gebruikt. Lens is namelijk een spits. Geen rechtsbuiten. Weliswaar geen centrale spits, maar hij heeft laten zien dat hij die rol ook kan vervullen. Beter dan de rechtsbuitenpositie. Overigens vind ik Labyad daar ook niet veel beter. Misschien tegen zwakke tegenstanders, waar hij de tijd krijgt om zijn momenten uit te kiezen en een goede voorzet te geven. Maar in de lastigere wedstrijden heb je meer aan de kracht en snelheid van Lens, aangezien van Labyad sowieso niets gaat komen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee Lens mag van mij sowieso al wegik heb de aankoop ook nooit begrepen
Matavz is niet slechte spits, alleen voor systeem dat PSV speelt wel.quote:
Wat wil Rutten hier aan doen?! Als de eerste 11 al niet tegen Utrecht fatsoenlijk kunnen voetballenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mee eens dus.
[..]
Dat zie ik inderdaad ook wel gebeuren. En aan gezien Rutten zo star als de pest is, zijn we dus afhankelijk van het falen van de concurrenten als we überhaupt voor CL-voetbal willen gaan.
Vind ik ook. En Rutten ziet in Lens niet eens een spits. Volgens Rutten was Matavz precies wat er ontbrak aangezien PSV volgens hem geen spits had. Daar had hij het dus sowieso mis. Mis dat er geen spits was, en mis dat Matavz de oplossing was. Matavz past niet bij een dynamisch spelende ploeg als PSV. Die moet de aanvoer op hem afgesteld zien. Dan is het een ontzettend gevaarlijke spits. Maar feitelijk betekent dat ook dat het nimmer een optie is voor bepaalde clubs. Hem uitschakelen is de hele aanval uitschakelen. Tenzij je een paar briljante spelers hebt die individueel wat kunnen, buiten het samenspel om wat kunnen forceren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Matavz is niet slechte spits, alleen voor systeem dat PSV speelt wel.
Rutten laat al 2,5 jaar zien dat het een ongeschikte trainer is. Veel te behoudend. Zoals Buitendam terecht stelt, zag je het verschil duidelijk wanneer het tempo omhoog ging. Maar een hoog tempo leidt tot sneller werken richting de goal van de tegenstander. Veel te aanvallend voor Rutten. En dus tempert hij het spel dan. Dit heeft hij altijd al gedaan. Zelfs op het moment dat er ècht geknokt moet worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat wil Rutten hier aan doen?! Als de eerste 11 al niet tegen Utrecht fatsoenlijk kunnen voetballen
Zit misschien wel iets in, maar zouden de spelers zelf niet het spel temperen?! Maar goed, ik vond dan ook niet echt 1 iemand vandaag echt goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Rutten ziet in Lens niet eens een spits. Volgens Rutten was Matavz precies wat er ontbrak aangezien PSV volgens hem geen spits had. Daar had hij het dus sowieso mis. Mis dat er geen spits was, en mis dat Matavz de oplossing was. Matavz past niet bij een dynamisch spelende ploeg als PSV. Die moet de aanvoer op hem afgesteld zien. Dan is het een ontzettend gevaarlijke spits. Maar feitelijk betekent dat ook dat het nimmer een optie is voor bepaalde clubs. Hem uitschakelen is de hele aanval uitschakelen. Tenzij je een paar briljante spelers hebt die individueel wat kunnen, buiten het samenspel om wat kunnen forceren.
[..]
Rutten laat al 2,5 jaar zien dat het een ongeschikte trainer is. Veel te behoudend. Zoals Buitendam terecht stelt, zag je het verschil duidelijk wanneer het tempo omhoog ging. Maar een hoog tempo leidt tot sneller werken richting de goal van de tegenstander. Veel te aanvallend voor Rutten. En dus tempert hij het spel dan. Dit heeft hij altijd al gedaan. Zelfs op het moment dat er ècht geknokt moet worden.
Als ik een beetje zit te lezen, selecteer ik wel eens wat woorden, gewoon uit bezigheid. Al een tijdje heb je hier op FOK de commerciële 'zoekhulp'. Drie keer raden welk deel van FL_Freak's post (hint: vier letters) hierboven ik selecteerde en in de zoekhulp terugzag....quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
Lange busreis weer naar huis...
Heb je een kans om 1e te worden
Als Rutten al twee jaar niet in staat is om de spelers te motiveren om te vechten, is het wel erg makkelijk om de spelers maar de schuld te geven. Verder is het gewoon bekend dat het een typische Ruttenstrategie is. Ik neem aan dat je bekend bent met het verhaal rondom Feyenoord-uit, vorig seizoen??quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit misschien wel iets in, maar zouden de spelers zelf niet het spel temperen?! Maar goed, ik vond dan ook niet echt 1 iemand vandaag echt goed.
Luister als Rutten 2 jaar in elke interview zeurt over een nieuwe spits, dan ga je dat ook denken. Toen Lens in spits speelde wilde ik eigenlijk Matavz niet meer. Veelte duur en eigenlijk onnodig. Hij maakt sowieso om de week een doelpunt, maar door hem maakt Mertens en Labyad gewoon minder doelpunten. Met Lens konden ze gewoon alles doen wat ze wilden, dus als ploeg gevaarlijker.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
95% hier zag ook de verlosser in Matavs.. maargoed.
True true! Maar het lijkt soms ook of dat de spelers er gewoon echt zin in hebben. Nieuwe kop voor de groep zou dan ook helemaal niet slecht zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als ik een beetje zit te lezen, selecteer ik wel eens wat woorden, gewoon uit bezigheid. Al een tijdje heb je hier op FOK de commerciële 'zoekhulp'. Drie keer raden welk deel van FL_Freak's post (hint: vier letters) hierboven ik selecteerde en in de zoekhulp terugzag....
[..]
Als Rutten al twee jaar niet in staat is om de spelers te motiveren om te vechten, is het wel erg makkelijk om de spelers maar de schuld te geven. Verder is het gewoon bekend dat het een typische Ruttenstrategie is. Ik neem aan dat je bekend bent met het verhaal rondom Feyenoord-uit, vorig seizoen??
Jazeker. Utrecht zorgde namelijk niet voor het lage tempo van PSV. Utrecht zorgde niet voor het passieloze spel. Utrecht zorgde niet voor de fout na fout door concentratiegebrek. En Utrecht zorgde ook niet voor het gebrek aan creatieve oplossingen. Dat is allemaal aan PSV zelf te danken. En helaas zien we dat dit seizoen nog steeds te vaak voorkomen. En daardoor gaat PSV het nog héél moeilijk krijgen om kampioen te worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Omdat Utrecht zit te handballen?
Labyad heeft gezegd dat hij pas na afloop van het seizoen een beslissing neemt. Nou dan ga ik er wel vanuit dat hij gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef zerokil het volgende:
Is er nog nieuws over Labyad?
Er is toch een insider van PSV op fok hier?
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als ik een beetje zit te lezen, selecteer ik wel eens wat woorden, gewoon uit bezigheid. Al een tijdje heb je hier op FOK de commerciële 'zoekhulp'. Drie keer raden welk deel van FL_Freak's post (hint: vier letters) hierboven ik selecteerde en in de zoekhulp terugzag....
Hij liep wel erg gefrustreerd rond zeg...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Labyad heeft gezegd dat hij pas na afloop van het seizoen een beslissing neemt. Nou dan ga ik er wel vanuit dat hij gaat.
ja lijkt me voor hem gewoon beter als hij eens een beslissing neemt. De biedingen lijken me helder.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij liep wel erg gefrustreerd rond zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |