Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk je echt? Matavz weet ik zo net nog niet of die meer geld gaat opleveren dan dat hij kwam. Maar bij Strootman, Mertens en Wijnaldum zou ik echt m'n schoen opvreten als die niet met een flinke winst verkocht zouden worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
Niet haten op Fuikjequote:Op woensdag 18 januari 2012 10:23 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dzsudzsák -> Mertens
Hutchinson / Engelaar -> Wijnaldum / Strootman
Bouma -> Derijck
Reis / Koevermans / Berg / Zeefuik () -> Matavz
Zoet -> Sinouh (verhuurd voor een jaar / contract voor een jaar)
Willems met het oog op een eventueel vertrek Pieters volgend seizoen
Tyton met het oog op een vertrekkende Isaksson
Volgens mij heeft een goed geshopped. Misschien wel obvious namen maar ze waren stuk voor stuk nodig gezien het feit dat ook praktisch een half team is vertrokken of nog gaat vertrekken aan het einde van dit seizoen!
Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
Tja, er moeten wel kopers zijn die de hoofdprijs willen betalen dan. Die jongens hebben na dit seizoen allemaal nog een contract voor 3 of vier seizoenen als ik het goed heb. 2 jaar voor einde contract is doorgaans het laatste jaar waar je de hoofdprijs in kan vragen. Moet er maar net iemand dat willen doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.
Als z'n broer Wesley is heb jij een probleemquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef JaafkeGB het volgende:
ik kan mijn seizkaart code wel pb'en hoor
zou dat helpen?
quote:Jörgensen toch niet naar PSV
De overgang van Mathias Jörgensen van FC Kopenhagen naar PSV, ná dit seizoen, leek vorige maand in kannen en kruiken. De Deense verdediger komt naar verluidt eind deze maand naar Eindhoven om de overeenkomst van een handtekening te voorzien, maar volgens de Deense krant Tipsbladet heeft zich een kaper op de kust gemeld. Het Engelse Southampton zou Jörgensen, die liefkozend Zanka wordt genoemd, met onmiddellijke ingang naar de Championship willen lokken. FC Kopenhagen voelt daar wel wat voor, want dan kan de Deense club nog een aardige gruipstuiver aan Zanka verdienen.
Bron: AD
Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.quote:
En dan ook bij elke clubquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.
quote:thijsslegers
Neem dat gezwam op AD.nl over #Zanka ajb niet serieus. Laatste stuiptrekking van #Kopenhagen dat baalt dat speler gratis naar #PSV gaat
niet dat Thijs nou perse altijd gelijk heeft maar hij is over het algemeen wel één van de beste bronnen.quote:thijsslegers
#PSV en #Zanka hebben allang een akkoord onder voorbehoud van keuring.
bel gewoon als je het zeker en correct wil wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:
Toevallig een actieve psver hier die mijn vraag hierboven kan beantwoorden?![]()
Bvd
Ik zou inderdaad even bellen of mailen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:
Toevallig een actieve psver hier die mijn vraag hierboven kan beantwoorden?![]()
Bvd
Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb liever winst van AZ. Ik gun Ajax NOOIT de punten, tegen een andere Nederlandse club tenzij het tegen Twente is. Dan zie ik wel graag een gelijkspelletje.
edit: Dat betekent dus dat ik Ajax altijd wil zien winnen (net als alle Nederlandse clubs) tegen een buitenlandse club.
Met een gelijkspel staan wij ook eerste als we zondag winnen. En dan ook nog op beide uitgelopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |