abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106959091
Dat mag ook wel voor dergelijke bedragen.

Het ging mij er meer om dat iedere jan lul die op zondagavond studio sport kijkt ook wel met dit lijstje op de proppen was gekomen. Tel daarbij op dat zonder uitzondering voor elke speler (meer dan) de hoofdprijs is betaald. Dat pleit niet direct voor Brands, al is er natuurlijk wel een grote kans dat je de spelers met winst doorverkoopt ja. Maar ook dat is koffiedik kijken, wellicht blijven de spelers wel een jaartje of 3 en verkoop je ze vervolgens voor hetzelfde bedrag of lager.

Dan zou je de winst overigens ook prima uit het sportieve kunnen halen, zodra Rutten weg is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106959489
Zou zo'n dergelijke winst weer worden verdeeld onder het volk? Zou wel zo eerlijk zijn.
pi_106959574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Denk je echt? Matavz weet ik zo net nog niet of die meer geld gaat opleveren dan dat hij kwam. Maar bij Strootman, Mertens en Wijnaldum zou ik echt m'n schoen opvreten als die niet met een flinke winst verkocht zouden worden.
Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_106960075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat denk ik echt. Ik verwacht dat Matavz het niet haalt en dat van de andere 3 er minstens 2 pas tegen of na het einde van hun contract vertrekken.
:Y

Ik zie Mertens en Wijnaldum niet zo snel vertrekken voor ~10 miljoen.
pi_106961182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:23 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Dzsudzsák -> Mertens
Hutchinson / Engelaar -> Wijnaldum / Strootman
Bouma -> Derijck
Reis / Koevermans / Berg / Zeefuik ( :') ) -> Matavz
Zoet -> Sinouh (verhuurd voor een jaar / contract voor een jaar)
Willems met het oog op een eventueel vertrek Pieters volgend seizoen
Tyton met het oog op een vertrekkende Isaksson

Volgens mij heeft een goed geshopped. Misschien wel obvious namen maar ze waren stuk voor stuk nodig gezien het feit dat ook praktisch een half team is vertrokken of nog gaat vertrekken aan het einde van dit seizoen!
Niet haten op Fuikje :o !
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:39:17 #31
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_106961462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.
pi_106962329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat zou extreem mismanagement zijn als ze van die drie dure spelers het contract (bijna) laten aflopen. Ik denk (en hoop vooral ook heel erg) dat ze dat niet laten gebeuren. Deze spelers zijn de cash cows van de selectie en moeten geld op gaan leveren.
Tja, er moeten wel kopers zijn die de hoofdprijs willen betalen dan. Die jongens hebben na dit seizoen allemaal nog een contract voor 3 of vier seizoenen als ik het goed heb. 2 jaar voor einde contract is doorgaans het laatste jaar waar je de hoofdprijs in kan vragen. Moet er maar net iemand dat willen doen :)

Verlengen gaan die gasten echt niet om PSV een plezier te doen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_106962385
Ej PSV'ers,

Even een vraagje. Heb zelf een seizoenskaart voor Feyenoord, maar (helaas:p) een broertje die voor PSV is. Nu is hij binnenkort jarig, en dacht ik even als cadeau voor hem kaartjes te regelen voor PSV - Feyenoord. Hij heeft geen normale club card, en ik zag net op de site dat als je er 1 besteld die pas 23 feb binnen is, wat al een tijd na het begin van de kaartverkoop is.

Bij Feyenoord kan je gewoon met de code bestellen, en heb je de card niet echt nodig verder, is dat bij PSV ook zo? Dan kan ik wie weet wel via iemand op het internet zo'n code regelen, ken verder niemand hier in de buurt die zo'n card heeft.

MM is het uitvak dacht ik zo te zien op de plattegrond, is er nog verschil tussen LL/NN, afgezien van de prijs/uitzicht? Als compromis wil ik dan wel naast het uitvak zitten, hebben we beide nog wat plezier :p

Mochten we geen code kunnen regelen, of je echt een card nodig blijkt te zijn, zouden er op 23 februari nog kaartjes beschikbaar zijn, zeker voor de vakken naast het uitvak? (geen flauw idee hoe storm het bij jullie normaal loopt)

Alvast bedankt! :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:17:51 #34
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_106963204
ik kan mijn seizkaart code wel pb'en hoor

zou dat helpen?
pi_106963815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef JaafkeGB het volgende:
ik kan mijn seizkaart code wel pb'en hoor

zou dat helpen?
Als z'n broer Wesley is heb jij een probleem :D
★★★
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:42:34 #36
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_106985098
quote:
Jörgensen toch niet naar PSV

De overgang van Mathias Jörgensen van FC Kopenhagen naar PSV, ná dit seizoen, leek vorige maand in kannen en kruiken. De Deense verdediger komt naar verluidt eind deze maand naar Eindhoven om de overeenkomst van een handtekening te voorzien, maar volgens de Deense krant Tipsbladet heeft zich een kaper op de kust gemeld. Het Engelse Southampton zou Jörgensen, die liefkozend Zanka wordt genoemd, met onmiddellijke ingang naar de Championship willen lokken. FC Kopenhagen voelt daar wel wat voor, want dan kan de Deense club nog een aardige gruipstuiver aan Zanka verdienen.

Bron: AD
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_106985639
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.
pi_106985870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Onruststokers. AD is inmiddels bijna net zo erg als de Telegraaf.
En dan ook bij elke club :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 januari 2012 @ 13:50:35 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106987688
quote:
thijsslegers
Neem dat gezwam op AD.nl over #Zanka ajb niet serieus. Laatste stuiptrekking van #Kopenhagen dat baalt dat speler gratis naar #PSV gaat
quote:
thijsslegers
#PSV en #Zanka hebben allang een akkoord onder voorbehoud van keuring.
niet dat Thijs nou perse altijd gelijk heeft maar hij is over het algemeen wel één van de beste bronnen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_106998144
Brands bevestigt het overigens ook, hij wil alleen nog niet zeggen wanneer hij precies naar Eindhoven komt.
pi_106999135
Zanka erbij, volgend jaar moet groepsfase cl wel lukken. Kan niet wachten :)
pi_107000405
Toevallig een actieve psver hier die mijn vraag hierboven kan beantwoorden? :)

Bvd
pi_107003397
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:

Bvd
bel gewoon als je het zeker en correct wil weten
pi_107008090
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:

Bvd
Ik zou inderdaad even bellen of mailen.

Tel. 040 2505 505
KAARTVERKOOP@PSV.NL
Dit, dus.
pi_107022062
Zin in zondag *O* Eindelijk weer PSV.

Ajax- AZ gelijkspelletje beste?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:20:41 #46
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107022537
Heb liever winst van AZ. Ik gun Ajax NOOIT de punten, tegen een andere Nederlandse club tenzij het tegen Twente is. Dan zie ik wel graag een gelijkspelletje. O-)

edit: Dat betekent dus dat ik Ajax altijd wil zien winnen (net als alle Nederlandse clubs) tegen een buitenlandse club.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:37:20 #47
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_107023078
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb liever winst van AZ. Ik gun Ajax NOOIT de punten, tegen een andere Nederlandse club tenzij het tegen Twente is. Dan zie ik wel graag een gelijkspelletje. O-)

edit: Dat betekent dus dat ik Ajax altijd wil zien winnen (net als alle Nederlandse clubs) tegen een buitenlandse club.
Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.
pi_107023561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:37 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Gezien de ranglijst en het spel van Ajax gisteren, mag AZ van mij zo snel mogelijk punten verliezen. We moeten er toch voorbij om kampioen te worden. En aangezien ik AZ op basis van vertoond spel een grotere concurrent vind dan Ajax, heb ik liever dat Ajax deze wedstrijd wint.
Met een gelijkspel staan wij ook eerste als we zondag winnen. En dan ook nog op beide uitgelopen.

AZ komt nog Eindhoven waar ze dikke klappen krijgen.
pi_107023638
Beide concurrenten mogen wat mij betreft vanaf nu zo veel mogelijk punten laten liggen. Dat betekent dat ze daar aanstaande zondag mee mogen beginnen. Gewoon gelijkspelen, dan lopen we op allebei 2 punten uit. Dat heb ik gister met een wiskundige formule berekent.
Dit, dus.
pi_107023718
Ajax is toch een zwak team, dus die veel punten verliezen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')