Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou achteraf lullen...
Jawel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef gekste het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Ebbao het volgende:
Op sportief niveau had je hem inderdaad moeten behouden, hij kan immers op zijn oude niveau terugkomen.
Op bestuurlijk niveau kan je hem niet behouden, omdat hij door zijn salaris als Braziliaan een te groot risico vormt.
De optie die PSV hem bood, een halfjaar contract met eenzijdige optie tot verlengen, was een mooie gulden middenweg maar Reis heeft dit zelf afgeslagen.
Dit is althans zoals ik het heb meegekregen.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef gekste het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook dus niks achteraflullen !
hont...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef gekste het volgende:
[..]
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Je komt ietwat gefrustreerd over, en je schijnt er een sport van te maken, elke keer een nieuwe user aan te maken. Is niks mis mee hoor, maar om het te ontkennen wel...quote:
En daarnaast heb ik ook begrepen dat hij het niet echt zag zitten om met Tyton samen te spelen en trainen..(dat zou herinneringen terug oproepen)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen....
Maar jij hoefde zijn salaris niet te betalen, jij liep geen risico, als zijn blessure dusdanig zou zijn, dat hij zijn oude niveau niet meer zou kunnen halen. Dus je zit in een iets andere situatie.
Tevens is het probleem van PSV het verdedigen, en doelpunten voorkomen, en niet zo zeer het scoren.
Reis wou zich niet laten onderzoeken door een door PSV aangewezen arts. Dus hield het gewoon op. Simpel zat.
Uitfluiten zodra hij het veld op komt die hond !!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
Die rancune richting Reis, het is wel zo nutteloos.
Dat is een (ex)cocaineverslaafde uit Brazilie. Dan kun je hem niet kwalijk nemen dat die jongen geen normen en waarden heeft, want die kent hij gewoonweg niet. Het is een hele nare streek van Vitesse om hem op kosten van PSV aan te trekken, dat vind ik vele malen naarder dan Reis. Want Vitesse behoort zich wel collegiaal op te stellen richting andere clubs.
Wat mij betreft wordt hij niet met een applaus ontvangen, maar uitfluiten o.i.d is in mijn ogen ook zwaar onnodig.
Ik ben het wel met je eens. Als je ziet hoe ze Van den Brom binnen hebben gehaald. Verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Al valt Reis ook wel iets te verwijten hoor. Ik zou hem echter niet uitfluiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
Die rancune richting Reis, het is wel zo nutteloos.
Dat is een (ex)cocaineverslaafde uit Brazilie. Dan kun je hem niet kwalijk nemen dat die jongen geen normen en waarden heeft, want die kent hij gewoonweg niet. Het is een hele nare streek van Vitesse om hem op kosten van PSV aan te trekken, dat vind ik vele malen naarder dan Reis. Want Vitesse behoort zich wel collegiaal op te stellen richting andere clubs.
Wat mij betreft wordt hij niet met een applaus ontvangen, maar uitfluiten o.i.d is in mijn ogen ook zwaar onnodig.
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef gekste het volgende:
[..]
Uitfluiten zodra hij het veld op komt die hond !!!!
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Als je ziet hoe ze Van den Brom binnen hebben gehaald. Verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Al valt Reis ook wel iets te verwijten hoor. Ik zou hem echter niet uitfluiten.
Nou, hij had een heel erg goede band met een aantal personen binnen de club. Die had hij eigenlijk niet mogen beschamen. Dat is niet kies.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.
[..]
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leon, ga je Ritalin eens pakken, jongen.
[..]
Het is niet sjiek van 'm, maar het feit dat hij verslaafd raakt aan coke geeft toch al aan wat voor karakter hij heeft? Dat in combinatie met zijn achtergrond en huidige levensmogelijkheden is het gewoon een nare situatie.
Idd.. want Berg scoorde ook in oefenduels, maar in de competitie homaar..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveel
Dit is onzin. De enige reden dat PSV hem hield was dat hij kon voetballen. Voetballers zijn opportunistisch naar hun club, en andersom is dat ook zo. Wanneer dat eens niet zo is, is dat erg opvallend. Reis had geen verplichtingen naar PSV toe. PSV koos er zelf voor zijn revalidatie te blijven betalen. Als ze dit hadden willen doen op voorwaarde dat ze op hem een eerste optie hadden, dan hadden ze dit contractueel moeten vastleggen. Vitesse bood zekerheid, waarschijnlijk geen vrijheid beperkende voorwaarden en kennelijk een hoger salaris. Dus koos Reis voor Vitesse. Zijn goed recht. Net als dat het voor Labyad zijn goed recht is om ergens anders te tekenen, in een betere competitie en voor een hoger salaris.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef gekste het volgende:
[..]
Is de schuld van zowel psv als reis, 1 ding is zeker het is een ondankbare hond die reis !
Tegen Schalke, dat mag best vermeld worden. En de manier waarop was gewoon klasse. En we moeten niet vergeten dat hij nog lang niet aan zijn top zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog steeds afwachten of hij zijn oude niveau gaat halen, die paar goals in zo'n vriendschappelijke wedstrijd zeggen mij nog niet zoveel
Wederom? Als je alle niet-handige acties afweegt tegen de spelers die zijn binnen gehaald dan vind ik dat Brands en Sanders een uitstekend koppel vormen. Brands mag wat mij betreft nog wel een paar seizoenen blijven zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer Reis slaagt, is dat gewoon wederom een verlies van Brands. Naast Labyad (waar hij eerst nog heel stoer riep dat er niets mis was met dat contract) en al die clubs waar hij doodleuk aan de voorwaarden van de verkopende partijen heeft voldaan.
Ooooh dat mag je niet zegguhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon Tyton op doel zetten tegen vitesse
Dat is natuurlijk je reinste bullshit, omdat je nu doet alsof het binnenhalen van die spelers een prestatie was. Brands heeft daar gewoon voldaan aan de voorwaarden die door de verkopende clubs gesteld werden. Feitelijk is dat niet een veel grotere prestatie als een auto kopen, en simpelweg de cataloguswaarde te betalen, inclusief de kosten rijklaar maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wederom? Als je alle niet-handige acties afweegt tegen de spelers die zijn binnen gehaald dan vind ik dat Brands en Sanders een uitstekend koppel vormen. Brands mag wat mij betreft nog wel een paar seizoenen blijven zitten.
Geniaal als ie zijn been breekt jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - Vitesse?
Zou geniaal zijn als Reis 1/2x scoort.
Zowel de speler als de club kan nee zeggen. Wanneer heb jij voor het laatst een auto gekocht waarbij je het zowel de auto als de verkoper moest behagen om met dat ding de showroom uit te rijden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste bullshit, omdat je nu doet alsof het binnenhalen van die spelers een prestatie was. Brands heeft daar gewoon voldaan aan de voorwaarden die door de verkopende clubs gesteld werden. Feitelijk is dat niet een veel grotere prestatie als een auto kopen, en simpelweg de cataloguswaarde te betalen, inclusief de kosten rijklaar maken.
Het was gewoon een heel groot talent en alleen daarom al vind ik het leuk dat het hem misschien lukt om terug te komen en zelfs top niveau te halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegen Schalke, dat mag best vermeld worden. En de manier waarop was gewoon klasse. En we moeten niet vergeten dat hij nog lang niet aan zijn top zit.
Top man.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geniaal als ie zijn been breekt ja

Haha, sukkel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heerlijke samenleving hebben wequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als hij zijn been breekt dat heeft Brands wel gelijk gehad hem niet te contracteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe scoor je half?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - Vitesse?
Zou geniaal zijn als Reis 1/2x scoort.
Iets met hoogmoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV er dan al 5 erin getikt
Het vmboniveau daalt steeds verder....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)3e3&biw=1290&bih=834
Jaja geef jouw school maar de schuld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vmboniveau daalt steeds verder....
Ben je serieus zo dom of ben je stoned?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja geef jouw school maar de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |