abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106589273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

O+ MEETING! 28 Januari O+
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier
pi_106589279
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 9 januari 2012 @ 01:28:25 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106589293
Goede titel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106589320
Originele tt
pi_106589403
Wie zijn de sletjes van benzin?
pi_106589448
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zijn de sletjes van benzin?
Volgens mij vallen daar al zijn groupies onder. Maar vraag me niet wie zichzelf daartoe rekenen :P
pi_106591778
Shit.
Vraag me niet hoe, maar met mijn slaapdronken harses heb ik mijn neus open gesneden met scheren.
  maandag 9 januari 2012 @ 07:22:31 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106591793
hmm?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 januari 2012 @ 08:05:19 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106592050
Maandagen :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106592318
Treinen :') asociaal hoe koud ze die dingen zetten. Je zou er geld op toe moeten krijgen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_106592341
Ik ben lekker met de auto vandaag 8-)
pi_106592790
Maandag na de vakantie ;(
#TeamMiley
pi_106592829
Mogge :O
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106592979
Mogguh, mijn dag begon al weer goed, ben vanochtend vol op mijn bek gegaan :')
En nu vraag ik mij af waarom ik naar school ben gekomen..

Wie gaan er uit achterhoek en omgeving eigenlijk naar de meet?
pi_106592990
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:

Ik!
#TeamMiley
pi_106593156
quote:

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
pi_106593206
Noes, ik had een kei enge nachtmerrie. ;(
pi_106593746
Goedemorgen :W
pi_106593811
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef Myraela het volgende:
Vertel!
#TeamMiley
pi_106593828
quote:
Over straw?
  maandag 9 januari 2012 @ 10:19:00 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106593839
quote:
Heb je weer over mij gedroomd? ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106593853
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga slapen
#TeamMiley
pi_106593940
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vertel!
Ik zat op een eiland, gewoon omdat ik een klein kind in elkaar moest rammen omdat het microfoontjes in mijn kamer had opgehangen. Maar toen stopte we bij een mini supermarkt, en ik wachtte buiten even terwijl iemand anders iets ging halen. En toen was er een grote knal en iedereen in paniek, dus ik keihard rennen. Maar alle gebouwen gingen kapot. Ik verstopte me in een grote kas, de achterste deur stond open maar ik hoorde mensen praten. Stiekem ging ik erheen maar net toen ik naar buiten stapte zagen ze me en kwamen ze achter me aan.

Eenmaal buiten was er alleen nog een heel groot weiland, maar daar zouden mijnen in liggen. Vanaf de andere kant zag ik al iemand aan komen lopen, telkens balletjes naar voor gooiend om zo de mijnen al af te laten gaan. Maar hij was niet snel genoeg, ik begon gewoon te rennen over het weiland maar ze durfde gelukkig niet achter me aan te rennen.

Eenmaal bij het water was er boot, maar toen kwamen er nog 5 mensen over het weiland, waarvan ik zeker wist dat er 2 slechte tussen zaten. Ik stapte in de boot en zei ze dat ze vast moesten varen want het zou toch nooit met z'n alle passen. Bijna aan de overkant stak ik de boot onopgemerkt lek en we riepen dat we terug zouden komen als we hulp en een nieuwe boot hadden.

Toen werd ik wakker.
Toen moest ik plassen.
Toen viel ik terug in slaap.

En was ik ineens weer terug op het eiland, waar nog steeds niet duidelijk was wie er nou goed en wie er nou slecht was. Maar toen besloot 1 iemand maar dat ze kanibaal was. En daarna besloot iedereen met glas stukjes uit elkaar te snijden. :')

Wekker. O+
pi_106593990
:D
pi_106593997
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Over straw?
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
pi_106594161
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper! :7
  maandag 9 januari 2012 @ 10:41:15 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594294
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Haha!

Dat doet me denken aan de mijne. Wel een baas tho.

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? 7.gif

:')
pi_106594312
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja he? [ afbeelding ]

_O- mooie actie.
pi_106594352
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')

quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
pi_106594368
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant. Waarom

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
pi_106594397
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
Dat ik meer van die man had moeten leren behalve dat Yes een geweldige band is. Meer is er namelijk niet blijven hangen.

Sorry, meneer Debets!
pi_106594440
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:07 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594522
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Wat een baas.
C'est la vie
pi_106594525
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
pi_106594542
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
Oh ja, dat zal het zijn, ik ook :D
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:50 #36
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594544
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Heidens :(

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
10.gif
pi_106594579
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')
Nachtmerries kan ik meestal wel goed herinneren. :@ Leuke dromen nooit, behalve dan dat ik wakker word en het gevoel heb van "zou ik het geld/de man/de baan nog hebben, laat het echt zijn O+ ".

Geen betekenis denk ik, misschien moet ik nooit naar een eiland gaan.
pi_106594598
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik!
ga jij met t ov?
pi_106594616
Openbare scholen. Nagel in de doodskist van de hoeksteen van onze samenleving!

Op de basisschool kwam de pastor altijd op bezoek. Na het recente nieuws over de katholieke kerk vind ik dat nu heel verdacht, vooral omdat hij ook 1-op-1-gesprekken voerde :')
pi_106594631
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
:'(
  maandag 9 januari 2012 @ 10:55:06 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594660
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Halverwege die droom dacht ik "wacht een vriendin? dat kan nooit"

Toen werd ik wakker. :')
C'est la vie
pi_106594677
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.

maandag 9 januari 2012 @ 10:56:25 #43
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594690
quote:

_O-
  maandag 9 januari 2012 @ 10:56:52 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594702
Zelfs in mijn dromen ben ik een pessimist.
C'est la vie
pi_106594709
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter O+
Zo maar richting de sportschool *O*

Eindelijk weer sporten O+

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
pi_106594713
quote:

pi_106594725
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
Ik duim! *O*
pi_106594743
quote:

Wat een baas. :')
pi_106594747
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
pi_106594754
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik duim! *O*
Dank O+
Ik ben echt toe aan werk :D Thuiszitten gaat vervelen _O-
  maandag 9 januari 2012 @ 10:59:07 #51
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594759
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:

10.gif14.gif

pi_106594771
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
Ben jij ook wel eens op tijd op school?

Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet :')
pi_106594817
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank O+
Ik ben echt toe aan werk :D Thuiszitten gaat vervelen _O-
Ik weet er alles van }:|
Ben ook op zoek ;(
  maandag 9 januari 2012 @ 11:02:08 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594832
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een baas. :')
Ik ben me altijd semi-bewust van mijn dromen dat levert grappige dingen op. Dan droom ik over een metro die op me afkomt dan denk ik "kan niet waar zijn, ik lig te pitten" ooit had ik seks in een droom toen ging alles fout toen dacht ik "neuh zo slecht ben ik ook alweer niet, dit is een droom"
C'est la vie
pi_106594844
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest ;(

Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwen -O- Grrrrrr :P

En die baan O+ Ok iets te ver weg, maar het is te doen *O*
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn *O*
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:01 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik weet er alles van }:|
Ben ook op zoek ;(
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken :(

Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans :o *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 11:02:34 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594846
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Barney _O_
C'est la vie
pi_106594866
Oh ja, ik duim ook!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:04:18 #58
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594897
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwen -O- Grrrrrr :P

Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais

quote:
pi_106594922
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En die baan O+ Ok iets te ver weg, maar het is te doen *O*
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn *O*

[..]

ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken :(

Vind ik ook :( En ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks }:|
pi_106594985
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais
Ja ik moet weer helemaal opbouwen, ik weet het.
Eerst even 20 minuten Cardio, en dan de spieren trainen, en afsluiten met 20 minuten Cardio :+

Ik heb voor kerst eindelijk goede trainingshandschoenen gehad O+ Echt mijn handen deden soms echt pijn ;( Dus straks gelijk uitproberen *O*
pi_106595012
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben jij ook wel eens op tijd op school?

Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet :')
Erg weinig. Ik zit bij elk vak aan mijn maximale afwezigheid, dus nu moet ik wel. Ik ben meestal wel op tijd, behalve voor vergaderingen want dan is nooit iedereen op tijd en daarbij zijn ze altijd zwaar nutteloos.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:08:57 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595014
Kut helemaal vergeten, ik heb donderdag fitness.
C'est la vie
pi_106595070
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vind ik ook :( En ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks }:|
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezen :) En daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt -O-

Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar Spanje O+ Whehehehehe :+
pi_106595079
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezen :) En daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt -O-

Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar Spanje O+ Whehehehehe :+
Hmm dat is wel balen ja -O-

Mag ik dan mee in je koffer? :@
pi_106595098
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ga jij met t ov?
Syntus *O* :')

Maar, ja dus, alleen ik weet nog niet precies wanneer ik ga en of ik daar al ben misschien.
#TeamMiley
pi_106595104
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hmm dat is wel balen ja -O-

Mag ik dan mee in je koffer? :@
Spanje Meet *O*
Whahahaha :P

Lijkt me echt fijn om op Tenerife te wonen O+
pi_106595397
Aankleden, Kyra uitlaten en sporten :W
Tot later O+
pi_106595421
Oh nee, ik moet morgen over een boek vertellen wat ik maar niet kan lezen.
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:27:13 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595463
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
C'est la vie
pi_106595498
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk want die had ik ook van jou :D
pi_106595516
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.

Vergeet het. :+
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:29:45 #72
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106595550
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:30:12 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595565
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.

Vergeet het. :+
Na al die moeite die ik heb gedaan voor jou. Heel stuk geschreven, secure voorbereiding. Tssss.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:31:22 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595606
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
Niemand mag ik toch wel hopen.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:36:07 #75
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106595741
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Niemand mag ik toch wel hopen.
`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
  maandag 9 januari 2012 @ 11:38:43 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595812
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
C'est la vie
pi_106596013
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:

[..]

zoveel eisen
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:46:14 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596046
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:

[..]

zoveel eisen
Mag ik me niet een dagje per jaar speciaal voelen?
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:48:54 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106596108
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan is je moeder zeker niet thuis
  maandag 9 januari 2012 @ 11:50:50 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596162
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan is je moeder zeker niet thuis
Precies.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:56:52 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596297
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:57:32 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596313
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
Ik zou Kaneel even PMen, hij weet zelf waar hij naar toe gaat.
C'est la vie
pi_106596355
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan :)
  maandag 9 januari 2012 @ 11:58:45 #84
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596357
quote:

om welke meet gaat dit?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:11 #85
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596367
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan :)
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:17 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596371
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om welke meet gaat dit?
Die van 28 januari
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:50 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596384
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
_O-
C'est la vie
pi_106596396
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken :)
  maandag 9 januari 2012 @ 12:01:21 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596429
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken :)
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo

dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.

dankje.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:03:45 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596502
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat :')
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 12:04:07 #91
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106596511
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat :')
Maar wel awesome
pi_106596512
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo

dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.

dankje.
Dit staat in deze op:
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!
  maandag 9 januari 2012 @ 12:07:27 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596590
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar wel awesome
Dat wel. Maar ik vind het wel grappig dat een van de grootste womanizers uit welke serie dan ook homo is in het echt.
C'est la vie
pi_106596722
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 12:14:25 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596783
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
C'est la vie
pi_106596855
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
Meer, meer, meer! Ryanair ken ik, maar er zijn toch nog wel meer dingen dan alleen ryanair en easyjet
#TeamMiley
pi_106596868
vakantieveilingen.nl
  maandag 9 januari 2012 @ 12:36:53 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106597369
Ik ga als het goed is naar de Royco meet, MLIG.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:38:37 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106597427
Zo, mijn verslag maar eens opgestuurd. Ik vrees het commentaar nu al.
pi_106598148
Ik wil zo hard huilen, mijn projectgenootjes hebben een kei lelijke website ontworpen en ze is te koppig om mijn ontwerp te gebruiken. :') Shoot me.
pi_106598243
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
waar wil je heen?

Zo en wat viel sporten tegen zeg :o OMG _O-
pi_106598423
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:13:00 #103
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106598448
Morge :O

@ loka: gamen ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_106598466
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Begin aan een cursus :P

Doe ik ook, vanmiddag cursus Spaans :) Elke dag 1 of 2 uurtjes leren.
Ok dat is ook niet echt sociaal, ik weet het _O-
pi_106598482
quote:
Kom mijn projectgenootjes de hele dag boos aanstaren. Dat doe ik ook.
pi_106598487
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
Morge :O

@ loka: gamen ^O^
Ja of dit :P
Op de xbox, headset op en gamen maar.

Best Sociaal O-)
pi_106598559
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk mijn Latijn weer gaan ophalen omdat me duidelijk is geworden dat dat niet meer zo best is :P
Zou me van pas komen als ik echt archeologie zou gaan studeren ook.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:18:12 #108
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106598611
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

maar je blijft wel bezig ;)
pi_106598614
je mag wel voor mij naar school gaan een paar weken :')
pi_106598665
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja daarom *O*

Dus ik moet opschieten, moet ook nog even naar het centrum :P
Tot later allemaal :W
pi_106598668
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Bezig ben ik ook wel, ik ontmoet alleen zo weinig mensen.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:20:49 #112
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106598707
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja daarom *O*

Dus ik moet opschieten, moet ook nog even naar het centrum :P
Tot later allemaal :W
toedels :W

Ik moet maar eens mijn nest uitkomen en gaan douchen :{
pi_106598752
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
je mag wel voor mij naar school gaan een paar weken :')
Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:23:40 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106598801
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.
bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengen :P
  maandag 9 januari 2012 @ 13:26:21 #115
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106598875
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengen :P
Doe mij maar een waterfiets oorlog en 2 gehaktstaven met satesaus.
pi_106598974
bah vetpan
pi_106599032
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef Lot88 het volgende:
bah vetpan
Niet haten, ik breng daar 30 uur per week achter door.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:31:40 #118
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599037
Vrouwen die niet af en toe van een lekkere gehaktstaaf houden :{w
pi_106599073
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
ik eet geen vlees of vis :P
wees blij des te meer voor jou!
pi_106599102
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Ze gaan er wel in bij mij hoor :9
  maandag 9 januari 2012 @ 13:33:56 #121
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599104
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik eet geen vlees of vis :P
wees blij des te meer voor jou!
Zal ik er voor jou een groente kroketje ingooien dan?
pi_106599118
quote:
Joysa heeft ook weinig te doen overdag toch? :P
pi_106599125
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Joysa heeft het druk genoeg met solliciteren en uit haar neus vreten ^O^
pi_106599160
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan niet ver weg omdat ik het op de avonden wel redelijk druk heb :P
Dat is het een beetje, anders zou ik gewoon een beetje door heel Nederland op bezoek gaan bij mijn vrienden denk ik.
pi_106599192
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo hard huilen, mijn projectgenootjes hebben een kei lelijke website ontworpen en ze is te koppig om mijn ontwerp te gebruiken. :') Shoot me.
Sorry schat, heb geen gun. ;(
pi_106599203
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan niet ver weg omdat ik het op de avonden wel redelijk druk heb :P
Dat is het een beetje, anders zou ik gewoon een beetje door heel Nederland op bezoek gaan bij mijn vrienden denk ik.
K d8 meer aan samen online gamen ofzo. :P
pi_106599216
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kan mijn cracktop heul niet aan.
pi_106599244
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk te verslavend voor mij :')
Ik zou wel weer online willen gamen. Maar dan wordt het weer 8 uur per dag.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:38:55 #129
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599267
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Kan mijn cracktop heul niet aan.
hij had et dan ook niet tegen Jou.
pi_106599270
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zal ik er voor jou een groente kroketje ingooien dan?
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan van :')
  maandag 9 januari 2012 @ 13:39:28 #131
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599292
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat moet ik dan voor je maken op de meet?
pi_106599295
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Het ging over dat ik ook niks te doen heb.
pi_106599312
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Frituur niet waarderen :'(
pi_106599323
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat moet ik dan voor je maken op de meet?
whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:P
pi_106599337
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen. ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 13:41:29 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106599360
quote:
Kom mij knuffelen. ^O^
pi_106599365
Beste actie in maanden: Frituurpan wegdoen. Pauperapparaat.

Ik eet wel kroketten, maar ga die dingen thuis toch niet bakken? :')
  maandag 9 januari 2012 @ 13:42:35 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599398
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:P
Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunsten ;(
pi_106599404
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen. ;)
Uitzuigers? :o
Oh ja, ik steel van de overheid als zwartwerker.
pi_106599409
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:

Mensen die thuis geen broodjes kroket maken. :') :P
pi_106599421
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uitzuigers? :o
Oh ja, ik steel van de overheid als zwartwerker.
Garpje schat. ;)
pi_106599422
quote:
Squatten, daar krijg je een dikke kont van :D
pi_106599456
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Garpje schat. ;)
Mwah, ik voel me nog niet zo'n uitzuiger, zonder loonbelasting verdien ik alsnog te weinig.
pi_106599459
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunsten ;(
Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:P
  maandag 9 januari 2012 @ 13:44:29 #145
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599466
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mensen die thuis geen broodjes kroket maken. :') :P
dit dus.
pi_106599477
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mwah, ik voel me nog niet zo'n uitzuiger, zonder loonbelasting verdien ik alsnog te weinig.
te veel verdienen bestaat imo ook niet :')
pi_106599486
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig is :')
pi_106599505
quote:

[..]

Te weinig bestaat wel..
Wettelijk minimum enz. ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 13:45:56 #149
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599508
quote:

[..]

Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:P
Ja ja
  maandag 9 januari 2012 @ 13:46:01 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106599511
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;( Arme meid.
pi_106599514
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:

ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
pi_106599528
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
_O_
  maandag 9 januari 2012 @ 13:46:44 #153
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599531
quote:

[..]

dat is weinig voor een 18 jarige ja :')
pi_106599539
quote:

[..]

je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
  maandag 9 januari 2012 @ 13:47:44 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599557
quote:

[..]

je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.
Daar liggen de tarieven tegen de 100 euro per uur.
pi_106599564
quote:

[..]

Mwah, ik heb het op zich wel naar mijn zin nu hier en ik mag nu ik veel werk ook allemaal dingen regelen in plaats van alleen maar slavenwerk doen, ik blijf in elk geval nog tot de zomervakantie.
pi_106599577
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En er zijn nog hogere tarieven te verdienen als handelaar of koerier. ;)
pi_106599581
quote:

[..]

_O-
pi_106599582
quote:

[..]

_O-
pi_106599606
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
pi_106599619
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
webshop met wat?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:50:17 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599632
quote:
een webshop in wat?
Valt niet mee om er iets in te verdienen tegenwoordig.
pi_106599634
quote:
Niet zo makkelijk als het lijkt he..
pi_106599636
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

webshop met wat?
Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:50:42 #165
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599643
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

een webshop in wat?
Valt niet mee om er iets in te verdienen tegenwoordig.
dat dus.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:50:55 #166
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106599648
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
Nee, niemand drinkt thee.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 januari 2012 @ 13:51:00 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599650
quote:

[..]

Wat voor theemixen?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:51:09 #168
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599653
quote:

[..]

lijkt me niet, maar je kan et testen
pi_106599657
quote:

[..]

Nee, want koffie O+
  maandag 9 januari 2012 @ 13:51:25 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106599660
quote:

[..]

Een markt is er altijd. De vraag is alleen hoe groot die markt is en hoe je die aan wilt boren.
pi_106599669
quote:

[..]

Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.
Kan beter handelen op de Silkroad. ;)
pi_106599687
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat voor theemixen?
Kruidenmixen, is een hobby van me.
Maar goed, dat wordt waarschijnlijk toch niets.
pi_106599693
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.
Kan beter handelen op de Silkroad. ;)
Hartelijk welkom bij Silk Road Restaurant te Arnhem u kunt bij ons terecht voor heerlijk chinees, japans, thais, koreaans en vietnamees eten. Maar ook voor een ...

Dat zal het vast neit zijn he? _O-
  maandag 9 januari 2012 @ 13:53:20 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106599723
Nee, dat is het niet nee. Is geloof ik iets van het deep web.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:53:32 #175
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106599728
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kruidenmixen, is een hobby van me.
Maar goed, dat wordt waarschijnlijk toch niets.
Is dus wel een heel specifiek product.
Er zal best een markt voor zijn, maar de verdiensten zullen denk ik niet hoog zijn.
Je moet veel verkopen wil je er van kunnen leven denk ik.

Maar als je het kunt opzetten zonder al teveel investeringen zou ik het gewoon doen.
Je wordt er nooit stommer van
pi_106599733
Silk Road, a digital black market that sits just below most internet users' purview, does resemble something from a cyberpunk novel. Through a ...

Die zal het zijn :7
pi_106599735
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat is het niet nee. Is geloof ik iets van het deep web.
pi_106599742
quote:

[..]

Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.
pi_106599794
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, niemand drinkt thee.
Ik wel :')
Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
pi_106599952
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:

[..]

Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
:'(
  maandag 9 januari 2012 @ 14:02:00 #181
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106599965
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:

[..]

Dat dus. Pickwick thee niks anders. :{w
pi_106600001
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maakt ;(
pi_106600006
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

maandag 9 januari 2012 @ 14:04:15 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600043
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Breng wat van je thee mee naar de meet om te laten proeven/verkopen
pi_106600044
Pickwick caramelised pear O+ O+ O+ O+ O+
  maandag 9 januari 2012 @ 14:04:32 #186
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106600052
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee pickwick thee is gewoon te baas om iets zelf te proberen. :{w
pi_106600086
quote:

[..]

Lichamelijke gezondsheidszorg... nah
pi_106600104
Mlig heeft nog niets aan de SOA gedaan.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:06:41 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600113
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:05 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Lichamelijke gezondsheidszorg... nah
Schijnt heel bevredigend werk te zijn
pi_106600172
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.
....
pi_106600203
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Schijnt heel bevredigend werk te zijn
Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werk :P
  maandag 9 januari 2012 @ 14:09:48 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600243
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werk :P
Jij word liever bevredigt?
Egoistisch hoor
pi_106600262
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij word liever bevredigt?
Egoistisch hoor
Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!
pi_106600299
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mlig heeft nog niets aan de SOA gedaan.
Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo :')
pi_106600311
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:

[..]

Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo :')
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te erg :')
pi_106600312
En de dag is weer voorbij.
#TeamMiley
pi_106600324
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:

[..]

Heeft hij een SOA dan?
ag dan hoefti zich ook niet druk te maken ofti hem ergens in moet steken
  maandag 9 januari 2012 @ 14:13:05 #198
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600334
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!
Ik zou jou ook graag geven
  maandag 9 januari 2012 @ 14:13:23 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106600342
Kan me voorstellen dat hij zich schaamt. Maar het is toch iets waar je je over heen moet zetten.
pi_106600345
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zou jou ook graag geven
pi_106600347
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...

Schamen voor je huisarts. :')
  maandag 9 januari 2012 @ 14:14:11 #202
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600368
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Is dat een ja?
pi_106600385
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...

Schamen voor je huisarts. :')
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor :')
pi_106600389
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar wel hier posten :')_!
  maandag 9 januari 2012 @ 14:15:28 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600404
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor :')
Dat wordt nog wat als je zwanger raakt dan
pi_106600407
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Is dat een ja?
Op jouw mededeling dat je mij graag zou geven kan ik toch heen ja of nee zeggen?
pi_106600410
quote:

[..]

/care

Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond :@
pi_106600414
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat wordt nog wat als je zwanger raakt dan
doe ik niet
  maandag 9 januari 2012 @ 14:15:58 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106600420
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

/care

Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond :@
Pics van je huisarts.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:16:14 #210
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600424
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Op jouw mededeling dat je mij graag zou geven kan ik toch heen ja of nee zeggen?
Oh ja dat is waar.
Je antwoord had moeten zijn: Dat lijkt mij ook wel wat, ben er over een uur.
pi_106600426
quote:

[..]

/care

Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamt :')
pi_106600443
quote:

[..]

Wat is dat met jullie. :')
Als het nodig is haal ik hem zo uit mn broek voor die vent, buig ik voorover dat hij even mijn sterretje in kan gluren of wat dan ook.
We hebben het over een arts.. Iemand die dat als beroep heeft..
Niet een vage oom die er wel eens wat over gelezen heeft ofzo. :')
pi_106600459
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar.
Je antwoord had moeten zijn: Dat lijkt mij ook wel wat, ben er over een uur.
uhm 1,5 uur reistijd weet je nog?
pi_106600465
quote:

[..]

/care

Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft. :@

"Hey murdera, broek hoeft niet.."
En hij is uit. :D
  maandag 9 januari 2012 @ 14:18:00 #215
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600476
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

uhm 1,5 uur reistijd weet je nog?
En ik moet nog even douchen enzo.
Doe maar over 2 uur dan
pi_106600477
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat is dat met jullie. :')
Als het nodig is haal ik hem zo uit mn broek voor die vent, buig ik voorover dat hij even mijn sterretje in kan gluren of wat dan ook.
We hebben het over een arts.. Iemand die dat als beroep heeft..
Niet een vage oom die er wel eens wat over gelezen heeft ofzo. :')
preuts :')
pi_106600504
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En ik moet nog even douchen enzo.
Doe maar over 2 uur dan
ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzo
pi_106600505
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

preuts :')
Preuts snap ik prima, maar we hebben het over een arts?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:19:25 #219
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600521
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzo
Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.
Dan doen we het wel na sluitingstijd op de bar
pi_106600544
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Preuts snap ik prima, maar we hebben het over een arts?
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
straks ziti savonds aan tafel en zegti
''wat ik vandaag toch gezien heb ......)
pi_106600549
Ik heb ook een spiraal laten zetten, moest bij huisarts & gynaecologe met de benen wijd. Kan mij echt niet schelen hoor.. Dat is voor de arts hetzelfde als een arm of been.
pi_106600557
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
Ja dus?
Zolang ie er geen naam bij noemt.
pi_106600566
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.
Dan doen we het wel na sluitingstijd op de bar
pi_106600614
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja dus?
Zolang ie er geen naam bij noemt.
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzo :') En daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
  maandag 9 januari 2012 @ 14:22:16 #225
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600615
quote:

[..]

Doe ik voor jou he.
Als het vannacht afkoeld is het in het cafe warmer als op de slaapkamer
pi_106600627
quote:

[..]

Ga daar maar niet van uit.
Hooguit in de 1e maand dat hij werkt, maar daarna is bijna alles normaal. Behalve als hij echt een leven heeft gered of iets echt speciaals heeft gedaan.
Een veel langere labia of een clit als een bierbommetje doet die mensen echt niets hoor..
pi_106600629
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamt :')
Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50 ;)
pi_106600641
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzo :') En daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet om :+
En ik kom mijn huisarts zo vaak tegen, kan er echt niet mee zitten.
Heb zelf ook in de zorg gewerkt, en na 2 piemels zie je ze echt niet meer hoor.
pi_106600650
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ga daar maar niet van uit.
Hooguit in de 1e maand dat hij werkt, maar daarna is bijna alles normaal. Behalve als hij echt een leven heeft gered of iets echt speciaals heeft gedaan.
Een veel langere labia of een clit als een bierbommetje doet die mensen echt niets hoor..
lol
pi_106600654
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ga huilen. :') Wat kinderachtig zeg. :') Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend. :')

En punt 2, dat je het niet wilde, daar hadden we het niet over he.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:23:44 #231
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600656
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50 ;)
Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.
Ik blijf ver uit de buurt van die gasten.
pi_106600679
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft. :@

"Hey murdera, broek hoeft niet.."
En hij is uit. :D
_O-
Enthousiasme :P
pi_106600685
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet om :+
En ik kom mijn huisarts zo vaak tegen, kan er echt niet mee zitten.
Heb zelf ook in de zorg gewerkt, en na 2 piemels zie je ze echt niet meer hoor.
mja dr zal ooit n moment zijn dat ik er wel aan moet geloven :') Overigens als ik een soa zou hebben zou ik er wel voor naar de huisarts gaan hoor..
pi_106600689
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.
Ik blijf ver uit de buurt van die gasten.
Ohh het was kaneel :@
pi_106600745
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ga huilen. :') Wat kinderachtig zeg. :') Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend. :')

Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:28:10 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600782
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.
Helemaal bij een mannelijke arts
pi_106600785
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien? :@
  maandag 9 januari 2012 @ 14:28:48 #238
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106600797
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ah! Het gaat weer over versieren.
Mooi zo, houden zo.
Je moeder is een hamster
pi_106600801
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.
Helemaal bij een mannelijke arts
Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijke :@
pi_106600808
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Tuurlijk jij wel :')
pi_106600811
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Kinderachtig
flauw, onbenullig, kinderlijk, infantiel, kinds.
Kinderen hebben ook altijd veel moeite met dat soort flauwe onbenullige dingen enorm uitvergroten en er een probleem van maken.
pi_106600823
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ah! Het gaat weer over versieren.
Mooi zo, houden zo.
Even zelfvertrouwen profilen dan wanneer ik haar persoonlijk professionele begeleiding zal geven op TC :7
  maandag 9 januari 2012 @ 14:30:20 #243
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106600837
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijke :@
Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.
Toen ik jonger was en ik voor een vrouwelijke arts mijn broek uit moest trekken wel.
echt van die stomme gedachtes.
Als ie maar niet stijf word, als ze maar niet vind dat ik een kleine heb en begint te lachen.
pi_106600840
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kinderachtig
flauw, onbenullig, kinderlijk, infantiel, kinds.
Kinderen hebben ook altijd veel moeite met dat soort flauwe onbenullige dingen enorm uitvergroten en er een probleem van maken.
Prima dan ben ik maar kinderachtig.
pi_106600870
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:)
pi_106600895
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.
Toen ik jonger was en ik voor een vrouwelijke arts mijn broek uit moest trekken wel.
echt van die stomme gedachtes.
Als ie maar niet stijf word, als ze maar niet vind dat ik een kleine heb en begint te lachen.
Het is meer dat beide mannelijke huisartsen wel chill zijn en ik met oudere vrouwen meestal minder heb en dus minder vertrouwd enzo
pi_106600915
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wil je ook iets van mij uitvergroten? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106600926
Mijn huisarts is dan ook nog een jonge kerel die nog maar net afgestudeerd is :')
pi_106600940
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wil je ook iets van mij uitvergroten? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap hem niet :')
  maandag 9 januari 2012 @ 14:38:08 #250
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601070
quote:

[..]

/care

vrouwelijke huisarts in de 30 ftw _O_ :D
pi_106601096
Kan mij echt niet schelen wat mijn huisarts wel of niet van me ziet. Hoewel ik me wel een beetje schaamde toen de huisarts niet wist wat iets was (kreeg allemaal bruine/blauwe plekken op mijn huid) en ze alle andere huisartsen er ook bij haalde en ze met z'n 5en naar mn buik stonden te staren. :')
pi_106601101
Loka, ik zou gewoon iets doen met die thee van je. Als je enigszins reclame op de goede plekken weet te maken (vrouwensites ofzo) dan zou dat, mits goed product en goede service, best nog wel iets kunnen worden hoor.

Ow en om de dode uurtjes te vullen zou je misschien wat puzzels kunnen gaan maken ofzo :D Serieus, ik heb er hier ook een liggen voor als ik me even verveel :@
pi_106601119
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:33 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik snap hem niet :')
Laat uit eens weg :@
pi_106601167
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Laat uit eens weg :@
Nee jij bent al zo groot :o
pi_106601214
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee jij bent al zo groot :o
Nog steeds niet? :')
pi_106601245
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe. O+ kusjekroel.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:44:45 #257
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601266
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nog steeds niet? :')
Laat maar drommel, niet iedereen is zo slim :P
pi_106601272
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.
En de keer daarvoor.... nog eens 5 jaar terug
(verkapte zie mij eens gezond zijn post :'))

Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
pi_106601273
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe. O+ kusjekroel.
Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan? :')
  maandag 9 januari 2012 @ 14:45:04 #260
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601276
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr? :D
  maandag 9 januari 2012 @ 14:45:19 #261
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601282
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.

Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofso :P
pi_106601304
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofso :P
Doen jullie nooit een soa test ofzo?
pi_106601312
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af :')
pi_106601320
quote:

[..]

Nee
pi_106601334
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:

Sowieso snap ik mensen niet die voor elk kwaaltje naar de huisarts gaan. Pas als iets heel erg is of niet weggaat na een maand ga ik er heen. Laatste 10 jaar misschien 4 keer.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:47:19 #266
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601345
quote:

[..]

Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.

Ik doe alleen milfs als ik single ben, like a baws!
pi_106601357
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan? :')
Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.
pi_106601359
Voor soa test ben ik nooit naar HA geweest.. gelijk ziekenhuis :)
  maandag 9 januari 2012 @ 14:47:50 #269
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601366
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.
Sla der keihard.
pi_106601380
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.

Ik doe alleen milfs als ik single ben, like a baws!
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonder :')

Maar ik vind zonder condoom gewoon veel lekkerder :@
pi_106601397
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr? :D
Wat is IGAD?

Mensen hoeven voor mij echt niet geweldig te zijn, maar dit kan een kind van 4 nog beter. En ze zijn te koppig om mijn werk dan maar te gebruiken. Wat ook niet geweldig is, want ik heb het in een half uurtje gemaakt omdat iedereen nog later was dan ik. :') Maar toch, het is beter.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:48:54 #272
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601405
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonder :')

True. Kheb in relatie ook nog nooit een condoom gebruikt :')

Maar met scharrelen wel. Breezah's en priscilla's zijn niet te vertrouwen man. :N
pi_106601417
SOA testen zijn bij de GGD gewoon toch? Ik wil wel een keer eigenlijk.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:49:27 #274
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601418
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is IGAD?

Mensen hoeven voor mij echt niet geweldig te zijn, maar dit kan een kind van 4 nog beter. En ze zijn te koppig om mijn werk dan maar te gebruiken. Wat ook niet geweldig is, want ik heb het in een half uurtje gemaakt omdat iedereen nog later was dan ik. :') Maar toch, het is beter.
International Game Architecture & Design :P

Tevens ben ik nu benieuwd, Screenshot? :D
pi_106601464
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
SOA testen zijn bij de GGD gewoon toch? Ik wil wel een keer eigenlijk.
Ik haal altijd gewoon bij de huisarts zo'n pakketje met een buisje waar je in moet plassen en die dan op de post
pi_106601465
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet.

Dit. Bovendien vind ik het gewoon fijn om te weten dat ik niets heb.
Ook al heb ik momenteel weinig wisselende sexuele contacten.
pi_106601476
Van pijpen zonder condoom kun je ook al een soa krijgen. En volgens mij doet echt niemand dat met, kan ik me niet voorstellen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:51:24 #278
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601488
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Van pijpen zonder condoom kun je ook al een soa krijgen. En volgens mij doet echt niemand dat met, kan ik me niet voorstellen.
Er zijn van die rare mensen bij ^O^
pi_106601537
quote:
Ik pijp niet eens meer als er een condoom om heeft gezeten. Nasty kut smaak.
pi_106601547
quote:
Laat dan het pijpen maar zitten :')
pi_106601566
Ik wil me voor soa's laten inenten kan dat? :@
pi_106601665
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik pijp niet eens meer als er een condoom om heeft gezeten. Nasty kut smaak.
Ik vind trouwens tussen met en zonder condoom niet zo'n enorm verschil.
Het is wel handig dat je niet hoeft te onderbreken, en het is gewoon een geiler idee dat er geen stukje rubber tussen zit. Maar verder qua gevoel? Maakt me niet zoveel uit.
pi_106601701
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

International Game Architecture & Design :P

Tevens ben ik nu benieuwd, Screenshot? :D
SPOILER
Dat middelste van die 2de komt dus ook in die eerste, want dat is gewoon een onderdeel van de website wat sowieso zo blijft.

Eerste was dus haar design, waarvan ik dacht dat die vlakken in die kleuren gewoon waren op de lay-out te weergeven en dat het puur om de achtergrond ging. Maar het was dus gewoon serieus haar ontwerp helemaal. Inclusief lettertype en alles. :')

2de heb ik als suggestie gedaan.

Maar nu zijn ze het aan het aanpassen, gaan ze verder met de eerste, maar komt er ook lime groen in. OHJOY. :')
pi_106601720
'Als versieren niet zo makkelijk gaat' HOAX!!

Jullie neuken als konijnen lijkt het wel :o

Wat is het geheim? :9
pi_106601722
Die eerste is echt best wel lelijk :)
  maandag 9 januari 2012 @ 14:58:00 #286
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601727
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat middelste van die 2de komt dus ook in die eerste, want dat is gewoon een onderdeel van de website wat sowieso zo blijft.

Eerste was dus haar design, waarvan ik dacht dat die vlakken in die kleuren gewoon waren op de lay-out te weergeven en dat het puur om de achtergrond ging. Maar het was dus gewoon serieus haar ontwerp helemaal. Inclusief lettertype en alles. :')

2de heb ik als suggestie gedaan.

Maar nu zijn ze het aan het aanpassen, gaan ze verder met de eerste, maar komt er ook lime groen in. OHJOY. :')
Die kleuren gaan niet eens samen, serieus sla haar hard en zeg dat het moest van Stefan. En zeg dat ze een andere opleiding moet zoeken _O-.

Wij krijgen 1 blok webdesign en zelfs wij maken niet zulke shit :') :') :') :D
pi_106601750
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
'Als versieren niet zo makkelijk gaat' HOAX!!

Jullie neuken als konijnen lijkt het wel :o

Wat is het geheim? :9
Grote piemel, dan komen ze altijd terug :@
pi_106601754
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:58 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Die kleuren gaan niet eens samen, serieus sla haar hard en zeg dat het moest van Stefan. En zeg dat ze een andere opleiding moet zoeken _O-.

Wij krijgen 1 blok webdesign en zelfs wij maken niet zulke shit :') :') :') :D
Snap je mn punt. :') Het hoeft echt niet perfect, maar dit is zo walgelijk, dat ik gewoon weiger om te doen alsof ik achter dit design sta. Ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten verbeteren, het moet gewoon helemaal anders.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:59:40 #289
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601766
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap je mn punt. :') Het hoeft echt niet perfect, maar dit is zo walgelijk, dat ik gewoon weiger om te doen alsof ik achter dit design sta. Ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten verbeteren, het moet gewoon helemaal anders.
Het moet radicaal anders. Laat ik het zo stellen.
  maandag 9 januari 2012 @ 15:00:11 #290
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601777
Ik snap de link tussen zelfstandigheid en lime green + cyan niet echt

Hoe komen jullie aan dat kleurenschema? _O-

en de doelgroep lijkt nu 6 jarigen :') :D
pi_106601827
Die kleurencombi is echt walgelijk. Dat blauw :')
pi_106601830
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is wel handig dat je niet hoeft te onderbreken, en het is gewoon een geiler idee dat er geen stukje rubber tussen zit. Maar verder qua gevoel? Maakt me niet zoveel uit.
Ik vind de onderbreking enorm kut, het gevoel maakt niet enorm veel uit, behalve als een man een hele dunne lul heeft, dan voel je dat rubber veel sterker. Maar voor mannen schijnt het wel veel te schelen, idunno.
pi_106601858
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Scheelt wel een hoop zooi erna, qua druipen enzo. :')

quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
Serieus sla haar hard
  maandag 9 januari 2012 @ 15:03:32 #294
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601880
Ik ga wel ens even weer wat Soeppen :P
pi_106601889
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind de onderbreking enorm kut, het gevoel maakt niet enorm veel uit, behalve als een man een hele dunne lul heeft, dan voel je dat rubber veel sterker. Maar voor mannen schijnt het wel veel te schelen, idunno.
Met een normale condoom moet ik heel lang heel hard rossen wil er iets uit komen :')
  maandag 9 januari 2012 @ 15:04:32 #296
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601910
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Met een normale condoom moet ik heel lang heel hard rossen wil er iets uit komen :')

Valt opzich wel mee, duurt wel iets langer maja wat wil je dan met rubber om je lul..
pi_106601914
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Gewoon in het mondje toch murmur :o
  maandag 9 januari 2012 @ 15:04:51 #298
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106601920
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon in het mondje toch murmur :o
+1, geeft het minst rotzooi.
pi_106601931
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Valt opzich wel mee, duurt wel iets langer maja wat wil je dan met rubber om je lul..
Ik moet sowieso al aardig rossen wil er wat uitkomen :')
pi_106601957
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Veel zooi valt toch ook wel weer mee?
pi_106601974
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Veel zooi valt toch ook wel weer mee?
Als je in de pussy komt en het druipt er weer uit word je bed nat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')