Volgens mij vallen daar al zijn groupies onder. Maar vraag me niet wie zichzelf daartoe rekenenquote:
Ik!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:
Mogguh, mijn dag begon al weer goed, ben vanochtend vol op mijn bek gegaan
En nu vraag ik mij af waarom ik naar school ben gekomen..
Wie gaan er uit achterhoek en omgeving eigenlijk naar de meet?
Dat is dan wel heel plaatselijke vorstquote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:
Heb je weer over mij gedroomd?quote:
Ik zat op een eiland, gewoon omdat ik een klein kind in elkaar moest rammen omdat het microfoontjes in mijn kamer had opgehangen. Maar toen stopte we bij een mini supermarkt, en ik wachtte buiten even terwijl iemand anders iets ging halen. En toen was er een grote knal en iedereen in paniek, dus ik keihard rennen. Maar alle gebouwen gingen kapot. Ik verstopte me in een grote kas, de achterste deur stond open maar ik hoorde mensen praten. Stiekem ging ik erheen maar net toen ik naar buiten stapte zagen ze me en kwamen ze achter me aan.quote:
Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
Haha!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.
Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraarvan de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.
Zit ik te wachten en een kaasbroodjete eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.
Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper!
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Dat doet me denken aan de mijne. Wel een baas tho.
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.
Godsdienstleraar: Ja he? [ afbeelding ]
Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
En wat was de boodschap?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.
Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraarvan de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.
Zit ik te wachten en een kaasbroodjete eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.
Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper!
Hahaha!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant. Waarom
Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]
Dat ik meer van die man had moeten leren behalve dat Yes een geweldige band is. Meer is er namelijk niet blijven hangen.quote:
Wat een baas.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.
Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]
ik ook niet, maar ik zat op een openbare schoolquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
Oh ja, dat zal het zijn, ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zat op een openbare school
Heidensquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha!
Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.
Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag"
Nachtmerries kan ik meestal wel goed herinneren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?
De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel plaatselijke vorst
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Halverwege die droom dacht ik "wacht een vriendin? dat kan nooit"
Toen werd ik wakker.
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Toen werd ik wakker.
Toen werd ik wakker.
Ik duim!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter
Zo maar richting de sportschool
Eindelijk weer sporten![]()
Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben
Wat een baas.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Toen werd ik wakker.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter
Zo maar richting de sportschool
Eindelijk weer sporten![]()
Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben
Ben jij ook wel eens op tijd op school?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik ben echt toe aan werkThuiszitten gaat vervelen
Ik ben me altijd semi-bewust van mijn dromen dat levert grappige dingen op. Dan droom ik over een metro die op me afkomt dan denk ik "kan niet waar zijn, ik lig te pitten" ooit had ik seks in een droom toen ging alles fout toen dacht ik "neuh zo slecht ben ik ook alweer niet, dit is een droom"quote:
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweestquote:
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoekenquote:
Barneyquote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet naisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest
Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwenGrrrrrr
quote:Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans![]()
Vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest
Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwenGrrrrrr
En die baanOk iets te ver weg, maar het is te doen
![]()
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn
[..]
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken
Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans![]()
Ja ik moet weer helemaal opbouwen, ik weet het.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais
Erg weinig. Ik zit bij elk vak aan mijn maximale afwezigheid, dus nu moet ik wel. Ik ben meestal wel op tijd, behalve voor vergaderingen want dan is nooit iedereen op tijd en daarbij zijn ze altijd zwaar nutteloos.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens op tijd op school?
Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ookEn ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks
Hmm dat is wel balen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezenEn daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt
Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar SpanjeWhehehehehe
Syntusquote:
Spanje Meetquote:Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm dat is wel balen ja
Mag ik dan mee in je koffer?
Tuurlijk want die had ik ook van jouquote:Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
Na al die moeite die ik heb gedaan voor jou. Heel stuk geschreven, secure voorbereiding. Tssss.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.
Vergeet het.
Niemand mag ik toch wel hopen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
zoveel eisenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
Mag ik me niet een dagje per jaar speciaal voelen?quote:
Dan is je moeder zeker niet thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
Precies.quote:
Ik zou Kaneel even PMen, hij weet zelf waar hij naar toe gaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
om welke meet gaat dit?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan
Die van 28 januariquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken
Maar wel awesomequote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat
Dit staat in deze op:quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo
dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.
dankje.
Dat wel. Maar ik vind het wel grappig dat een van de grootste womanizers uit welke serie dan ook homo is in het echt.quote:
Voor hotels: http://www.trivago.nl/quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Meer, meer, meer! Ryanair ken ik, maar er zijn toch nog wel meer dingen dan alleen ryanair en easyjetquote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
waar wil je heen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Begin aan een cursusquote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Kom mijn projectgenootjes de hele dag boos aanstaren. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Ik wil eigenlijk mijn Latijn weer gaan ophalen omdat me duidelijk is geworden dat dat niet meer zo best isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin aan een cursus
Doe ik ook, vanmiddag cursus SpaansElke dag 1 of 2 uurtjes leren.
Ok dat is ook niet echt sociaal, ik weet het
maar je blijft wel bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin aan een cursus
Doe ik ook, vanmiddag cursus SpaansElke dag 1 of 2 uurtjes leren.
Ok dat is ook niet echt sociaal, ik weet het
toedelsquote:Op maandag 9 januari 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
Dus ik moet opschieten, moet ook nog even naar het centrum![]()
Tot later allemaal
Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
je mag wel voor mij naar school gaan een paar weken
bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.
Doe mij maar een waterfiets oorlog en 2 gehaktstaven met satesaus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengen
ik eet geen vlees of visquote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet af en toe van een lekkere gehaktstaaf houden
Ze gaan er wel in bij mij hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet af en toe van een lekkere gehaktstaaf houden
Zal ik er voor jou een groente kroketje ingooien dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik eet geen vlees of vis
wees blij des te meer voor jou!
Joysa heeft ook weinig te doen overdag toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Joysa heeft het druk genoeg met solliciteren en uit haar neus vretenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa heeft ook weinig te doen overdag toch?
Ik kan niet ver weg omdat ik het op de avonden wel redelijk druk hebquote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa heeft ook weinig te doen overdag toch?
Sorry schat, heb geen gun.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo hard huilen, mijn projectgenootjes hebben een kei lelijke website ontworpen en ze is te koppig om mijn ontwerp te gebruiken.Shoot me.
K d8 meer aan samen online gamen ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet ver weg omdat ik het op de avonden wel redelijk druk heb
Dat is het een beetje, anders zou ik gewoon een beetje door heel Nederland op bezoek gaan bij mijn vrienden denk ik.
Kan mijn cracktop heul niet aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
K d8 meer aan samen online gamen ofzo.
Dat is eigenlijk te verslavend voor mijquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
K d8 meer aan samen online gamen ofzo.
hij had et dan ook niet tegen Jou.quote:
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan vanquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik er voor jou een groente kroketje ingooien dan?
Wat moet ik dan voor je maken op de meet?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan van
Het ging over dat ik ook niks te doen heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had et dan ook niet tegen Jou.
Frituur niet waarderenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan van
whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:Pquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan voor je maken op de meet?
Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had et dan ook niet tegen Jou.
Kom mij knuffelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunstenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:P
Uitzuigers?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen.
Mensen die thuis geen broodjes kroket maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Beste actie in maanden: Frituurpan wegdoen. Pauperapparaat.
Ik eet wel kroketten, maar ga die dingen thuis toch niet bakken?
Garpje schat.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uitzuigers?
Oh ja, ik steel van de overheid als zwartwerker.
Squatten, daar krijg je een dikke kont vanquote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:Pquote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunsten
dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die thuis geen broodjes kroket maken.![]()
te veel verdienen bestaat imo ook nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me nog niet zo'n uitzuiger, zonder loonbelasting verdien ik alsnog te weinig.
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
te veel verdienen bestaat imo ook niet
Te weinig bestaat wel..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
te veel verdienen bestaat imo ook niet
Ja jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:P
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig is
ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Beste actie in maanden: Frituurpan wegdoen. Pauperapparaat.
Ik eet wel kroketten, maar ga die dingen thuis toch niet bakken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
dat is weinig voor een 18 jarige jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voorquote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
Mwah, ik heb het op zich wel naar mijn zin nu hier en ik mag nu ik veel werk ook allemaal dingen regelen in plaats van alleen maar slavenwerk doen, ik blijf in elk geval nog tot de zomervakantie.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
En er zijn nog hogere tarieven te verdienen als handelaar of koerier.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.
Daar liggen de tarieven tegen de 100 euro per uur.
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
webshop met wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
een webshop in wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
Niet zo makkelijk als het lijkt he..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
een webshop in wat?
Valt niet mee om er iets in te verdienen tegenwoordig.
Nee, niemand drinkt thee.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
Wat voor theemixen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
lijkt me niet, maar je kan et testenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want koffiequote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een markt is er altijd. De vraag is alleen hoe groot die markt is en hoe je die aan wilt boren.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hartelijk welkom bij Silk Road Restaurant te Arnhem u kunt bij ons terecht voor heerlijk chinees, japans, thais, koreaans en vietnamees eten. Maar ook voor een ...quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.
Kan beter handelen op de Silkroad.
Is dus wel een heel specifiek product.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kruidenmixen, is een hobby van me.
Maar goed, dat wordt waarschijnlijk toch niets.
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat is het niet nee. Is geloof ik iets van het deep web.
Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
Ik welquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wel
Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
Dat dus. Pickwick thee niks anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wel
Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maaktquote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Pickwick thee niks anders.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Pickwick thee niks anders.
Breng wat van je thee mee naar de meet om te laten proeven/verkopenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maakt
nee pickwick thee is gewoon te baas om iets zelf te proberen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maakt
Lichamelijke gezondsheidszorg... nahquote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
....quote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.
Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werkquote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnt heel bevredigend werk te zijn
Jij word liever bevredigt?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werk
Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij word liever bevredigt?
Egoistisch hoor
Heeft hij een SOA dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mlig heeft nog niets aan de SOA gedaan.
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te ergquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo
ag dan hoefti zich ook niet druk te maken ofti hem ergens in moet stekenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo
Ik zou jou ook graag gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!
gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te erg
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...
Schamen voor je huisarts.
Maar wel hier postenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te erg
Dat wordt nog wat als je zwanger raakt danquote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor
/carequote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor
doe ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als je zwanger raakt dan
Pics van je huisarts.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond
Oh ja dat is waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op jouw mededeling dat je mij graag zou geven kan ik toch heen ja of nee zeggen?
Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamtquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond
Wat is dat met jullie.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uhm 1,5 uur reistijd weet je nog?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar.
Je antwoord had moeten zijn: Dat lijkt mij ook wel wat, ben er over een uur.
Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
preutsquote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dat met jullie.
Als het nodig is haal ik hem zo uit mn broek voor die vent, buig ik voorover dat hij even mijn sterretje in kan gluren of wat dan ook.
We hebben het over een arts.. Iemand die dat als beroep heeft..
Niet een vage oom die er wel eens wat over gelezen heeft ofzo.
ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik moet nog even douchen enzo.
Doe maar over 2 uur dan
Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzo
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Preuts snap ik prima, maar we hebben het over een arts?
Ja dus?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
straks ziti savonds aan tafel en zegti
''wat ik vandaag toch gezien heb ......)
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.
Dan doen we het wel na sluitingstijd op de bar
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dus?
Zolang ie er geen naam bij noemt.
Ga daar maar niet van uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
straks ziti savonds aan tafel en zegti
''wat ik vandaag toch gezien heb ......)
Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamt
Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet omquote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoEn daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.
Hooguit in de 1e maand dat hij werkt, maar daarna is bijna alles normaal. Behalve als hij echt een leven heeft gered of iets echt speciaals heeft gedaan.
Een veel langere labia of een clit als een bierbommetje doet die mensen echt niets hoor..
Ga huilen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoEn daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft.
"Hey murdera, broek hoeft niet.."
En hij is uit.
mja dr zal ooit n moment zijn dat ik er wel aan moet gelovenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet om
En ik kom mijn huisarts zo vaak tegen, kan er echt niet mee zitten.
Heb zelf ook in de zorg gewerkt, en na 2 piemels zie je ze echt niet meer hoor.
Ohh het was kaneelquote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.
Ik blijf ver uit de buurt van die gasten.
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga huilen.Wat kinderachtig zeg.
Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend.
En punt 2, dat je het niet wilde, daar hadden we het niet over he.
Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga huilen.Wat kinderachtig zeg.
Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend.
En punt 2, dat je het niet wilde, daar hadden we het niet over he.
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
Ah! Het gaat weer over versieren.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?
Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijkequote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.
Helemaal bij een mannelijke arts
Tuurlijk jij welquote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?
Kinderachtigquote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
Even zelfvertrouwen profilen dan wanneer ik haar persoonlijk professionele begeleiding zal geven op TCquote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah! Het gaat weer over versieren.
Mooi zo, houden zo.
Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijke
Prima dan ben ik maar kinderachtig.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kinderachtig
flauw, onbenullig, kinderlijk, infantiel, kinds.
Kinderen hebben ook altijd veel moeite met dat soort flauwe onbenullige dingen enorm uitvergroten en er een probleem van maken.
Het is meer dat beide mannelijke huisartsen wel chill zijn en ik met oudere vrouwen meestal minder heb en dus minder vertrouwd enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.
Toen ik jonger was en ik voor een vrouwelijke arts mijn broek uit moest trekken wel.
echt van die stomme gedachtes.
Als ie maar niet stijf word, als ze maar niet vind dat ik een kleine heb en begint te lachen.
Wil je ook iets van mij uitvergroten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je ook iets van mij uitvergroten?ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwelijke huisarts in de 30 ftwquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Laat maar drommel, niet iedereen is zo slimquote:
Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe.kusjekroel.
Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe.kusjekroel.
Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofsoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.
En de keer daarvoor.... nog eens 5 jaar terug
(verkapte zie mij eens gezond zijn post)
Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
Doen jullie nooit een soa test ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofso
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doen jullie nooit een soa test ofzo?
Neequote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso snap ik mensen niet die voor elk kwaaltje naar de huisarts gaan. Pas als iets heel erg is of niet weggaat na een maand ga ik er heen. Laatste 10 jaar misschien 4 keer.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.
En de keer daarvoor.... nog eens 5 jaar terug
(verkapte zie mij eens gezond zijn post)
Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan?
Sla der keihard.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonderquote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.
Ik doe alleen milfs als ik single ben, like a baws!
Wat is IGAD?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr?
True. Kheb in relatie ook nog nooit een condoom gebruiktquote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonder
Maar ik vind zonder condoom gewoon veel lekkerder
International Game Architecture & Designquote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is IGAD?
Mensen hoeven voor mij echt niet geweldig te zijn, maar dit kan een kind van 4 nog beter. En ze zijn te koppig om mijn werk dan maar te gebruiken. Wat ook niet geweldig is, want ik heb het in een half uurtje gemaakt omdat iedereen nog later was dan ik.Maar toch, het is beter.
Ik haal altijd gewoon bij de huisarts zo'n pakketje met een buisje waar je in moet plassen en die dan op de postquote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
SOA testen zijn bij de GGD gewoon toch? Ik wil wel een keer eigenlijk.
Dit. Bovendien vind ik het gewoon fijn om te weten dat ik niets heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet.
Maar ik vind zonder condoom gewoon veel lekkerder
Er zijn van die rare mensen bijquote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Van pijpen zonder condoom kun je ook al een soa krijgen. En volgens mij doet echt niemand dat met, kan ik me niet voorstellen.
Ik pijp niet eens meer als er een condoom om heeft gezeten. Nasty kut smaak.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Van pijpen zonder condoom kun je ook al een soa krijgen. En volgens mij doet echt niemand dat met, kan ik me niet voorstellen.
Laat dan het pijpen maar zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind trouwens tussen met en zonder condoom niet zo'n enorm verschil.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik pijp niet eens meer als er een condoom om heeft gezeten. Nasty kut smaak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
International Game Architecture & Design
Tevens ben ik nu benieuwd, Screenshot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat middelste van die 2de komt dus ook in die eerste, want dat is gewoon een onderdeel van de website wat sowieso zo blijft.
Eerste was dus haar design, waarvan ik dacht dat die vlakken in die kleuren gewoon waren op de lay-out te weergeven en dat het puur om de achtergrond ging. Maar het was dus gewoon serieus haar ontwerp helemaal. Inclusief lettertype en alles.![]()
2de heb ik als suggestie gedaan.
Maar nu zijn ze het aan het aanpassen, gaan ze verder met de eerste, maar komt er ook lime groen in. OHJOY.![]()
Die kleuren gaan niet eens samen, serieus sla haar hard en zeg dat het moest van Stefan. En zeg dat ze een andere opleiding moet zoekenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat middelste van die 2de komt dus ook in die eerste, want dat is gewoon een onderdeel van de website wat sowieso zo blijft.
Eerste was dus haar design, waarvan ik dacht dat die vlakken in die kleuren gewoon waren op de lay-out te weergeven en dat het puur om de achtergrond ging. Maar het was dus gewoon serieus haar ontwerp helemaal. Inclusief lettertype en alles.![]()
2de heb ik als suggestie gedaan.
Maar nu zijn ze het aan het aanpassen, gaan ze verder met de eerste, maar komt er ook lime groen in. OHJOY.
Grote piemel, dan komen ze altijd terugquote:Op maandag 9 januari 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
'Als versieren niet zo makkelijk gaat' HOAX!!
Jullie neuken als konijnen lijkt het wel![]()
Wat is het geheim?
Snap je mn punt.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kleuren gaan niet eens samen, serieus sla haar hard en zeg dat het moest van Stefan. En zeg dat ze een andere opleiding moet zoeken.
Wij krijgen 1 blok webdesign en zelfs wij maken niet zulke shit![]()
![]()
![]()
Het moet radicaal anders. Laat ik het zo stellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap je mn punt.Het hoeft echt niet perfect, maar dit is zo walgelijk, dat ik gewoon weiger om te doen alsof ik achter dit design sta. Ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten verbeteren, het moet gewoon helemaal anders.
Ik vind de onderbreking enorm kut, het gevoel maakt niet enorm veel uit, behalve als een man een hele dunne lul heeft, dan voel je dat rubber veel sterker. Maar voor mannen schijnt het wel veel te schelen, idunno.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind trouwens tussen met en zonder condoom niet zo'n enorm verschil.
Het is wel handig dat je niet hoeft te onderbreken, en het is gewoon een geiler idee dat er geen stukje rubber tussen zit. Maar verder qua gevoel? Maakt me niet zoveel uit.
Scheelt wel een hoop zooi erna, qua druipen enzo.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind trouwens tussen met en zonder condoom niet zo'n enorm verschil.
Het is wel handig dat je niet hoeft te onderbreken, en het is gewoon een geiler idee dat er geen stukje rubber tussen zit. Maar verder qua gevoel? Maakt me niet zoveel uit.
quote:
Met een normale condoom moet ik heel lang heel hard rossen wil er iets uit komenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de onderbreking enorm kut, het gevoel maakt niet enorm veel uit, behalve als een man een hele dunne lul heeft, dan voel je dat rubber veel sterker. Maar voor mannen schijnt het wel veel te schelen, idunno.
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met een normale condoom moet ik heel lang heel hard rossen wil er iets uit komen
Gewoon in het mondje toch murmurquote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop zooi erna, qua druipen enzo.
[..]
+1, geeft het minst rotzooi.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon in het mondje toch murmur
Ik moet sowieso al aardig rossen wil er wat uitkomenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Valt opzich wel mee, duurt wel iets langer maja wat wil je dan met rubber om je lul..
Veel zooi valt toch ook wel weer mee?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop zooi erna, qua druipen enzo.
[..]
Als je in de pussy komt en het druipt er weer uit word je bed natquote:Op maandag 9 januari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel zooi valt toch ook wel weer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |