abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106589273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

O+ MEETING! 28 Januari O+
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier
pi_106589279
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 9 januari 2012 @ 01:28:25 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106589293
Goede titel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106589320
Originele tt
pi_106589403
Wie zijn de sletjes van benzin?
pi_106589448
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zijn de sletjes van benzin?
Volgens mij vallen daar al zijn groupies onder. Maar vraag me niet wie zichzelf daartoe rekenen :P
pi_106591778
Shit.
Vraag me niet hoe, maar met mijn slaapdronken harses heb ik mijn neus open gesneden met scheren.
  maandag 9 januari 2012 @ 07:22:31 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106591793
hmm?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 januari 2012 @ 08:05:19 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106592050
Maandagen :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106592318
Treinen :') asociaal hoe koud ze die dingen zetten. Je zou er geld op toe moeten krijgen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_106592341
Ik ben lekker met de auto vandaag 8-)
pi_106592790
Maandag na de vakantie ;(
#TeamMiley
pi_106592829
Mogge :O
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106592979
Mogguh, mijn dag begon al weer goed, ben vanochtend vol op mijn bek gegaan :')
En nu vraag ik mij af waarom ik naar school ben gekomen..

Wie gaan er uit achterhoek en omgeving eigenlijk naar de meet?
pi_106592990
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:

Ik!
#TeamMiley
pi_106593156
quote:

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
pi_106593206
Noes, ik had een kei enge nachtmerrie. ;(
pi_106593746
Goedemorgen :W
pi_106593811
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef Myraela het volgende:
Vertel!
#TeamMiley
pi_106593828
quote:
Over straw?
  maandag 9 januari 2012 @ 10:19:00 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106593839
quote:
Heb je weer over mij gedroomd? ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106593853
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga slapen
#TeamMiley
pi_106593940
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vertel!
Ik zat op een eiland, gewoon omdat ik een klein kind in elkaar moest rammen omdat het microfoontjes in mijn kamer had opgehangen. Maar toen stopte we bij een mini supermarkt, en ik wachtte buiten even terwijl iemand anders iets ging halen. En toen was er een grote knal en iedereen in paniek, dus ik keihard rennen. Maar alle gebouwen gingen kapot. Ik verstopte me in een grote kas, de achterste deur stond open maar ik hoorde mensen praten. Stiekem ging ik erheen maar net toen ik naar buiten stapte zagen ze me en kwamen ze achter me aan.

Eenmaal buiten was er alleen nog een heel groot weiland, maar daar zouden mijnen in liggen. Vanaf de andere kant zag ik al iemand aan komen lopen, telkens balletjes naar voor gooiend om zo de mijnen al af te laten gaan. Maar hij was niet snel genoeg, ik begon gewoon te rennen over het weiland maar ze durfde gelukkig niet achter me aan te rennen.

Eenmaal bij het water was er boot, maar toen kwamen er nog 5 mensen over het weiland, waarvan ik zeker wist dat er 2 slechte tussen zaten. Ik stapte in de boot en zei ze dat ze vast moesten varen want het zou toch nooit met z'n alle passen. Bijna aan de overkant stak ik de boot onopgemerkt lek en we riepen dat we terug zouden komen als we hulp en een nieuwe boot hadden.

Toen werd ik wakker.
Toen moest ik plassen.
Toen viel ik terug in slaap.

En was ik ineens weer terug op het eiland, waar nog steeds niet duidelijk was wie er nou goed en wie er nou slecht was. Maar toen besloot 1 iemand maar dat ze kanibaal was. En daarna besloot iedereen met glas stukjes uit elkaar te snijden. :')

Wekker. O+
pi_106593990
:D
pi_106593997
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Over straw?
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
pi_106594161
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper! :7
  maandag 9 januari 2012 @ 10:41:15 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594294
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Haha!

Dat doet me denken aan de mijne. Wel een baas tho.

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? 7.gif

:')
pi_106594312
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja he? [ afbeelding ]

_O- mooie actie.
pi_106594352
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')

quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
pi_106594368
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant. Waarom

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
pi_106594397
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
Dat ik meer van die man had moeten leren behalve dat Yes een geweldige band is. Meer is er namelijk niet blijven hangen.

Sorry, meneer Debets!
pi_106594440
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:07 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594522
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Wat een baas.
C'est la vie
pi_106594525
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
pi_106594542
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
Oh ja, dat zal het zijn, ik ook :D
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:50 #36
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594544
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Heidens :(

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
10.gif
pi_106594579
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')
Nachtmerries kan ik meestal wel goed herinneren. :@ Leuke dromen nooit, behalve dan dat ik wakker word en het gevoel heb van "zou ik het geld/de man/de baan nog hebben, laat het echt zijn O+ ".

Geen betekenis denk ik, misschien moet ik nooit naar een eiland gaan.
pi_106594598
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik!
ga jij met t ov?
pi_106594616
Openbare scholen. Nagel in de doodskist van de hoeksteen van onze samenleving!

Op de basisschool kwam de pastor altijd op bezoek. Na het recente nieuws over de katholieke kerk vind ik dat nu heel verdacht, vooral omdat hij ook 1-op-1-gesprekken voerde :')
pi_106594631
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
:'(
  maandag 9 januari 2012 @ 10:55:06 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594660
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Halverwege die droom dacht ik "wacht een vriendin? dat kan nooit"

Toen werd ik wakker. :')
C'est la vie
pi_106594677
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.

maandag 9 januari 2012 @ 10:56:25 #43
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594690
quote:

_O-
  maandag 9 januari 2012 @ 10:56:52 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594702
Zelfs in mijn dromen ben ik een pessimist.
C'est la vie
pi_106594709
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter O+
Zo maar richting de sportschool *O*

Eindelijk weer sporten O+

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
pi_106594713
quote:

pi_106594725
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
Ik duim! *O*
pi_106594743
quote:

Wat een baas. :')
pi_106594747
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
pi_106594754
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik duim! *O*
Dank O+
Ik ben echt toe aan werk :D Thuiszitten gaat vervelen _O-
  maandag 9 januari 2012 @ 10:59:07 #51
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594759
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:

10.gif14.gif

pi_106594771
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
Ben jij ook wel eens op tijd op school?

Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet :')
pi_106594817
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank O+
Ik ben echt toe aan werk :D Thuiszitten gaat vervelen _O-
Ik weet er alles van }:|
Ben ook op zoek ;(
  maandag 9 januari 2012 @ 11:02:08 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594832
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een baas. :')
Ik ben me altijd semi-bewust van mijn dromen dat levert grappige dingen op. Dan droom ik over een metro die op me afkomt dan denk ik "kan niet waar zijn, ik lig te pitten" ooit had ik seks in een droom toen ging alles fout toen dacht ik "neuh zo slecht ben ik ook alweer niet, dit is een droom"
C'est la vie
pi_106594844
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest ;(

Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwen -O- Grrrrrr :P

En die baan O+ Ok iets te ver weg, maar het is te doen *O*
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn *O*
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:01 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik weet er alles van }:|
Ben ook op zoek ;(
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken :(

Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans :o *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 11:02:34 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594846
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Barney _O_
C'est la vie
pi_106594866
Oh ja, ik duim ook!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:04:18 #58
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594897
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwen -O- Grrrrrr :P

Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais

quote:
pi_106594922
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En die baan O+ Ok iets te ver weg, maar het is te doen *O*
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn *O*

[..]

ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken :(

Vind ik ook :( En ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks }:|
pi_106594985
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais
Ja ik moet weer helemaal opbouwen, ik weet het.
Eerst even 20 minuten Cardio, en dan de spieren trainen, en afsluiten met 20 minuten Cardio :+

Ik heb voor kerst eindelijk goede trainingshandschoenen gehad O+ Echt mijn handen deden soms echt pijn ;( Dus straks gelijk uitproberen *O*
pi_106595012
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben jij ook wel eens op tijd op school?

Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet :')
Erg weinig. Ik zit bij elk vak aan mijn maximale afwezigheid, dus nu moet ik wel. Ik ben meestal wel op tijd, behalve voor vergaderingen want dan is nooit iedereen op tijd en daarbij zijn ze altijd zwaar nutteloos.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:08:57 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595014
Kut helemaal vergeten, ik heb donderdag fitness.
C'est la vie
pi_106595070
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vind ik ook :( En ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks }:|
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezen :) En daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt -O-

Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar Spanje O+ Whehehehehe :+
pi_106595079
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezen :) En daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt -O-

Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar Spanje O+ Whehehehehe :+
Hmm dat is wel balen ja -O-

Mag ik dan mee in je koffer? :@
pi_106595098
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ga jij met t ov?
Syntus *O* :')

Maar, ja dus, alleen ik weet nog niet precies wanneer ik ga en of ik daar al ben misschien.
#TeamMiley
pi_106595104
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hmm dat is wel balen ja -O-

Mag ik dan mee in je koffer? :@
Spanje Meet *O*
Whahahaha :P

Lijkt me echt fijn om op Tenerife te wonen O+
pi_106595397
Aankleden, Kyra uitlaten en sporten :W
Tot later O+
pi_106595421
Oh nee, ik moet morgen over een boek vertellen wat ik maar niet kan lezen.
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:27:13 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595463
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
C'est la vie
pi_106595498
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk want die had ik ook van jou :D
pi_106595516
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.

Vergeet het. :+
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:29:45 #72
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106595550
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:30:12 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595565
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.

Vergeet het. :+
Na al die moeite die ik heb gedaan voor jou. Heel stuk geschreven, secure voorbereiding. Tssss.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:31:22 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595606
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
Niemand mag ik toch wel hopen.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:36:07 #75
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106595741
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Niemand mag ik toch wel hopen.
`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
  maandag 9 januari 2012 @ 11:38:43 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106595812
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
C'est la vie
pi_106596013
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:

[..]

zoveel eisen
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 11:46:14 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596046
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:

[..]

zoveel eisen
Mag ik me niet een dagje per jaar speciaal voelen?
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:48:54 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106596108
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan is je moeder zeker niet thuis
  maandag 9 januari 2012 @ 11:50:50 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596162
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan is je moeder zeker niet thuis
Precies.
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:56:52 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596297
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:57:32 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596313
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
Ik zou Kaneel even PMen, hij weet zelf waar hij naar toe gaat.
C'est la vie
pi_106596355
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan :)
  maandag 9 januari 2012 @ 11:58:45 #84
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596357
quote:

om welke meet gaat dit?
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:11 #85
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596367
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan :)
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:17 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596371
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om welke meet gaat dit?
Die van 28 januari
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:50 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596384
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
_O-
C'est la vie
pi_106596396
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken :)
  maandag 9 januari 2012 @ 12:01:21 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106596429
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken :)
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo

dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.

dankje.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:03:45 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596502
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat :')
C'est la vie
  maandag 9 januari 2012 @ 12:04:07 #91
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106596511
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat :')
Maar wel awesome
pi_106596512
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo

dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.

dankje.
Dit staat in deze op:
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!
  maandag 9 januari 2012 @ 12:07:27 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596590
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar wel awesome
Dat wel. Maar ik vind het wel grappig dat een van de grootste womanizers uit welke serie dan ook homo is in het echt.
C'est la vie
pi_106596722
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
#TeamMiley
  maandag 9 januari 2012 @ 12:14:25 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106596783
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
C'est la vie
pi_106596855
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
Meer, meer, meer! Ryanair ken ik, maar er zijn toch nog wel meer dingen dan alleen ryanair en easyjet
#TeamMiley
pi_106596868
vakantieveilingen.nl
  maandag 9 januari 2012 @ 12:36:53 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106597369
Ik ga als het goed is naar de Royco meet, MLIG.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:38:37 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106597427
Zo, mijn verslag maar eens opgestuurd. Ik vrees het commentaar nu al.
pi_106598148
Ik wil zo hard huilen, mijn projectgenootjes hebben een kei lelijke website ontworpen en ze is te koppig om mijn ontwerp te gebruiken. :') Shoot me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')