quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter
Zo maar richting de sportschool
Eindelijk weer sporten![]()
Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben
Ben jij ook wel eens op tijd op school?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik ben echt toe aan werkThuiszitten gaat vervelen
Ik ben me altijd semi-bewust van mijn dromen dat levert grappige dingen op. Dan droom ik over een metro die op me afkomt dan denk ik "kan niet waar zijn, ik lig te pitten" ooit had ik seks in een droom toen ging alles fout toen dacht ik "neuh zo slecht ben ik ook alweer niet, dit is een droom"quote:
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweestquote:
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoekenquote:
Barneyquote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet naisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest
Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwenGrrrrrr
quote:Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans![]()
Vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben geloof ik bijna 2 maanden ziek geweest
Dus zal wel zwaar worden op de sportschool. Weer helemaal opnieuw opbouwenGrrrrrr
En die baanOk iets te ver weg, maar het is te doen
![]()
En het is een klein kantoor geloof ik, en dat vind ik fijn
[..]
ik vind het verdomd moeilijk om werk te zoeken
Owja en vanmiddag starten met mijn cursus Spaans![]()
Ja ik moet weer helemaal opbouwen, ik weet het.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet teveel in een keer willen in ieder geval. Goed rekken trouwens, spierpijn is niet nais
Erg weinig. Ik zit bij elk vak aan mijn maximale afwezigheid, dus nu moet ik wel. Ik ben meestal wel op tijd, behalve voor vergaderingen want dan is nooit iedereen op tijd en daarbij zijn ze altijd zwaar nutteloos.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens op tijd op school?
Ik zie je elke dag vertellen dat je er niet op tijd bent, of helemaal niet
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ookEn ik hoef maar iets tot september, dus vind echt alles prima, maar er is niks
Hmm dat is wel balen jaquote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar gewerkt bij Rabo, dus wil eigenlijk wel weer een vaste baan in bank-en verzekeringswezenEn daar is zo weinig in te vinden, omdat veel geautomatiseerd wordt
Of ik moet zo snel mogelijk Spaans spreken, kunnen we emigreren naar SpanjeWhehehehehe
Syntusquote:
Spanje Meetquote:Op maandag 9 januari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm dat is wel balen ja
Mag ik dan mee in je koffer?
Tuurlijk want die had ik ook van jouquote:Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:27 schreef heloef het volgende:
Mensen ik verwacht over een paar uurtjes wel een verjaardagstopic he.
Na al die moeite die ik heb gedaan voor jou. Heel stuk geschreven, secure voorbereiding. Tssss.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde het doen, maar nu vraag je erom.
Vergeet het.
Niemand mag ik toch wel hopen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Wie zou de stripster regelen voor Heloef?
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
`
Tuurlijk wel. Die belt straks om 12 uur bij je moeder aan
zoveel eisenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
Mag ik me niet een dagje per jaar speciaal voelen?quote:
Dan is je moeder zeker niet thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het ook om half 4, in de middag wel te verstaan.
Precies.quote:
Ik zou Kaneel even PMen, hij weet zelf waar hij naar toe gaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
kan iemand me bijpraten wat er gebeurd met meets waar kaneel heengaat?
ik ben te lui om het topic njog bij te houden (serieus uren leeswerk per dag is het)
en ik ben te lui voor sociaal contact.... maar ben wel geinteresseerd!!!!
om welke meet gaat dit?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:
Mogguh, mijn dag begon al weer goed, ben vanochtend vol op mijn bek gegaan
En nu vraag ik mij af waarom ik naar school ben gekomen..
Wie gaan er uit achterhoek en omgeving eigenlijk naar de meet?
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kaneel gaat niet naar de blowmeet. Wel dacht hij de 28e te gaan
Die van 28 januariquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat is er nou allemaal? Ik moet aanwezig zijn, ik heb nog steeds geen leven.
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
28 januari is er een meet bij Royco in het cafe, als je daarheen wil moet je even in de OP kijken
Maar wel awesomequote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat
Dit staat in deze op:quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo
dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.
dankje.
Dat wel. Maar ik vind het wel grappig dat een van de grootste womanizers uit welke serie dan ook homo is in het echt.quote:
Voor hotels: http://www.trivago.nl/quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Meer, meer, meer! Ryanair ken ik, maar er zijn toch nog wel meer dingen dan alleen ryanair en easyjetquote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |