Ironisch...jullie meeten om elkaar te regelen, maar er wordt niets geregeld?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niemand heeft toen wat versierd, dus nu nieuwe kansen nieuwe rondes
Ho ho, dit keer wordt er gemeet om knetterstoned te worden als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ironisch...jullie meeten om elkaar te regelen, maar er wordt niets geregeld?
Jawel min of meer toch? Rond 21 januariquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Due is er nog niet volgens mij.
jij organiseert het toch, doe dan ook effe een datum.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Due is er nog niet volgens mij.
Oeeehquote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ho ho, dit keer wordt er gemeet om knetterstoned te worden als ik het goed begrijp
Weet nog niet precies. Ik ga er vanuit dat het 21 of 22 januari gaat worden en niet 10/11 zoals in de OP staatquote:
Voor mij een beetje te ver wegquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Faxie het volgende:
Bleh Amsterdam.... da's weer niet naast de deur
Waarom niet gezellig in Antwerpen? Da's ook met een A en wel naast de deur
Vandaar het lachende PI ipv de Superman.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar er zijn al zoveel meets in leiden
Ow, was me niet opgevallenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar het lachende PI ipv de Superman.
quote:
Zou leuk zijn als jullie kunnen komen. Ik wil jullie wel eens ontmoeten eindelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik kan waarschijnlijk niet. Maar misschien ook wel. Zie nog wel.
Wacht maar afquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
wil je nu wéér niet wachten op nouvelles:P
Amsterdam is helemaal prima voor mij. Ik kan beide weekenden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
Magnetron, anders kom je zelf eens met een paar data wanneer je zou willen? Daar staan twee datums die niet kloppen, wat dachten jullie van 13/14/20/21 januari?
Ikzelf denk aan locatie Amsterdam en wat we gaan doen maakt mij niet uit.
Weet je nu al dat het gaat regenen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
21 januarie in Amsterdam. Ik neem wel weer mijn paraplu mee.
Ik neem altijd een paraplu mee naar meets.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je nu al dat het gaat regenen dan?
Vrouwen voelen het aan als er nattigheid komt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je nu al dat het gaat regenen dan?
Handigquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik neem altijd een paraplu mee naar meets.
Hehe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik bij!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ho ho, dit keer wordt er gemeet om knetterstoned te worden als ik het goed begrijp
Dan ben ik er bij!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
Wat is dit nou? Blowmeer of royco meet?
Ja dan kunnen zo ons in de gaten houden dat we geen stommen dingen doenquote:
Doen we toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kunnen zo ons in de gaten houden dat we geen stommen dingen doen
Kloptquote:
Wat iz die.quote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef Joysa het volgende:
Royco meet is week later?
Ik ga niet naar allebei
I would if I couldquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Zeiken over locatie, geld, datum.
We stellen gewoon vast: Bogotá, 17-03-2012.
Bier is gratis.
i'm inquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
ok, das mooi.quote:
Als het bier gratis kom ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
Je bent welkom, maar even zoeken naar een vrouw in jouw categorie, wordt lastig.quote:
Dan moet ik het maar doen met er daar isquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar even zoeken naar een vrouw in jouw categorie, wordt lastig.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar doen met er daar is
Is Tanja dan ook uitgenodigd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
Er komen enkele Tania's.quote:
Tegelijk met duizend bommen en granaten?quote:
Daar reken ik niet op. Wordt een topfeestje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Tegelijk met duizend bommen en granaten?
oeh shake it baby!quote:
Jij bent de organisator dus jij maakt de lijstjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Nou, wie maakt d'r even een lijstje met de users die komen.
Tijn is te hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man? Ik vrees het ergste voor je.
bummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man? Ik vrees het ergste voor je.
Ja betrek mij er maar weer bijquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is te hosselen.
EDIT: de 21ste komen wat vrienden langs, dus ik kom zeker niet.
Je bent toch nog hosselbaar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja betrek mij er maar weer bij
Ja maar straks moet ik iedereen op de meet gaan afwerken en daar pas ik voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch nog hosselbaar?
Ik vind 't prima.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef kutkloon7 het volgende:
bump. Tevens een samenvatting: de meet is zaterdag 21 januari in amsterdam, en er gaat geblowd worden. Verder:
Ik neem aan dat we dat in een shop doen? Of woont er iemand in a'dam waar het kan?
En misschien handig om een gezamelijk potje te doen voor de wiet/hasj?
Ik ben een beetje een regelneef.
Bij het centraal station?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't prima.
De vraag is ook, hoe laat beginnen we? Verzamelen rond 13u een goed idee?
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef kutkloon7 het volgende:
bump. Tevens een samenvatting: de meet is zaterdag 21 januari in amsterdam, en er gaat geblowd worden. Verder:
Ik neem aan dat we dat in een shop doen? Of woont er iemand in a'dam waar het kan?
En misschien handig om een gezamelijk potje te doen voor de wiet/hasj?
Ik ben een beetje een regelneef.
Ja en?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?
Daar komen brokken van.
SOA's en politie enzo.quote:
Nee man ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?
Daar komen brokken van.
Kloptquote:
faceplam? Ook stoned?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
Een meet met vrouwen die met FOK-users knetterstoned willen worden in Amsterdam in een fucking
shop.
Benieuwd hoe deze wezens eruit zien..
*faceplam*
Zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee man ideaal.
Leuke shoptour door A'dam. Goeie manier.
Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
Een meet met vrouwen die met FOK-users knetterstoned willen worden in Amsterdam in een fucking
shop.
*faceplam*
In de trant van "elke alcoholgebruiker is een alcoholist, elke drugsgebruiker een junk....."quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
shop.
*faceplam*
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In de trant van "elke alcoholgebruiker is een alcoholist, elke drugsgebruiker een junk....."
Niet dat ik deze "wezens" ooit heb gezien, maar ook lekkere chicks blowen.
Jij..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lol
Ik zeg alleen dat lekkere chicks blowen...ik heb nergens gezegd dat deze chicks op fok ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lol
Ok dan is dat duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat lekkere chicks blowen...ik heb nergens gezegd dat deze chicks op fok ook lekker zijn.
Sterker nog, gaat deze meet überhaubt nog wel door? *kijkt naar nouvelles*quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wie komt er allemaal op die meet 21ste?
* tijnbrein kijkt meequote:Op maandag 16 januari 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, gaat deze meet überhaubt nog wel door? *kijkt naar nouvelles*
Ik denk dat hij bang geworden is van mijn plaatje. Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk niet dat je moet hopen dat hij het nog gaat regelen. Beter neemt iemand het over die wil gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |