Ben ik bij!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ho ho, dit keer wordt er gemeet om knetterstoned te worden als ik het goed begrijp
Dan ben ik er bij!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
21 januarie in Amsterdam. Ik neem wel weer mijn paraplu mee.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Joysa het volgende:
Wat is dit nou? Blowmeer of royco meet?
Ja dan kunnen zo ons in de gaten houden dat we geen stommen dingen doenquote:
Doen we toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan kunnen zo ons in de gaten houden dat we geen stommen dingen doen
Kloptquote:
Wat iz die.quote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef Joysa het volgende:
Royco meet is week later?
Ik ga niet naar allebei
I would if I couldquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Zeiken over locatie, geld, datum.
We stellen gewoon vast: Bogotá, 17-03-2012.
Bier is gratis.
i'm inquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
ok, das mooi.quote:
Als het bier gratis kom ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
Je bent welkom, maar even zoeken naar een vrouw in jouw categorie, wordt lastig.quote:
Dan moet ik het maar doen met er daar isquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar even zoeken naar een vrouw in jouw categorie, wordt lastig.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar doen met er daar is
Is Tanja dan ook uitgenodigd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Bier is gratis.
Er komen enkele Tania's.quote:
Tegelijk met duizend bommen en granaten?quote:
Daar reken ik niet op. Wordt een topfeestje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Tegelijk met duizend bommen en granaten?
oeh shake it baby!quote:
Jij bent de organisator dus jij maakt de lijstjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Nou, wie maakt d'r even een lijstje met de users die komen.
Tijn is te hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man? Ik vrees het ergste voor je.
bummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man? Ik vrees het ergste voor je.
Ja betrek mij er maar weer bijquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is te hosselen.
EDIT: de 21ste komen wat vrienden langs, dus ik kom zeker niet.
Je bent toch nog hosselbaar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja betrek mij er maar weer bij
Ja maar straks moet ik iedereen op de meet gaan afwerken en daar pas ik voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch nog hosselbaar?
Ik vind 't prima.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef kutkloon7 het volgende:
bump. Tevens een samenvatting: de meet is zaterdag 21 januari in amsterdam, en er gaat geblowd worden. Verder:
Ik neem aan dat we dat in een shop doen? Of woont er iemand in a'dam waar het kan?
En misschien handig om een gezamelijk potje te doen voor de wiet/hasj?
Ik ben een beetje een regelneef.
Bij het centraal station?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't prima.
De vraag is ook, hoe laat beginnen we? Verzamelen rond 13u een goed idee?
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef kutkloon7 het volgende:
bump. Tevens een samenvatting: de meet is zaterdag 21 januari in amsterdam, en er gaat geblowd worden. Verder:
Ik neem aan dat we dat in een shop doen? Of woont er iemand in a'dam waar het kan?
En misschien handig om een gezamelijk potje te doen voor de wiet/hasj?
Ik ben een beetje een regelneef.
Ja en?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?
Daar komen brokken van.
SOA's en politie enzo.quote:
Nee man ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou stoned proberen te versieren?
Daar komen brokken van.
Kloptquote:
faceplam? Ook stoned?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
Een meet met vrouwen die met FOK-users knetterstoned willen worden in Amsterdam in een fucking
shop.
Benieuwd hoe deze wezens eruit zien..
*faceplam*
Zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee man ideaal.
Leuke shoptour door A'dam. Goeie manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |