Het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
Een meet met vrouwen die met FOK-users knetterstoned willen worden in Amsterdam in een fucking
shop.
Benieuwd hoe deze wezens eruit zien..
*faceplam*
In de trant van "elke alcoholgebruiker is een alcoholist, elke drugsgebruiker een junk....."quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Vetgedrukt het volgende:
Een meet met vrouwen die met FOK-users knetterstoned willen worden in Amsterdam in een fucking
shop.
Benieuwd hoe deze wezens eruit zien..
*faceplam*
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In de trant van "elke alcoholgebruiker is een alcoholist, elke drugsgebruiker een junk....."
Niet dat ik deze "wezens" ooit heb gezien, maar ook lekkere chicks blowen.
Jij..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lol
Ik zeg alleen dat lekkere chicks blowen...ik heb nergens gezegd dat deze chicks op fok ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
"Chicks" blowen met random gozers vant internet? Mmm dream on lol
Ok dan is dat duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat lekkere chicks blowen...ik heb nergens gezegd dat deze chicks op fok ook lekker zijn.
Sterker nog, gaat deze meet überhaubt nog wel door? *kijkt naar nouvelles*quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wie komt er allemaal op die meet 21ste?
* tijnbrein kijkt meequote:Op maandag 16 januari 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, gaat deze meet überhaubt nog wel door? *kijkt naar nouvelles*
Ik denk dat hij bang geworden is van mijn plaatje. Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk niet dat je moet hopen dat hij het nog gaat regelen. Beter neemt iemand het over die wil gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |