abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106589273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

O+ MEETING! 28 Januari O+
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier
pi_106589279
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 9 januari 2012 @ 01:28:25 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106589293
Goede titel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106589320
Originele tt
pi_106589403
Wie zijn de sletjes van benzin?
pi_106589448
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zijn de sletjes van benzin?
Volgens mij vallen daar al zijn groupies onder. Maar vraag me niet wie zichzelf daartoe rekenen :P
pi_106591778
Shit.
Vraag me niet hoe, maar met mijn slaapdronken harses heb ik mijn neus open gesneden met scheren.
  maandag 9 januari 2012 @ 07:22:31 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106591793
hmm?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 januari 2012 @ 08:05:19 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106592050
Maandagen :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106592318
Treinen :') asociaal hoe koud ze die dingen zetten. Je zou er geld op toe moeten krijgen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_106592341
Ik ben lekker met de auto vandaag 8-)
pi_106592790
Maandag na de vakantie ;(
#TeamMiley
pi_106592829
Mogge :O
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106592979
Mogguh, mijn dag begon al weer goed, ben vanochtend vol op mijn bek gegaan :')
En nu vraag ik mij af waarom ik naar school ben gekomen..

Wie gaan er uit achterhoek en omgeving eigenlijk naar de meet?
pi_106592990
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:

Ik!
#TeamMiley
pi_106593156
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:29 schreef Lot88 het volgende:

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
pi_106593206
Noes, ik had een kei enge nachtmerrie. ;(
pi_106593746
Goedemorgen :W
pi_106593811
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:45 schreef Myraela het volgende:
Vertel!
#TeamMiley
pi_106593828
quote:
Over straw?
  maandag 9 januari 2012 @ 10:19:00 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106593839
quote:
Heb je weer over mij gedroomd? ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106593853
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga slapen
#TeamMiley
pi_106593940
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vertel!
Ik zat op een eiland, gewoon omdat ik een klein kind in elkaar moest rammen omdat het microfoontjes in mijn kamer had opgehangen. Maar toen stopte we bij een mini supermarkt, en ik wachtte buiten even terwijl iemand anders iets ging halen. En toen was er een grote knal en iedereen in paniek, dus ik keihard rennen. Maar alle gebouwen gingen kapot. Ik verstopte me in een grote kas, de achterste deur stond open maar ik hoorde mensen praten. Stiekem ging ik erheen maar net toen ik naar buiten stapte zagen ze me en kwamen ze achter me aan.

Eenmaal buiten was er alleen nog een heel groot weiland, maar daar zouden mijnen in liggen. Vanaf de andere kant zag ik al iemand aan komen lopen, telkens balletjes naar voor gooiend om zo de mijnen al af te laten gaan. Maar hij was niet snel genoeg, ik begon gewoon te rennen over het weiland maar ze durfde gelukkig niet achter me aan te rennen.

Eenmaal bij het water was er boot, maar toen kwamen er nog 5 mensen over het weiland, waarvan ik zeker wist dat er 2 slechte tussen zaten. Ik stapte in de boot en zei ze dat ze vast moesten varen want het zou toch nooit met z'n alle passen. Bijna aan de overkant stak ik de boot onopgemerkt lek en we riepen dat we terug zouden komen als we hulp en een nieuwe boot hadden.

Toen werd ik wakker.
Toen moest ik plassen.
Toen viel ik terug in slaap.

En was ik ineens weer terug op het eiland, waar nog steeds niet duidelijk was wie er nou goed en wie er nou slecht was. Maar toen besloot 1 iemand maar dat ze kanibaal was. En daarna besloot iedereen met glas stukjes uit elkaar te snijden. :')

Wekker. O+
pi_106593990
:D
pi_106593997
quote:
15s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Over straw?
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
pi_106594161
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper! :7
  maandag 9 januari 2012 @ 10:41:15 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594294
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.

Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraar :') van de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.

Zit ik te wachten en een kaasbroodje O+ te eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.

Haha!

Dat doet me denken aan de mijne. Wel een baas tho.

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? 7.gif

:')
pi_106594312
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja he? [ afbeelding ]

_O- mooie actie.
pi_106594352
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')

quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
pi_106594368
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant. Waarom

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
pi_106594397
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

En wat was de boodschap? ;)
Dat ik meer van die man had moeten leren behalve dat Yes een geweldige band is. Meer is er namelijk niet blijven hangen.

Sorry, meneer Debets!
pi_106594440
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:07 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594522
quote:

[..]

Haha!

Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.

Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]

Wat een baas.
C'est la vie
pi_106594525
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
pi_106594542
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik zat op een openbare school :P
Oh ja, dat zal het zijn, ik ook :D
  maandag 9 januari 2012 @ 10:50:50 #36
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594544
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Heidens :(

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hahaha!

Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.

Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag" :')
10.gif
pi_106594579
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?

De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit :')
Nachtmerries kan ik meestal wel goed herinneren. :@ Leuke dromen nooit, behalve dan dat ik wakker word en het gevoel heb van "zou ik het geld/de man/de baan nog hebben, laat het echt zijn O+ ".

Geen betekenis denk ik, misschien moet ik nooit naar een eiland gaan.
pi_106594598
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik!
ga jij met t ov?
pi_106594616
Openbare scholen. Nagel in de doodskist van de hoeksteen van onze samenleving!

Op de basisschool kwam de pastor altijd op bezoek. Na het recente nieuws over de katholieke kerk vind ik dat nu heel verdacht, vooral omdat hij ook 1-op-1-gesprekken voerde :')
pi_106594631
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is dan wel heel plaatselijke vorst :')
:'(
  maandag 9 januari 2012 @ 10:55:06 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594660
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Halverwege die droom dacht ik "wacht een vriendin? dat kan nooit"

Toen werd ik wakker. :')
C'est la vie
pi_106594677
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.

maandag 9 januari 2012 @ 10:56:25 #43
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106594690
quote:

_O-
  maandag 9 januari 2012 @ 10:56:52 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106594702
Zelfs in mijn dromen ben ik een pessimist.
C'est la vie
pi_106594709
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter O+
Zo maar richting de sportschool *O*

Eindelijk weer sporten O+

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
pi_106594713
quote:

pi_106594725
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter O+
Zo maar richting de sportschool *O*

Eindelijk weer sporten O+

Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben O+
Ik duim! *O*
pi_106594743
quote:

Wat een baas. :')
pi_106594747
Laat ik eens naar school gaan, ik ben toch pas een half uur te laat.
pi_106594754
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik duim! *O*
Dank O+
Ik ben echt toe aan werk :D Thuiszitten gaat vervelen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')