Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
Haha!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.
Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraarvan de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.
Zit ik te wachten en een kaasbroodjete eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.
Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper!
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Dat doet me denken aan de mijne. Wel een baas tho.
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.
Godsdienstleraar: Ja he? [ afbeelding ]
Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel random bekende gezichten maar vooral mensen van de middelbare school.
En wat was de boodschap?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat je droomt over mensen die je in jaren niet hebt gezien.
Paar jaar terug droomde ik over mijn godsdienstleraarvan de middelbare school, had ik al 10 jaar niet meer gezien. Toen ik wakker werd verbaasde ik er mij nog over. Enfin, ik naar de uni, kom ik op het station (Deventer, doe ik anders nooit maar kwam toen zo uit), rijdt de trein niet. Verplicht een half uur wachten.
Zit ik te wachten en een kaasbroodjete eten, komt die godsdienstleraar de trap van het station op!! Tien jaar niet gezien, die nacht komt hij in mijn droom voor en dan loop je hem ineens tegen het lijf.
Toen wist ik het. God bestaat! En de godsdienstleraar is de boodschapper!
Hahaha!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant. Waarom
Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]
Dat ik meer van die man had moeten leren behalve dat Yes een geweldige band is. Meer is er namelijk niet blijven hangen.quote:
Wat een baas.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha!
Er was namelijk een jochie (Patrick) die altijd vloekte met Jezus. Naar verwachting vond de leraar dat niet bepaald nais. Anyway, de leraar begon dus spontaan een week lang at random PATRICK! te roepen, zomaar. Patrick vond het na een week behoorlijk irritant.
Godsdienstleraar: Ja, irritant he? [ afbeelding ]
ik ook niet, maar ik zat op een openbare schoolquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
Oh ja, dat zal het zijn, ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zat op een openbare school
Heidensquote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Joysa het volgende:
Godsdienst.. dat heb ik echt nooit gehad.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha!
Later had ik een andere godsdienstleraar. Ik was vroeger echt een altojongetje, dus die godsdienstleraar voorspelde dat ik 4 jaar later dood zou zijn. Klasgenoten vonden dat heel grappig.
Vier jaar later word ik 's morgens wakker door een SMS van één van die (ex-)klasgenoten. "Gefelicteerd met je sterfdag"
Nachtmerries kan ik meestal wel goed herinneren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij kan je droom nog wel vet goed herinneren zeg!
En wat betekent de droom? Dat iedereen van de middelbare school gemeen is?
De laatste keer dat ik heb gedroomd (en de droom heb onthouden toen ik wakker werd) is echt alweer jaren geleden. Ik droom vrijwel nooit
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel plaatselijke vorst
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Halverwege die droom dacht ik "wacht een vriendin? dat kan nooit"
Toen werd ik wakker.
Ik had ooit een droom en in die droom zat ik in een cafe op Ouderjaarsavond met mijn vriendin.
Toen werd ik wakker.
Toen werd ik wakker.
Ik duim!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik voel me eindelijk echt iets beter
Zo maar richting de sportschool
Eindelijk weer sporten![]()
Ow en willen jullie allemaal duimen? Ik word van de week teruggebeld door het uitzendbureau ivm een nieuwe baan. En ik wil die baan hebben
Wat een baas.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef heloef het volgende:
Toen werd ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |