gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te erg
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelukkig hoef je daar voor niet naar ouders of andere mensen, maar naar een huisarts oid, waar je alleen als klant wat mee te maken hebt...
Schamen voor je huisarts.
Maar wel hier postenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te erg
Dat wordt nog wat als je zwanger raakt danquote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor
/carequote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou mijn huisarts wilde mij een spiraaltje aansmeren maar ik ga echt niet met opendoos voor hem zitten hoor
doe ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als je zwanger raakt dan
Pics van je huisarts.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond
Oh ja dat is waar.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op jouw mededeling dat je mij graag zou geven kan ik toch heen ja of nee zeggen?
Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamtquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond
Wat is dat met jullie.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uhm 1,5 uur reistijd weet je nog?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar.
Je antwoord had moeten zijn: Dat lijkt mij ook wel wat, ben er over een uur.
Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
preutsquote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dat met jullie.
Als het nodig is haal ik hem zo uit mn broek voor die vent, buig ik voorover dat hij even mijn sterretje in kan gluren of wat dan ook.
We hebben het over een arts.. Iemand die dat als beroep heeft..
Niet een vage oom die er wel eens wat over gelezen heeft ofzo.
ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik moet nog even douchen enzo.
Doe maar over 2 uur dan
Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik mag pas om 14:45 weg.. en dan moet ik ook douchen enzo
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Preuts snap ik prima, maar we hebben het over een arts?
Ja dus?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
straks ziti savonds aan tafel en zegti
''wat ik vandaag toch gezien heb ......)
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, tegen die tijd heb ik het cafe alweer open.
Dan doen we het wel na sluitingstijd op de bar
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dus?
Zolang ie er geen naam bij noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |