Maar wel awesomequote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Barney is in het echt een homo.
Like whaaaaaaaaat
Dit staat in deze op:quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke. alles ligt weer aan mij dat ik dat niet wist.
ik heb geen leven, en heb nu ook geen leven in het versieren-topic meer. helemaal een buitenbeentje ben ik enzo
dus deze
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
en er staat iets in de op. oke.
dankje.
Dat wel. Maar ik vind het wel grappig dat een van de grootste womanizers uit welke serie dan ook homo is in het echt.quote:
Voor hotels: http://www.trivago.nl/quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Meer, meer, meer! Ryanair ken ik, maar er zijn toch nog wel meer dingen dan alleen ryanair en easyjetquote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor hotels: http://www.trivago.nl/
Voor vliegtickets: http://www.easyjet.com/nl/
waar wil je heen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
Begin aan een cursusquote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Kom mijn projectgenootjes de hele dag boos aanstaren. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Ik wil eigenlijk mijn Latijn weer gaan ophalen omdat me duidelijk is geworden dat dat niet meer zo best isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin aan een cursus
Doe ik ook, vanmiddag cursus SpaansElke dag 1 of 2 uurtjes leren.
Ok dat is ook niet echt sociaal, ik weet het
maar je blijft wel bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin aan een cursus
Doe ik ook, vanmiddag cursus SpaansElke dag 1 of 2 uurtjes leren.
Ok dat is ook niet echt sociaal, ik weet het
toedelsquote:Op maandag 9 januari 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
Dus ik moet opschieten, moet ook nog even naar het centrum![]()
Tot later allemaal
Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
je mag wel voor mij naar school gaan een paar weken
bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen tijd voor met mijn werk, naar school gaan.
Doe mij maar een waterfiets oorlog en 2 gehaktstaven met satesaus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bak voor mij eens een kipknots dan en kom die brengen
ik eet geen vlees of visquote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet af en toe van een lekkere gehaktstaaf houden
Ze gaan er wel in bij mij hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
Vrouwen die niet af en toe van een lekkere gehaktstaaf houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |