quote:Op maandag 9 januari 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat is het niet nee. Is geloof ik iets van het deep web.
Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
Ik welquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wel
Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
Dat dus. Pickwick thee niks anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wel
Maar drink gewoon goedkope thee van de c1000 ofzo. Eigenlijk niet veel behoefte aan speciale theesoorten.
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maaktquote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Pickwick thee niks anders.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Pickwick thee niks anders.
Breng wat van je thee mee naar de meet om te laten proeven/verkopenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maakt
nee pickwick thee is gewoon te baas om iets zelf te proberen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je niet weet hoe thee kan zijn als je het goed maakt
Lichamelijke gezondsheidszorg... nahquote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.
Daar liggen de tarieven tegen de 100 euro per uur.
....quote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel weer 4,30 verdiend in die paar minuten Fokken.
Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werkquote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnt heel bevredigend werk te zijn
Jij word liever bevredigt?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo van het bevredigende werk
Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij word liever bevredigt?
Egoistisch hoor
Heeft hij een SOA dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mlig heeft nog niets aan de SOA gedaan.
Weet hij best. Maar hij schaamt zich te ergquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo
ag dan hoefti zich ook niet druk te maken ofti hem ergens in moet stekenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft hij een SOA dan?
Mooi stom als hij er niks aan doet, de meesten zijn prima te behandelen met een antibioticakuur, en doe je er niks aan kan je lul er afvallen....Maarja... hij weet natuurlijk niet waar hij naartoe moet enzo
Ik zou jou ook graag gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet egoisisch! Ik geef graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |