K d8 meer aan samen online gamen ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet ver weg omdat ik het op de avonden wel redelijk druk heb
Dat is het een beetje, anders zou ik gewoon een beetje door heel Nederland op bezoek gaan bij mijn vrienden denk ik.
Kan mijn cracktop heul niet aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
K d8 meer aan samen online gamen ofzo.
Dat is eigenlijk te verslavend voor mijquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
K d8 meer aan samen online gamen ofzo.
hij had et dan ook niet tegen Jou.quote:
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan vanquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik er voor jou een groente kroketje ingooien dan?
Wat moet ik dan voor je maken op de meet?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan van
Het ging over dat ik ook niks te doen heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had et dan ook niet tegen Jou.
Frituur niet waarderenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd ook geen groot fan van
whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:Pquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan voor je maken op de meet?
Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij had et dan ook niet tegen Jou.
Kom mij knuffelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunstenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whaha niks ik zorg wel dat ik voor die tijd gegeten heb ?:P
Uitzuigers?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht 2 uitzuigers in 1 klap helpen.
Mensen die thuis geen broodjes kroket maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Beste actie in maanden: Frituurpan wegdoen. Pauperapparaat.
Ik eet wel kroketten, maar ga die dingen thuis toch niet bakken?
Garpje schat.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uitzuigers?
Oh ja, ik steel van de overheid als zwartwerker.
Squatten, daar krijg je een dikke kont vanquote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit er een beetje mee dat ik nu hele dagen thuiszit en eigenlijk niets te doen heb, ik heb ook wel wat hobby's maar die zijn niet echt, ehm, sociaal. Ik heb ook wel vrienden maar die wonen allemaal zo ver weg. Sporten is eigenlijk niets voor mij, hebben jullie nog andere tips om mijn dagen te vullen?
Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:Pquote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in mijn kookkunsten
dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die thuis geen broodjes kroket maken.![]()
te veel verdienen bestaat imo ook nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me nog niet zo'n uitzuiger, zonder loonbelasting verdien ik alsnog te weinig.
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
te veel verdienen bestaat imo ook niet
Te weinig bestaat wel..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
te veel verdienen bestaat imo ook niet
Ja jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Staat daar helemaal los van ik wil andere niet lastig vallen met mijn zeikerige en autistische trekjes rondom voedsel:P
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |