ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Beste actie in maanden: Frituurpan wegdoen. Pauperapparaat.
Ik eet wel kroketten, maar ga die dingen thuis toch niet bakken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij ns werken! Dat horen 30jarige nerds met brillen met jampot glazen te doen namelijk
dat is weinig voor een 18 jarige jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig is
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voorquote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat 4,30 per uur te weinig is
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
Mwah, ik heb het op zich wel naar mijn zin nu hier en ik mag nu ik veel werk ook allemaal dingen regelen in plaats van alleen maar slavenwerk doen, ik blijf in elk geval nog tot de zomervakantie.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet solliciteren in de zorg meid! ik verdiende van de zomer 10 euro in t uur.. en dat werk stelde geen zak voor
En er zijn nog hogere tarieven te verdienen als handelaar of koerier.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ander soort zorg is ook nog mogelijk.
Daar liggen de tarieven tegen de 100 euro per uur.
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
webshop met wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
een webshop in wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik genoeg handelsgeest hebben om een webshop te beginnen? Dat lijkt me wel wat voor als ik weer studeer.
Niet zo makkelijk als het lijkt he..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
een webshop in wat?
Valt niet mee om er iets in te verdienen tegenwoordig.
Nee, niemand drinkt thee.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
Wat voor theemixen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mensen belangstelling hebben voor mijn theemixen, of is daar geen markt voor?
lijkt me niet, maar je kan et testenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want koffiequote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een markt is er altijd. De vraag is alleen hoe groot die markt is en hoe je die aan wilt boren.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hartelijk welkom bij Silk Road Restaurant te Arnhem u kunt bij ons terecht voor heerlijk chinees, japans, thais, koreaans en vietnamees eten. Maar ook voor een ...quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je wel bizar veel verkopen om er op te verdienen.
Kan beter handelen op de Silkroad.
Is dus wel een heel specifiek product.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kruidenmixen, is een hobby van me.
Maar goed, dat wordt waarschijnlijk toch niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |