Laat maar drommel, niet iedereen is zo slimquote:
Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe.kusjekroel.
Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Zwaar frustrerend om iemand zonder smaak als "designer" van het team te hebben. Ik heb meteen een kut humeur voor de rest van de dag. Dus alvast sorry als ik lekker bot doe.kusjekroel.
Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofsoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.
En de keer daarvoor.... nog eens 5 jaar terug
(verkapte zie mij eens gezond zijn post)
Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
Doen jullie nooit een soa test ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same, ik ben ook al 6 jaar niet geweest ofso
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doen jullie nooit een soa test ofzo?
Neequote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso snap ik mensen niet die voor elk kwaaltje naar de huisarts gaan. Pas als iets heel erg is of niet weggaat na een maand ga ik er heen. Laatste 10 jaar misschien 4 keer.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef palawan het volgende:
De laatste keer dat ik naar de huisarts ben geweest is alweer 4-5 jaar geleden ofzo.
En de keer daarvoor.... nog eens 5 jaar terug
(verkapte zie mij eens gezond zijn post)
Maar een huisarts heeft gewoon zwijgplicht hoor, dus die mag niks doorvertellen. Dus mocht je iets vervelends hebben mag die huisarts daar niks over zeggen tegen anderen. Zelfs niet je ouders mocht hij die persoonlijk kennen (zoals bij mij het geval is)
Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je niet met de groep kiezen wie designer is dan?
Sla der keihard.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt een rol, die kan je zelf kiezen. Zij dacht blijkbaar dat ze kan ontwerpen. Niet dus.
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonderquote:Op maandag 9 januari 2012 14:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want ik neuk niet zonder condoom + Ik neuk geen onbetrouwbare breezah's.
Ik doe alleen milfs als ik single ben, like a baws!
Wat is IGAD?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Ik rage als programmer ook altijd op onze designers omdat ze zuigen. Is IGAD misschien niks voor jou myr?
True. Kheb in relatie ook nog nooit een condoom gebruiktquote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
onbetrouwbare breezah's doe ik ook niet zonder
Maar ik vind zonder condoom gewoon veel lekkerder
International Game Architecture & Designquote:Op maandag 9 januari 2012 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is IGAD?
Mensen hoeven voor mij echt niet geweldig te zijn, maar dit kan een kind van 4 nog beter. En ze zijn te koppig om mijn werk dan maar te gebruiken. Wat ook niet geweldig is, want ik heb het in een half uurtje gemaakt omdat iedereen nog later was dan ik.Maar toch, het is beter.
Ik haal altijd gewoon bij de huisarts zo'n pakketje met een buisje waar je in moet plassen en die dan op de postquote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
SOA testen zijn bij de GGD gewoon toch? Ik wil wel een keer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |