Ga daar maar niet van uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar dat die arts iedere dag vreemde dingen ziet wil niet zeggen dat je geen vreemde afwijkende dingen hebt:')
straks ziti savonds aan tafel en zegti
''wat ik vandaag toch gezien heb ......)
Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon sowieso niet bepaald iemand die zich snel schaamt
Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet omquote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoEn daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.
Hooguit in de 1e maand dat hij werkt, maar daarna is bijna alles normaal. Behalve als hij echt een leven heeft gered of iets echt speciaals heeft gedaan.
Een veel langere labia of een clit als een bierbommetje doet die mensen echt niets hoor..
Ga huilen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar in een dorp kom je die lui tegen enzoEn daarbij wilde ik sowieso geen spiraal.. Als ik naar de supermarkt ga voor een pak melk wil ik niet dat een verkoper mij met een pak vla terugstuurt
Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is je huisarts en Royco mn huisarts is een man van in de 50
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne zegt altijd net te laat dat de broek niet uit hoeft.
"Hey murdera, broek hoeft niet.."
En hij is uit.
mja dr zal ooit n moment zijn dat ik er wel aan moet gelovenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je die spiraal niet hoeft ging het niet om
En ik kom mijn huisarts zo vaak tegen, kan er echt niet mee zitten.
Heb zelf ook in de zorg gewerkt, en na 2 piemels zie je ze echt niet meer hoor.
Ohh het was kaneelquote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je huisarts hoor.
Ik blijf ver uit de buurt van die gasten.
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga huilen.Wat kinderachtig zeg.
Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend.
En punt 2, dat je het niet wilde, daar hadden we het niet over he.
Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga huilen.Wat kinderachtig zeg.
Waarschijnlijk heeft die vent de kut van het halve dorp gezien. Boeiend.
En punt 2, dat je het niet wilde, daar hadden we het niet over he.
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
Ah! Het gaat weer over versieren.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?
Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijkequote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk wel dat veel vrouwen daar moeite mee hebben.
Helemaal bij een mannelijke arts
Tuurlijk jij welquote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En ik dan? Mag ik je flamoes wel zien?
Kinderachtigquote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Waarom kinderachtig ik voel mij daar simpel weg niet prettig bij. Niets kinderachtigs aan.
Even zelfvertrouwen profilen dan wanneer ik haar persoonlijk professionele begeleiding zal geven op TCquote:Op maandag 9 januari 2012 14:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah! Het gaat weer over versieren.
Mooi zo, houden zo.
Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe liever mn broek naar beneden voor een mannelijke huisarts dan een vrouwelijke. Tenzij ze lekker is natuurlijk dan liever de vrouwelijke
Prima dan ben ik maar kinderachtig.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kinderachtig
flauw, onbenullig, kinderlijk, infantiel, kinds.
Kinderen hebben ook altijd veel moeite met dat soort flauwe onbenullige dingen enorm uitvergroten en er een probleem van maken.
Het is meer dat beide mannelijke huisartsen wel chill zijn en ik met oudere vrouwen meestal minder heb en dus minder vertrouwd enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb daar nu niet meer zoveel moeite mee.
Toen ik jonger was en ik voor een vrouwelijke arts mijn broek uit moest trekken wel.
echt van die stomme gedachtes.
Als ie maar niet stijf word, als ze maar niet vind dat ik een kleine heb en begint te lachen.
Wil je ook iets van mij uitvergroten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je ook iets van mij uitvergroten?ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwelijke huisarts in de 30 ftwquote:Op maandag 9 januari 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care
Als mijn huisarts zou zeggen broek naar beneden lag die binnen 2 seconden op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |