quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe wordt de extra winstuitkering berekend?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Euh, daar zit heel wat denkwerk achter wat ik niet weet. Maar in de laatste jaren kwam de totale winstuitkering uit op rond de 93% dacht ik zo. Maar een deel daar van (ik dacht 45%) zit al in je all-in-uurloon. Dus de rest krijg je in periode 3, maart.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Best lekker om hier als jongere te werken. Prima all-in loon, extra winstuitkering, 10% van wat iemand koopt bij je loon opAlleen word je bij ons genaaid met de uren, maargoed. Als je kassa doet kun je gewoon je eigen bonusnummer invullen, dan heb je sowieso die 75¤ per kwartaal wel. Helaas ben ik vakkenvuller
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef AHTLVA het volgende:
[..]
Als je kassa doet heb je een speciaal nummer dat je mag gebruiken, niet je eigen bonusnummer. Daar krijg je namelijk meteen een melding van, als een bonuskaart vaak gebruikt wordt. Volgens mij wordt het ook gezien als een vorm van fraude, dus niet erg verstandig...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:48 schreef Sooph het volgende:
Ik word gestoord van die hamsterbingo kaarten, helemaal op de zelfscan. Rij van 3 meter voor die kaarten, pinstoring, printpapier op, producten die niet willen scannen, aaaaah
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:29 schreef coastguard_1557 het volgende:
Magazijn van de AH op de Raaphorst in Kwintsheul staat in de fik.. Brandweer opgeschaald naar zeer grote brand.![]()
Zie meer info + aantal foto's: http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,6016.0.html
Ik dacht Kwintsheul, maar goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:37 schreef einschtein het volgende:
[..]![]()
--
Kut, ik mis een T achter afbrand.
Hoe moeten wij dat weten? Ze nemen wel 15 jarige aan, maar of ze dat bij de betreffende winkel doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef dustinoo het volgende:
Ik ben net 15 en wil graag bij de albert heijn werken.
maar staan ze te springen voor 15 jarigen?
ik vraag deze week een sollicitatie brief.
zou ik een baan krijgen?:O
ja:Dquote:Op zondag 8 januari 2012 14:50 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten? Ze nemen wel 15 jarige aan, maar of ze dat bij de betreffende winkel doen.
ga ik doen xxquote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef GotC het volgende:
[..]
...
Vul gewoon dat formulier in en je ziet wel. Glazen bol heb ik iig weggegeven.
quote:
Als het goed is staan je opgespaarde vakantieuren op je loonstrook, uit mijn hoofd iets meer dan 10% van je gewerkte uren.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Purdey het volgende:
Kreeg trouwens van de week m'n vakantie aanvraag in m'n postvakje, maar ik ben helemaal vergeten te vragen hoeveel weken/dagen ik recht heb per jaar met een contract van 12 uur per week. Weet iemand dat hier?
Nog een klein vraagje. Ik heb dus een contract van 12 uur, maar werk structueel 16 á 18 uur per week. Toen ik tijdens een gesprek om een groter contract vroeg voor m'n verlenging begin maart, was dat niet mogelijk. Is dat nou eigenlijk wel fair?
Als je voor langer dan 3 maanden structureel overwerkt dan kan je eisen dat je contract wordt verhoogd.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Purdey het volgende:
Kreeg trouwens van de week m'n vakantie aanvraag in m'n postvakje, maar ik ben helemaal vergeten te vragen hoeveel weken/dagen ik recht heb per jaar met een contract van 12 uur per week. Weet iemand dat hier?
Nog een klein vraagje. Ik heb dus een contract van 12 uur, maar werk structueel 16 á 18 uur per week. Toen ik tijdens een gesprek om een groter contract vroeg voor m'n verlenging begin maart, was dat niet mogelijk. Is dat nou eigenlijk wel fair?
Hetzelfde speelt bij een collega van mij. De SM heeft daarop gezegd dat het wel mogelijk is, maar dat hij dan wel een belletje krijgt van het hoofdkantoor en dat de arbeidsverhoudingen dan ernstig verstoord zouden worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als je voor langer dan 3 maanden structureel overwerkt dan kan je eisen dat je contract wordt verhoogd.
Heb ik ook destijds gedaan toen ze met dat all in one loon kwamen
Ik leef altijd naar deze dag toequote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hetzelfde speelt bij een collega van mij. De SM heeft daarop gezegd dat het wel mogelijk is, maar dat hij dan wel een belletje krijgt van het hoofdkantoor en dat de arbeidsverhoudingen dan ernstig verstoord zouden worden.
Ik ookquote:
Volgens de lijst in de OP is het met MVP. Alleen AH is er wat laks mee, dus 100% kun je er niet op vertrouwen.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:35 schreef bjanaan het volgende:
Morgen inderdaad payday met of zonder MVP?
Waarschijnlijk volgende maand pas. Laatste keer mvp was namelijk in november.quote:Op maandag 9 januari 2012 06:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens de lijst in de OP is het met MVP. Alleen AH is er wat laks mee, dus 100% kun je er niet op vertrouwen.
Edit: Heb mijn salarisstrook alvast bekeken. Zit geen MVP bij.
Oja je hebt gelijk vorige keer was het er ook iets van twee maanden na dat er werd aan gegeven.quote:Op maandag 9 januari 2012 06:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens de lijst in de OP is het met MVP. Alleen AH is er wat laks mee, dus 100% kun je er niet op vertrouwen.
Edit: Heb mijn salarisstrook alvast bekeken. Zit geen MVP bij.
Dat zou nuttig zijn als mijn ASM mijn rooster een keertje online zou zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef einschtein het volgende:
Voor mensen met Android-telefoon: AH-Plaza
Handig voor je telefoon, overal en altijd je rooster bekijken en de 3 komende uitbetalings-data van je salaris
https://market.android.co(...)c3ZlbnNrYS5wbGF6YSJd
Geniaalquote:Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef einschtein het volgende:
Voor mensen met Android-telefoon: AH-Plaza
Handig voor je telefoon, overal en altijd je rooster bekijken en de 3 komende uitbetalings-data van je salaris
https://market.android.co(...)c3ZlbnNrYS5wbGF6YSJd
Mvp krijg je nog gewoon gestort over de tijd dat je nog in dienst was.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week uit dienst. Vandaag natuurlijk gewoon salaris, maar hoe gaat t dan met mvp en winstdeling?
Volgens mij krijg je de winstuitkering niet meer.. Daarvoor moet je tot een bepaalde tijd nog in dienst zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week uit dienst. Vandaag natuurlijk gewoon salaris, maar hoe gaat t dan met mvp en winstdeling?
Natuurlijk is dat niet normaal. Houd je uren bij en ga naar je baas.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik werk sinds een maand bij de AH, maar ik heb veel minder uitbetaald gekregen dan ik heb gewerkt in de vorige periode is dit de normale gang van zaken, want ik heb nog geen AH plaza en kan mijn loonstrook niet inzien.
Het irritante is dat ik mijn loonstrook ook nog niet kan inzien en dus niet weet hoe ze op dit bedrag komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet normaal. Houd je uren bij en ga naar je baas.
Heb je die van Android ook gemaakt dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef einschtein het volgende:
Salaris was redelijk laat bij de ABN deze keer.![]()
Anyway, ben even aan het kijken of ik zo'n Werktijden-applicatie kan maken voor de iOS.
4,11 staat ook op mijn loonstrookje. Dit is ook gewoon je uurloon. Het wordt echter 5,30 nogwat omdat er naast het geld voor de gewerkte uren nog wat posten bijkomen als gekweekte ADV-uren, gekweekte vakantieuren enzv. Je uiteindelijke salaris komt dus wel hoger uit dan 4,11 x je uren.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef Dhaha het volgende:
Hallo, net eerste keer gewerkt en contractje in ontvangst genomen om thuis te lezen. Er staat 4,11 per uur in het contract (ben 17). klopt het dat het all-in loon niet op het contract staat?
twitter:darylvdz twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:16:05Handig voor alle AH medewerkers, AH Plaza op je Android toestel! https://t.co/SkedY5uN reageer retweet
Zie laatste post vorige paginaquote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef UncleSam het volgende:
Kenden jullie de AH App al?twitter:darylvdz twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:16:05Handig voor alle AH medewerkers, AH Plaza op je Android toestel! https://t.co/SkedY5uN reageer retweet
Ja kijk maar een pagina terug, waarom komt die niet voor Apple?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef UncleSam het volgende:
Kenden jullie de AH App al?twitter:darylvdz twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:16:05Handig voor alle AH medewerkers, AH Plaza op je Android toestel! https://t.co/SkedY5uN reageer retweet
Working on it. Maybe deze week af, als AH meewerkt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja kijk maar een pagina terug, waarom komt die niet voor Apple?
Laten we het hopen dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Working on it. Maybe deze week af, als AH meewerkt.
En dan te bedenken dat het 1 druk op een knop is om de roosters vast te stellen. Scheelt een hoop telefoontjes naar het filiaalquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat zou nuttig zijn als mijn ASM mijn rooster een keertje online zou zetten
MVP ontvang je nog voor winstdeling met je tot de periode van uitkering in maart/april in dienst zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Ok dankuquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
MVP ontvang je nog voor winstdeling met je tot de periode van uitkering in maart/april in dienst zijn
Vraag even aan je TL of ze plaza account voor je kunnen aanvragen. Binnen 10 minuten hebben zij inloggevens, jij kan binnen 5 min thuis je plaza dan aanmaken.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Het irritante is dat ik mijn loonstrook ook nog niet kan inzien en dus niet weet hoe ze op dit bedrag komen.
geen last van..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil de AH Plaza app niet meer inloggen.. Ik kan enkel nog zien wanneer de eerstvolgende salarisuitbetalingen zijn, maar rooster en nieuws doen het niet.
Ik heb zelf al een tijdje een AH-plaza app voor de iPhone. Doet het hartstikke goed. Rooster is te zien, nieuwsberichten en zelfs shiftklaarrapporten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef laurena_b het volgende:
Ik ken degene die de Android app heeft gemaakt, AH is zelf bezig om een apple app te lanceren. Sven is bezig om nu ook de shiftklaars in de app te zetten. Handig voor de TLs. Er is sinds gisteren of vandaag ook een nieuwe versie te downloaden, kan je ook het nieuws inzien...
Al gedaan ok zou het donderdag krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef laurena_b het volgende:
[..]
Vraag even aan je TL of ze plaza account voor je kunnen aanvragen. Binnen 10 minuten hebben zij inloggevens, jij kan binnen 5 min thuis je plaza dan aanmaken.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Al gedaan ik zou het donderdag krijgen.
Ik weet niet of het overal hetzelfde gaat, maar bij ons worden dan diezelfde dag je uren aangepast, te zien op AH Plaza.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Dhaha het volgende:
even een vraagje, vergat het vandaag op mn 2e werkdag te vragen maar hoe zit het met overwerken? vandaag moest ik 45 min overwerken en ik twijfel of dat wel ergens op papier staat...
Franshise dan zeker? Wanr filiaalen mogen geen 0 uren contracten geven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef G.J.K het volgende:
Maandag aan de slag als medewerker verkoopklaar in Bennekom! Na 5 jaar weer terug in de supermarkt. Wel jammer dat het alleen met een 0-uren contract kan, maar goed, daar doe je weinig aan. Ik benieuwd hoe het gaat bevallen..
Een OT (vast contract) wordt bij ons in het filiaal sowieso bijna niet meer gegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:38 schreef bigbass het volgende:
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden voor een bedrijf als Albert Heijn dat veel werkt met kortblijvende parttimers: 'Einde aan automatisch vast contract'
Maar ze willen ook af van 3x een jaarcontract geven als ik het goed lees, geen OT meer, maar wel langere contracten. Ik denk niet dat AH daar op zit te wachten, aangezien ze veel mensen hebben waar ze niet meer dan een jaar aan vast willen zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een OT (vast contract) wordt bij ons in het filiaal sowieso bijna niet meer gegeven.
precies mijn punt, maar zometeen wordt het na een jaar of meteen 3 jaar aan iemand vast zitten met een langere termijncontract, of die persoon er uit gooien omdat je het geen 3 jaar aandurft/die persoon in die tijd te duur gaat worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef laurena_b het volgende:
OT geven wij alleen aan mensen die het verdienen. Dus echt mensen waar je wat aan hebt. En verlengen met een jaar doen we ook, mits je natuurlijk wel goed functioneert. Dus het is bij ons niet zo dat we na een jaar van iemand afwillen. Sommigen wil je juist wél langer aan je binden.
Lukt ze wel in een week hoor, volgens mij is dat de tijd die ze voor elk filiaal hebben, eerste dag de sloopploeg, daarna een paar dagen hard klussen en dan 2 dagen vullen ongeveer. Die schappen staan allemaal al kant en klaar in een loods, dus die worden naar binnen gegooid, vastgezet en klaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef bjanaan het volgende:
Jeee wij van filiaal Smitsweg Soest gaan ook binnenkort verbouwen.
- 8 nieuwe kassa's met touchscreen.
- Nieuwe bancarella's
En heel wat schappen worden omgebouwd en dat moet allemaal in een weekje af zijn.
Hoezo vindt je dat leuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef bjanaan het volgende:
Jeee wij van filiaal Smitsweg Soest gaan ook binnenkort verbouwen.
- 8 nieuwe kassa's met touchscreen.
- Nieuwe bancarella's
En heel wat schappen worden omgebouwd en dat moet allemaal in een weekje af zijn.
Waarom zou iemand het niet leuk vinden? Is toch leuk, zo'n (mini) opknapbeurtje voor een filiaal?quote:
Wij zijn recent nog verbouwd, slopen werd in één avond gedaan hier, geloof iets van 20.00 tot 24.00.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Lukt ze wel in een week hoor, volgens mij is dat de tijd die ze voor elk filiaal hebben, eerste dag de sloopploeg, daarna een paar dagen hard klussen en dan 2 dagen vullen ongeveer. Die schappen staan allemaal al kant en klaar in een loods, dus die worden naar binnen gegooid, vastgezet en klaar.
quote:
Wanneer gaat dat in? Nog niks over gehoord eigenlijk, 't klinkt wel grappig. Alhoewel ik best moe word van alle spaaracties.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:01 schreef joey_k het volgende:
Oh,
Muppets handpoppen .... Dat moet dus die nieuwe spaaractie worden... Pffff, dat valt tegen... En de klant moet ook nog eens bijbetalen; 1 muppet bij 6 punten + ¤1,00!
Alleen als je meer dan 10km van je werk woont, maar de kans is wel aanwezig dat je dan niet wordt aangenomen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef devil_xx5 het volgende:
Weet iemand of je bij de ah to go, op het station, ook een reiskostenvergoeding krijgt?
Kan het nl. niet terugvinden in de cao.
Als je zelf verhuist geldt het idd niet. Als je begint met werken en je woont meer dan 10km van de winkel, dan heb je er recht op maar hulpkrachten e.d. zoeken ze meestal dichterbij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Toch niet als je al zover woont als je daar begint met werken of als je zelf verhuist?
Ik dacht altijd dat die reisvergoeding alleen gold als je bv werd overgeplaatst.
Nee, ligt niet aan jou. Irritante dingen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat in? Nog niks over gehoord eigenlijk, 't klinkt wel grappig. Alhoewel ik best moe word van alle spaaracties.
Had een fout gemaakt met zo'n reclame cheque. Ondingen zijn het. Ik krijg ze ook vrijwel nooit, maximaal 5 keer in 4 maanden nu. Kwam een man met een cheque voor 4 kratten Hertog Jan van vorige week. Maar ik kwam niet op het bedrag van de reclamecheque uit, dus nog eens geld eraf. Maar ik was het statiegeld vergetenDus ik had een kasverschil.
Ligt het aan mij, of zijn die dingen best lastig qua invoeren?
Gelukkig, begon even een complex te ontwikkelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Irritante dingen.
Ach, 13 euro. Bij ons worden er soms kratten gratis en voor niets weggegeven! Niet oplettende cassieres..quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gelukkig, begon even een complex te ontwikkelen
Was wel ruim 13,- aan statiegeld op die 4 kratten. Vervelend, maar niet express gedaan.
Het is soms echt niet normaal wat voor een voorraadverschil wij hebben op kratjes, dan denk ook van, let aub eens wat beter op bij de kassaquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, 13 euro. Bij ons worden er soms kratten gratis en voor niets weggegeven! Niet oplettende cassieres..
Oh, en informatie over de nieuwe actie: http://www.distrifood.nl/(...).TxcOivYtb3o.twitter
Wij tellen nu elke avond de kratten, zodat we aan het eind van de week alles precies kunnen vergelijken en bij welke cassieres de fout zit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Het is soms echt niet normaal wat voor een voorraadverschil wij hebben op kratjes, dan denk ook van, let aub eens wat beter op bij de kassa
Ik hoop dat de kleine smurfen weer opnieuw in een actie komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Purdey het volgende:
Oh, maar dit is voor het eerst iets dat ik zelf ook wil hebben! Vooral de Zweedse kok en Miss Piggy
Ook helemaal niks! Heb ook trouwens van geen enkele klant gehoord dat hij/zij wél iets gewonnen had. Ik heb alleen maar verhalen gehoord van mensen die tientallen kaarten hadden en niet eens een doosje thee hadden. Veel mensen vonden het dan ook een actie van niks.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef crazygirl78 het volgende:
ojah weer niks gewonnen bij de hamster bingo, zelfs niet met 32 kaarten!! niks nakkes nada.![]()
Ben benieuwd of de grotere prijzen er wel uitgaan?
Op plaza staan alleen de kleinere vermeld, nouja een paar dan......
En jullie wat gewonnen??
Ik had 300+(waren weggegooid :p) kaarten en had niks gewonnen dus sjah.. kut actiequote:Op zondag 22 januari 2012 10:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ook helemaal niks! Heb ook trouwens van geen enkele klant gehoord dat hij/zij wél iets gewonnen had. Ik heb alleen maar verhalen gehoord van mensen die tientallen kaarten hadden en niet eens een doosje thee hadden. Veel mensen vonden het dan ook een actie van niks.
En ik kan ze niet anders dan gelijk geven..
Stelletje fuckers ook eigenlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef monsterd. het volgende:
Ik las in de voorwaarden dat de winnende nummers sowieso vooraf al getrokken waren. Albert heijn kon dus lekker daarna printen, zodoende zijn er alsnog relatief weinig prijzen
2 april aanvullende winstuitkeringquote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef crazygirl78 het volgende:
Oke zijn we niet de enige die een k-t actie vonden hahaha dan maar weer op naar de muppets
Niemand die de datum van vakantie geld weet??
Ik kreeg een week of 2 geleden m'n vakantiebriefje, en die heb ik van de week maar in het postvakje van m'n TL gegooid aangezien we elkaar steeds mislopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef crazygirl78 het volgende:
enige wat ik kan zeggen dat het bij ons filiaal wel gebeurd, maar of het officieel mag en kanGeen idee......ff vragen aan je leidinggevende ben ik bang
Mag niet, he. Verkocht aan de C1000.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:43 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik vind toch dat ze de voetbalplaatjes weer moeten doen! Het is een gekkenhuis dan, maar wel een betere actie
Plus heeft momenteel ook voetbalplaatjes, dus blijkbaar zit daar geen eigendoms recht aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mag niet, he. Verkocht aan de C1000.
Nou ja, laat ik het zo stellen. Het contract tussen Albert Heijn en Eredivisie is niet verlengd, dat wilde Albert Heijn niet. Nu heeft een andere supermarktketen dus dat contract.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Plus heeft momenteel ook voetbalplaatjes, dus blijkbaar zit daar geen eigendoms recht aan.
Mja goed, wie ben jij. Ik denk dat het aanslaat omdat zowel volwassenen als kinderen op die Muppets vallen, dat is ook de kracht van alle eerdere AH-actiesquote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef crazygirl78 het volgende:
Domme actie van appie maar goed wie ben ik......muppets zijn leuk maar kunnen niet tippen aan de echte verzamel dingen (boeken en plaatjes), hoe dan ook ze moeten iets nieuws gaan verzinnen wat ook goed zal aanslaan.
Maar we gaan afwachten hoe deze actie zou aanslaan wie weet
Ik denk niet dat het veel uit maakt. Het is precies hetzelfde als alle andere acties, bij de 10 of 15 (bij deze actie is het dan 15) krijg je 1 punt. Bij 6 punten kun je voor ¤1,= bij betaling zo'n Muppet krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef bigbass het volgende:
Ik vond dit wel een grappig bericht, al denk ik persoonlijk dat ze de plank flink mis slaan.
Die muppets zijn iets waar je langer plezier van kan hebben (kijk ook naar het succes van de disney handpoppen), waar die voetbalplaatjes na de actie in de kast verdwijnen. En ik denk dat ze onderschatten hoe breed de interesse in de muppets is omdat het de muppets zijn, in tegenstelling tot voetbal plaatjes die voor veel mensen (kinderen) leuk zijn omdat je het kan verzamelen.
ook die opmerking over die inkoopprijs, de productie zal goedkoop zijn. maar ik gok zo dat het merk gebruik een behoorlijke prijs is zoals meestal met die amerikaanse dingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef bigbass het volgende:
Ik vond dit wel een grappig bericht, al denk ik persoonlijk dat ze de plank flink mis slaan.
Die muppets zijn iets waar je langer plezier van kan hebben (kijk ook naar het succes van de disney handpoppen), waar die voetbalplaatjes na de actie in de kast verdwijnen. En ik denk dat ze onderschatten hoe breed de interesse in de muppets is omdat het de muppets zijn, in tegenstelling tot voetbal plaatjes die voor veel mensen (kinderen) leuk zijn omdat je het kan verzamelen.
Ach dat is niks vergeleken met onze buurtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:03 schreef einschtein het volgende:
2 weken geleden een casino vlakbij ons overvallen, eind vorige week een bloemenwinkel tegenover ons overvallen en gisteravond een overval bij een filiaal van de Albert Heijn in Groningen.
In wat voor een buurt zitten jullie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ach dat is niks vergeleken met onze buurt
Bij ons zijn overvallen: 2 juweliers, 2x ramkraak juwelier, avondwinkel, zeeman, Schoenenreus, nog een juwelier, Etos en de Scapino (de laatste 6 in het afgelopen half jaar).
Hier ook ja, de overval is inmiddels ruim een jaar geleden en ik hoorde laatst dat de magazijndeur regelmatig niet is afgesloten 's nachts, dan wordt hij alleen dichtgehouden door de motor en kan je hem daar zo doorheen open doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef monsterd. het volgende:
Hier zijn we 3 jaar geleden overvallen; daarna volgden ook een reeks aan maatregelen om het te voorkomen. Reken er maar niet op dat dat nu nog steeds het geval is... Er moest altijd iemand van het kader aanwezig zijn, dat is nu bij lange na niet zo en daarnaast staat het hek bij het magazijn best vaak nog open overdag. Maargoed.
Wij zitten in de buurt van kees kankerkachelquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
In wat voor een buurt zitten jullie?
Nou, mijn zoontje van 9 vroeg wie zijn de muppets! Ze worden gewoon opnieuw gelanceerd op deze manier. Dus dat is wel slim bedacht, om dan AH erbij te betrekken, landelijke reclame wat wil je nog meer als je net een film uit hebt gebracht.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Mja goed, wie ben jij. Ik denk dat het aanslaat omdat zowel volwassenen als kinderen op die Muppets vallen, dat is ook de kracht van alle eerdere AH-acties
2.50 per muppet, en dan krijg je de 6 pistolets er gratis bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu was er laatst discussie over de ''dure'' Muppets..
AH heeft komende week de afbakbroodjes in de bonus, met 25% korting. Plus muppetpunt..
Dus als je een paar zakken haalt heb je zo die punten bij elkaar, toch?
¤0,24 ct per broodje x 6 = ¤1,50 + ¤1,- = ¤2,50 per Muppet.
Bij ons idem, probeerden het voor volgende week mooi te verbloemen door mij op OBV te zetten terwijl ik nooit een verlofaanvraag heb ingediend. Toen ik ernaar vroeg kon ik opeens toch wel werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...
Werkte eerst rond 19 uur per week, volgende week 6 en de week daarop 3.
Klinkt bekend. 12 uurs contract, meestal rond de 18-urige werkweek, deze week 10 en volgende week 8. Maar dan wel elke keer bellen of ik extra wil werken. Daar begin ik inmiddels echt een beetje pissig om te worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...
Werkte eerst rond 19 uur per week, volgende week 6 en de week daarop 3.
Joah, VanVelzen was er ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef zakpatat90 het volgende:
En wij mogen niet eventjes meevieren? Wat flauw!
Serieus? Nou ja zeg. En wij weten daar niet eens iets vanquote:
Als je van 93 bent ben je dan op je 16e al vulploegleider geworden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,
Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.
Nick
Dat betekent niks voor je salaris, alleen dat je in Plaza wat meer functies hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,
Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.
Nick
Volgens mij kan je per definitie niet terugschakelen en dat zou ook geen enkele zin hebben, als Medewerker Verkoop kan je niets meer dan als Senior Medewerker Verkoop. Ik (TL) autoriseer ook weleens iemand voor TL-functies, dat is een druk op de knop en geen promotie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Nick93 het volgende:
Ik dacht altijd, dat als je de functie in Plaza hebt, je ook de loonsverhoging er automatisch bij hebt. Toen ik nog teamleider in opleiding was (en dus nog niet het loon kreeg) kon ik in Plaza nog wisselen tussen "Medewerker Verkoopklaar" en "Teamleider Verkoopklaar", toen ik uiteindelijk teamleider was kon ik niet meer wisselen. Nu kan ik ook niet terugwisselen naar "Verkoopmedewerker".
Bewijst alleen dat Plaza nog steeds een faal-project is.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Microfoon het volgende:
ik krijg deze foutmelding zodra ik probeer in te loggen bij ah plaza:
Could not Sign User on
Access Manager WebSEAL could not sign you on.
Explanation
The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.
Solution
Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.
Weet iemand wat dit betekent?
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 11:47 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik ben vandaag ook eventjes verliefd op mijn salarisstrook!
Nou, soms is het natuurlijk handig. Maar voor mij maakt het nooit zoveel uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Microfoon het volgende:
wat houdt dat in, uren bij tvt? en waarom zou dat slecht zijn
Je TvT-uren zitten niet bij je all-in-uurloon in, hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Microfoon het volgende:
Huh, die krijg je toch gewoon uitbetaald met een all in loon? Wat is het nut er alsnog van dan? Of zie ik iets over het hoofd
Dat betekent dat ze wat TvT-uren hebben uitbetaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef Microfoon het volgende:
Fout verwoord maar ik zal t zo proberen:
TVT-UREN UITBETAALD KPT T 7,25
Dit staat op mn salarisstrook.. Wat betekent dit dan?
Want ik zit sowieso over mn contracturen heen (van 9u per week, dus 36 per maand, en bij gewerkt staan 60 uren)
Aangeven dat ze beter naar je beschikbaarheid moeten kijken en het gewoon met je leidinggevende over hebben lijkt mij. Er zou dan toch geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef Purdey het volgende:
Heel fijn, nieuwe roostertijden zijn vandaag weer bekend geworden voor over 2 weken. En wéér sta ik ingeroosterd op zaterdag. Het zijn dik 2 uurtjes, maar toch was dat niet afgesproken.
Ik ben in september aangenomen voor door de week, 3 dagen. Eind december vroeg mijn TL mij of ik de andere 2 dagen ook inzetbaar kon zijn, want ze zaten zo omhoog. Mee ingestemd dat ik dus 5 doordeweekse dagen inzetbaar zou zijn. En dan zetten ze me zonder overleg ineens de zaterdagen in, al 2 achter elkaar en door de weeks vrijwel niet![]()
Deze week werk ik ook alweer 6 uur meer dan m'n rooster. Die rooster tijden lijken een soort richtlijn te worden van wat ik ongeveer kan verwachten.
Er is momenteel bij meer collega's van verkoop afhandeling gezeur met de roosters. Kort gezegd: Er wordt maar wat aangekloot. Mensen met een contract van 30 uur worden minder ingezet en collega's met een 9 uurs contract werken rustig 20-24 uur per week.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aangeven dat ze beter naar je beschikbaarheid moeten kijken en het gewoon met je leidinggevende over hebben lijkt mij. Er zou dan toch geen probleem moeten zijn.
Jep, even naar de (A)SM en dan komt 't wel weer goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Pfft net geprobeerd in te loggen bij AHplaza... ik had de inlogcodes opgeschreven en het lukt niet om in te loggen( hij geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is) . Moet ik dan weer met mijn gebruikersnaam bij de (A)SM aankloppen?
Wajoooo dat is erg!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Dipstaart het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teelt_fles_wijn.htmlIk vind 1 fles al kut om op te ruimen!
Aanvulling: de LPT en FT krijgt in april en in oktober al het saldo aan TVT boven de 16 uur uitbetaald (bijv. saldo 30 uur... krijg je 14 uur aan TVT uitbetaald).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef ikbenschipper het volgende:
TVT uren worden bij kort-part-times ALTIJD per periode uitbetaald. Bij LPT en FT word het bij de TVT pot gezet.
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef Nick93 het volgende:
Wanneer wordt je eigenlijk Senior Medewerker Verkoop? In de CAO staat namelijk uiterlijk na 1 jaar, is dit echt zo? En kan je dit ook eerder worden?
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.
Uittreksel van m'n beschikbaarheid zou ik idd weleens kunnen vragen. Naar mijn weten ben ik Ma-vr beschikbaar tot 18:00 's avonds. Alhoewel ze me in week 9 ook weer een keer tot 19:00 hebben ingezet. Zonder overleg. Er zijn meer collega's die hebben aangegeven in de weekenden niet beschikbaar willen te zijn. Maar ook die worden gewoon ingeroosterd. Ik kijk het nog even aan, wil niet meteen moeilijk gaan doen aangezien m'n eerste halfjaars contract in maart verloopt, en ik wel verlengd wil worden. En er is ook een kans dat ik weer deels terug naar school ga/stage ga lopen en dan veranderd m'n beschikbaarheid sowieso. Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Purdey( ik kan je niet quoten) .. Belachelijk.. Weet wel dat je meer rechten hebt he. Wat je kan doen is een uittreksel van je beschikbaarheid opvragen of een nieuwe beschikbaarheid aangeven(gewoon je oude). Dan hebben hun geen poot om op te staan lijkt mij. Heel vervelend inderdaad, bij mijn filiaal bellen ze je gewoon als ze je nodig hebben op een dag dat je normaal niet beschikbaar bent. Als het baantje bij de Albert Heijn je echt lief is kun je ook even langs een rechtswinkel gaan voor gratis advies. Want afspraken moeten afzeggen door een fout van je werk is niet prettig.
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Hoe kwam je weer terug bij je filiaal? Ging je weer solliciteren of zochten ze contact met jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Waarom heb je niet iets anders gezocht of overstap gedaan naar de concurrent? Dit is gewoon naaierij. Het is niet zo dat er geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven zouden mogen worden..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Haha... nee....quote:
Lijkt wel een soort van omroepsysteem / pieper... Nooit gezien bij de AH iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef joey_k het volgende:
[..]
Haha... nee....
Wie kent dit nog? Wie verteld UncleSam wat dit is? ben beniewd
Klopt, maar het wachtwoord was gewijzigd en klopt dus in de app niet meer bij het automatische inloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Alopex het volgende:
Dat is ook niet nodig in de App, hij hoort je dan automatisch in te loggen zodra je hem opstart.
And we have a winner!! Idd, dit is de beruchte kassa-pieper. Je omzeilde de oproep niet door te doen alsof je de pieper niet hoorde, dat ging niet op... Je deed gewoon de 9 volts batterij er niet goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja die ken ik nog wel. Hij werd in iedere winkel geinstalleerd, en ze hebben het denk ik wel een jaar volgehouden toen was het mislukt.
Je was een heuze Al-Quada strijder inderdaad met bomriemTelefoon, Pieper en Handterminal, en je kon ze allemaal aan je riem hangen.
Dit apparaat werd gebruikt voor kassa-assistentie, het apparaat met verzenden stond bij de counter of bij de kassa met het beste zicht op het kassapark. Je drukte bijvoorbeeld 1 en 2 in en dan gingen in de winkels die 2 piepers af en moest je als de bliksem bij de kassa bijdraaien.
Tijdelijke Foutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
De oude terminals met scanpen! Te bedenken dat we daar serieus ooit mee gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
In AH1122 lag nog wel wat vanochtendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand of er ergens nog poppen zijn? Bij ons zijn ze allemaal op
marktplaatsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
We hadden om 4 uur nog wat van die oranje poppen -al die namen weet ik niet-, maar om 6 uur waren die ook allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Hoop dat wij 'm niet krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Ik zou 't hierbij laten. Ik begrijp dat je het kenbaar wilt maken dat je SM verkeerd heeft gehandeld, maar het is nu opgelost. En als je nog verder gaat, tja.. Wie weet hoe snel je je baan dan kwijt bent?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef Dipstaart het volgende:
Wow....
Afgelopen oktober (periode 11) heb ik één week aan uren te weinig uitbetaald gekregen. Dit toendertijd netjes aangegeven bij de SM of dit gecorrigeerd kon worden. Paar keer herhaald t/m januari, omdat het nog niet gecorrigeerd was (periode 1) en hij overgeplaatst ging worden.
Zodoende heb ik een mailtje naar de rayonmanager gestuurd, omdat het mij te lang duurde en ik niet echt het idee had dat het nog opgelost ging worden. Dat heb ik vandaag geweten ook..
Ik zou hem genaaid hebben en onredelijk geweest zijn om mijn (inmiddels niet meer) SM niet zelf te benaderen. Deze manier van communiceren zou mij later nog veel problemen op gaan leveren! WTF?! Hij mag blij zijn dat ik de enige ben die gemaild heeft! Er zijn zoveel fouten gemaakt!
Hij vroeg mij de rayonmanager te mailen dat het opgelost was. Nu het probleem.. ga ik erbij schrijven hoe hij gereageerd heeft of laat ik het erbij? Ik voel me echt onrecht aangedaan op deze manier!
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Dipstaart het volgende:
Het is mijn SM inmiddels niet meer. We hebben een nieuwe gekregen die bepaalde zaken op orde moet komen stellen. Anders had ik nooit contact opgenomen natuurlijk!
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.
Oh, nu snap ik 't.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.
welke appie is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik ben enorm benieuwd hoe het afloopt. Tof dat jullie nu een andere SM hebben!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Doet dat ertoe? :p Ik kan op dit moment alleen zeggen dat als je de verkeerde SM treft er in drie jaar veel kan veranderen :|quote:
Interessant,quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:19 schreef Dhaha het volgende:
Vandaag kreeg ik eindelijk mijn inlogcode voor AH Plaza (na er 5 weken gewerkt te hebben). Toen ik mijn loonstrookje van de eerste 4 weken bekeek zag ik dat het aantal uren bij "Gewerkt" veel te laag was. Ik werk volgens contract 2 dagen per week van 18:30 tot 21:30, in de eerste 4 weken dus 24 uur. Daarnaast werk ik elke avond sowieso over tot 22:00 of later. Er komt dus nog minstens 1 uur per week bij, in totaal dus 28 uur. Op m'n online-loonstrookje staat echter bij "Gewerkt" 19.50 uren.
Dus ik van wat de neuk. Ik ga morgen maar meteen contact opnemen.
maandag 9 januari was mijn eerste werkdag. het loonstrookje is van 9 tot 30 januari. er staat ook: "norm. uren: 24"quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.
Voorbeeld van een vacature:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Ik gebruik zelfs geen mandje, ik gooi alles direct in mijn tas nadat ik het heb gescand. Bij ons in de winkel wordt het direct inpakken als één van de grote voordelen van het zelfscannen gepromoot.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef sl44 het volgende:
Ik heb in de winkels vaak die zelfscan dingen zien hangen.
Volgens het boekje moet ik de handscanner in het karretje zetten, maar kan ik ook een mandje gebruiken? of is een kar essentieel(technische iets ofzo)?
scheelt zeeën van tijd.
Als Zeeuw zijnde zeg ik; WTF ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Dit gezeur had ik ook met Plaza, echt dom. Na een keer of 3, 4 was 't klaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Purdey het volgende:
Heeft m'n Asm m'n plaza account weer geactiveerd, geeft ie bij thuiskomst alweer aan dat ie wegens teveel foutieve aanmeldingen geblokkeerd is![]()
Kan ik weer gaan lopen leuren om m'n account te activeren..
Bah, ik ken het gevoel ja.. Zo'n zwaard wat boven je hoofd hangt. Bij ons is de dreiging gestopt nadat er iemand werd opgepakt gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond een AH in Roden overvallen... Is de 7de in Groningen binnen één maand.
Ik begin me haast af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
De wagen is maximaal 3500kg, dus je mag met rijbewijs B rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Op basis waarvan wil je geld terugeisen? Ga je duizend bonnetjes indienden waarvan 10% moet worden apartgenomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:42 schreef Kaka93 het volgende:
Hallo,
Ik ben sinds vorig jaar juli bij de AH gaan werken, als vakkenvuller, "medewerkers verkoopklaar". Destijds als vakantiekracht en per eind augustus ben ik vast in dienst. Nu heb ik ondertussen nog steeds mijn MVP nog niet ontvangen. Inmiddels hebben ze hem al minimaal 5 keer aangevraagd (waarvan ik een aantal keer heb gezien dat ze het hebben gedaan). Tevens is er een mailtje naar het hoofdkantoor gegaan. De reactie daarop was dat hij binnen enkele werkdagen opgestuurd zou worden, maar inmiddels zijn we ook alweer 3 of 4 weken verder.
Onze SM zei dat een medewerker eerst een proefperiode krijgt van 6 weken. Aangezien ik had toegezegd een vast contract te willen na mijn vakantieperiode, had hij gezegd dat die 6 weken verminderd konden worden met de periode dat ik als vakantiekracht had gewerkt (= 4 weken).
Later hoorde ik dat het na de aanvraag van de pas nog 4-8 weken zou duren. Inmiddels werk ik al 6 maanden als vaste kracht (volgende week loopt mijn halfjaarcontract af). In het mildste geval loop ik dus al 6 maanden - 8 weken - 6 weken = ongeveer 3 maanden MVP mis. In het ergste geval ben ik al 6 maanden - 2 weken - 4 weken = 4,5 maand MVP misgelopen. Iedere week loopt dit dus op.
Mijn vraag: is dit normaal (natuurlijk niet!) en wat zijn mijn opties? Heb ik recht om met terugwerkende kracht alsnog mijn geld te eisen? (één van) Mijn SM heeft ook al gezegd dat dit belachelijk is en heeft al iemand gevraagd om dit nu eens goed uit te zoeken (zal hem ook nog even benadrukken dat dit echt wel gedaan moet worden).
Ik heb overigens 2 SM. Eentje raakte overspannen en is een paar maanden uit de running geweest, maar zelfs hij wist nog dat hij ergens in november al een paar keer mijn pas (handmatig) had aangevraagd.
Ik zat ook pas te denken aan een paar oude mensen die ik al heel lang niet meer gezien heb. Misschien leven die ook niet meer, dat is echt zo bizar.... Je kent ze idd en toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Sooph het volgende:
Een vaste klant van ons is van de week overleden, een heel lief omaatje met wie ik altijd een praatje maakte, best gek om zo te horen. Je kent ze niet en toch ook weer wel, als dat een beetje logisch is
Ja precies, helemaal toen ik nog fulltime bij de appie werkte, dan zie je mensen echt vaak en maak je ook steeds vaker een praatjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Purdey het volgende:
Met sommige mensen krijg je nu eenmaal echt een band omdat je ze wel 4 á 5 keer per week ziet
Ik merk het zelf ook met mensen. Ik had ook een ouder echtpaar op m'n vorige werk, die toevallig nu ook bij AH komen. Kan ik ze lekker blijven 'volgen' met hun lief en leed.
Duizenden? Eén maal per week de grote boodschappen, dus een stuk of 12 bonnetjes. Simpel aan te tonen dat er in die afgelopen maanden inderdaad voor ¤750,- aan boodschappen is gedaan de afgelopen 3 maanden.quote:Ga je duizend bonnetjes indienden waarvan 10% moet worden apartgenomen?
Waarom zou hij niet verplicht zijn mij een MVP te geven? Is gewoon onderdeel van het AH-beleid.quote:Waarom iets van je werkgever eisen. Als hij het jou niet eens hoeft te geven ik denk dat je geen schijn van kans maakt.
Over vaste klanten en oma'tjes: afgelopen vrijdag hadden wij zo eentje aangehouden wegens winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Sooph het volgende:
Een vaste klant van ons is van de week overleden, een heel lief omaatje met wie ik altijd een praatje maakte, best gek om zo te horen. Je kent ze niet en toch ook weer wel, als dat een beetje logisch is
Ahh ja, dat hadden wij ook laatst. Wij hebben een enorme trap (32 treden) om naar de kantine en kantoren te komen van TL'ers en SM. Maar zij werd met haar rollator en al via de dienstlift naar boven gebracht en in het kantoor van de SM gezet voor de politie kwam. Was al de derde keer in een maand tijd dat ze dit flikte. Was wel een gek gezicht, zo'n oud wijffie die weer werd weggehaald. Ze had aardig wat boodschappen kunnen doen voor de 151,- die ze al 3 keer heeft kunnen betalen..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Over vaste klanten en oma'tjes: afgelopen vrijdag hadden wij zo eentje aangehouden wegens winkeldiefstal.
Kwam sowieso al 5 jaar bij ons.
Dan zou ze toch wel eens een winkelverbod hebben moeten krijgen lijkt mij ?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh ja, dat hadden wij ook laatst. Wij hebben een enorme trap (32 treden) om naar de kantine en kantoren te komen van TL'ers en SM. Maar zij werd met haar rollator en al via de dienstlift naar boven gebracht en in het kantoor van de SM gezet voor de politie kwam. Was al de derde keer in een maand tijd dat ze dit flikte. Was wel een gek gezicht, zo'n oud wijffie die weer werd weggehaald. Ze had aardig wat boodschappen kunnen doen voor de 151,- die ze al 3 keer heeft kunnen betalen..
Ze mag er nu ook niet meer in. Mocht ze de vorige keren ook niet trouwens, maar ze glipte er weleens tussendoor. Er wordt nu beter op gelet sowieso.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan zou ze toch wel eens een winkelverbod hebben moeten krijgen lijkt mij ?
Ssssttt, niet over praten. Straks komen ze erachter dat heel veel filialen het gebruiken.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef joey_k het volgende:
Aha! Cross beta V3 maar eens op de computers gezet! Wat een verademing. T.o.v. De vorige versie weer een hele verbetering... Hulde voor de programmeur ervan!
(verkapte sneer naar de ict'ers die het niet gedaan krijgen/bedacht hebben)
kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef LDS het volgende:
Goed, ik kan na 2 maanden eindelijk op Plaza. Maar als ik m'n loonstrook goed begrijp moet ik m'n werkuren en m'n tvt-uren bij elkaar optellen om m'n totaal aantal gewerkte uren te krijgen?
Okee, bedankt. Dan mis ik meteen 5 uur. Begint al lekkerquote:
Normaliter wordt het begin maart bekend gemaakt en zit het bij je salaris van periode 3 (eind maart dus).quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Kitlerrr het volgende:
Hallo menschen!
Weet iemand ook hoeveel procent het restantje van de winstuitkering is?
Wordt dit de derde of vierde periode uitbetaald?
Nein. AH heeft er zelf al een team op zitten en wilt niet dat er een concurerende app voor iOS uitkomt.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef zakpatat90 het volgende:
Is de app voor de Iphone voor medewerkersinfo enz al gereed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |