precies mijn punt, maar zometeen wordt het na een jaar of meteen 3 jaar aan iemand vast zitten met een langere termijncontract, of die persoon er uit gooien omdat je het geen 3 jaar aandurft/die persoon in die tijd te duur gaat worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef laurena_b het volgende:
OT geven wij alleen aan mensen die het verdienen. Dus echt mensen waar je wat aan hebt. En verlengen met een jaar doen we ook, mits je natuurlijk wel goed functioneert. Dus het is bij ons niet zo dat we na een jaar van iemand afwillen. Sommigen wil je juist wél langer aan je binden.
Lukt ze wel in een week hoor, volgens mij is dat de tijd die ze voor elk filiaal hebben, eerste dag de sloopploeg, daarna een paar dagen hard klussen en dan 2 dagen vullen ongeveer. Die schappen staan allemaal al kant en klaar in een loods, dus die worden naar binnen gegooid, vastgezet en klaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef bjanaan het volgende:
Jeee wij van filiaal Smitsweg Soest gaan ook binnenkort verbouwen.
- 8 nieuwe kassa's met touchscreen.
- Nieuwe bancarella's
En heel wat schappen worden omgebouwd en dat moet allemaal in een weekje af zijn.
Hoezo vindt je dat leuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef bjanaan het volgende:
Jeee wij van filiaal Smitsweg Soest gaan ook binnenkort verbouwen.
- 8 nieuwe kassa's met touchscreen.
- Nieuwe bancarella's
En heel wat schappen worden omgebouwd en dat moet allemaal in een weekje af zijn.
Waarom zou iemand het niet leuk vinden? Is toch leuk, zo'n (mini) opknapbeurtje voor een filiaal?quote:
Wij zijn recent nog verbouwd, slopen werd in één avond gedaan hier, geloof iets van 20.00 tot 24.00.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Lukt ze wel in een week hoor, volgens mij is dat de tijd die ze voor elk filiaal hebben, eerste dag de sloopploeg, daarna een paar dagen hard klussen en dan 2 dagen vullen ongeveer. Die schappen staan allemaal al kant en klaar in een loods, dus die worden naar binnen gegooid, vastgezet en klaar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |