2.50 per muppet, en dan krijg je de 6 pistolets er gratis bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu was er laatst discussie over de ''dure'' Muppets..
AH heeft komende week de afbakbroodjes in de bonus, met 25% korting. Plus muppetpunt..
Dus als je een paar zakken haalt heb je zo die punten bij elkaar, toch?
¤0,24 ct per broodje x 6 = ¤1,50 + ¤1,- = ¤2,50 per Muppet.
Bij ons idem, probeerden het voor volgende week mooi te verbloemen door mij op OBV te zetten terwijl ik nooit een verlofaanvraag heb ingediend. Toen ik ernaar vroeg kon ik opeens toch wel werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...
Werkte eerst rond 19 uur per week, volgende week 6 en de week daarop 3.
Klinkt bekend. 12 uurs contract, meestal rond de 18-urige werkweek, deze week 10 en volgende week 8. Maar dan wel elke keer bellen of ik extra wil werken. Daar begin ik inmiddels echt een beetje pissig om te worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...
Werkte eerst rond 19 uur per week, volgende week 6 en de week daarop 3.
Joah, VanVelzen was er ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef zakpatat90 het volgende:
En wij mogen niet eventjes meevieren? Wat flauw!
Serieus? Nou ja zeg. En wij weten daar niet eens iets vanquote:
Als je van 93 bent ben je dan op je 16e al vulploegleider geworden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,
Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.
Nick
Dat betekent niks voor je salaris, alleen dat je in Plaza wat meer functies hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,
Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.
Nick
Volgens mij kan je per definitie niet terugschakelen en dat zou ook geen enkele zin hebben, als Medewerker Verkoop kan je niets meer dan als Senior Medewerker Verkoop. Ik (TL) autoriseer ook weleens iemand voor TL-functies, dat is een druk op de knop en geen promotie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Nick93 het volgende:
Ik dacht altijd, dat als je de functie in Plaza hebt, je ook de loonsverhoging er automatisch bij hebt. Toen ik nog teamleider in opleiding was (en dus nog niet het loon kreeg) kon ik in Plaza nog wisselen tussen "Medewerker Verkoopklaar" en "Teamleider Verkoopklaar", toen ik uiteindelijk teamleider was kon ik niet meer wisselen. Nu kan ik ook niet terugwisselen naar "Verkoopmedewerker".
Bewijst alleen dat Plaza nog steeds een faal-project is.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Microfoon het volgende:
ik krijg deze foutmelding zodra ik probeer in te loggen bij ah plaza:
Could not Sign User on
Access Manager WebSEAL could not sign you on.
Explanation
The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.
Solution
Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.
Weet iemand wat dit betekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |