abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107371388
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu was er laatst discussie over de ''dure'' Muppets..

AH heeft komende week de afbakbroodjes in de bonus, met 25% korting. Plus muppetpunt..
Dus als je een paar zakken haalt heb je zo die punten bij elkaar, toch?

¤0,24 ct per broodje x 6 = ¤1,50 + ¤1,- = ¤2,50 per Muppet.
2.50 per muppet, en dan krijg je de 6 pistolets er gratis bij.
pi_107372874
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...

Werkte eerst rond 19 uur per week, volgende week 6 en de week daarop 3. ;(
pi_107373743
Even een vraagje: als je bij een AH to Go werkt, krijg je dan ook 200% als je op zondag werkt of niet?
pi_107392469
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn bij ons héél erg aan het bezuinigingen. Uren worden zomaar zonder overleg geschrapt, fulltimer is per direct overgeplaatst, flink minder personeelsbezetting op zaterdag/zondag, ...

Bij ons idem, probeerden het voor volgende week mooi te verbloemen door mij op OBV te zetten terwijl ik nooit een verlofaanvraag heb ingediend. Toen ik ernaar vroeg kon ik opeens toch wel werken. :')
  maandag 30 januari 2012 @ 11:56:18 #155
251095 Purdey
Better off alone..
pi_107395988
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Etsu het volgende:

Klinkt bekend. 12 uurs contract, meestal rond de 18-urige werkweek, deze week 10 en volgende week 8. Maar dan wel elke keer bellen of ik extra wil werken. Daar begin ik inmiddels echt een beetje pissig om te worden.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_107496159

Er was vandaag iets in Carré, ter ere van het 125 jaar bestaan van AH. Niets van gehoord. :')
pi_107496263
Heuh, iets te hard geroepen. Was voor (gok ik) (A)SM's. Was genoeg te doen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 01-02-2012 21:40:48 ]
pi_107502222
En wij mogen niet eventjes meevieren? Wat flauw!
pi_107502482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef zakpatat90 het volgende:
En wij mogen niet eventjes meevieren? Wat flauw!
Joah, VanVelzen was er ook. :(
pi_107502509
Was een Supermarktmanagersdag.met een hele berg sprekers. Zullen er binnenkort wel wat over horen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:32:07 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_107509123
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Joah, VanVelzen was er ook. :(
Serieus? Nou ja zeg. En wij weten daar niet eens iets van ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_107528187
Heey,

Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.

Nick
pi_107528347
Het is alleen een naampje met bijbehorende applicaties, je krijgt helaas niet meer loon ;)
pi_107530229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,

Ik ben nu weer 4 weken in dienst bij het filiaal waar ik 2 jaar vulploegleider ben geweest, maar ditmaal als Verkoopmedewerker. De managers zijn erg tevreden met me, vandaag kwam de manager van de afdeling Verkoop naar me toe en vertelde me dat ze me meer autorisatie had gegeven in het systeem, zodat ik nu bij meer dingetjes kan. Nu kijk ik net thuis op Plaza en zie ik staan: "Senior Medewerker Verkoop" Betekent dit dat ik nu ook een hoger loon krijg? Of hebben ze me per ongeluk opslag gegeven? Vind het namelijk al best wel snel na 4 weken.

Nick
Als je van 93 bent ben je dan op je 16e al vulploegleider geworden?
pi_107530271
Ja, dat klopt :)
pi_107530475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Nick93 het volgende:
Heey,

Nick
Dat betekent niks voor je salaris, alleen dat je in Plaza wat meer functies hebt.
pi_107535298
Hmm.. Bij mij staat er wel Senior Medewerker Verkoop en krijg ook gewoon 1 euro p/u meer dan een gewone medewerker verkoop. :P Dus weet niet of het werkelijk zo is, wat mijn bovenposters vertellen.
pi_107535621
Ja maar dan ben je officieel aangesteld als Sr M V. Als dat niet met hem besproken is en hij alleen in Plaza meer taken heeft krijgt hij niet meer loon :P.

Ik kan mijzelf ook SM maken in Plaza, dat betekend niet dat ik daar ook voor betaald krijg ;).
pi_107536378
Ik dacht altijd, dat als je de functie in Plaza hebt, je ook de loonsverhoging er automatisch bij hebt. Toen ik nog teamleider in opleiding was (en dus nog niet het loon kreeg) kon ik in Plaza nog wisselen tussen "Medewerker Verkoopklaar" en "Teamleider Verkoopklaar", toen ik uiteindelijk teamleider was kon ik niet meer wisselen. Nu kan ik ook niet terugwisselen naar "Verkoopmedewerker".
pi_107538374
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Nick93 het volgende:
Ik dacht altijd, dat als je de functie in Plaza hebt, je ook de loonsverhoging er automatisch bij hebt. Toen ik nog teamleider in opleiding was (en dus nog niet het loon kreeg) kon ik in Plaza nog wisselen tussen "Medewerker Verkoopklaar" en "Teamleider Verkoopklaar", toen ik uiteindelijk teamleider was kon ik niet meer wisselen. Nu kan ik ook niet terugwisselen naar "Verkoopmedewerker".
Volgens mij kan je per definitie niet terugschakelen en dat zou ook geen enkele zin hebben, als Medewerker Verkoop kan je niets meer dan als Senior Medewerker Verkoop. Ik (TL) autoriseer ook weleens iemand voor TL-functies, dat is een druk op de knop en geen promotie.
pi_107538746
Dat klopt, maar dan geef je een tijdelijke autorisatie. En bij een tijdelijke autorisatie blijft de werkelijke functie van de medewerker in Plaza staan. Dus dan kan iemand terugschakelen naar "Medewerker Verkoopklaar".
pi_107539687
Je kan het komende maandag op je loonstrookje zo zien, daar staat het in elk geval correct op.
pi_107555285
een leuke cartoon van Nozzman:

pi_107573312
Je kan ook een autorisatie permanent aanpassen zonder dat dit iets voor het salaris betekent.

EOP = permanent --> ook nieuwe medewerkers geven we hier een autorisatie
LOKAUT = tijdelijk --> bij vakantie b.v.
pi_107636127
Morgen salaris *O* inclusief personeelskorting, jaaa.
  zondag 5 februari 2012 @ 17:25:46 #176
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_107637137
idd morgen loon! gelijk weer inleveren bij CJIB :(
U mad bro? U jelly?
pi_107640676
ik krijg deze foutmelding zodra ik probeer in te loggen bij ah plaza:

Could not Sign User on

Access Manager WebSEAL could not sign you on.

Explanation

The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.

Solution

Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.

Weet iemand wat dit betekent?
De microfoon heeft gesproken.
pi_107641269
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Microfoon het volgende:
ik krijg deze foutmelding zodra ik probeer in te loggen bij ah plaza:

Could not Sign User on

Access Manager WebSEAL could not sign you on.

Explanation

The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.

Solution

Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.

Weet iemand wat dit betekent?
Bewijst alleen dat Plaza nog steeds een faal-project is.
pi_107641300
morgen loon!
pi_107642401
Krijg die foutmelding met IE ook met Google Chroom niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')