Ik doe ook niet meer dan een gewone medewerker verkoop hoor, maar misschien willen ze dat wel...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij de kassa's hebben ze wel teamleiders?
Naja ik ben senior medewerker verkoop en het is niet zo dat ik wat meer doe dan een gewone verkoper ofzo
Maar ik had nooit kunnen weten dat ik ziek was/zou zijn, toen ik sliep.. Ik werd gewoon laat wakker en opeens ziek. Als ik een dag vantevoren had geweten dat ik ziek was, oke, dan had ik zeker m'n wekker in de ochtend gezet. Maar PAS toen ik wakker werd was ik ziek. Dan kan ik toch niet eerder afbellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:12 schreef einschtein het volgende:
Ooooh, het speelde zich allemaal in de middag/avond af. Dat wist ik niet.
Maar tja, dan wordt het verhaal anders en moet ik je TL gelijk geven.
Dat is toch niet het probleem van je werkgever?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:44 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Maar ik had nooit kunnen weten dat ik ziek was/zou zijn, toen ik sliep.. Ik werd gewoon laat wakker en opeens ziek. Als ik een dag vantevoren had geweten dat ik ziek was, oke, dan had ik zeker m'n wekker in de ochtend gezet. Maar PAS toen ik wakker werd was ik ziek. Dan kan ik toch niet eerder afbellen?
Je draait het om. Het is jouw verantwoordelijkheid om je aan de procedures te houden en jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je dat kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Microfoon het volgende:
Wiens probleem is het dan als ik niet kan komen?
Jij hebt het wel druk hè met al je werk bij de TNT en nu ook nog de AH?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:51 schreef Generalissimo het volgende:
Ik voel me niet lekker, lig met koorts in bed. Kan iemand invallen?
Misschien is het handiger als je erbij vertelt wat je wilt weten hierover.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef joey_k het volgende:
Is er ook iemand die zich iets meer verdiept heeft in de systemen? M.n. het wireless gebeuren en de MC7090 handterminals...??
Is dat inclusief ADV, vakantiegeld en vakantiedagen???quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Vincent17 het volgende:
Weet je dat jullie uurloon helemaal niet zo hoog is? 3.60 voor 16 jarige. Ik werk bij de Jan Linders ( ook 16 ) en verdien 4,23
Ik ben benieuwd of er meer collega's zijn met een eigen mc70 terminal, of dat er collega's zijn die het voor elkaar hebben gekregen om via bv een smartphone connectie te maken met het ah/wise netwerk..quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:20 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Misschien is het handiger als je erbij vertelt wat je wilt weten hierover.
Ik heb het zelf maar even uitgezochtquote:woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Vincent17 het volgende:
Weet je dat jullie uurloon helemaal niet zo hoog is? 3.60 voor 16 jarige. Ik werk bij de Jan Linders ( ook 16 ) en verdien 4,23
Dus ik krijg met m'n max. 12 uur contract geen winstuitkering meer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik heb het zelf maar even uitgezocht
Van de vacaturesite van Jan Linders voor hulpkracht.
Wij bieden:
Een leuke functie binnen een organisatie met een open, collegiale no-nonsense cultuur.
In het nettosalaris ontvang je direct je vakantiegeld, vakantiedagen en ATV. Bovendien krijg je
wekelijks 10% korting op je boodschappen.
ALs jij 4,23 verdiend en iemand bij ons all-inn 4,70 wie verdient er dan meer????? Wel de goede vergelijking maken:).
En hoe komt dat? Omdat bij ons ook nog het vaste deel winstuitkering erin zit
Jawel. Alleen de extra winstuitkering. Diegene die in Maart wordt uitbetaald. De winstuitkering aan het einde van December, die krijg je als <12uur-werknemer niet in 1 keer uitbetaald maar die zit al bij je uurloon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus ik krijg met m'n max. 12 uur contract geen winstuitkering meer?
Hoe wordt de extra winstuitkering berekend?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jawel. Alleen de extra winstuitkering. Diegene die in Maart wordt uitbetaald. De winstuitkering aan het einde van December, die krijg je als <12uur-werknemer niet in 1 keer uitbetaald maar die zit al bij je uurloon.
Heel vaagjes, heeft te maken met in hoeverre AH zijn doelstellingen heeft gehaald over 2011. Dus een stukje omzet, maar er komen ook andere dingen bij kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe wordt de extra winstuitkering berekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |