Wajoooo dat is erg!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Dipstaart het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teelt_fles_wijn.htmlIk vind 1 fles al kut om op te ruimen!
Aanvulling: de LPT en FT krijgt in april en in oktober al het saldo aan TVT boven de 16 uur uitbetaald (bijv. saldo 30 uur... krijg je 14 uur aan TVT uitbetaald).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef ikbenschipper het volgende:
TVT uren worden bij kort-part-times ALTIJD per periode uitbetaald. Bij LPT en FT word het bij de TVT pot gezet.
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef Nick93 het volgende:
Wanneer wordt je eigenlijk Senior Medewerker Verkoop? In de CAO staat namelijk uiterlijk na 1 jaar, is dit echt zo? En kan je dit ook eerder worden?
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.
Uittreksel van m'n beschikbaarheid zou ik idd weleens kunnen vragen. Naar mijn weten ben ik Ma-vr beschikbaar tot 18:00 's avonds. Alhoewel ze me in week 9 ook weer een keer tot 19:00 hebben ingezet. Zonder overleg. Er zijn meer collega's die hebben aangegeven in de weekenden niet beschikbaar willen te zijn. Maar ook die worden gewoon ingeroosterd. Ik kijk het nog even aan, wil niet meteen moeilijk gaan doen aangezien m'n eerste halfjaars contract in maart verloopt, en ik wel verlengd wil worden. En er is ook een kans dat ik weer deels terug naar school ga/stage ga lopen en dan veranderd m'n beschikbaarheid sowieso. Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Purdey( ik kan je niet quoten) .. Belachelijk.. Weet wel dat je meer rechten hebt he. Wat je kan doen is een uittreksel van je beschikbaarheid opvragen of een nieuwe beschikbaarheid aangeven(gewoon je oude). Dan hebben hun geen poot om op te staan lijkt mij. Heel vervelend inderdaad, bij mijn filiaal bellen ze je gewoon als ze je nodig hebben op een dag dat je normaal niet beschikbaar bent. Als het baantje bij de Albert Heijn je echt lief is kun je ook even langs een rechtswinkel gaan voor gratis advies. Want afspraken moeten afzeggen door een fout van je werk is niet prettig.
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Hoe kwam je weer terug bij je filiaal? Ging je weer solliciteren of zochten ze contact met jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Waarom heb je niet iets anders gezocht of overstap gedaan naar de concurrent? Dit is gewoon naaierij. Het is niet zo dat er geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven zouden mogen worden..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Haha... nee....quote:
Lijkt wel een soort van omroepsysteem / pieper... Nooit gezien bij de AH iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef joey_k het volgende:
[..]
Haha... nee....
Wie kent dit nog? Wie verteld UncleSam wat dit is? ben beniewd
Klopt, maar het wachtwoord was gewijzigd en klopt dus in de app niet meer bij het automatische inloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Alopex het volgende:
Dat is ook niet nodig in de App, hij hoort je dan automatisch in te loggen zodra je hem opstart.
And we have a winner!! Idd, dit is de beruchte kassa-pieper. Je omzeilde de oproep niet door te doen alsof je de pieper niet hoorde, dat ging niet op... Je deed gewoon de 9 volts batterij er niet goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja die ken ik nog wel. Hij werd in iedere winkel geinstalleerd, en ze hebben het denk ik wel een jaar volgehouden toen was het mislukt.
Je was een heuze Al-Quada strijder inderdaad met bomriemTelefoon, Pieper en Handterminal, en je kon ze allemaal aan je riem hangen.
Dit apparaat werd gebruikt voor kassa-assistentie, het apparaat met verzenden stond bij de counter of bij de kassa met het beste zicht op het kassapark. Je drukte bijvoorbeeld 1 en 2 in en dan gingen in de winkels die 2 piepers af en moest je als de bliksem bij de kassa bijdraaien.
Tijdelijke Foutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
De oude terminals met scanpen! Te bedenken dat we daar serieus ooit mee gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
In AH1122 lag nog wel wat vanochtendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand of er ergens nog poppen zijn? Bij ons zijn ze allemaal op
marktplaatsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
We hadden om 4 uur nog wat van die oranje poppen -al die namen weet ik niet-, maar om 6 uur waren die ook allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Hoop dat wij 'm niet krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Ik zou 't hierbij laten. Ik begrijp dat je het kenbaar wilt maken dat je SM verkeerd heeft gehandeld, maar het is nu opgelost. En als je nog verder gaat, tja.. Wie weet hoe snel je je baan dan kwijt bent?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef Dipstaart het volgende:
Wow....
Afgelopen oktober (periode 11) heb ik één week aan uren te weinig uitbetaald gekregen. Dit toendertijd netjes aangegeven bij de SM of dit gecorrigeerd kon worden. Paar keer herhaald t/m januari, omdat het nog niet gecorrigeerd was (periode 1) en hij overgeplaatst ging worden.
Zodoende heb ik een mailtje naar de rayonmanager gestuurd, omdat het mij te lang duurde en ik niet echt het idee had dat het nog opgelost ging worden. Dat heb ik vandaag geweten ook..
Ik zou hem genaaid hebben en onredelijk geweest zijn om mijn (inmiddels niet meer) SM niet zelf te benaderen. Deze manier van communiceren zou mij later nog veel problemen op gaan leveren! WTF?! Hij mag blij zijn dat ik de enige ben die gemaild heeft! Er zijn zoveel fouten gemaakt!
Hij vroeg mij de rayonmanager te mailen dat het opgelost was. Nu het probleem.. ga ik erbij schrijven hoe hij gereageerd heeft of laat ik het erbij? Ik voel me echt onrecht aangedaan op deze manier!
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Dipstaart het volgende:
Het is mijn SM inmiddels niet meer. We hebben een nieuwe gekregen die bepaalde zaken op orde moet komen stellen. Anders had ik nooit contact opgenomen natuurlijk!
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.
Oh, nu snap ik 't.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |