Wajoooo dat is erg!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Dipstaart het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teelt_fles_wijn.htmlIk vind 1 fles al kut om op te ruimen!
Aanvulling: de LPT en FT krijgt in april en in oktober al het saldo aan TVT boven de 16 uur uitbetaald (bijv. saldo 30 uur... krijg je 14 uur aan TVT uitbetaald).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef ikbenschipper het volgende:
TVT uren worden bij kort-part-times ALTIJD per periode uitbetaald. Bij LPT en FT word het bij de TVT pot gezet.
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef Nick93 het volgende:
Wanneer wordt je eigenlijk Senior Medewerker Verkoop? In de CAO staat namelijk uiterlijk na 1 jaar, is dit echt zo? En kan je dit ook eerder worden?
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik lang niet allemaal/helemaal.
Uittreksel van m'n beschikbaarheid zou ik idd weleens kunnen vragen. Naar mijn weten ben ik Ma-vr beschikbaar tot 18:00 's avonds. Alhoewel ze me in week 9 ook weer een keer tot 19:00 hebben ingezet. Zonder overleg. Er zijn meer collega's die hebben aangegeven in de weekenden niet beschikbaar willen te zijn. Maar ook die worden gewoon ingeroosterd. Ik kijk het nog even aan, wil niet meteen moeilijk gaan doen aangezien m'n eerste halfjaars contract in maart verloopt, en ik wel verlengd wil worden. En er is ook een kans dat ik weer deels terug naar school ga/stage ga lopen en dan veranderd m'n beschikbaarheid sowieso. Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Purdey( ik kan je niet quoten) .. Belachelijk.. Weet wel dat je meer rechten hebt he. Wat je kan doen is een uittreksel van je beschikbaarheid opvragen of een nieuwe beschikbaarheid aangeven(gewoon je oude). Dan hebben hun geen poot om op te staan lijkt mij. Heel vervelend inderdaad, bij mijn filiaal bellen ze je gewoon als ze je nodig hebben op een dag dat je normaal niet beschikbaar bent. Als het baantje bij de Albert Heijn je echt lief is kun je ook even langs een rechtswinkel gaan voor gratis advies. Want afspraken moeten afzeggen door een fout van je werk is niet prettig.
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Hoe kwam je weer terug bij je filiaal? Ging je weer solliciteren of zochten ze contact met jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Waarom heb je niet iets anders gezocht of overstap gedaan naar de concurrent? Dit is gewoon naaierij. Het is niet zo dat er geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven zouden mogen worden..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Haha... nee....quote:
Lijkt wel een soort van omroepsysteem / pieper... Nooit gezien bij de AH iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef joey_k het volgende:
[..]
Haha... nee....
Wie kent dit nog? Wie verteld UncleSam wat dit is? ben beniewd
Klopt, maar het wachtwoord was gewijzigd en klopt dus in de app niet meer bij het automatische inloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Alopex het volgende:
Dat is ook niet nodig in de App, hij hoort je dan automatisch in te loggen zodra je hem opstart.
And we have a winner!! Idd, dit is de beruchte kassa-pieper. Je omzeilde de oproep niet door te doen alsof je de pieper niet hoorde, dat ging niet op... Je deed gewoon de 9 volts batterij er niet goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja die ken ik nog wel. Hij werd in iedere winkel geinstalleerd, en ze hebben het denk ik wel een jaar volgehouden toen was het mislukt.
Je was een heuze Al-Quada strijder inderdaad met bomriemTelefoon, Pieper en Handterminal, en je kon ze allemaal aan je riem hangen.
Dit apparaat werd gebruikt voor kassa-assistentie, het apparaat met verzenden stond bij de counter of bij de kassa met het beste zicht op het kassapark. Je drukte bijvoorbeeld 1 en 2 in en dan gingen in de winkels die 2 piepers af en moest je als de bliksem bij de kassa bijdraaien.
Tijdelijke Foutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
De oude terminals met scanpen! Te bedenken dat we daar serieus ooit mee gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
In AH1122 lag nog wel wat vanochtendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand of er ergens nog poppen zijn? Bij ons zijn ze allemaal op
marktplaatsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
We hadden om 4 uur nog wat van die oranje poppen -al die namen weet ik niet-, maar om 6 uur waren die ook allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Hoop dat wij 'm niet krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Ik zou 't hierbij laten. Ik begrijp dat je het kenbaar wilt maken dat je SM verkeerd heeft gehandeld, maar het is nu opgelost. En als je nog verder gaat, tja.. Wie weet hoe snel je je baan dan kwijt bent?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef Dipstaart het volgende:
Wow....
Afgelopen oktober (periode 11) heb ik één week aan uren te weinig uitbetaald gekregen. Dit toendertijd netjes aangegeven bij de SM of dit gecorrigeerd kon worden. Paar keer herhaald t/m januari, omdat het nog niet gecorrigeerd was (periode 1) en hij overgeplaatst ging worden.
Zodoende heb ik een mailtje naar de rayonmanager gestuurd, omdat het mij te lang duurde en ik niet echt het idee had dat het nog opgelost ging worden. Dat heb ik vandaag geweten ook..
Ik zou hem genaaid hebben en onredelijk geweest zijn om mijn (inmiddels niet meer) SM niet zelf te benaderen. Deze manier van communiceren zou mij later nog veel problemen op gaan leveren! WTF?! Hij mag blij zijn dat ik de enige ben die gemaild heeft! Er zijn zoveel fouten gemaakt!
Hij vroeg mij de rayonmanager te mailen dat het opgelost was. Nu het probleem.. ga ik erbij schrijven hoe hij gereageerd heeft of laat ik het erbij? Ik voel me echt onrecht aangedaan op deze manier!
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Dipstaart het volgende:
Het is mijn SM inmiddels niet meer. We hebben een nieuwe gekregen die bepaalde zaken op orde moet komen stellen. Anders had ik nooit contact opgenomen natuurlijk!
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is je SM niet meer? Huh, ik volg 't niet meer.
Oh, nu snap ik 't.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hij is sinds twee weken overgeplaatst. Maar mijn probleem met de uren had die nog niet goed opgelost. Van de week had ik het aan de ASM gevraagd, maar die zei er nog naar te moeten kijken. Daarom dat ik contact opgenomen had met de rayonmanager.
welke appie is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik ben enorm benieuwd hoe het afloopt. Tof dat jullie nu een andere SM hebben!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Doet dat ertoe? :p Ik kan op dit moment alleen zeggen dat als je de verkeerde SM treft er in drie jaar veel kan veranderen :|quote:
Interessant,quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:19 schreef Dhaha het volgende:
Vandaag kreeg ik eindelijk mijn inlogcode voor AH Plaza (na er 5 weken gewerkt te hebben). Toen ik mijn loonstrookje van de eerste 4 weken bekeek zag ik dat het aantal uren bij "Gewerkt" veel te laag was. Ik werk volgens contract 2 dagen per week van 18:30 tot 21:30, in de eerste 4 weken dus 24 uur. Daarnaast werk ik elke avond sowieso over tot 22:00 of later. Er komt dus nog minstens 1 uur per week bij, in totaal dus 28 uur. Op m'n online-loonstrookje staat echter bij "Gewerkt" 19.50 uren.
Dus ik van wat de neuk. Ik ga morgen maar meteen contact opnemen.
maandag 9 januari was mijn eerste werkdag. het loonstrookje is van 9 tot 30 januari. er staat ook: "norm. uren: 24"quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.
Voorbeeld van een vacature:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Ik gebruik zelfs geen mandje, ik gooi alles direct in mijn tas nadat ik het heb gescand. Bij ons in de winkel wordt het direct inpakken als één van de grote voordelen van het zelfscannen gepromoot.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef sl44 het volgende:
Ik heb in de winkels vaak die zelfscan dingen zien hangen.
Volgens het boekje moet ik de handscanner in het karretje zetten, maar kan ik ook een mandje gebruiken? of is een kar essentieel(technische iets ofzo)?
scheelt zeeën van tijd.
Als Zeeuw zijnde zeg ik; WTF ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Dit gezeur had ik ook met Plaza, echt dom. Na een keer of 3, 4 was 't klaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Purdey het volgende:
Heeft m'n Asm m'n plaza account weer geactiveerd, geeft ie bij thuiskomst alweer aan dat ie wegens teveel foutieve aanmeldingen geblokkeerd is![]()
Kan ik weer gaan lopen leuren om m'n account te activeren..
Bah, ik ken het gevoel ja.. Zo'n zwaard wat boven je hoofd hangt. Bij ons is de dreiging gestopt nadat er iemand werd opgepakt gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond een AH in Roden overvallen... Is de 7de in Groningen binnen één maand.
Ik begin me haast af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
De wagen is maximaal 3500kg, dus je mag met rijbewijs B rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Op basis waarvan wil je geld terugeisen? Ga je duizend bonnetjes indienden waarvan 10% moet worden apartgenomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:42 schreef Kaka93 het volgende:
Hallo,
Ik ben sinds vorig jaar juli bij de AH gaan werken, als vakkenvuller, "medewerkers verkoopklaar". Destijds als vakantiekracht en per eind augustus ben ik vast in dienst. Nu heb ik ondertussen nog steeds mijn MVP nog niet ontvangen. Inmiddels hebben ze hem al minimaal 5 keer aangevraagd (waarvan ik een aantal keer heb gezien dat ze het hebben gedaan). Tevens is er een mailtje naar het hoofdkantoor gegaan. De reactie daarop was dat hij binnen enkele werkdagen opgestuurd zou worden, maar inmiddels zijn we ook alweer 3 of 4 weken verder.
Onze SM zei dat een medewerker eerst een proefperiode krijgt van 6 weken. Aangezien ik had toegezegd een vast contract te willen na mijn vakantieperiode, had hij gezegd dat die 6 weken verminderd konden worden met de periode dat ik als vakantiekracht had gewerkt (= 4 weken).
Later hoorde ik dat het na de aanvraag van de pas nog 4-8 weken zou duren. Inmiddels werk ik al 6 maanden als vaste kracht (volgende week loopt mijn halfjaarcontract af). In het mildste geval loop ik dus al 6 maanden - 8 weken - 6 weken = ongeveer 3 maanden MVP mis. In het ergste geval ben ik al 6 maanden - 2 weken - 4 weken = 4,5 maand MVP misgelopen. Iedere week loopt dit dus op.
Mijn vraag: is dit normaal (natuurlijk niet!) en wat zijn mijn opties? Heb ik recht om met terugwerkende kracht alsnog mijn geld te eisen? (één van) Mijn SM heeft ook al gezegd dat dit belachelijk is en heeft al iemand gevraagd om dit nu eens goed uit te zoeken (zal hem ook nog even benadrukken dat dit echt wel gedaan moet worden).
Ik heb overigens 2 SM. Eentje raakte overspannen en is een paar maanden uit de running geweest, maar zelfs hij wist nog dat hij ergens in november al een paar keer mijn pas (handmatig) had aangevraagd.
Ik zat ook pas te denken aan een paar oude mensen die ik al heel lang niet meer gezien heb. Misschien leven die ook niet meer, dat is echt zo bizar.... Je kent ze idd en toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Sooph het volgende:
Een vaste klant van ons is van de week overleden, een heel lief omaatje met wie ik altijd een praatje maakte, best gek om zo te horen. Je kent ze niet en toch ook weer wel, als dat een beetje logisch is
Ja precies, helemaal toen ik nog fulltime bij de appie werkte, dan zie je mensen echt vaak en maak je ook steeds vaker een praatjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Purdey het volgende:
Met sommige mensen krijg je nu eenmaal echt een band omdat je ze wel 4 á 5 keer per week ziet
Ik merk het zelf ook met mensen. Ik had ook een ouder echtpaar op m'n vorige werk, die toevallig nu ook bij AH komen. Kan ik ze lekker blijven 'volgen' met hun lief en leed.
Duizenden? Eén maal per week de grote boodschappen, dus een stuk of 12 bonnetjes. Simpel aan te tonen dat er in die afgelopen maanden inderdaad voor ¤750,- aan boodschappen is gedaan de afgelopen 3 maanden.quote:Ga je duizend bonnetjes indienden waarvan 10% moet worden apartgenomen?
Waarom zou hij niet verplicht zijn mij een MVP te geven? Is gewoon onderdeel van het AH-beleid.quote:Waarom iets van je werkgever eisen. Als hij het jou niet eens hoeft te geven ik denk dat je geen schijn van kans maakt.
Over vaste klanten en oma'tjes: afgelopen vrijdag hadden wij zo eentje aangehouden wegens winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Sooph het volgende:
Een vaste klant van ons is van de week overleden, een heel lief omaatje met wie ik altijd een praatje maakte, best gek om zo te horen. Je kent ze niet en toch ook weer wel, als dat een beetje logisch is
Ahh ja, dat hadden wij ook laatst. Wij hebben een enorme trap (32 treden) om naar de kantine en kantoren te komen van TL'ers en SM. Maar zij werd met haar rollator en al via de dienstlift naar boven gebracht en in het kantoor van de SM gezet voor de politie kwam. Was al de derde keer in een maand tijd dat ze dit flikte. Was wel een gek gezicht, zo'n oud wijffie die weer werd weggehaald. Ze had aardig wat boodschappen kunnen doen voor de 151,- die ze al 3 keer heeft kunnen betalen..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Over vaste klanten en oma'tjes: afgelopen vrijdag hadden wij zo eentje aangehouden wegens winkeldiefstal.
Kwam sowieso al 5 jaar bij ons.
Dan zou ze toch wel eens een winkelverbod hebben moeten krijgen lijkt mij ?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh ja, dat hadden wij ook laatst. Wij hebben een enorme trap (32 treden) om naar de kantine en kantoren te komen van TL'ers en SM. Maar zij werd met haar rollator en al via de dienstlift naar boven gebracht en in het kantoor van de SM gezet voor de politie kwam. Was al de derde keer in een maand tijd dat ze dit flikte. Was wel een gek gezicht, zo'n oud wijffie die weer werd weggehaald. Ze had aardig wat boodschappen kunnen doen voor de 151,- die ze al 3 keer heeft kunnen betalen..
Ze mag er nu ook niet meer in. Mocht ze de vorige keren ook niet trouwens, maar ze glipte er weleens tussendoor. Er wordt nu beter op gelet sowieso.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan zou ze toch wel eens een winkelverbod hebben moeten krijgen lijkt mij ?
Ssssttt, niet over praten. Straks komen ze erachter dat heel veel filialen het gebruiken.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef joey_k het volgende:
Aha! Cross beta V3 maar eens op de computers gezet! Wat een verademing. T.o.v. De vorige versie weer een hele verbetering... Hulde voor de programmeur ervan!
(verkapte sneer naar de ict'ers die het niet gedaan krijgen/bedacht hebben)
kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef LDS het volgende:
Goed, ik kan na 2 maanden eindelijk op Plaza. Maar als ik m'n loonstrook goed begrijp moet ik m'n werkuren en m'n tvt-uren bij elkaar optellen om m'n totaal aantal gewerkte uren te krijgen?
Okee, bedankt. Dan mis ik meteen 5 uur. Begint al lekkerquote:
Normaliter wordt het begin maart bekend gemaakt en zit het bij je salaris van periode 3 (eind maart dus).quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Kitlerrr het volgende:
Hallo menschen!
Weet iemand ook hoeveel procent het restantje van de winstuitkering is?
Wordt dit de derde of vierde periode uitbetaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |