abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108032207
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)

Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).

Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.

Ik zal jullie op de hoogte houden!
pi_108033773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)

Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).

Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.

welke appie is dat?
wat is dit
pi_108033819
quote:

Ik ben enorm benieuwd hoe het afloopt. Tof dat jullie nu een andere SM hebben! ^O^
pi_108033966
Vandaag kreeg ik eindelijk mijn inlogcode voor AH Plaza (na er 5 weken gewerkt te hebben). Toen ik mijn loonstrookje van de eerste 4 weken bekeek zag ik dat het aantal uren bij "Gewerkt" veel te laag was. Ik werk volgens contract 2 dagen per week van 18:30 tot 21:30, in de eerste 4 weken dus 24 uur. Daarnaast werk ik elke avond sowieso over tot 22:00 of later. Er komt dus nog minstens 1 uur per week bij, in totaal dus 28 uur. Op m'n online-loonstrookje staat echter bij "Gewerkt" 19.50 uren.

Dus ik van wat de neuk. Ik ga morgen maar meteen contact opnemen.
wat is dit
pi_108036717
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:08 schreef Dhaha het volgende:

[..]

welke appie is dat?
Doet dat ertoe? :p Ik kan op dit moment alleen zeggen dat als je de verkeerde SM treft er in drie jaar veel kan veranderen :|
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:03:32 #256
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_108038673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...

[ afbeelding ]

:')
Interessant,

Mag ik vragen in wat voor filiaal je werkt? Wijkwinkel, nieuwe winkel, ah to-go, XL en of je filiaal franchise is...
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_108039423
De terminal lijkt groter dan hij is hoor! Ik werk er al dagelijks mee in mijn filiaal. Werkt prima. Grootste verschil is dat hij sneller producten scant. Verder is hij naar mijn idee iets trager, vooral in het laden. Werk trouwens in een DNAH, gewoon van AH zelf.
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:30:56 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_108039490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:19 schreef Dhaha het volgende:
Vandaag kreeg ik eindelijk mijn inlogcode voor AH Plaza (na er 5 weken gewerkt te hebben). Toen ik mijn loonstrookje van de eerste 4 weken bekeek zag ik dat het aantal uren bij "Gewerkt" veel te laag was. Ik werk volgens contract 2 dagen per week van 18:30 tot 21:30, in de eerste 4 weken dus 24 uur. Daarnaast werk ik elke avond sowieso over tot 22:00 of later. Er komt dus nog minstens 1 uur per week bij, in totaal dus 28 uur. Op m'n online-loonstrookje staat echter bij "Gewerkt" 19.50 uren.

Dus ik van wat de neuk. Ik ga morgen maar meteen contact opnemen.
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_108044810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.
maandag 9 januari was mijn eerste werkdag. het loonstrookje is van 9 tot 30 januari. er staat ook: "norm. uren: 24"
wat is dit
pi_108047134
Dan klopt het loonstrookje dus aardig: je hebt in 3 weken (9-30 januari) 19,5 gewerkt. Als jij zegt dat je 24 uur in 4 weken hebt gewerkt lijkt me dit geen fout van de betreffende AH.

Norm. uren betekent trouwens je contract per periode, zegt niet over je gewerkte uren.
pi_108049427
Dergelijke SM's horen niet thuis bij dit bedrijf.

Zoals beschreven kan een SM een heel verschil maken in het goed uitvoeren van beleid ik hoor het iedere keer weer en helaas kom ik het ook iedere keer opnieuw tegen. Dossierkasten die niet op orde zijn, uren die niet kloppen en herberekeningen die eeuwen duren. Alles valt en staat met hoe belangrijk je SM het vind, vind die het niet belangrijk vind niemand het meer belangrijk. Als je mazzel hebt en een sterke TL of ASM treft heb je geluk want de compenseren dan een deel. Anders heb je echt pech.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_108061758
Het was nu ineens binnen een kwartiertje geregeld. Ondanks dat ie beweerde het al 2x opgestuurd te hebben moest ie toch het een en ander nog even uitzoeken.

Mail gehad van de regiomanager dat ie blij is dat het opgelost is en het niet erg vond dat ik hem een mail heb gestuurd. Verder geen reactie over het feit hoe de SM mij behandeld heeft. Ik vind het echt sneu voor de mensen in zn nieuwe filiaal. Het enige beetje geluk dat zij daar kunnen hebben is dat hun SM nu bij ons zit.
pi_108065462
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_108066076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Voorbeeld van een vacature:
https://vacatures.ah.nl/v(...)fulltime-136419.html

Zegt genoeg, dacht ik zo? Een B rijbewijs is vereist.
pi_108066416
Ik heb in de winkels vaak die zelfscan dingen zien hangen.

Volgens het boekje moet ik de handscanner in het karretje zetten, maar kan ik ook een mandje gebruiken? of is een kar essentieel(technische iets ofzo)?

scheelt zeeën van tijd.
pi_108068593
Kar is voor veel en mandje voor weinig. Je hebt ook nog trekmandjes.
Kar is niet verplicht, die houder is gewoon makkelijk en orderlijk.
pi_108068653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef sl44 het volgende:
Ik heb in de winkels vaak die zelfscan dingen zien hangen.

Volgens het boekje moet ik de handscanner in het karretje zetten, maar kan ik ook een mandje gebruiken? of is een kar essentieel(technische iets ofzo)?

scheelt zeeën van tijd.
Ik gebruik zelfs geen mandje, ik gooi alles direct in mijn tas nadat ik het heb gescand. Bij ons in de winkel wordt het direct inpakken als één van de grote voordelen van het zelfscannen gepromoot.
quote:
Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).

Als Zeeuw zijnde zeg ik; WTF ? }:|
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:37:12 #268
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_108070838
ik moest lachen om de OP :')
wat is dit
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:59:35 #269
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108095973
Heeft m'n Asm m'n plaza account weer geactiveerd, geeft ie bij thuiskomst alweer aan dat ie wegens teveel foutieve aanmeldingen geblokkeerd is :')

Kan ik weer gaan lopen leuren om m'n account te activeren..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_108131876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Purdey het volgende:
Heeft m'n Asm m'n plaza account weer geactiveerd, geeft ie bij thuiskomst alweer aan dat ie wegens teveel foutieve aanmeldingen geblokkeerd is :')

Kan ik weer gaan lopen leuren om m'n account te activeren..
Dit gezeur had ik ook met Plaza, echt dom. Na een keer of 3, 4 was 't klaar.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:07:21 #271
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108132972
Zolang ik met Plaza werk geeft het gezeur. Foutmeldingen, blokkeringen, ligt helemaal plat. Dat zoiets niet gewoon goed functionerend wordt gemaakt.
pi_108138367
Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben Joey. Ik werk op het DC Pijnacker, ik doe alleen maar een avonddienst per week en voor de rest studeer ik. :)
  zondag 19 februari 2012 @ 10:32:52 #273
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108141960
Ik mis mijn AH XL waar ik drie jaar gewerkt heb :'(. Mooie tijden waren dat, lieve collega's ook. Inmiddels wel in Groningen actief naar winkelwerk te zoeken, maar het wil nog niet echt vlotten. Ga ook maar weer eens de AH's benaderen, maar het is best pittig om wat te vinden voor 24-30 uur...

Maar ik houd moed!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108247498
Gisteravond een AH in Roden overvallen... Is de 7de in Groningen binnen één maand.

Ik begin me haast af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:32:52 #275
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108254140
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond een AH in Roden overvallen... Is de 7de in Groningen binnen één maand.

Ik begin me haast af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
Bah, ik ken het gevoel ja.. Zo'n zwaard wat boven je hoofd hangt. Bij ons is de dreiging gestopt nadat er iemand werd opgepakt gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')