welke appie is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik ben enorm benieuwd hoe het afloopt. Tof dat jullie nu een andere SM hebben!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
In mijn mail heb ik vertelt dat er nogmaals een herberekening is gemaakt.
Ik heb uitgelegd waarom ik hem (de rayon) benaderd heb (omdat het te lang duurde, ik maar geen duidelijkheid kreeg en omdat er meerdere mensen zijn met problemen met de uren).
Tevens heb ik geschreven hoe mijn ex-SM mij toegesproken heeft (ik zou hem na willen trappen, ik zou hem genaaid hebben, onredelijk dat ik regiomanager benaderd heb en niet nogmaals naar hem toegekomen ben en dat deze manier van communiceren mij grote problemen kan opleveren.)
Ik denk persoonlijk dat mijn ex-SM al een beetje nattigheid voelt. Hij is namelijk naar een kleiner filiaal gezet. Onze regiomanager is vervangen dus daar kan die zich ook niet meer achter verschuilen. Onze nieuwe SM is bij ons neergezet om orde op zaken te komen stellen, omdat er veel mis is op het moment (zowel op de vloer als in de boeken). Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Ik heb altijd m'n mond dichtgehouden en gedacht dat het aan de Albert Heijn lag. Maar nu komt steeds meer naar boven dat het puur onze SM geweest is die fout bezig is geweest.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Doet dat ertoe? :p Ik kan op dit moment alleen zeggen dat als je de verkeerde SM treft er in drie jaar veel kan veranderen :|quote:
Interessant,quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Dipstaart het volgende:
We krijgen weer een nieuw soort terminal. Ben benieuwd hoe ik deze (joekel) bij me moet gaan dragen...
[ afbeelding ]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:19 schreef Dhaha het volgende:
Vandaag kreeg ik eindelijk mijn inlogcode voor AH Plaza (na er 5 weken gewerkt te hebben). Toen ik mijn loonstrookje van de eerste 4 weken bekeek zag ik dat het aantal uren bij "Gewerkt" veel te laag was. Ik werk volgens contract 2 dagen per week van 18:30 tot 21:30, in de eerste 4 weken dus 24 uur. Daarnaast werk ik elke avond sowieso over tot 22:00 of later. Er komt dus nog minstens 1 uur per week bij, in totaal dus 28 uur. Op m'n online-loonstrookje staat echter bij "Gewerkt" 19.50 uren.
Dus ik van wat de neuk. Ik ga morgen maar meteen contact opnemen.
maandag 9 januari was mijn eerste werkdag. het loonstrookje is van 9 tot 30 januari. er staat ook: "norm. uren: 24"quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Let even goed op de data van het loonstrookje, ze lopen in vaste blokken van vier weken ongeacht het moment waarop je in dienst kwam, in dit geval week 1 t/m 4. Als je pas halverwege week 2 in dienst kwam, zal je dus nooit aan 28 uur komen.
Voorbeeld van een vacature:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Jetfly het volgende:
Bij Albert he, moet je dan alleen die grote auto's rijden? Heb maar een rijbewijs B.. ben je dan ook meteen bevoegd om op die te rijden?
Ik gebruik zelfs geen mandje, ik gooi alles direct in mijn tas nadat ik het heb gescand. Bij ons in de winkel wordt het direct inpakken als één van de grote voordelen van het zelfscannen gepromoot.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef sl44 het volgende:
Ik heb in de winkels vaak die zelfscan dingen zien hangen.
Volgens het boekje moet ik de handscanner in het karretje zetten, maar kan ik ook een mandje gebruiken? of is een kar essentieel(technische iets ofzo)?
scheelt zeeën van tijd.
Als Zeeuw zijnde zeg ik; WTF ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Dipstaart het volgende:
Hij is altijd al erg onredelijk geweest. Heel erg van het vriendjespolitiek en als er problemen waren die altijd wegschuiven of héél erg gemeen uit de hoek komen dat het aan ons lag. (Sommigen zeggen dat het er mee te maken heeft dat hij uit Zeeland komt).
Dit gezeur had ik ook met Plaza, echt dom. Na een keer of 3, 4 was 't klaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Purdey het volgende:
Heeft m'n Asm m'n plaza account weer geactiveerd, geeft ie bij thuiskomst alweer aan dat ie wegens teveel foutieve aanmeldingen geblokkeerd is![]()
Kan ik weer gaan lopen leuren om m'n account te activeren..
Bah, ik ken het gevoel ja.. Zo'n zwaard wat boven je hoofd hangt. Bij ons is de dreiging gestopt nadat er iemand werd opgepakt gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef einschtein het volgende:
Gisteravond een AH in Roden overvallen... Is de 7de in Groningen binnen één maand.
Ik begin me haast af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |