Uittreksel van m'n beschikbaarheid zou ik idd weleens kunnen vragen. Naar mijn weten ben ik Ma-vr beschikbaar tot 18:00 's avonds. Alhoewel ze me in week 9 ook weer een keer tot 19:00 hebben ingezet. Zonder overleg. Er zijn meer collega's die hebben aangegeven in de weekenden niet beschikbaar willen te zijn. Maar ook die worden gewoon ingeroosterd. Ik kijk het nog even aan, wil niet meteen moeilijk gaan doen aangezien m'n eerste halfjaars contract in maart verloopt, en ik wel verlengd wil worden. En er is ook een kans dat ik weer deels terug naar school ga/stage ga lopen en dan veranderd m'n beschikbaarheid sowieso. Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Purdey( ik kan je niet quoten) .. Belachelijk.. Weet wel dat je meer rechten hebt he. Wat je kan doen is een uittreksel van je beschikbaarheid opvragen of een nieuwe beschikbaarheid aangeven(gewoon je oude). Dan hebben hun geen poot om op te staan lijkt mij. Heel vervelend inderdaad, bij mijn filiaal bellen ze je gewoon als ze je nodig hebben op een dag dat je normaal niet beschikbaar bent. Als het baantje bij de Albert Heijn je echt lief is kun je ook even langs een rechtswinkel gaan voor gratis advies. Want afspraken moeten afzeggen door een fout van je werk is niet prettig.
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang vervallen. Je wordt het althans niet automatisch. Daarnaast zul je wel een aantal dingen moeten kunnen om senior te worden; programma's als dasa, fbis en fvos zou je moeten beheersen
Hoe kwam je weer terug bij je filiaal? Ging je weer solliciteren of zochten ze contact met jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Waarom heb je niet iets anders gezocht of overstap gedaan naar de concurrent? Dit is gewoon naaierij. Het is niet zo dat er geen onbepaalde tijd contracten meer gegeven zouden mogen worden..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was volgens mij senior bij mijn vorige filiaal...na een stop van 3 maanden (contract werd niet verlengd) moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Haha... nee....quote:
Lijkt wel een soort van omroepsysteem / pieper... Nooit gezien bij de AH iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef joey_k het volgende:
[..]
Haha... nee....
Wie kent dit nog? Wie verteld UncleSam wat dit is? ben beniewd
Klopt, maar het wachtwoord was gewijzigd en klopt dus in de app niet meer bij het automatische inloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Alopex het volgende:
Dat is ook niet nodig in de App, hij hoort je dan automatisch in te loggen zodra je hem opstart.
And we have a winner!! Idd, dit is de beruchte kassa-pieper. Je omzeilde de oproep niet door te doen alsof je de pieper niet hoorde, dat ging niet op... Je deed gewoon de 9 volts batterij er niet goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ja die ken ik nog wel. Hij werd in iedere winkel geinstalleerd, en ze hebben het denk ik wel een jaar volgehouden toen was het mislukt.
Je was een heuze Al-Quada strijder inderdaad met bomriemTelefoon, Pieper en Handterminal, en je kon ze allemaal aan je riem hangen.
Dit apparaat werd gebruikt voor kassa-assistentie, het apparaat met verzenden stond bij de counter of bij de kassa met het beste zicht op het kassapark. Je drukte bijvoorbeeld 1 en 2 in en dan gingen in de winkels die 2 piepers af en moest je als de bliksem bij de kassa bijdraaien.
Tijdelijke Foutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
De oude terminals met scanpen! Te bedenken dat we daar serieus ooit mee gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef joey_k het volgende:
Of deze: Niet moeilijk te raden, maar wel "Uit den ouden doosch" ...
[ afbeelding ]
In AH1122 lag nog wel wat vanochtendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand of er ergens nog poppen zijn? Bij ons zijn ze allemaal op
marktplaatsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
We hadden om 4 uur nog wat van die oranje poppen -al die namen weet ik niet-, maar om 6 uur waren die ook allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef zakpatat90 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |