Gelukkig, begon even een complex te ontwikkelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Irritante dingen.
Ach, 13 euro. Bij ons worden er soms kratten gratis en voor niets weggegeven! Niet oplettende cassieres..quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gelukkig, begon even een complex te ontwikkelen
Was wel ruim 13,- aan statiegeld op die 4 kratten. Vervelend, maar niet express gedaan.
Het is soms echt niet normaal wat voor een voorraadverschil wij hebben op kratjes, dan denk ook van, let aub eens wat beter op bij de kassaquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, 13 euro. Bij ons worden er soms kratten gratis en voor niets weggegeven! Niet oplettende cassieres..
Oh, en informatie over de nieuwe actie: http://www.distrifood.nl/(...).TxcOivYtb3o.twitter
Wij tellen nu elke avond de kratten, zodat we aan het eind van de week alles precies kunnen vergelijken en bij welke cassieres de fout zit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Het is soms echt niet normaal wat voor een voorraadverschil wij hebben op kratjes, dan denk ook van, let aub eens wat beter op bij de kassa
Ik hoop dat de kleine smurfen weer opnieuw in een actie komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Purdey het volgende:
Oh, maar dit is voor het eerst iets dat ik zelf ook wil hebben! Vooral de Zweedse kok en Miss Piggy
Ook helemaal niks! Heb ook trouwens van geen enkele klant gehoord dat hij/zij wél iets gewonnen had. Ik heb alleen maar verhalen gehoord van mensen die tientallen kaarten hadden en niet eens een doosje thee hadden. Veel mensen vonden het dan ook een actie van niks.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef crazygirl78 het volgende:
ojah weer niks gewonnen bij de hamster bingo, zelfs niet met 32 kaarten!! niks nakkes nada.![]()
Ben benieuwd of de grotere prijzen er wel uitgaan?
Op plaza staan alleen de kleinere vermeld, nouja een paar dan......
En jullie wat gewonnen??
Ik had 300+(waren weggegooid :p) kaarten en had niks gewonnen dus sjah.. kut actiequote:Op zondag 22 januari 2012 10:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ook helemaal niks! Heb ook trouwens van geen enkele klant gehoord dat hij/zij wél iets gewonnen had. Ik heb alleen maar verhalen gehoord van mensen die tientallen kaarten hadden en niet eens een doosje thee hadden. Veel mensen vonden het dan ook een actie van niks.
En ik kan ze niet anders dan gelijk geven..
Stelletje fuckers ook eigenlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef monsterd. het volgende:
Ik las in de voorwaarden dat de winnende nummers sowieso vooraf al getrokken waren. Albert heijn kon dus lekker daarna printen, zodoende zijn er alsnog relatief weinig prijzen
2 april aanvullende winstuitkeringquote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef crazygirl78 het volgende:
Oke zijn we niet de enige die een k-t actie vonden hahaha dan maar weer op naar de muppets
Niemand die de datum van vakantie geld weet??
Ik kreeg een week of 2 geleden m'n vakantiebriefje, en die heb ik van de week maar in het postvakje van m'n TL gegooid aangezien we elkaar steeds mislopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef crazygirl78 het volgende:
enige wat ik kan zeggen dat het bij ons filiaal wel gebeurd, maar of het officieel mag en kanGeen idee......ff vragen aan je leidinggevende ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |