SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
![]()
Door
[Angela] Niels Geusebroek
[Roel] Paul Turner
[Marco] Sharon Doorson
[Nick&Simon] Charly LuskeBattles
[Angela] Laura Estevez - Erwin Nyhoff
[Roel] Michelle Flemming - Wouter Vink
[Marco] Iris Kroes - Bart Brandjes
[Nick&Simon] Marloes van Ommen - Chris HordijkThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Overigens natuurlijk niks mis met z'n voornaam, maar zingen kan ie niet.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
hey Paulquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens natuurlijk niks mis met z'n voornaam, maar zingen kan ie niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 21:27:45Ik ben @iriskroes fan. Als zij niet doorgaat, ruk ik mijn prostaat eruit! #tvoh reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef iBenny het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 21:27:45Ik ben @iriskroes fan. Als zij niet doorgaat, ruk ik mijn prostaat eruit! #tvoh reageer retweet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Mogen wij hem aan deze belofte houden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef iBenny het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 07-01-2012 01:09:06 (grapje ging nét iets te ver) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
RTL bezuinigd echt op de kleding, in Boulevard stonden z ook al met dezelfde kleren aanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kraaienpaultje past beterquote:Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do![]()
Iris is helemaal top!quote:
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do![]()
Vanavond de Sing off
Team Borsato: Iris Kroes - Bart Brandjes
Team Angela: Laura Estevez - Erwin Nyhoff
Team Nick & Simon: Marloes van Ommen - Chris Hordijk
Team van Velzen: Michelle Flemming - Wouter VinkTwenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do![]()
De uitslag is al bekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Tide het volgende:
Vanavond de Sing off
Team van Velzen: Michelle Flemming - Wouter Vink![]()
Maar toch niet bij iedereen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De uitslag is al bekend.![]()
Lijkt me dat dat in het spoilertopic blijft?Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
en nog niet zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar toch niet bij iedereen?![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, daarom. Dus hier kan toch prima over de sing off gesproken worden door mensen die niet in het spoilertopic komen, bedoel ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:30 schreef MissBliss het volgende:
Lijkt me dat dat in het spoilertopic blijft?![]()
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus hier kan toch prima over de sing off gesproken worden door mensen die niet in het spoilertopic komen, bedoel ik?
Geen spoilers in dit topic aub
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Mijn voorkeur:
Team van Velzen: Michelle Flemming - Wouter Vink
Moeilijk zeg, het is me bijna allemaal om het evenEven saai vaak
Ziggy played guitar
Ik hoop bij de eerste twee teams op de heren en bij de laatste twee op de dames. Niet echt vanwege een voorkeur voor de dames, maar meer vanwege een afkeer van de heren![]()
![]()
als man vind ik sowieso dat vrouwen door moetenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop bij de eerste twee teams op de heren en bij de laatste twee op de dames. Niet echt vanwege een voorkeur voor de dames, maar meer vanwege een afkeer van de heren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vond het over het algemeen een teleurstellende avond. Ik ben zelf nog in slaap gevallen. Gelukkig trouwens dat mijn favoriet Sharon rechtstreeks door is naar de halve finale, ondanks dat het niet haar beste optreden was. Voor de rest is het mij om het even. Maar als ik toch mocht kiezen, ik hoef die Erwin en Bart niet meer terug te zien.![]()
Nederland is gewoon echt gek geworden. Paul Turner is gewoon een complete aanfluiting voor dit concept!
Verder wel erg blij dat Niels en Sharon door zijn. Niels mag het van mij de hele Voice winnen, hij doet me meer dan CharlieOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgend seizoen ga ik je turven Koenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als man vind ik sowieso dat vrouwen door moeten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Van mij mogen alle vrouwen die er nu in zitten foetsiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als man vind ik sowieso dat vrouwen door moeten![]()
![]()
Voor mijn PRECIES andersom. Tenzij je de dikgedrukte af wil laten vallen. De keuze voor Iris is voor mij puur smaak, Bart is ook goed maar niet mijn soort. Iris moet wel weer terug naar de gevoelige liedjes, als zij die zingt raken die mij echt. Dit was het gewoon net niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:34 schreef MissBliss het volgende:
Mijn voorkeur:
Team van Velzen: Michelle Flemming - Wouter Vink
Moeilijk zeg, het is me bijna allemaal om het evenEven saai vaak
Laura was echt, echt niet goed en heeft bij mij niet genoeg vertrouwen opgebouwd in vorige optredens om haar door te laten gaan. Erwin daarintegen kan meer leunen op resultaten uit het verleden en heeft ook deze keer geen slecht optreden gehad, alleen spetterend was het ook niet.
Dat je niet voor Chris kiest snap ik echt niet. Marloes is ook goed maar maakte een paar foutjes terwijl Chris het nummer perfect afleverde. Zijn optreden zou van mij echt een 10 krijgen en ook als Marloes haar nummer op haar best gedaan had was het maar de vraag of het boven Chris zijn optreden uit zo komen. Ik kon er niks op aanmerken in ieder geval.
En Michelle tegen Wouter word erg moeilijk, Michelle deed het deze ronde beter maar vorige ronden weer net iets slechter dan Wouter. Over het geheel genomen denk ik dat Wouter net ietsjepietsje meer in zich heeft dan Michelle.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
dat is de reden dat ik niet meer kijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is gewoon echt gek geworden. Paul Turner is gewoon een complete aanfluiting voor dit concept!
De volgende dag kijk ik de optredens wel
maar het programma mag nog geen eens meer The Voice heten![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Verder wel erg blij dat Niels en Sharon door zijn. Niels mag het van mij de hele Voice winnen, hij doet me meer dan Charlie[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Die doen het veel beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:55 schreef iBenny het volgende:
Zó doe je Somebody that I used to know, niet hoe Paul het deedDie rechter, wat een droogkloot
En Paul had echt die sing off verdiend, hij was gewoon echt niet goed. Wouter moest door, die was echt veel beter. Maar die gaat vanavond nog wel door.(hopelijk)![]()
Hoe ze met z'n vijven die gitaar bespelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:55 schreef iBenny het volgende:
Zó doe je Somebody that I used to know, niet hoe Paul het deed![]()
Paul lijkt wel Jennifer Miepbank 2.0![]()
Heel veel mensen vinden het onterecht dat hij direct door is.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Nee, ik bedoelde het met de dikgedrukte die doorgaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Voor mijn PRECIES andersom. Tenzij je de dikgedrukte af wil laten vallen. De keuze voor Iris is voor mij puur smaak, Bart is ook goed maar niet mijn soort. Iris moet wel weer terug naar de gevoelige liedjes, als zij die zingt raken die mij echt. Dit was het gewoon net niet.
Laura was echt, echt niet goed en heeft bij mij niet genoeg vertrouwen opgebouwd in vorige optredens om haar door te laten gaan. Erwin daarintegen kan meer leunen op resultaten uit het verleden en heeft ook deze keer geen slecht optreden gehad, alleen spetterend was het ook niet.
Dat je niet voor Chris kiest snap ik echt niet. Marloes is ook goed maar maakte een paar foutjes terwijl Chris het nummer perfect afleverde. Zijn optreden zou van mij echt een 10 krijgen en ook als Marloes haar nummer op haar best gedaan had was het maar de vraag of het boven Chris zijn optreden uit zo komen. Ik kon er niks op aanmerken in ieder geval.
En Michelle tegen Wouter word erg moeilijk, Michelle deed het deze ronde beter maar vorige ronden weer net iets slechter dan Wouter. Over het geheel genomen denk ik dat Wouter net ietsjepietsje meer in zich heeft dan Michelle.
Bart is gewoon een hele goede zanger, Iris vind ik echt niet goed genoeg vergeleken met hem.
Laura vs Erwin zou ik bij nader inzien andersom doen iddBij Laura komt 'het randje' toch vaak neer op schreeuwen en Erwin is gewoon heel goed, alleen trekt ie rare bekken
Chris Hordijk...Ik vind er zó weinig aan! Dan heb ik liever Marloes, hoewel die wel wat danslessen kan gebruiken nog.
En Michelle vs Wouter. Nou, zelfde verhaal als Chris, ook weer saaiheid ten top die Wouter, hoewel hij wel heel goed kan zingen ja. Michelle vind ik dan net iets leuker/interessanter.
We zullen het zien!
Ziggy played guitar
Michelle heeft wel een net wat interessantere stem inderdaad. Vind ik ook een moeilijke keuze. Ik ben van beide niet helemaal weg maar hier thuis is Wouter populairder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het met de dikgedrukte die doorgaan
Bart is gewoon een hele goede zanger, Iris vind ik echt niet goed genoeg vergeleken met hem.
Laura vs Erwin zou ik bij nader inzien andersom doen iddBij Laura komt 'het randje' toch vaak neer op schreeuwen en Erwin is gewoon heel goed, alleen trekt ie rare bekken
Chris Hordijk...Ik vind er zó weinig aan! Dan heb ik liever Marloes, hoewel die wel wat danslessen kan gebruiken nog.
En Michelle vs Wouter. Nou, zelfde verhaal als Chris, ook weer saaiheid ten top die Wouter, hoewel hij wel heel goed kan zingen ja. Michelle vind ik dan net iets leuker/interessanter.
We zullen het zien!Iris moet nog wat ervaring krijgen, maar raakt mij gewoon meer. Wat ik al zei, voor mij is dat een smaak-keuze en geen kwaliteit-keuze meer. Ik denk dat Bart vooral door ervaring beter zingt soms, maar bij Bart is het wel zo dat hij niet veel potentie meer heeft.
Het enige minpuntje voor Erwin vind ik dat hij alles heel erg hetzelfde doet en dat gaat iets vervelen.
Tsja, en Chris vind ik gewoon beter dan Marloes, al vind ik Marloes goed op het podium staan hoor. Ik moet wel zeggen, voor gisteravond vond ik Chris weinig opvallen maar dat nummer gaf hij zo'n mooie klank die mij net als Iris haar auditie mij echt raakte.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Volgens mij zag ik die gisterennacht op tv, bij Freaknight? Radioprogramma dat op tv te zien was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:55 schreef iBenny het volgende:
Zó doe je Somebody that I used to know, niet hoe Paul het deed
Erg leuk gedaan.
Hoe Paul het deed was erg... maar ik vraag me wel af in hoeverre hij zelf verzonnen heeft om het op die manier te doen? Qua arrangement bedoel ik dan vooral. De rare stemmetjes opzetten en zo heeft hij natuurlijk WEL zelf gedaan.![]()
Hoe laat begint het eigenlijk vanavond, 8 uur?
Heb niet zoveel gezien, maar Paul vind ik sowieso geen echte zanger. Hij moet het hebben van zijn maniertjes. Het is me opgevallen dat hij een beetje Mick Jagger probeert te imiteren, met die opgetrokken schouders enzo. Hij zou het wel weer prima doen in een musical.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe ze met z'n vijven die gitaar bespelen![]()
Paul lijkt wel Jennifer Miepbank 2.0![]()
Heel veel mensen vinden het onterecht dat hij direct door is.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Namen van vanavond zijn reeds uitgelekt. Dus kijk aub niet op Twitter of op deze link ivm kijkplezier etc.
Heel twitter is in rep en roer
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Hahahahahaha. John denkt dat hij een heel publiek stil kan houden met zoiets anoniems als het internet. De grootheidswaanzinquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Razor21 het volgende:
Namen van vanavond zijn reeds uitgelekt. Dus kijk aub niet op Twitter of op deze link ivm kijkplezier etc.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mooi, hoef ik dat gekweel ook niet meer aan te horen. Nou ja, er staan mensen bij dat rijtje waarbij ik denk: why? Maar goed, dat zien we volgende week wel weer. Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan kijken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:12 schreef Pheno het volgende:
Mooi, hoef ik dat gekweel ook niet meer aan te horen. Nou ja, er staan mensen bij dat rijtje waarbij ik denk: why? Maar goed, dat zien we volgende week wel weer. Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan kijkenmaar
Kun je beter naar Hans Teeuwen / Herman Finkers of Live in a Day kijken vanavondquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:12 schreef Pheno het volgende:
Mooi, hoef ik dat gekweel ook niet meer aan te horen. Nou ja, er staan mensen bij dat rijtje waarbij ik denk: why? Maar goed, dat zien we volgende week wel weer. Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan kijken
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Het staat al sinds een uur of 1 a 2 vannacht op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef Razor21 het volgende:
[Spoilertopic]Live de uitslag van de sing-off?!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het staat al sinds een uur of 1 a 2 vannacht op FOK!
[Spoilertopic]Live de uitslag van de sing-off?!oops.
Zie het nu pas op Twitter dat iedereen het erover heeft.
ik vind het dan ook echt ongelooflijk dom bedacht om het op deze manier te doen. Waarom kunnen ze de sing-offs en de uitslag niet ook gewoon vrijdagavond uitzenden? Nu weet half Nederland het al en hebben ze veel lagere kijkcijfers vanavond.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hahahahahaha. John denkt dat hij een heel publiek stil kan houden met zoiets anoniems als het internet. De grootheidswaanzinThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Omdat ze simpelweg gewoon niet voldoende zendtijd hebben gekregen? Anders zal ik het ook niet weten. Ik kijk vanavond toch wel even, al is het alleen maar voor de commentaar. En ook dat Chris de beste optreden had van gisteravond, vond ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik vind het dan ook echt ongelooflijk dom bedacht om het op deze manier te doen. Waarom kunnen ze de sing-offs en de uitslag niet ook gewoon vrijdagavond uitzenden? Nu weet half Nederland het al en hebben ze veel lagere kijkcijfers vanavond.![]()
Ik ben misschien 5 minuutjes later, ik zit nog even een aflevering van Extreme Couponing te kijken online
En ja, stom zoals ze het doen... de hele spanning is weg zo.![]()
Begint dus om 20:00 nog 7 minutenIsn't it ironic, don't you think
bij de vorige liveshows was de sing off en uitslag ook gelijk in diezelfde show, dus waarom zou dat nu ineens niet meer kunnen? Ze hebben genoeg zendtijd hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:46 schreef miep63 het volgende:
[..]
Omdat ze simpelweg gewoon niet voldoende zendtijd hebben gekregen? Anders zal ik het ook niet weten. Ik kijk vanavond toch wel even, al is het alleen maar voor de commentaar. En ook dat Chris de beste optreden had van gisteravond, vond ik.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
ik kijk niet trouwens, ik weet de uitslag al + ik kijk naar een film op rtl5![]()
Tussendoor zap ik wel even trouwens
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Die wou ik dus ook gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:02 schreef MissJ het volgende:
ik kijk niet trouwens, ik weet de uitslag al + ik kijk naar een film op rtl5![]()
Tussendoor zap ik wel even trouwens![]()
![]()
Dat MEEN je nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
"Er is de afgelopen 24 uur veel over gezegd op social media."![]()
Ik schakel zo in...
En iets van "leuke dingen gedaan met de kinderen vandaag, zoietsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat MEEN je nietIk schakel zo in...
![]()
![]()
En ik zeg nog maar eens, het feit dat Winston zelf geen twitter account heeft is ook zo debiel als wat. Alsof Rob de Tuinman op een flatje met balkon woont en Rudolf van Veen iedere dag naar de afhaalchinees gaat.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de performance van Chris. Die zou heel goed zijn volgens de tweets.Isn't it ironic, don't you think
Dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Blah ik vind die Nijhoff echt geen aardige vent.![]()
doen! Hij is onwijs goed, ik heb hem al een keer gezien.quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik twijfel tussen op de link klikken en het weten of toch kijken.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Waar zijn Bart zijn dansers gebleven?
Iris had ze wel net, of niet?Ik schakel net pas in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zijn ze!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
Waar zijn Bart zijn dansers gebleven?
Iris had ze wel net, of niet?Ik schakel net pas in.
![]()
Precies. En daar gaat het om in dit programma maar ik denk dat een enkeling dat nog doorheeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Je kunt hem leuk vinden of niet, maar ik heb hem nog niet betrapt op een valse noot.![]()
Ja, ik heb hem dus nog niet gezien. Misschien dat ik hem wel download, kan me toch niet echt concentreren nu the voice ook op tv is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
doen! Hij is onwijs goed, ik heb hem al een keer gezien.![]()
Ik ben verbaasd dat Erwin het tot nu toe heeft vol gehouden, alles boven +-35 is nooit hip genoeg voor een programma als ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Je kunt hem leuk vinden of niet, maar ik heb hem nog niet betrapt op een valse noot.
Ja erg jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. En daar gaat het om in dit programma maar ik denk dat een enkeling dat nog doorheeft.
Uh Marco... beste zanger en niet beste performer, hoe heet dit programma ook alweer? Niet Popstars en ook niet X-Factor.![]()
Wat een onzin lult die Marco weer.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Marco die graag in z'n kandidates wil kruipen. Of het via deuren, kamers of gaten in jurken is. Griezel.![]()
The Voice of John.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Uh Marco... beste zanger en niet beste performer, hoe heet dit programma ook alweer? Niet Popstars en ook niet X-Factor.![]()
Big mistake.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine
Forum Opties Forumhop: Hop naar: