Same here, moet nog wat doen voor een tentamen maandag en moet in het weekend werken, echter is de motivatie 0,0.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet nog iets doen maar heb geen zin.
Yarr, dan treffen wir uns wieder mein Freund.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Same here, moet nog wat doen voor een tentamen maandag en moet in het weekend werken, echter is de motivatie 0,0.
Oh dat doe ik ook meestal, anders blijf ik auto's kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi m'n peuken gewoon altijd uit 't raam.
Veel beter.
"Wat een loser ook" en de suveillant staat naast je, ik ging finaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yarr, dan treffen wir uns wieder mein Freund.
Ditmaal zal ik de surveillant niet beledigen.
Och, jouw auto begeeft het eerder dan dat de asbak vol zit me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook meestal, anders blijf ik auto's kopen
Remlof zit achter het stuur van een intercity...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, jouw auto begeeft het eerder dan dat de asbak vol zit me dunkt.
Nah, mijn Chevvy rijdt nog steeds helaas. Mijn volgende wordt sowieso een Europese.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, jouw auto begeeft het eerder dan dat de asbak vol zit me dunkt.
Wat voor Chevvy?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, mijn Chevvy rijdt nog steeds helaas. Mijn volgende wordt sowieso een Europese.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof zit achter het stuur van een intercity...
Ba doem tsjing!
Mein Gott ins Himmel.quote:
Het is gewoon het laatste model Opel Kadett in licentie gemaakt door het Koreaanse Daewoo dat nu is overgenomen door Chevroletquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein Gott ins Himmel.
Heeft wel wat weg van zo'n oude Toyota Corolla.
Ik had nog geld liggen van mijn baas, maar moet nu een half uur op en neer om het te brengen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Same here, moet nog wat doen voor een tentamen maandag en moet in het weekend werken, echter is de motivatie 0,0.
quote:
Good boy.quote:
Ik denk dat ik liever single ben, maar misschien komt dat omdat ik niet verliefd ben momenteelquote:
Verliefd zijn is een vloek, kut en mooi tegelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever single ben, maar misschien komt dat omdat ik niet verliefd ben momenteel
Toen ik jong was had ik zo'n geromantiseerd beeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever single ben, maar misschien komt dat omdat ik niet verliefd ben momenteel
Morgen op TV tochquote:
Ach ja, dat zijn vaak fasesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik jong was had ik zo'n geromantiseerd beeld.
Nu niet meer
Jazeker.quote:
Wat slechtquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Paypal z'n service is trouwens ook heel goed.
Memes worden ook steeds toegankelijkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een jood de Tweede Wereldoorlog overleefde, maar nu vermoord wordt door Palestijnen, maakt dat Arabieren erger dan de Nazi’s?
Zelfde retoriek
Waarom niet eigenlijk? Ik denk dat een moord door Hitler niet erger is dan een Palestijn. Heeft Hitler überhaupt wel eens een Jood van kant gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een jood de Tweede Wereldoorlog overleefde, maar nu vermoord wordt door Palestijnen, maakt dat Arabieren erger dan de Nazi’s?
Zelfde retoriek
Omdat het een onzinnige vergelijking is, wellichtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Ik denk dat een moord door Hitler niet erger is dan een Palestijn. Heeft Hitler überhaupt wel eens een Jood van kant gemaakt?
Ik vind jouw stelling anders niet moeilijk te beantwoorden. Tenminste, als Palestijnen uit zijn op het uitmoorden van Joden, dan maakt ze dat net zo slecht als nazi's lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnige vergelijking is, wellicht?
Disagree.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Paypal z'n service is trouwens ook heel goed.
Afhankelijk van het aantal vermoordde joden, de redenen die de Palestijn had en de middelen die hij daartoe gebruikte. Verder kan je inderdaad stellen: Duitsers waren niet zo heel slecht, ze waren gewoon intelligent, rationeel en grondig in hun daden. Niet veel immoreler dan de gemiddelde moordenaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind jouw stelling anders niet moeilijk te beantwoorden. Tenminste, als Palestijnen uit zijn op het uitmoorden van Joden, dan maakt ze dat net zo slecht als nazi's lijkt mij.
Sommige mensen hebben het idee dat ze alleen op de wereld zijn, en menen dat als ze niet binnen 5 minuten worden geholpen, dat de service slecht is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Disagree.
http://www.paypalsucks.com/
Ja, dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Use your fucking creditcard.
Use both.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Die gebruik je ook met paypalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Niet per definitiequote:
Ik zie de toegevoegde waarde niet, als ik wil internetbankieren dan kan je gewoon overboeken via je bank, en als je wil betalen dan pak je je creditcard.quote:
Je post zou wel zo op te vatten zijn.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je post zou wel zo op te vatten zijn.
Ewa dan pak jij die doekoe mang en gooi jij op toonbank swa.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef Cerbie het volgende:
Ik moest de lounge op Hong Kong International ook met paypal betalen
En bankpas om cash te pinnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa dan pak jij die doekoe mang en gooi jij op toonbank swa.
Ik gebruikte in 't buitenland enkel cash en creditcard.
Pinnen kan veelal niet buiten Europa met je gewone debit card, dus gewoon pinnen met je creditcard. Bij geldautomaten werkt dat ding dan weer wel, en dan schuif je weer een lading cash in je portefeuille.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bankpas om cash te pinnen.
Ik loop niet graag met cash op zak, ook (zeker) in het buitenland niet.
Meteen even naar klokjes gluren daarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Cerbie het volgende:
Goed idee, zo eens een ovenschotel fixen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pinnen kan veelal niet buiten Europa met je gewone debit card, dus gewoon pinnen met je creditcard. Bij geldautomaten werkt dat ding dan weer wel, en dan schuif je weer een lading cash in je portefeuille.
Kijken kijken niet kopen, zoveel goedkoper is taxfree toch helemaal nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meteen even naar klokjes gluren daar
Wel een hele hoop moeitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef von_Preussen het volgende:
Cash en creditcards zijn voor hipsters, eckte bazen gebruiken gewoon Eurocheque's!![]()
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Old school zijn kost dan ook moeite.
Ja betaal jij maar een hotdog ergens met een Eurocheque.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef von_Preussen het volgende:
Cash en creditcards zijn voor hipsters, eckte bazen gebruiken gewoon Eurocheque's!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt wel een punt, het obermeisje had zeker niet zo lief gelachen over mijn fooi als ik die met een Eurocheque had willen voldoen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja betaal jij maar een hotdog ergens met een Eurocheque.
My point exactly, harde biljetten maakt ze pas echt nat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, het obermeisje had zeker niet zo lief gelachen over mijn fooi als ik die met een Eurocheque had willen voldoen.
Mwah, je kwak aan bankbiljetten afwrijven totdat ze er hard van worden is ook weer zo'n ding hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
My point exactly, harde biljetten maakt ze pas echt nat.
iew.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, je kwak aan bankbiljetten afwrijven totdat ze er hard van worden is ook weer zo'n ding hè.
Betalen met klinkende munt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Je punt was wel duidelijk hoor, ik wilde slechts even de ambetanterik uithangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Mijn jong-volwassen leven is gevormd door de Engelse taal, deze Nederlandse uitdrukkingen zitten verdrukt in de donkere krochten van mijn brein, vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.quote:
* Must - not - make - a - gross - comment *quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.
Damn right you won't.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Must - not - make - a - gross - comment *
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met jou over kutjes praten zorgt iig altijd voor grote hilariteit, althans aan mijn kant.
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.
Goddank wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).
Ah, u heeft het over remlof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef waht het volgende:
Iedereen die het woord fascisme in de mond neemt zonder hiermee puur te verwijzen naar de perikelen van vorige eeuw rond de jaren 20 tot en met 40 is niet bezig met wetenschap maar met kansloos moddergooien.
Hij kan er ook wat van inderdaad.quote:
Hopelijk gaat het niet bij alle PvdA congressen zo. Misschien is hij wel gebrainwashed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Hij kan er ook wat van inderdaad.
Maar goed, hij weet niet beter.
Ja diequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Guilty by association.quote:'De politisering van de rancuneuze massamens, die geen geestelijke waarden erkent', zou hierbij de definitie van fascisme zijn. Omdat de huidige regering met de PVV regeert, zouden alle leden van het kabinet fascistisch zijn, zo stelt Riemen.
Die durf ik niet te lezen, potentiële hersenschadequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Heeft dat joch even mazzel dat ik zijn hoogleraar niet ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Dat ook iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef waht het volgende:
[..]
Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:
http://www.joop.nl/leven/(...)ergevorderd_stadium/
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.quote:Via twitter laat de begeleider weten: 'Henk Bovekerk heeft een bijzonder scherpzinnige, academisch uitmuntende BA thesis geschreven over een maatschappelijk gevoelig thema. De thesis van Bovekerk is door mij, als begeleider en prof Jan Blommaert als tweede lezer met een 10 beoordeeld op grond van de kwaliteit. De PVV aanhangers moeten niet zo bang zijn voor een beetje kritiek en een scherpe academische analyse. Ik zeg t nog n keer: de scriptie is academisch briljant en als het hele mediacirkus in een kramp schiet, zegt dat wat over onze samenleving.
Die is ook vrij eenvoudig op de kast te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.
Vonk en Stapel lieten ook het hele mediacircus in een kramp schieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Hij heeft wel een foute brilquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.
Bah.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een foute bril
[ afbeelding ]
Friek met hipster-bril.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.quote:
Een nogal schrikbarende overeenkomst zou je remlof en Friek_ samenvoegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Like a boss inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.
Positieve eraan is dat 't ook geclassificeerd werd door mij als bedrijfsgeheim dus het mag ook niet gepubliceerd worden. Nobody will ever find out.quote:
No chance.quote:
Vast, die v_P spoort compleet niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:28 schreef Cerbie het volgende:
Huis vol oorlogsmunitie in Bredevoort
v_P?
Zo lang het geen plagiaat is zal geen haan er naar kraaien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No chance.
Het is gewoon langs de scriptiecommissie gegaan dus it's legit.
Wilders is compleet van padje.quote:
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Een 10 voor een scriptie. Man man man.
Als het een beetje redelijke carrièreperspectieven had, ging ik ook wat linkse docenten naar de mond lullen.
Lijkt me een publiciteitsstuntje.
Nee het was m'n eigen werk, maar in eerste instantie gemaakt voor de werkgever.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:34 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang het geen plagiaat is zal geen haan er naar kraaien.
Mij ook niet. Alsof een 10 voor een scriptie over Wilders serieus wordt genomen.quote:
Sowieso, een 10 voor een scriptie, over Fascisme in de Nederlandse politiek nogwel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Mij ook niet. Alsof een 10 voor een scriptie over Wilders serieus wordt genomen.
Leidt hooguit tot vingertje wijzen naar links van 'zie je wel'.
Ik snap het doel ook niet. Nu komt de universiteit Tilburg in opspraak omdat de hoogleraren daar kennelijk subjectief zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, een 10 voor een scriptie, over Fascisme in de Nederlandse politiek nogwel.
Wie neemt dat serieus.
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.quote:
Hoezo ben je met een 8 voor je scriptie cum laude geslaagd. Daar heb je wel wat meer 8tjes voor nodig. Daarnaast klopt je argumentatie gewoon niet. Hij heeft een 10 dus blablalla.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.
Ik gun die gozer alle geluk en alle cijfers van de wereld, maar een 10 voor een scriptie met dit onderwerp?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gun die gozer alle geluk en alle cijfers van de wereld, maar een 10 voor een scriptie met dit onderwerp?
Nouja niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik snap het doel ook niet. Nu komt de universiteit Tilburg in opspraak omdat de hoogleraren daar kennelijk subjectief zijn.
Ja daarom, Wilders 'academisch' wegzetten als Fascist en de rest van het kabinet als NSB'ers is schijnbaar briljant genoeg voor nationale bekendheid en een 10?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.
Sceptisch zijn is niet meteen een verdachtmaking, mafklapper.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uit jegens de betrokkenen.
Sceptisch. Doe mij een lol zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sceptisch zijn is niet meteen een verdachtmaking, mafklapper.
Jij hebt gestudeerd, weet je hoe lastig het is om een 10 te halen voor een scriptie, en dan nota bene ook nog over een populistisch onderwerp? Ik bedoel, kom op zeg. Waarschijnlijk had Stephen Hawking himself nog geen 10 voor z'n scriptie.quote:
Het wordt pas over een week gepubliceerd las ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.
"valide" vraag. lol. Praat je in deze termen met iedereen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt gestudeerd, weet je hoe lastig het is om een 10 te halen voor een scriptie, en dan nota bene ook nog over een populistisch onderwerp? Ik bedoel, kom op zeg.
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom word het woord 'academisch' dan in de mond genomen door z'n docent?quote:
Politiek is geen exacte wetenschap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.
Voor de inhoud is een 10 is nog verder weg van de realiteit.
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Oh gut ja, je hebt inderdaad meer nodig dan alleen een 10 respectievelijk 8 voor je universitaire masterscriptie. Dat lijkt me evident. Ik bedoelde aan te geven dat een hoge waardering ook met een 8 of 9 voor de schrijver een positief resultaat had betekend, maar er geen 10 voor aan te pas hoefde te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ben je met een 8 voor je scriptie cum laude geslaagd. Daar heb je wel wat meer 8tjes voor nodig. Daarnaast klopt je argumentatie gewoon niet. Hij heeft een 10 dus blablalla.
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.
DAAROM. Snap je dan ook niks?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiek is geen exacte wetenschap.
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.
Ah, de reacties van een "goede gesprekspartner".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ja, jaha, ja, haha, ja, 'tuurlijk joh, ja, ja, jazeker, ja, hm-hm, ja, hè, ja hè, absoluut.
Ik zat al aardig goed dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Je zat al aardig goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zat al aardig goed dus.![]()
Dan weten we wel genoeg.
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Dat zou in het geval van een leek toch juist prima moeten kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.
Bedankt voor het bewijzen van mijn eerdere punt in dit topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.
Uiteraard. Jou kennende, dat je al zei dat het populistisch was, je kleine toegave al, en de grote kans dat je het wss mooier wilt maken dan het is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zat al aardig goed?Je weet niet eens waar mijn scriptie over ging, doch meen je er wel allerlei uitspraken over te kunnen doen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou in het geval van een leek toch juist prima moeten kunnen?
En die was? We weten allemaal dat als de 1 oeh zegt jij aah zegt. Dat spreekt bepaalde zweverige linkse types op universiteiten aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn eerdere punt in dit topic.
En toch blijf je er maar naast koppen, as usual. Een populistisch onderwerp was het zeker - en het was ook nog een onderwerp waarin ik de visie van Wilders en consorten ondersteunde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteraard. Jou kennende, dat je al zei dat het populistisch was, je kleine toegave al, en de grote kans dat je het wss mooier wilt maken dan het is.
Inkoppen was nog nooit zo makkelijk.
Dat is het geval als je ervan uitgaat dat links lullen reeds voldoende is om een hoog cijfer te halen. Ik neem aan dat ook jij van mening bent dat daar niets van klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Als ik jou een scriptie stuur over de PVV en ik lul wat links in de richting is de kans groter dat je 't met me eens ben dan wanneer ik je een bedrijfsplan toestuur waar je de omstandigheden verder niet van kent.
Mijn ervaring met docenten is dat mijn opvatting over ethische vraagstukken nogal op aardig wat weerstand kan rekenen en derhalve hoge cijfers ook niet uitgedeeld worden. Australië was hier een uitzondering op maar in Nederland waarderen ze het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het geval als je ervan uitgaat dat links lullen reeds voldoende is om een hoog cijfer te halen. Ik neem aan dat ook jij van mening bent dat daar niets van klopt.
Dat je hoopt met wat gewauwel het te weerleggen is best wel zielig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toch blijf je er maar naast koppen...
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef mlg het volgende:
[..]
En die was? We weten allemaal dat als de 1 oeh zegt jij aah zegt. Dat spreekt bepaalde zweverige linkse types op universiteiten aan.
Je geeft zelf in ieder geval al aan dat je een populistisch onderwerp had. Qua originaliteit zou je al niet boven de 7 moeten halen.
Stuiptrekkingen van het ongelijk…quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat je hoopt met wat gewauwel het te weerleggen is best wel zielig.
Probeer jij maar een 10 te krijgen binnen het hoger onderwijs met als onderwerp dat de Islam ons allen bedreigt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.
Zo hé, wat een "contradictie". Praat toch niet zo interessant, we zijn op een forumpje. Gebruik die termen maar in een scriptie, krijg je misschien een 10.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.
Dat is gelukkig niet mijn ervaring. En zoiets mag je dan ook verwachten van hoogleraren. Ik heb hele leuke discussies gehad met hen, ook met de scriptiebegeleider - die het niet eens was met mijn visie, maar de onderbouwing wel goed kon waarderen. Net als de tweede lezer kennelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ervaring met docenten is dat mijn opvatting over ethische vraagstukken nogal op aardig wat weerstand kan rekenen en derhalve hoge cijfers ook niet uitgedeeld worden. Australië was hier een uitzondering op maar in Nederland waarderen ze het niet.
De meeste docenten willen gewoon een zoetsappig kutverhaal dat hun eigen mening onderbouwd en klaar.
Ach, het went.quote:
Tsja ik kan enkel redeneren vanuit m'n eigen ervaring, en die heb ik je al meegedeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet mijn ervaring. En zoiets mag je dan ook verwachten van hoogleraren. Ik heb hele leuke discussies gehad met hen, ook met de scriptiebegeleider - die het niet eens was met mijn visie, maar de onderbouwing wel goed kon waarderen. Net als de tweede lezer kennelijk.
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Probeer jij maar een 10 te krijgen binnen het hoger onderwijs met als onderwerp dat de Islam ons allen bedreigt.
Succes.
Volgens mij doet iedereen dat hier, dat kan ik je dan ook niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja ik kan enkel redeneren vanuit m'n eigen ervaring, en die heb ik je al meegedeeld.
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef mlg het volgende:
Als het objectief beoordeeld was had het geen 10 kunnen zijn, klaar uit. Zoals je zelf al zegt is politiek geen exacte wetenschap en kan het geen 10 zijn.
Met al die headshots heeft hij een aardige score weten te behalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.
Precies, het geven van een cijfer (in het geval van een scriptie) is ook geen exacte wetenschap. Maar dat lijken mensen te vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.
Maar nooit een 10. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.
Ik geef toe: ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo hé, wat een "contradictie". Praat toch niet zo interessant, we zijn op een forumpje. Gebruik die termen maar in een scriptie, krijg je misschien een 10.
Het zal wellicht ook aan mij liggen, ik vind dergelijke studies sowieso voor zweefteefjes dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat iets van een bachelor student een 10 waard kan zijn op zo'n academie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.
Zweefteefjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wellicht ook aan mij liggen, ik vind dergelijke studies sowieso voor zweefteefjes dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat iets van een bachelor student een 10 waard kan zijn op zo'n academie.
En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
Een 10 met een mooie krul van de meester en een plakplaatje!
1983 belde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
ZweefteefjesDeze meldt ik aan bij vandale.
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. En nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Wat knap van je!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ik ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
In deze kring? Ik beschouw waht en voorschrift niet als laagopgeleide kleuters die het woord zweefteef bij de Van Dale willen melden. Dus in die kringen is het een heel normale term.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.
Nee, ik ben niet katholiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?
Gewoon met minimale inzet maximaal resultaat boeken.
imo is het nieuwe m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Echte bazen hebben typisten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Anglicismen zijn mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
imo is het nieuwe m.i.
Je loopt achter.
Een man met een zieke geest. Maar ja, de Hongaren hebben er zelf op gestemd. Wie niet luisteren wil.........quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
Wat vind jij van Orbán in Hongarije, betyar?
Ik kan ook goed neuken. Kom hier en buig je maar voorover.quote:
De praktijk komt pas in de masterfase, de eerste 3 jaar is je hoofd volstampen met arresten en uitleg van wetteksten. Geven ze nog oefenrechtbank in de bachelorfase? Is ook leuk namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Nautilus. het volgende:
Rechten is zowat de enige studie waar je met minimale inzet nooit een maximaal resultaat kunt boeken. Als je de arresten niet kent, ben je simpelweg fucked. Ok, ik geef toe dat het niet de meest intellectuele studie is, maar toch, je moet er veel voor doen.
Trololoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Nautilus. het volgende:
Rechten is zowat de enige studie waar je met minimale inzet nooit een maximaal resultaat kunt boeken. Als je de arresten niet kent, ben je simpelweg fucked. Ok, ik geef toe dat het niet de meest intellectuele studie is, maar toch, je moet er veel voor doen.
Wel fucked qua baanmogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Economie studeren is veel leuker, met gezond verstand nadenken en wat nutteloze bedrijfsvoorstellen doen met wat begrijpelijke argumenten en je hebt al een voldoende in je zak. Maar nog altijd beter dan psychologie/filosofie/politicologie.
Voor zelfverzekerde mensen niet.quote:
Maar is het een dictator?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Een man met een zieke geest. Maar ja, de Hongaren hebben er zelf op gestemd. Wie niet luisteren wil.........
Zigeuners mogen tegenwoordig ook in de trein lawaai maken. Met enige regelmaat lopen ze door de trein op het traject Den Haag - Amsterdam. Geen controleur die er wat van zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat we een zigeunerstrijkje moeten vormen. betyar als de klagerige zanger, Mutant01 als accordeonist, en GSBrder als charismatische violist. Ik ben niet muzikaal, dus dan ga ik wel met het geldbakje langs het winkelpubliek.
Erger fucked dan rechten?quote:
Au contraire.quote:
Rechten is ook breed, ook daar ligt het aan de richting. Je moet het gewoon niet bij de overheid zoeken momenteel (dus civiel recht, fiscaal recht arbeidsrecht = voldoende banen). Ik baseerde mijn statement trouwens op een artikel van de Spits (maandje terug).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erger fucked dan rechten?
Ligt aan je richting, economie is breed.
Nogal logisch, voorkeur bij nieuwe aanwas bij een overvloed op de markt gaat meestal niet uit naar onafgestudeerde studenten. Tenzij je bij een callcenter aan de slag wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik volg een master fiscaal en een master finrecht. Bij die tweede zit ik tussen de bedrijfskundestudenten die geen werk kunnen vinden.
Zijn wel afgestudeerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal logisch, voorkeur bij nieuwe aanwas bij een overvloed op de markt gaat meestal niet uit naar onafgestudeerde studenten. Tenzij je bij een callcenter aan de slag wilt.
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik volg een master fiscaal en een master finrecht. Bij die tweede zit ik tussen de bedrijfskundestudenten die geen werk kunnen vinden.
Dat vrezen vooraanstaande intelligentsia in Europa.quote:
Dan studeren ze nu weer uit nood of wat?quote:
Was daar niet een topic over?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).
Vooral de militaire oefenrechtbanken zijn leuk omdat de zaken simpel zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De praktijk komt pas in de masterfase, de eerste 3 jaar is je hoofd volstampen met arresten en uitleg van wetteksten. Geven ze nog oefenrechtbank in de bachelorfase? Is ook leuk namelijk.
Is dat zo? Momenteel studeren veel van mijn maten af (economie / bedrijfskunde), en ik hoor zo goed als niemand klagen over slechte baanmogelijkheden, ze zitten allemaal al bij een bedrijf en zijn gedeeltelijk nog niet eens klaar.quote:
Wietplantjes op de balkon, weet zelluf!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).
Dat mogen ze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vrezen vooraanstaande intelligentsia in Europa.
Daar heb ik geen idee van, studeer(de) geen bedrijfskunde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk 't. Je krijgt procesbevoegdheid als je finrecht + BPR doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan studeren ze nu weer uit nood of wat?
Wij studeren ook niet, wij gaan naar school.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van, studeer(de) geen bedrijfskunde.
Niet over jezelf in derde persoon praten, he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik kan ook goed neuken. Kom hier en buig je maar voorover.
Dit is dan ook goddank niet het enige wat ik gedaan heb, eerder de aanvullende afsluiting ervan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij studeren ook niet, wij gaan naar school.
Inhoudelijk niet zoveel, behalve dat bij HBO economie een hele groep kansenjongeren zit, de organisatie amateuristisch is en de tentamens gemaakt lijken te zijn door een 17-jarige.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
In hoeverre verschilt WO economie (waar ik het over had) van HBO economie dan?
WO economie viel mij op dat het veel meer gaat over "Waarom" is zo is en "Hoe" het anders kan, en HBO economie is meer "Hoe pas ik de theorie uit dat boek toe".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
In hoeverre verschilt WO economie (waar ik het over had) van HBO economie dan?
Derde persoon?! HAHA!?!?# Dat ga ik bij de vandalen melden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet over jezelf in derde persoon praten, he.
Uiteraard zal ik mijn academische 200 ECTS maar even niet noemen (dan nog geen P hebben is op zich een prestatie).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is dan ook goddank niet het enige wat ik gedaan heb, eerder de aanvullende afsluiting ervan.
U heeft nog geen P?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik mijn academische 200 ECTS maar even niet noemen (dan nog geen P hebben is op zich een prestatie).
Die loopt idd het beste, in mijn jaarclub een stuk of 5 a 6 man die dat gedaan hebben en ook meteen bij de grote kantoren aan de slag konden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Nautilus. het volgende:
Volgens mij is alleen WO Economie icm master Accountancy enigzins hoopvol.
Technisch bedrijfskunde doet het ook goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Nautilus. het volgende:
Zowel niet op de uni gehaald, als momenteel ook nog niet (vanwege geen vrijstelling voor Engels).quote:
Dat is een prestatie inderdaad. Ik meende dat het niet meer kon (op de EUR dan iig).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik mijn academische 200 ECTS maar even niet noemen (dan nog geen P hebben is op zich een prestatie).
Zoals VS al aangaf, met een vlotte babbel kan een heleboel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een prestatie inderdaad. Ik meende dat het niet meer kon (op de EUR dan iig).
Dan kom je bij de PWC's van Nederland.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Nautilus. het volgende:
I see, naja slechts kwestie van tijd dan me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zowel niet op de uni gehaald, als momenteel ook nog niet (vanwege geen vrijstelling voor Engels).
Consultancy, hè? Niet mijn wereld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch bedrijfskunde doet het ook goed.
Bah, 2 dagen werken en dan meteen het rechtententamen, dat gaat ook nog leuk worden.....maar goed, tussen mijn werk door dan maar eventjes cases ontleden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I see, naja slechts kwestie van tijd dan me dunkt.
Ik heb het een tijd gedaan als werk, ik vond het zeer interessant en leuk werk om te doen. Interessanter dan werken met cijfertjes in ieder geval, kreeg laatst een functie voorgelegd als Junior Accountant bij een grote firma maar zie 't mezelf echt niet doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Consultancy, hè? Niet mijn wereld.
Prachtbedrijf. Veel minder Youp van 't Hek-klonen dan bij de grote advocatenkantoren, hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kom je bij de PWC's van Nederland.
* Mutant01 shivers.
Er werken veel gladde jongens als accountant. Dat zou jij toch leuk moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd gedaan als werk, ik vond het zeer interessant en leuk werk om te doen. Interessanter dan werken met cijfertjes in ieder geval, kreeg laatst een functie voorgelegd als Junior Accountant bij een grote firma maar zie 't mezelf echt niet doen.
IPO begeleider bij grote banken verdient ook grof grof geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
Econometrie is volgens mij nog de studie waar je de meeste knaken mee binnen kunt halen, lekker ingewikkelde financiële producten bedenken, daar zijn de banken gek op.
Ik hekel de advocatuur dan ook eveneens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Prachtbedrijf. Veel minder Youp van 't Hek-klonen dan bij de grote advocatenkantoren, hoor.
Nee ik hou niet van numbercrunching, gewoon niet mijn wereld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er werken veel gladde jongens als accountant. Dat zou jij toch leuk moeten vinden.
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso is werken eigenlijk maar kut.
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.
Ik ook, maar het ABP jat momenteel teveel van mijn geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Gooi maar omhoog die AOW, ik vind werken heerlijk.
Idd, zodat de generatie van Mark Rutte nog eventjes lekker goedkoop van allerhande voordeeltjes gebruik kan maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.
Werken voor jezelf is leuk ja, werken voor de belastingdienst niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Gooi maar omhoog die AOW, ik vind werken heerlijk.
Zal mij een zorg zijn, als je netto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werken voor jezelf is leuk ja, werken voor de belastingdienst niet.
Het nettosalaris interesseert mij anders meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, als je bruto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.
Ja onduidelijk, bedoelde meer dat er dan genoeg overblijftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het nettosalaris interesseert mij anders meer.
Jij deed economie he...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja onduidelijk, bedoelde meer dat er dan genoeg overblijft
Maar heb er maar netto van gemaakt.
Nee, de totale afdracht aan belasting interesseert mij meer dan hetgeen wat ik verdien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, als je netto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.
Mijn ergernis erover spui ik er wel uit op FOK en verjaardagen.
Ja, het is gelukkig wel zo over 't algemeen dat iemand met een hoog bruto loon ook over 't algemeen wel een hoog netto loon heeft. Tenminste, vanaf de hoogste schaal.quote:
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie nu pas die tien voor die scriptie.
Walgelijk. 10 is perfect, geen discussie meer mogelijk. Wilders is voortaan fascistisch. Toch maar mooi geregeld van die Stapelgekke Universiteit Tilburg....
Dan was het net zo debiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.
Het gaat mij meer om het feit dat iedereen zich zo druk maakt om dit soort futiliteiten. En ik geef toe, ik maak mij daar ook met enige regelmaat schuldig aan.quote:
Post van het jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat iedereen zich zo druk maakt om dit soort futiliteiten. En ik geef toe, ik maak mij daar ook met enige regelmaat schuldig aan.
Daar vallen ook tienen, denk je?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |