En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
Een 10 met een mooie krul van de meester en een plakplaatje!
1983 belde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
ZweefteefjesDeze meldt ik aan bij vandale.
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. En nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Wat knap van je!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ik ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
In deze kring? Ik beschouw waht en voorschrift niet als laagopgeleide kleuters die het woord zweefteef bij de Van Dale willen melden. Dus in die kringen is het een heel normale term.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.
Nee, ik ben niet katholiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?
Gewoon met minimale inzet maximaal resultaat boeken.
imo is het nieuwe m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Echte bazen hebben typisten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Anglicismen zijn mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
imo is het nieuwe m.i.
Je loopt achter.
Een man met een zieke geest. Maar ja, de Hongaren hebben er zelf op gestemd. Wie niet luisteren wil.........quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
Wat vind jij van Orbán in Hongarije, betyar?
Ik kan ook goed neuken. Kom hier en buig je maar voorover.quote:
De praktijk komt pas in de masterfase, de eerste 3 jaar is je hoofd volstampen met arresten en uitleg van wetteksten. Geven ze nog oefenrechtbank in de bachelorfase? Is ook leuk namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Nautilus. het volgende:
Rechten is zowat de enige studie waar je met minimale inzet nooit een maximaal resultaat kunt boeken. Als je de arresten niet kent, ben je simpelweg fucked. Ok, ik geef toe dat het niet de meest intellectuele studie is, maar toch, je moet er veel voor doen.
Trololoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Nautilus. het volgende:
Rechten is zowat de enige studie waar je met minimale inzet nooit een maximaal resultaat kunt boeken. Als je de arresten niet kent, ben je simpelweg fucked. Ok, ik geef toe dat het niet de meest intellectuele studie is, maar toch, je moet er veel voor doen.
Wel fucked qua baanmogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Economie studeren is veel leuker, met gezond verstand nadenken en wat nutteloze bedrijfsvoorstellen doen met wat begrijpelijke argumenten en je hebt al een voldoende in je zak. Maar nog altijd beter dan psychologie/filosofie/politicologie.
Voor zelfverzekerde mensen niet.quote:
Maar is het een dictator?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Een man met een zieke geest. Maar ja, de Hongaren hebben er zelf op gestemd. Wie niet luisteren wil.........
Zigeuners mogen tegenwoordig ook in de trein lawaai maken. Met enige regelmaat lopen ze door de trein op het traject Den Haag - Amsterdam. Geen controleur die er wat van zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat we een zigeunerstrijkje moeten vormen. betyar als de klagerige zanger, Mutant01 als accordeonist, en GSBrder als charismatische violist. Ik ben niet muzikaal, dus dan ga ik wel met het geldbakje langs het winkelpubliek.
Erger fucked dan rechten?quote:
Au contraire.quote:
Rechten is ook breed, ook daar ligt het aan de richting. Je moet het gewoon niet bij de overheid zoeken momenteel (dus civiel recht, fiscaal recht arbeidsrecht = voldoende banen). Ik baseerde mijn statement trouwens op een artikel van de Spits (maandje terug).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erger fucked dan rechten?
Ligt aan je richting, economie is breed.
Nogal logisch, voorkeur bij nieuwe aanwas bij een overvloed op de markt gaat meestal niet uit naar onafgestudeerde studenten. Tenzij je bij een callcenter aan de slag wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik volg een master fiscaal en een master finrecht. Bij die tweede zit ik tussen de bedrijfskundestudenten die geen werk kunnen vinden.
Zijn wel afgestudeerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal logisch, voorkeur bij nieuwe aanwas bij een overvloed op de markt gaat meestal niet uit naar onafgestudeerde studenten. Tenzij je bij een callcenter aan de slag wilt.
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik volg een master fiscaal en een master finrecht. Bij die tweede zit ik tussen de bedrijfskundestudenten die geen werk kunnen vinden.
Dat vrezen vooraanstaande intelligentsia in Europa.quote:
Dan studeren ze nu weer uit nood of wat?quote:
Was daar niet een topic over?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).
Vooral de militaire oefenrechtbanken zijn leuk omdat de zaken simpel zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De praktijk komt pas in de masterfase, de eerste 3 jaar is je hoofd volstampen met arresten en uitleg van wetteksten. Geven ze nog oefenrechtbank in de bachelorfase? Is ook leuk namelijk.
Is dat zo? Momenteel studeren veel van mijn maten af (economie / bedrijfskunde), en ik hoor zo goed als niemand klagen over slechte baanmogelijkheden, ze zitten allemaal al bij een bedrijf en zijn gedeeltelijk nog niet eens klaar.quote:
Wietplantjes op de balkon, weet zelluf!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
2 schoolgenoten (middelbare school) hebben ook bedrijfskunde gedaan. Tegelijkertijd met mij in 2009 afgestudeerd. De één is werkloos, de ander werkt bij de Kwikfit (als monteur).
Dat mogen ze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vrezen vooraanstaande intelligentsia in Europa.
Daar heb ik geen idee van, studeer(de) geen bedrijfskunde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |