Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt gestudeerd, weet je hoe lastig het is om een 10 te halen voor een scriptie, en dan nota bene ook nog over een populistisch onderwerp? Ik bedoel, kom op zeg.
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom word het woord 'academisch' dan in de mond genomen door z'n docent?quote:
Politiek is geen exacte wetenschap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.
Voor de inhoud is een 10 is nog verder weg van de realiteit.
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Oh gut ja, je hebt inderdaad meer nodig dan alleen een 10 respectievelijk 8 voor je universitaire masterscriptie. Dat lijkt me evident. Ik bedoelde aan te geven dat een hoge waardering ook met een 8 of 9 voor de schrijver een positief resultaat had betekend, maar er geen 10 voor aan te pas hoefde te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ben je met een 8 voor je scriptie cum laude geslaagd. Daar heb je wel wat meer 8tjes voor nodig. Daarnaast klopt je argumentatie gewoon niet. Hij heeft een 10 dus blablalla.
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.
DAAROM. Snap je dan ook niks?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiek is geen exacte wetenschap.
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.
Ah, de reacties van een "goede gesprekspartner".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ja, jaha, ja, haha, ja, 'tuurlijk joh, ja, ja, jazeker, ja, hm-hm, ja, hè, ja hè, absoluut.
Ik zat al aardig goed dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Je zat al aardig goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zat al aardig goed dus.![]()
Dan weten we wel genoeg.
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Dat zou in het geval van een leek toch juist prima moeten kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.
Bedankt voor het bewijzen van mijn eerdere punt in dit topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.
Uiteraard. Jou kennende, dat je al zei dat het populistisch was, je kleine toegave al, en de grote kans dat je het wss mooier wilt maken dan het is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zat al aardig goed?Je weet niet eens waar mijn scriptie over ging, doch meen je er wel allerlei uitspraken over te kunnen doen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou in het geval van een leek toch juist prima moeten kunnen?
En die was? We weten allemaal dat als de 1 oeh zegt jij aah zegt. Dat spreekt bepaalde zweverige linkse types op universiteiten aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn eerdere punt in dit topic.
En toch blijf je er maar naast koppen, as usual. Een populistisch onderwerp was het zeker - en het was ook nog een onderwerp waarin ik de visie van Wilders en consorten ondersteunde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uiteraard. Jou kennende, dat je al zei dat het populistisch was, je kleine toegave al, en de grote kans dat je het wss mooier wilt maken dan het is.
Inkoppen was nog nooit zo makkelijk.
Dat is het geval als je ervan uitgaat dat links lullen reeds voldoende is om een hoog cijfer te halen. Ik neem aan dat ook jij van mening bent dat daar niets van klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Als ik jou een scriptie stuur over de PVV en ik lul wat links in de richting is de kans groter dat je 't met me eens ben dan wanneer ik je een bedrijfsplan toestuur waar je de omstandigheden verder niet van kent.
Mijn ervaring met docenten is dat mijn opvatting over ethische vraagstukken nogal op aardig wat weerstand kan rekenen en derhalve hoge cijfers ook niet uitgedeeld worden. Australië was hier een uitzondering op maar in Nederland waarderen ze het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het geval als je ervan uitgaat dat links lullen reeds voldoende is om een hoog cijfer te halen. Ik neem aan dat ook jij van mening bent dat daar niets van klopt.
Dat je hoopt met wat gewauwel het te weerleggen is best wel zielig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toch blijf je er maar naast koppen...
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef mlg het volgende:
[..]
En die was? We weten allemaal dat als de 1 oeh zegt jij aah zegt. Dat spreekt bepaalde zweverige linkse types op universiteiten aan.
Je geeft zelf in ieder geval al aan dat je een populistisch onderwerp had. Qua originaliteit zou je al niet boven de 7 moeten halen.
Stuiptrekkingen van het ongelijk…quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat je hoopt met wat gewauwel het te weerleggen is best wel zielig.
Probeer jij maar een 10 te krijgen binnen het hoger onderwijs met als onderwerp dat de Islam ons allen bedreigt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.
Zo hé, wat een "contradictie". Praat toch niet zo interessant, we zijn op een forumpje. Gebruik die termen maar in een scriptie, krijg je misschien een 10.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Contradictie in één en dezelfde post. Knap. Afgezien daarvan, het onderwerp is vaak van ondergeschikt belang. Het gaat erom wat je met het onderwerp doet.
Dat is gelukkig niet mijn ervaring. En zoiets mag je dan ook verwachten van hoogleraren. Ik heb hele leuke discussies gehad met hen, ook met de scriptiebegeleider - die het niet eens was met mijn visie, maar de onderbouwing wel goed kon waarderen. Net als de tweede lezer kennelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ervaring met docenten is dat mijn opvatting over ethische vraagstukken nogal op aardig wat weerstand kan rekenen en derhalve hoge cijfers ook niet uitgedeeld worden. Australië was hier een uitzondering op maar in Nederland waarderen ze het niet.
De meeste docenten willen gewoon een zoetsappig kutverhaal dat hun eigen mening onderbouwd en klaar.
Ach, het went.quote:
Tsja ik kan enkel redeneren vanuit m'n eigen ervaring, en die heb ik je al meegedeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet mijn ervaring. En zoiets mag je dan ook verwachten van hoogleraren. Ik heb hele leuke discussies gehad met hen, ook met de scriptiebegeleider - die het niet eens was met mijn visie, maar de onderbouwing wel goed kon waarderen. Net als de tweede lezer kennelijk.
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Probeer jij maar een 10 te krijgen binnen het hoger onderwijs met als onderwerp dat de Islam ons allen bedreigt.
Succes.
Volgens mij doet iedereen dat hier, dat kan ik je dan ook niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja ik kan enkel redeneren vanuit m'n eigen ervaring, en die heb ik je al meegedeeld.
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef mlg het volgende:
Als het objectief beoordeeld was had het geen 10 kunnen zijn, klaar uit. Zoals je zelf al zegt is politiek geen exacte wetenschap en kan het geen 10 zijn.
Met al die headshots heeft hij een aardige score weten te behalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.
Precies, het geven van een cijfer (in het geval van een scriptie) is ook geen exacte wetenschap. Maar dat lijken mensen te vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.
Maar nooit een 10. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Het is dan ook deels een kwestie van slimmer zijn dan de rest, weten uit te blinken, of iets dergelijks.
Ik geef toe: ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo hé, wat een "contradictie". Praat toch niet zo interessant, we zijn op een forumpje. Gebruik die termen maar in een scriptie, krijg je misschien een 10.
Het zal wellicht ook aan mij liggen, ik vind dergelijke studies sowieso voor zweefteefjes dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat iets van een bachelor student een 10 waard kan zijn op zo'n academie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat Breivik aardig hoog had gescoord. Behalve zijn gewelddadige stukjes dan, die waren wat minder.
Zweefteefjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wellicht ook aan mij liggen, ik vind dergelijke studies sowieso voor zweefteefjes dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat iets van een bachelor student een 10 waard kan zijn op zo'n academie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |